'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Питання щодо конкурсу на управління багатоквартирним будинком  (Прочитано 7139 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Змушений констатувати, що погарячкував, коли підправив пост:
"Смешались в кучу кони, люди"...
Треба було залишити його у первісному стані. В теперішньому стані він,  з огляду на наступні події, виглядає занадто оптимістичним...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

С началом работы управителя разобрался (почти).
Я б сказав,  що навпаки... Інакше б Ви такого
Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент.
не навигадували ... 
За что должны платить, за какие услуги?
   Управління будинком є (і раніше була )послугою платною.  Управитель департаменту платити не буде. Нема за що...
 
За основу договора взят типовой из ПКМУ № 484 от 20.05.2009 г. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/484-2009-пРазве этот типовой договор можно применять для заключения договора между Департаментом и управляющим дома? Предмет договора об услугах по управлению домом. Владелец дома - совладельцы жилого дома.  Пересмотрел Зу № 417 и Зу № 2189 и не нашел нормы закона, на основании которой предусмотрено заключение таких договоров.  Законодательством предусмотрена обязанность ОМС провести конкурс по определению управляющего. Договор, это выдумка ОМС или моя безграмотность?
Добре, що Ви ПКМУ № 484 побачили... Ще б з ним треба і накази Мінрегіону № 13,  Держжитлокомунгоспу № 60, ЗУ № 1875, ЗУ № 417, на майбутнє ЗУ № 2189 (що ще не діє... ) опрацювати і застосовувати їх комплексно, у системному зв'язку, а не висмикуючи тільки те, що сподобалося. Застосовувати з прив'язкою у часі.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

За что должны платить, за какие услуги?
   Управління будинком є (і раніше була )послугою платною.  Управитель департаменту платити не буде. Нема за що...
Ни кто и не оспаривает оплату услуг управителя. Только говорилось о другом.
Теперь согласно этим договорам 
Цитувати
Сторони  погодилися,  що  замовник   сплачує   за   надані управителем  послуги щомісяця додатково до встановленого тарифу на житлово-комунальні послуги 3,3797 грн/м.кв. 
  Заказчик - Департамет ЖКХ. Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент. За что должны платить, за какие услуги? 
Согласно приведенной цитаты из договора заказчик (департамент) будет платить управляющему, за что? за управление дома по ххх адресу? Может и должны, может департамент является главным заказчиком услуг управителя. Даже предполагая, что поменяют в договоре местами заказчика и управителя, все равно не появляется основания для взаиморасчетов. Поэтому и спрашиваю об этом пункте договора.
Цитувати
Добре, що Ви ПКМУ № 484 побачили... Ще б з ним треба і накази Мінрегіону № 13,  Держжитлокомунгоспу № 60, ЗУ № 1875, ЗУ № 417, на майбутнє ЗУ № 2189 (що ще не діє... ) опрацювати і застосовувати їх комплексно, у системному зв'язку, а не висмикуючи тільки те, що сподобалося. Застосовувати з прив'язкою у часі.
Не пересматривая приведенные нормативные акты уже догадался, что договор ОМС с управителями должен быть. Конечно не в таком варианте, но должен.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Относительно письма МЮУ. Была приведена другая цитата, непосредственно по теме. А Вы.... вводите в заблуждение
Цитувати
В листі мова про колізію - протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання :
Как это понимать?
Це не я Вас увів у оману... Це Ви самі "блукаєте у трьох соснах", а мене потім звинувачуєте...
Відкрийте листа в оригіналі http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08 , а не в чиємусь переказі. Спочатку в ньому пояснюється (на думку авторів листа) взагалі що то є таке колізія
Цитувати
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами,  їхнє протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання,  а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими  з  одного  і того ж питання,  в теорії права відомі як колізія норм права.
Потім наводяться приклади, як її вирішувати (один з них процитували Ви). Ваш приклад, то вирішення колізії, яка виникла через існування  неузгодженості  між нормами,  виданими одним  і  тим  самим  нормотворчим  органом з одного й того ж питання.   Я Вам навів одне з тлумачень терміну колізія
Цитувати
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами,  їхнє протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання,  а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими  з  одного  і того ж питання,  в теорії права відомі як колізія норм права.
Можу навести і інші:
Цитувати
Під юридичними колізіями слід розуміти розбіжність або суперечність між окремими нормами, актами, що регулюють одні й ті ж або суміжні суспільні відносини, а також протиріччя, що виникають в процесі правозастосування і здійснення державними органами і посадовими особами своїх повноважень.
Цитувати
Насамперед колізія це неузгодженість, протиріччя діючих норм права, законів та підзаконних актів. Тому, неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами,  їхнє  протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання,  а також  суперечність між двома або більше формально чинними нормами права,  прийнятими  з  одного  і того ж питання,  в теорії права відомі як колізія норм права.
На сьогоднішній день в юридичній науці не склалося єдиного уявлення про колізії. Тому тлумачення дещо різняться.  А автори листа попереджають
Цитувати
Листи міністерств не встановлюють норм  права  і  мають  лише інформаційний характер.

Ви відкидаєте норму ЗУ № 417 через те, що ЗУ № 2189 виданий пізніше .... Та це умова необхідна, але не достатня. Ще одна необхідна умова  - існування  неузгодженості  між нормами з одного й того ж питання. Чи є неузгодженість?
ЗУ № 417
Цитувати
5. У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок. У разі якщо місцевою радою або її виконавчим органом відповідно до законодавства прийнято рішення про делегування іншому органу - суб’єкту владних повноважень функцій із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, управитель призначається на конкурсних засадах таким органом.

У такому разі ціна послуги з управління багатоквартирним будинком визначається за результатами конкурсу, який проводиться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства, а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

У період від оголошення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку до моменту визначення переможців конкурсу і укладення договорів про надання послуг з управління багатоквартирним будинком послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій продовжують надавати у відповідних багатоквартирних будинках виконавці таких послуг, які надавали відповідні послуги до початку проведення конкурсу.

Якщо протягом дії договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеного за результатами конкурсу, співвласники приймуть рішення про зміну форми управління багатоквартирним будинком або про обрання іншого управителя, співвласники мають право достроково розірвати такий договір, попередивши про це управителя, призначеного на конкурсних засадах, не пізніш як за два місяці до дня розірвання договору.

У разі зміни форми управління багатоквартирним будинком або обрання іншого управителя виконавець послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій має здійснити остаточне нарахування плати за послуги відповідно до фактичних нарахувань та обсягів наданих послуг.

Співвласники багатоквартирних будинків, утримання яких до дня набрання чинності цим Законом здійснювали житлово-будівельні (житлові) кооперативи, продовжують відшкодовувати витрати на утримання відповідних будинків і споруд та прибудинкових територій таким кооперативам до моменту створення в багатоквартирному будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (у тому числі шляхом реорганізації кооперативу) або прийняття співвласниками рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

{Пункт 5 статті 13 в редакції Закону № 1413-VIII від 14.06.2016}

ЗУ № 2189   Пункти 3, 4, 5 взагалі не про те...  Пункт 6:
Цитувати
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

ЗУ № 417 надає право ОМС призначити управителя там, де співвласники не визначилися з формою управління.  (Категоричного для ОМС  "зобов'язати ОМС призначити" закон не містить.  Через що деякі ОМС самоусуваються від вирішення проблеми).
ЗУ № 2189 надає право співвласникам "натиснути" на ОМС. Закон  зобов'язує ОМС призначити конкурс після отримання вимоги від співвласників (подається протокол рішення  зборів). Це не суперечить нормам  ЗУ № 417.  ЗУ  № 2189 не містить заборони для ОМС призначати конкурс без отримання вимоги співласників. Така заборона могла б бути, якби у тексті було б таке : " зобов’язаний з дня набрання чинності цим Законом ОМС має право оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня виключно ( тіьки) у разі отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Конкурс проводиться у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників..." Такого чи подібного в тексті нема.
Тобто ЗУ № 417 право надає, ЗУ № 2189 право не скасовує (додаткове  зобов'язання на попереднє право не впливає).
Колізія відсутня.
 Питання щодо можливості ОМС призначення конкурсу вичерпане.
Тут ставимо крапку. Подальші спроби нав'язування дискусії з цього питання вважатимуться флудом.
« Останнє редагування: 25 Лютого 2018, 21:19:14 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Смотрим ст.5 на которую ссылаетесь.   
Цитувати
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг
1. До житлово-комунальних послуг належать:
1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.
Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
Так на этом основании Вы утверждаете, что управление домом с 10.06.2018.?
Управління з 10.06.2018р. буде на підставі ЗУ  № 2189. Зараз управління здійснюється на підставі ЗУ  № 1875. Що незрозуміло?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Из чего следует хороший вопрос, в домах, которые не обратились в ОМС за назначением управляющего кто будет заниматься содержанием дома?  Догадываюсь, что укажите на ст.14 и нарушение закона, но допустим, жильцам нравиться как было прежде и не хотят менять это КП…
Заставить не могут, тогда бы просто прописали в законе. Вот для подобных домов и принят этот п.6. Это предположение… имеющее право на существование для компостирования мозга.
Компостируйте мізки комусь іншому і в іншому місці.
Для тих, кому подобається старе КП, є єдиний шлях - найняти його управителем. Якщо, звісно, воно має право на таку діяльність. Або найняти управителем ФОП з умовою, що вона залучить до робіт старе КП.
Річ у тім, що зараз функції управителя може виконувати балансоутримувач. Тому ніхто й не наполягав раніше на участі управителів...  А з 10.06.2018р. "балансоутримувача" серед суб’єктів правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг не буде. Також не буде "Виконавця послуг з утримання будинку" і самої послуги "утримання будинку" не буде. То яке старе КП, що Вам подобається, у його сьогодняшному статусі "Виконавця"?
« Останнє редагування: 25 Лютого 2018, 21:54:29 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Согласно приведенной цитаты из договора заказчик (департамент) будет платить управляющему, за что? за управление дома по ххх адресу? Может и должны, может департамент является главным заказчиком услуг управителя. Даже предполагая, что поменяют в договоре местами заказчика и управителя, все равно не появляется основания для взаиморасчетов. Поэтому и спрашиваю об этом пункте договора.
Ви маєте на руках договір? Чи що ми обговорюємо?
Цитувати
а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви маєте на руках договір? Чи що ми обговорюємо?
Да имею, но напечатан шрифтом № 6. Показать не смогу.
Цитувати
а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.
Это откуда, позвольте спросить.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

[Компостируйте мізки комусь іншому і в іншому місці.
Именно это и имелось ввиду. Даже знаю где и кому буду компостировать.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Питання вичерпане.
Поддерживаю.
Что непонятно, все ответы есть в постах.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не пересматривая приведенные нормативные акты уже догадался, что договор ОМС с управителями должен быть. Конечно не в таком варианте, но должен.
А якби перегянули, то знали б, що і без договору з ОМС є варіант... (мова не про ОСББ).
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email