Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
Цитата: Alina від 09 Вересня 2013, 23:38:49Підскажіть, будь ласка, чи потрібно мені на цьому етапі розгляду надавати клопотання про 3-річну давність, про інфляційні, Н минулих засіданнях було це написпно в запереченні.А який зараз етап? Докази подаються клопотанням до початку розгляду справи по суті. Про 3-річну давність подається заява про її застосування.
Підскажіть, будь ласка, чи потрібно мені на цьому етапі розгляду надавати клопотання про 3-річну давність, про інфляційні, Н минулих засіданнях було це написпно в запереченні.
Готуйте клопотання про залишення позову без розгляду, осьікьки вона не відповідає вимогам закону. а саме ст 119 цпк. Позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її подання.
Пройдіться ще по квартирам, спитайте, чи підписували акти виконаних робіт, і чи є ці особи власниками квартир. велика ймовірність що ці документи виписував і підписував жек. де складалися ці акти? і чим передбачено взагалі складання актів виконаних робіт?
Цитата: focus від 10 Вересня 2013, 22:38:46Пройдіться ще по квартирам, спитайте, чи підписували акти виконаних робіт, і чи є ці особи власниками квартир. велика ймовірність що ці документи виписував і підписував жек. де складалися ці акти? і чим передбачено взагалі складання актів виконаних робіт? Там вигадано "старшого по будинку".
Цитата: focus від 10 Вересня 2013, 22:01:14Готуйте клопотання про залишення позову без розгляду, осьікьки вона не відповідає вимогам закону. а саме ст 119 цпк. Позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її подання. Справа пройшла всі інстанції і пішла на друге коло. А Ви раптом знайшли невідповідність. Цікаво в чому. Ви дату не знайшли? Можливо штамп на першій сторінці не відсканувався.
1. буде попередній розгляд?2. писати заперечення?3. можу подавати клопотання про витребування доказів?
2. Виконавець зобов'язаний: 1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;
Дякую, зараз ознайрмлюсь
Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.З власниками (наймачами) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) укладається договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - договір про надання послуг).Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Наказ №59 може Вам стати у нагоді, якщо у Вас є ( або зможете витребувати) штатний розклад жеку і сумарні дані технічних параметрів всих будинків, що обслуговуються жеком. Тобто Ви зможете порахувати кількість потрібних нормативно сантехників, двірників, електриків, тощо. І потім порівняти з реальністю. Річ у тім, що часто жеки під час затвердження тарифу у розрахунку закладають нормативну кількість працівників ( і тариф розраховується з урахуванням зарплат цих працівників), а в житті застосовують штат значно менший ( тобто гроші на зарплату відсутніх працівників збираються і залишаються в жеку, бо виплачувати її не потрібно). Наприклад потрібно 10 електриків, а працює 5. Як Вам вдасться виявити такі невідповідності, то Ви матимите підстави стверджувати, що послуги в повному обїємі не надаються, бо, наприклад, 5 двірників просто фізично не взмозі виконати роботу за 10-тьох.
забезпечувати своєчасність та відповідну якістьжитлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовамидоговору, в тому числі шляхом створення систем управління якістювідповідно до національних або міжнародних стандартів;
ЦитуватиНаказ №59 може Вам стати у нагоді, якщо у Вас є ( або зможете витребувати) штатний розклад жеку і сумарні дані технічних параметрів всих будинків, що обслуговуються жеком. Тобто Ви зможете порахувати кількість потрібних нормативно сантехників, двірників, електриків, тощо. І потім порівняти з реальністю. Річ у тім, що часто жеки під час затвердження тарифу у розрахунку закладають нормативну кількість працівників ( і тариф розраховується з урахуванням зарплат цих працівників), а в житті застосовують штат значно менший ( тобто гроші на зарплату відсутніх працівників збираються і залишаються в жеку, бо виплачувати її не потрібно). Наприклад потрібно 10 електриків, а працює 5. Як Вам вдасться виявити такі невідповідності, то Ви матимите підстави стверджувати, що послуги в повному обїємі не надаються, бо, наприклад, 5 двірників просто фізично не взмозі виконати роботу за 10-тьох.Договір договором, а умови законодавства-умови законодавства.жек ніхто не звільняв відобовязку ст 21 зу про житлово-комунальні послуги.Цитуватизабезпечувати своєчасність та відповідну якістьжитлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовамидоговору, в тому числі шляхом створення систем управління якістювідповідно до національних або міжнародних стандартів;стандарти і передбачені у наказі 59.Ми ж не повинні оплачувати тарифи, а повинні оплачувати послуги-своєчасні та якісні. а те що виконавцеь послуг у тариф заклав не вірні дані, то не проблема споживача і не є предметом позову.
Затвердженонаказом Державного комітетуУкраїни по житлово-комунальномугосподарствувід 4 серпня 1997 р. N 59 Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фондуЗагальна частина1. Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу призначені для розрахунку норм часу і чисельності та раціонального завантаження працівників, які зайняті технічною експлуатацією і поточним ремонтом житлового фонду, виконанням робіт по санітарному утриманню домоволодінь.
Затвердженонаказом Державного комітетуУкраїни по житлово-комунальномугосподарствувід 4 серпня 1997 р. N 59 Рекомендовані норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 90 від 01.03.2012 ) ( У назві та тексті Типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду слова "типові" у всіх відмінках замінено словами "рекомендовані" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 90 від 01.03.2012 )Загальна частина1. Рекомендовані норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу призначені для розрахунку норм часу і чисельності та раціонального завантаження працівників, які зайняті технічною експлуатацією і поточним ремонтом житлового фонду, виконанням робіт по санітарному утриманню домоволодінь.
1.5. Утримання житлового фонду передбачає виконання робіт, передбачених наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 N 150 ( z1046-04 ) "Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень будинків, споруд", зареєстрованим у Мін'юсті України 21.08.2004 за N 1046/9645 (із змінами).