'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Зупинення провадження до розгляду справи в порядку конституційного судочинства  (Прочитано 1219 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

...вже зараз можно масово зупиняти провадження у справах, що стосуются стягнення боргів за тарифами, встановленими неконституційними органами -комісіями, у т. ч. НКРЕКП.
Стягнення боргів за тарифами, встановленими  НКРКП це не стосується, як я зрозумів.
І випадків, коли рішення по стягненню боргів за тарифами, встановленими НКРЕКП вже вступили у законну силу - також?
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Стягнення боргів за тарифами, встановленими  НКРКП це не стосується, як я зрозумів.
Зрозуміли неправильно. Дивиться, коли Януковичем утворено Нацкомпослуг (НКРКП) і коли, також за часів Януковича, прийнято редакції окремих положень законів, що зараз є предметом подання ВСУ і конституційного провадження. На жаль, укази Януковича (щодо утворення нової НКРЕ і Нацкомпослуг) вже не можуть бути предметом розгляду КСУ, оскільки останнім у контексті конституційності розглядаються лише чинні правові акти.

Цитувати
І випадків, коли рішення по стягненню боргів за тарифами, встановленими НКРЕКП вже вступили у законну силу - також?
Ну якщо Ви збираєтесь зупиняти провадження у справі, де вже набрало законної сили рішення -тоді точно не стосується. ;D Але, можливо, Ви мали на увазі перегляд цих рішень -тоді у випадку (позитивного для боржників) рішення КСУ протягом місяця слід подати заяву про перегляд за нововиявленими обставинами негативного (для боржників) рішення суду загальної юрисдикції (п. 4 ч. 2 ст. 361 ЦПК). Аналогічно -для юридичних осіб (ст. 112 ГПК), якщо в період після 22.07.2010 р. з них стягувалися кошти в порядку господарського судочинства, зокрема за теплову енергію чи водопостачання без використання внутрішньобудинкових систем.  ;)

P. S. Тему буде незабаром розділено з виокремленням порушених питань.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Дякую, я подивився Ваш адмінпозов до ОАС проти НКРКП від 18 грудня 2014 р.

НКРКП утворено Указом Президента від 23 листопада 2011 року № 1073/2011, а ліквідовано 27 серпня 2014 року № 692/2014.

НКРКП прийняла незаконні постанови по ЖКП 06.06.2014 р. № 650, 18.06.2014 р. № 757 та 18.06.2014 р. № 756.

Цитувати
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України № 1682-III «Про природні монополії» діяльність суб'єктів природних монополій регулюється у таких сферах:
централізованого водопостачання та водовідведення;
транспортування теплової енергії;
{ Абзац частини першої статті 5 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
Відповідно до ст. 6 до суміжних ринків, що регулюються відповідно до цього Закону, належать:
виробництво теплової енергії (крім випадків, коли вона використовується виключно для внутрішньовиробничих потреб) в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності з виробництва теплової енергії (ліцензійними умовами);
постачання теплової енергії;
{ Статтю 6 доповнено абзацом згідно із Законом N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
Таким чином, у розумінні ч. 3 п. 4 Положення, затвердженого УП від 23.11.2011 р. № 1073/2011 до повноважень Нацкомпослуг не належить встановлення тарифів тим суб'єктам господарювання на суміжних ринках, діяльність яких не підлягає ліцензуванню (оскільки господарська діяльність (надання послуги) централізованого опалення не підлягає ліцензуванню).
Також, із системного аналізу вищезазначених норм законодавства вбачається, що у Нацкомпослуг немає повноважень встановлювати тарифи за послугу централізованого опалення для ПАТ «Київенерго» у сфері теплопостачання, оскільки державне регулювання у цій сфері щодо суб'єктів господарювання, які здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії (шляхом когенерації) не належить до компетенції цього органу.
Наведене свідчить про незаконність підпункту 54 пункту 1 постанови Нацкомпослуг від 06.06.2014 р. № 650 (із подальшими змінами) і відсутність компетенції у цій сфері.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

І ще
Цитувати
положення абзацу першого та другого частини першої статті 11 Закону України «Про природні монополії» та положення частини другої статті 11 цього Закону втратили чинність,  як  такі,  що  є неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду № 14-рп/2008
( v014p710-08 ) від 08.07.2008 р.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

... у випадку (позитивного для боржників) рішення КСУ протягом місяця слід подати заяву про перегляд за нововиявленими обставинами негативного (для боржників) рішення суду загальної юрисдикції (п. 4 ч. 2 ст. 361 ЦПК)...
Принципово важливий момент:
Цитувати
Стаття 361. Підстави перегляду

2. Підставами для перегляду рішення, ухвали суду чи судового наказу у зв'язку з нововиявленими обставинами є:

4) встановлена Конституційним Судом України неконституційність закону, іншого правового акта чи їх окремого положення, застосованого судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконане.
про який я, на жаль не знав  :-\ .
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email