'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Де і як повірити лічильники води?  (Прочитано 1296 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Де і як повірити лічильники води?



Цитувати
Чому необхідно повірити лічильник води

Квартирні лічильники води, які не пройшли повірку після того, як пропрацювали 3 роки, вважаються недійсними і забороненими до використання.

Про це повідомляє прес-служба "Київводоканалу".

"У такому випадку нарахування за холодну воду, водовідведення та інші послуги здійснюються згідно з нормами, затвердженими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг", йдеться в повідомленні водоканалу.

На сьогодні така норма по холодній воді на одну особу складає 5,5 м3 на місяць.

Щоб уникнути додаткових нарахувань, варто вчасно повірити лічильники.

Як це зробити?

Перед повіркою лічильника його потрібно демонтувати. Для цього необхідно звернутися до районної житлово-експлуатаційної організації (ЖЕО, ЖБК, ОСББ тощо), яка обслуговує багатоквартирний будинок.

"Звертаємо увагу, що лише її співробітники мають право знімати та пломбувати лічильники", - наголосили у "Київводоканалі".

Повірити квартирні засоби обліку води та дізнатися про вартість і перелік послуг можна у "Київводоканалі, зателефонувавши за номером 515-65-08, або у ТОВ "Водоканал-сервіс" – 277-21-78.

Також повірку здійснюють інші спеціалізовані організації – ДП "Укрметртестстандарт" – 331-39-76, ТОВ "Епбра" – 360-37-44, ТОВ ВКП "УкрСервісМонтаж" – 413-95-56, 413-97-60.

Мешканці багатоквартирних будинків повинні виконати повірку лише тих лічильників, у яких закінчується термін міжповірочного інтервалу або після встановлення яких минуло три роки.

У водоканалі наголосили, що показники не повірених приладів обліку не будуть вважатися достовірними при підписанні прямих договорів з "Київводоканалом".

"Процедура переходу на такий вид правових відносин між мешканцями багатоквартирних будинків і товариством поступово розпочнеться орієнтовно з серпня 2014 року", - відзначили у прес-службі водоканалу.

У водоканалі пояснили, що наразі квартирні засоби обліку не належать до сфери управління "Київводоканал", адже згідно зі ст. 19 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" виробник води, яким є "Київводканал", поки що не укладає прямі договори з мешканцями квартир, а лише з балансоутримувачами або власниками будинків в цілому, і тому не може вважатися надавачем (виконавцем) послуг.

Відповідно до п. 3 ст.28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки, що належать фізичним особам, які не є суб’єктами підприємницької діяльності, здійснюється за рахунок підприємств та організацій, які надають послуги (тобто – ЖЕКи, ЖБК, ОСББ).

Але, з огляду на відсутність подібної складової у тарифі за комунальні послуги, надавачі (виконавці) послуг не можуть здійснювати обслуговування, повірку та ремонт лічильників. Зазначені роботи виконуються за рахунок споживача.

За даними "Української правди. Київ", повірка лічилька коштує приблизно від 50 до 100 гривень за один лічильник (залежно від того, чи повезе споживач сам лічильник на повірку, чи викличе майстра додому).

Як відомо, столичні ЖЕКи розвісили на багатоквартирних будинках оголошення про необхідність повірки лічильників холодної і гарячої води до 1 липня 2014 року.

http://kiev.pravda.com.ua/publications/539d5e41a2911/
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email