'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон  (Прочитано 6376 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
  Діалог з паном Gelo буде відновлено після його виходу з "відпустки"... Якщо, звісно, він виявить таке бажання.
Как-то уже объяснял, меня трудно достать (обидеть).  Поскольку имею отличительные взгляды на некоторые жизненные позиции. Далеко не каждому дано затронуть за живое. Поэтому, пока у меня есть свой интерес на форуме, буду из «отпуска» ….
А Правила… их надо уважать. Двумя руками «ЗА» Правила.
Только всегда не согласен, когда «формально»….. Присутствует какой-то ленивый и неприятный двусмысленный подтекст.

Ознакомился. После такого юридического опуса от Ю.В. пришлось много копаться в законодательстве. Хорошо, что тема была закрыта. Не засорилась. Не совсем, что изложено, согласен и для этого есть основания.

Обсуждая вопрос о содержании придомовой и прилегающей территории, не ставится вопрос, как хитро уклониться, а выяснить насколько требования законные. Это вполне справедливо, кому хочется просто так тратить средства, непонятно за что и за кого.
Начну… но будет много 
ЗУ № 417
Цитувати
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
На підставі "містобудівної та землевпорядної документації" Вам і дадуть 
Цитувати
схематического изображения придомовой территории

1.  Не дадут. Юридически такого изображения не существует. Этот термин используется в рабочем  варианте.  Правильно план, он в масштабе (масштаб должен указываться на плане) или схема, это как приблизительный план, без точного соблюдения масштаба. На схеме должны указываться размеры и координаты (по необходимости).
 2. И на основании містобудівної та землевпорядної документації тоже не дадут схематическое изображение, схему или план, как выяснилось, законом это не урегулировано. Об этом будет сказано более подробно, но дальше.

Из цитаты следует,  что придомовая территория определяется на основании містобудівної та землевпорядної документації. Поэтому дальнейший анализ должен был производиться совместно с указанными  документами. Не буду дублировать НПА, которые указаны выше, подтверждающие совместное применение этой документации. Нигде не предоставлено право выбора документации через «или».
 
Цитувати
  ЗКУ не визначає розміри "прибудинкової території", ч.4 ст. 42 визначає, що лише роміри земельної ділянки визначатимуться на "підставі відповідної землевпорядної документації". А розміри "прибудинкової території" закон дозволяє визначити  на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації. Причому містобудівної стоїть на першому місці.
По поводу первого места містобудівної. Проекты землеустройства разрабатываются с учетом містобудівної документации. Выполнение проекта землеустройства начинается опять с містобудівної документации. ОМС также по містобудівної документации выясняет суть вопроса связанного с землей, например, о приватизации земельного участка по містобудівної документации (генплану) устанавливается место предполагаемой приватизации и возможные противоречия с этим событием. Результат выполненного проекта землеустройства отражается в землевпорядної документації. Поэтому первое место за містобудівної.
 
Если посмотреть ЗУ «Про землеустрій», термины  землевпорядної документації и документація  із  землеустрою - тождественные.  Не стоит в них искать зацепки. В разных отраслях одно и то же понятие называют по-разному и это не единственный пример.

Н А К А З 16.11.2011  N 290
Цитувати
  Стаття 1. Основні терміни та їх визначення

  документація  із  землеустрою  (землевпорядна документація) -
затверджені   в   установленому   порядку   текстові  та  графічні
матеріали,   якими  регулюється  використання  та  охорона  земель
державної,  комунальної  та приватної власності, а також матеріали
обстеження   і   розвідування   земель,   авторського  нагляду  за
виконанням  проектів  тощо;
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1468-11
Цитувати
  14.1.205. прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
{Підпункт 14.1.205 пункту 14.1 статті 14 в редакції Закону № 4834-VI від 24.05.2012}


Цитувати
  Тобто прибудинкова територія вже не сама земельна ділянка, а територія В МЕЖАХ земельної ділянки ( не може бути більшою, але може бути меншою від ділянки). А визначити її можна на підставі "відповідної містобудівної та землевпорядної документації".
Как понимать «може бути меншою від ділянки» если в цитате сказано, что «-територія… визначена на підставі … в межах відповідної земельної ділянки». Что изменилось и на что так влияет примененное слово/толкование «… в межах», чтобы придомовая территория могла стать меньше участка. На основании чего?
Если посмотреть в ЗУ «Про землеустрій», термин, вернее толкование  плана земельного участка с МЕЖОЙ участка и само толкование МЕЖА, то вызывает сомнение в справедливости вывода.
Цитувати
    план земельної ділянки - графічне зображення,  що  відображає
місцезнаходження,  зовнішні межі земельної ділянки та межі земель,
обмежених у використанні і  обмежених  (обтяжених)  правами  інших
осіб   (земельних   сервітутів),   а   також  розміщення  об'єктів
нерухомого майна, природних ресурсів на земельній ділянці;
Межá (границя) — це матеріальні об'єкти, які позначають земельні ділянки, або умовна лінія на поверхні, яка розділяє дві узаконені ділянки. Згідно з юридичним визначенням, межа є демаркаційною лінією між двома сусідніми земельними ділянками.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B6%D0%B0
(не може бути більшою, але може бути меншою від ділянки) – не понятно

Теперь относительно цитаты "підставі відповідної землевпорядної документації" в ч.4 ст.42 ЗКУ и отсутствия містобудівної документації (цитата чуть выше).
В ЗУ «Про землеустрій» предусмотрен проект землеустройства в населенных пунктах, в перечне документов должны быть и містобудівної документы. Без них невозможно в населенном пункте выполнить работы по землеустройству. Эту фразу, вероятно, просто законотворцы упустили, а в ЗУ містобудівної документы отражены и применяются.
В подтверждение сказанного:
Н А К А З 16.11.2011  N 290
Цитувати
IV. Розроблення містобудівної документації
            з планування території на місцевому рівні

     4.1. Рішення   про   розроблення  генерального  плану,  плану
зонування території, детального плану території, яка розташована в
межах   населеного   пункту,   а   також  внесення  змін  до  цієї
містобудівної документації приймає відповідна  сільська,  селищна,
міська рада.
ЗУ «Про землеустрій»
Цитувати
Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів

     Проекти землеустрою  щодо  впорядкування  територій населених пунктів розробляються  на  певний  період  та  поетапно  згідно  з генеральними планами населених пунктів і визначають:


Идем дальше…..
Генплан, план зонирования и детальный план предназначены:

Цитувати
Стаття 17. Генеральний план населеного пункту
1. Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
Стаття 18. План зонування території
1. План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Стаття 19. Детальний план території
1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
3. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб.
Учитывая предназначение генплана и его составляющих, с их помощью ОМС может выполнять свои полномочия по разработке проекта технического задания для проекта землеустройства или инвентаризации. Из предназначения – градостроительные документы не предназначены для создания плана или мхемы, поэтому у ОМС нет законных оснований используя містобудівної документації создавать документы по придомовой территории.
Цитувати
Таким чином для визначення прибудинкової території можна скористатися: Генеральним планом населеного пункту, планом зонування територій, детальним планом територій, текстовими та графічними матеріалами з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Непонятно на каком основании сделан такой неподтвержденный НПА вывод. Где упоминание и взаимосвязь с землеподрядной документацией? Без применения землевпорядної документації определение придомовой территории на основании только містобудівної документації будет противоречить закону.
 Применение «можна» только вводит в заблуждение, такая норма в законодательстве отсутствует.
 


Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #1 : 20 Березня 2017, 01:33:46 »

Продолжаю……..
Цитувати
1. Можливе використання графічних матеріалів ( що так бентежить Gelo).
2.  Зазначений перелік НЕ Є ОСТАТОЧНИМ ( див.  - тощо).
5. Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.
документація із  землеустрою  -  затверджені  в установленому порядку  текстові  та  графічні   матеріали
Если посмотреть, что подразумевается под понятием графических и текстовых материалов то выяснится, эти понятия не относятся к рассматриваемому вопросу, вопросу о придомовой территории (не указываю эл.адреса, толкований множество, несколько отличаются хотя общий смысл одинаковый и там тощо, и тощо)

Обсуждая дальше, уточняю,  что применение из ЗУ "Про землеустрій" нормативов, не отвечающих вопросу придомовой территории дома, привело к неточному, а может и к неправильному выводу.
Цитувати
Далі розглянемо декілька статей у частині, що можуть нас цікавити щодо визначення питання - які ж документи можно використати під час визначення прибудинкової території.
Были рассмотрены следующие статьи ЗУ:
Цитувати
  Стаття 47. Проекти  землеустрою  щодо  організації  і  встановлення меж  територій  природно-заповідного  фонду та  іншого природоохоронного  призначення,  оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного,  лісогосподарського  призначення, земель  водного  фонду  та  водоохоронних  зон,    обмежень   у  використанні  земель та їх режимоутворюючих   об’єктів
Стаття 51. Проекти землеустрою щодо впорядкування території  для містобудівних потреб
Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території   населених пунктів
Поскольку эти статьи проектов землеустройства предназначены для других потребностей, их анализ или какой либо вывод из них недопустимо применять для определения придомовой территории.

Вследствие отсутствия нормативов, или каких либо других законных оснований для выдачи ОМС документа подтверждающего придомовую территорию, а для поиска НПА лично Ю.В. были проанализированы ЗУ имеющие возможность их утвердить, можно сделать вывод: ОМС не уполномочен самостоятельно, только на основании градостроительной документации создавать план или схему придомовой территории.

Земельный участок - земля, выделенная для строительства дома.
Благоустройство – результат труда на земельном участке.
Придомовая территория – термин, который объединил в себе два понятия, земельный участок и благоустройство. По сути, придомовая территория это благоустроенный земельный участок, он не может быть больше или меньше размеров земельного участка дома.
 Из упрощенного пояснения 3-х терминов все-таки понятно, что они расположены в границах одного земельного участка. Это подтверждается следующей цитатой.
Цитувати
14.1.205. прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
{Підпункт 14.1.205 пункту 14.1 статті 14 в редакції Закону № 4834-VI від 24.05.2012}

Обсуждая придомовую территорию, будет правильно руководствоваться законодательством имеющее отношение к земле, земельному участку. Не везде признают и упоминают придомовую территорию.   
Часть законов создавалась «коммунальщиками», часть «землеустроителями», поэтому нет единства в терминах и пояснениях, что создает некоторую сложность в толковании, особенно с юридической стороны. О гражданах вообще молчу, для них эти ЗУ в разбирательстве практически недоступны.

ЗУ "Про землеустрій" установлена норма, наиболее близко отвечающая затронутому вопросу:
Цитувати
Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо
                встановлення (відновлення)  меж земельної
                ділянки в натурі (на місцевості)

     Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості)  здійснюється  на  основі  технічної  документації  із
землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж
земельної ділянки в натурі (на місцевості).

     Межові знаки здаються  за  актом  під  нагляд  на  збереження
власникам землі та землекористувачам, у тому числі орендарям.

     У разі якщо на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості)  передбачається  здійснити  передачу земельних ділянок
державної  чи  комунальної  власності у власність чи користування,
така  технічна  документація  розробляється  на  підставі дозволу,
наданого …..органом   місцевого   самоврядування  відповідно  до
повноважень, визначених  статтею  122  Земельного  кодексу  України
( 2768-14 ) (у випадках, передбачених законом).

     Технічна   документація   із  землеустрою  щодо  встановлення
(відновлення)  меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на місцевості)
включає:
     а)   завдання   на   складання   технічної   документації  із
землеустрою;
     б) пояснювальну записку;
     в)  рішення  …. органу місцевого самоврядування про надання
дозволу  на  розроблення  технічної документації із землеустрою (у
випадках, передбачених законом);
     г)  згоду  власника земельної ділянки, а для земель державної
та  комунальної  власності  -  органу,  уповноваженого здійснювати
розпорядження  земельною  ділянкою,  на  відновлення меж земельної
ділянки користувачем;
     ґ)  довідку,  що  містить  узагальнену  інформацію  про землі
(території);
     д)  копію  документа,  що  посвідчує фізичну особу, або копію
виписки  з  Єдиного  державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців;
     е) копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у
разі  проведення  робіт  щодо  відновлення меж земельної ділянки в
натурі (на місцевості);
     є)  копію правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого
майна,  розташовані  на  земельній  ділянці  (за  умови якщо права
власності на такі об’єкти зареєстровані);
     ж) матеріали польових топографо-геодезичних робіт;
     з)  план  меж  земельної  ділянки,  складений за результатами
зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із
зазначенням  власників  (користувачів) суміжних земельних ділянок,
усі  поворотні  точки  меж  земельної ділянки, лінійні проміри між
точками  на  межах  земельної  ділянки,  межі вкраплених земельних
ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);
     и) кадастровий план земельної ділянки;
     і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
     ї)  у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження
особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при
встановленні  (відновленні)  меж  земельної  ділянки  в натурі (на
місцевості);
     й)  акт  приймання-передачі  межових знаків на зберігання, що
включається  до  документації із землеустрою після виконання робіт
із  встановлення  (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) та закріплення їх межовими знаками.
Из технической документации для ОСМД/ЖСК наиболее важны следующие документы, которые подтверждают площадь, местонахождение и размеры земельного участка:
в пункте ж) в том числе указывается определенная площадь земельного участка;
в пункте з) указываются линейные размеры периметра земельного участка и расстояние (привязка) к дому или к основным строениям (к сожалению, не всегда), могут указать координаты;
пункт и) отражает расположение участка на плане города с указанием смежных участков и расположенных рядом основных строений и элементов благоустройства;
пункт й) подтверждает месторасположение углов поворота границы участка на местности. Установка межевых знаков дорогое удовольствие (и хлопотно, подлежит сохранности), обычно от установки отказываются. Землеустроительные организации за оплату, как за отдельную услугу предоставляют схему границы земельного участка с привязкой углов поворота и сторон межи к дому или к другим основным строениям, что будет иметь юридическую силу. Такую схему желательно иметь в документации дома для решения возникающих конфликтов по земельному участку.

Наличие технической документации из ст.55, т.е. выполненный проект землеустройства подтверждает передачу земельного участка в пользование или собственность. Право на участок уже есть, но это радостное событие вступает в силу на основании следующего:
ПКМУ № 1127 от 25.12.2015г. утвержден «ПОРЯДОК державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
Цитувати
3. Державна реєстрація прав та облік безхазяйного нерухомого майна проводяться з прийняттям рішень державним реєстратором прав на нерухоме майно (далі - державний реєстратор), які формуються за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав в електронній формі з накладенням власного електронного цифрового підпису.

Рішення державного реєстратора за бажанням заявника,…. може бути надано у паперовій формі шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора.
Рішення державного реєстратора у паперовій або електронній формі мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Державний реєстр прав.

24. За результатом розгляду заяви державний реєстратор,….. видає витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав у паперовій формі (у разі його формування у паперовій формі)

47. Для державної реєстрації права власності та права постійного користування на земельну ділянку, права на яку набуваються шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у постійне користування із земель державної або комунальної власності, подається рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність чи надання у постійне користування або про затвердження документації із землеустрою щодо формування земельної ділянки та передачу її у власність чи надання у постійне користування.
{Пункт 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 806 від 09.11.2016}

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015-%D0%BF
Обзор и анализ ЗКУ, ЗУ "Про землеустрій", ПКМУ № 1127 показывает, что законным является только передача и регистрация земельного участка в пользование или собственность. Придомовая территория где-то упоминается.
 Теперь вместо земельного акта право на участок подтверждает «витяг з Державного реєстру прав».

 Законодательством не предусмотрена выдача ОМС схематического изображения, схемы, плана, выкопировки из Генерального плана или Инвентаризации земель придомовой территории даже разработанной на основании  містобудівної та землевпорядної документації. Термины есть, юридической поддержки нет. Что справедливо, т.к. документ будет только отражать изображение придомовой территории/земельного участка находящегося в собственности ОМС.

По окончанию выяснения прав ОМС на составление плана/схемы хотелось остановиться на подтверждающем документе придомовой территории. Кто и на каком основании уполномочен составлять план/схему придомовой территории?
ЗУ "Про землеустрій"
Цитувати
Стаття 2. Призначення землеустрою
     Землеустрій забезпечує:
е) організацію території підприємств, установ і організацій з
метою створення умов  сталого  землекористування  та  встановлення
обмежень  і  обтяжень  (земельних  сервітутів)  у  використанні та
охороні земель несільськогосподарського призначення;
Можно предположить, что эта норма закона применительна к придомовой территории. Только указанный закон не имеет прямой статьи, согласно которой землеустроитель будет выполнять работы по проекту землеустройства придомовой территории.  Для этого необходимы НПА дающие определение придомовой территории и основание, подтверждающее правомерность определения местонахождения придомовой территории на плане и местности.
Этим требованиям частично отвечает ЗУ № 417
Цитувати
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації,
На основании этой нормы закона невозможно определить месторасположение придомовой  территории на генплане и на местности. Указанной нормой только «визначена» территория вокруг дома в соответствии с указанной документацией. Получается, что данная норма закона не устанавливает границы и координаты придомовой территории, на основании чего создается план.
 
  НКУ не имеет прямого отношения к вопросу, но термин дан достаточно хороший.
Цитувати
14.1.205. прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
{Підпункт 14.1.205 пункту 14.1 статті 14 в редакції Закону № 4834-VI від 24.05.2012}
Здесь уже серьезней. Указано, что придомовая территория обозначена в границах земельного участка. План придомовой территории можно создавать, имея нормативный документ, подтверждающий  соответствие размеров придомовой территории с соответственным земельным участком, имеющим координатную привязку на генплане и местности. Цитата из НКУ указывает, что придомовая территория «визначена… в межах відповідної земельної ділянки». На что Ю.В. утверждает о возможном существовании придомовой территории меньше земельного участка. Что вполне логично, т.к. определение границы территории в цитате не категоричное, не утверждается, что «соответствует» или «равен» земельному участку.

Тем не менее, имея подтверждение, что придомовая территория «визначена… в межах відповідної земельної ділянки» допустим можно браться за составление плана придомовой территории. Вот, кажется, вопрос с составлением плана и решенный. Теперь надо определить, кем будет составляться? Все указывает на землеустроительную организацию. Так и должно быть, для этого у организации есть все полномочия, предоставленные ЗУ, если бы не одно противоречие с законом. Согласно ст.25 ЗУ "Про землеустрій", документацией по землеустройству (на которую ссылается ЗКУ, ЗУ № 417 и НКУ) составление плана или схемы придомовой территории данным законом не предусмотрено. В перечне документации по землеустройству нет проекта землеустройства (технической документации) придомовой территории.
Цитувати
Стаття 25. Документація із землеустрою

     Документація  із  землеустрою  розробляється у вигляді схеми,
проекту, робочого проекту або технічної документації.

     Види документації із землеустрою:

     а)   схеми  землеустрою  і  техніко-економічні  обґрунтування
використання   та  охорони  земель  адміністративно-територіальних
одиниць;

     б)   проекти   землеустрою   щодо  встановлення  (зміни)  меж
адміністративно-територіальних одиниць;

     в)  проекти  землеустрою  щодо організації і встановлення меж
територій  природно-заповідного  фонду та іншого природоохоронного
призначення,   оздоровчого,  рекреаційного,  історико-культурного,
лісогосподарського    призначення,   земель   водного   фонду   та
водоохоронних   зон,   обмежень   у   використанні  земель  та  їх
режимоутворюючих об’єктів;

     г)  проекти  землеустрою щодо приватизації земель державних і
комунальних    сільськогосподарських   підприємств,   установ   та
організацій;

     ґ)  проекти  землеустрою  щодо  відведення земельних ділянок;

     д)  проекти  землеустрою  щодо  впорядкування  території  для
містобудівних потреб;

     е)  проекти  землеустрою,  що забезпечують еколого-економічне
обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;

     є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених
пунктів;

     ж)  проекти  землеустрою щодо організації території земельних
часток (паїв);

     з) робочі проекти землеустрою;

     и)  технічна  документація  із землеустрою щодо визначення та
встановлення в натурі (на місцевості) державного кордону України;

     і)  технічна  документація  із  землеустрою щодо встановлення
(відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);

     ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж
частини  земельної  ділянки,  на  яку поширюються права суборенди,
сервітуту;

     й)  технічна  документація  із  землеустрою  щодо  поділу  та
об’єднання земельних ділянок;

     к)  технічна  документація із землеустрою щодо інвентаризації
земель.
В данном перечне не указано документации  плана/схемы придомовой территории, значит, составление плана/схемы возможно только после внесения изменений в этот Закон.
Для окончательного подтверждения отсутствия возможности в составление документації із землеустрою плана/схемы придомовой территории, смотрите норму ЗУ, где сказано:
Цитувати
Стаття 25. Документація із землеустрою

     Види  документації  із землеустрою та їх склад встановлюються
виключно цим Законом.

Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #2 : 20 Березня 2017, 01:39:55 »

Цитувати
  Помилкою є шукати відповіді лише в ЗУ "Про землеустрій" та "землевпорядної документації".
Какими тогда другими  НПА регулируется составление и выдача документа на придомовую территорию, оформление земельного участка в аренду, пользование, собственность и право на выполнение инвентаризации земель? Ответы искались в разных ЗУ, см. посты Ю.В.???

Теперь о Правилах благоустройства и о законности содержания прилегающей территории ОСББ или ЖСК.
ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»
Цитувати
  Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту

     1.  Правила  благоустрою  території населеного пункту (далі -
Правила)  -  нормативно-правовий  акт,  яким установлюються вимоги
щодо благоустрою території населеного пункту.

     Правила  розробляються на підставі Типових правил благоустрою
території  населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл,
селищ,  міст  і  затверджуються  відповідними  органами  місцевого
самоврядування.

     Типові  правила  розробляються  та затверджуються центральним
органом  виконавчої  влади,  що  забезпечує  формування  державної
політики у сфері житлово-комунального господарства.

http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/page2
Из цитаты следует, что за основу  Правила по благоустройству, утвержденного ОМС, должно быть взято Типовое правило.
ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»  от 6 вересня 2005 г.  N 2807-IV не имеет Типового правила,  утвержденного центральным органом исполнительной власти.
Минрегионом  от 14.05.2014 был опубликован проект приказа об утверждении Типовых правил по благоустройству, который так не вступил в силу.     http://old.minregion.gov.ua/discussion/proekt-nakazu-minregionu-ukrayini-pro-zatverdzhennya-tipovih-pravil-blagoustroyu-teritoriyi-naselenogo-punktu-516645/
Государственной регуляторной службой Украины 23.06.2016 г. отказано Минрегиону в утверждении Типовых правил по благоустройству  http://www.dkrp.gov.ua/files/4dc404b1ae.pdf
Более ранних действующих Типовых правил не установлено.
Даже при наличии раннее действующих Типовых правил, все равно есть основание для утверждения несоответствия Правил по благоустройству, Типовому правилу. Поскольку знакомясь с Правилами разных населенных пунктов везде (в нашем в том числе) отсутствует ссылка на нормативный акт, утверждающий действующие Типовые правила. Везде указывается , на основании  ЗУ «Про благоустрій населених пунктів».
Помимо отсутствия Типовых правил, существующие Правила по благоустройству еще и не соответствуют требованиям  ЗУ «Про благоустрій населених пунктів».
Цитувати
  Стаття 13. Об'єкти у сфері благоустрою населених пунктів

     1. До об'єктів благоустрою населених пунктів належать:
     1) території загального користування:
     а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та
відпочинку,   парки   -   пам'ятки   садово-паркового   мистецтва,
спортивні,  дитячі,  історичні, національні, меморіальні та інші),
рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики;
     б) пам'ятки культурної та історичної спадщини;
     в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
     г) вулиці,  дороги,  провулки,  узвози, проїзди, пішохідні та
велосипедні доріжки;
     ґ) пляжі;
     д) кладовища;
     е) інші території загального користування;

     2) прибудинкові території;

     3) території   будівель   та   споруд   інженерного   захисту
територій;

     4) території підприємств,  установ, організацій та закріплені
за ними території на умовах договору.
Этой статьей конкретно определено, что относится к объектам благоустройства.

Дальше пойдут удивительные расхождения ЗУ с Правилами по благоустройству ОМС.
Цитувати
Стаття 15. Утримання об'єктів благоустрою

     1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування
можуть  утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою
державної  та  комунальної  власності.  У  разі  відсутності таких
підприємств   органи   державної   влади   та   органи   місцевого
самоврядування  в межах своїх повноважень визначають на конкурсних
засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів.

  Балансоутримувача,   що   здійснюватиме  утримання  і  ремонт
об’єкта   благоустрою,   який  перебуває  у  приватній  власності,
визначає власник такого об’єкта благоустрою.
Согласно абз.1 ч.1 на ОМС возложена обязанность по содержанию объектов благоустройства коммунальной собственности.
Абз.2 возлагает на владельца ОСМД/ЖСК, как балансодержателя своего дома осуществлять содержание и ремонт одного объекта благоустройства это придомовую территорию. Здесь сразу уточняю, из ст.13 только содержание придомовой территории относится к ОСМД/ЖСК. О прилегающей территории ЗУ в данном случае не упоминает.
 Документа, подтверждающего передачу земельного участка ЖСК, не существует, поэтому определить площадь и размер не представляется возможным. Можно предположить, что размеры и общая площадь придомовой территории  определяются самостоятельно, по усмотрению владельцев дома. Любые документы ОМС с данными по придомовой территории будут субъективными, усматривается прямой интерес ОМС отразить в них наибольшую площадь и возложить на владельцев дома её содержание. О юридической стороне таких документов сказано отдельно.
В отношении домов ОСМД, ситуация с земельным участком аналогичная с ЖСК. ОСББ могут оказаться в ситуации домов коммунальной собственности, если ОСББ образовалось после 21.10.2014г.
В домах коммунальной собственности, ОМС на основании решения № 251 от 21.10.2014 г. произведена инвентаризация придомой территории. В результате появились Акты инвентаризации придомовой территории по каждому дому отдельно. По мнению ОМС, после инвентаризации в домах определена придомовая территория. Инвентаризация 1375 придомовых территорий длилась с 19.08.2014  (решение  № 214 о создании комиссии) по 21.10.2014., за день «проверялось» примерно 30 придомовых территорий! Разве здравомыслящий  поверит такой инвентаризации.   
Только беда с этим решением и соответственно с Актами. К слову, после инвентаризации так и невозможно установить, где и как расположена придомовая территория каждого дома. К Актам нет приложений с планом или схемой придомовой территории. Как проверялись, где отражены измерения территорий, где расчеты площадей, это не тайна – это …...

ОМС в решении № 251 от 21.10.2014 г. об инвентаризации придомовых территорий указал целый перечень законодательных актов, которые подтверждают существование придомовой территории, необходимость в содержании, порядок расчета стоимости услуги по приборке, только не указывал на обязательство и право ОМС по выполнению инвентаризации придомовых территорий. ОМС, в нарушение законодательства, самостоятельно возложил на себя инициативу по инвентаризации.
Насколько у ОМС получилось соблюдать законность своих действий при выполнении инвентаризации, смотрите.

Комиссия из руководителей коммунальных предприятий, юристов и др. не имеет полномочий быть разработчиками документации по инвентаризации. Сами Акты утверждены комиссией, где:
Цитувати
3.4. Рішення Комісії носять рекомендаційний характер.
http://www.city.kherson.ua/act_search/2?number=214&text=&date_from=2014-02-27&date_to=&search=1  ОМС уже превысил свои полномочия, утверждая такую инвентаризацию.  ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» не установлены полномочия ОМС по инвентаризации придомовой территории / объектов благоустройства / земельных участков.  Указанным законом в отношении земельных участков ОМС предоставлены следующие полномочия, которые применительны к затронутому вопросу:
Цитувати
9) організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою;
10) здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою;
13) надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону.


  В соответствии с ЗУ «Про землеустрій» выполнение  инвентаризации возлагается на землеустроительные организации на основании:
Цитувати
Стаття 19.      До повноважень  сільських,  селищних,  міських  рад  у  сфері
землеустрою на території сіл, селищ, міст належать:
     а) організація і здійснення землеустрою;

Стаття 22.     Землеустрій здійснюється на підставі:
     а) рішень  органів  виконавчої  влади  та  органів  місцевого
самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою;

Стаття 25.   Види документації із землеустрою:
     д)  проекти  землеустрою  щодо  впорядкування  території  для
містобудівних потреб;
     к)  технічна  документація із землеустрою щодо інвентаризації
земель.
     Види  документації  із землеустрою та їх склад встановлюються
виключно цим Законом.

Стаття 26.  Замовниками документації  із  землеустрою  можуть бути
органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.

Розробниками документації із землеустрою є:
     юридичні   особи,   що   володіють   необхідним  технічним  і
технологічним  забезпеченням  та  у складі яких працює за основним
місцем      роботи      не      менше      двох     сертифікованих
інженерів-землевпорядників,  які є відповідальними за якість робіт
із землеустрою;
     фізичні   особи   -   підприємці,  які  володіють  необхідним
технічним  і  технологічним  забезпеченням  та  є  сертифікованими
інженерами-землевпорядниками,  відповідальними  за якість робіт із
землеустрою.

Стаття 35. Інвентаризація земель при здійсненні землеустрою

     Інвентаризація земель  проводиться з метою встановлення місця
розташування об'єктів землеустрою,  їхніх меж, розмірів, правового
статусу,     виявлення    земель,    що    не    використовуються,
використовуються нераціонально або не  за  цільовим  призначенням,
виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і
забруднених   земель,   встановлення   кількісних    та    якісних
характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного
кадастру,  здійснення  державного  контролю  за  використанням  та
охороною  земель  і  прийняття  на  їх  основі  відповідних рішень
органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Подробно об инвентаризации в ПКМУ від 23 травня 2012 р. № 513 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель» 
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/513-2012-%D0%BF
Из приведенного законодательства следует, что не существует такого понятия, как инвентаризация придомовой территории.  Выполненная ОМС инвентаризация без привязки к координатам на местности не отражает существующего состояния придомовой территории. Поясняю на примере: во время строительства дома его по объективным причинам «подвинули»  на 2м. что фиксируется координатами при вводе дома в эксплуатацию.
Руководствуясь проектом, ОМС намерит от дома до границы придомовой территории по 5м. с каждой стороны дома, а землеустроительная организация, делая замеры, с учетом координат дома и координат границы земельного участка, намерит 3м. и 5м.
Также при прокладывании магистралей трубопровода, ЛЭП, проезжей части,  земельные участки домов урезаются и земли переходят ОМС. Эти изменения тоже фиксируются координатами.   Документы с изменениями в ОМС могут быть «утрачены» в интересах ОМС, а координаты, это совсем другой учет. Там ничего не теряется.
Последнее, но важное, ОМС должен был к результатам инвентаризации предоставить на каждый дом (придомовую территорию) документ землеустройства, подтверждающий отсутствие изменений границ на земельном участке со дня ввода дома в эксплуатацию. Эти 1375 «бумажек» могли бы показать определенную законность проведенной инвентаризации. Вдумайтесь, сколько земли выделено на «придомовой территории» для гаражей, стоянок, магазинчиков и других коммерческих целей, а сколько отрезано или перепланировано для нужд города?
 
Из чего следует, ОМС должен был принять решение об инвентаризации, в пределах своих полномочий,  руководствуясь  ЗУ «Про землеустрій» и ПКМУ от 23.05.2012г. № 513 и остальные свои действия регулировать на основании этих НПА.
Согласно ЗУ "Про землеустрій" и ПКМУ № 513  выполненная ОМС инвентаризация придомовых территорий с многочисленными Актами не соответствует установленным нормативным требованиям и не имеет законной силы.




Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #3 : 20 Березня 2017, 01:42:59 »

Теперь о прилегающей территории.
Цитувати
Стаття 18. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою населених пунктів
2. Підприємства,  установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
     1)  утримувати  в  належному  стані  об’єкти  благоустрою (їх частини),  що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену   правилами   благоустрою  території  населеного  пункту прилеглу  до  цих  об’єктів  територію;  {  Пункт 1 частини другої статті 18 в редакції Закону N 4710-VI ( 4710-17 ) від 17.05.2012 }

Для выяснения происхождения прилегающей территории в Правилах, начну с анализа ч.4 ст.15 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»  :
Цитувати
4.  Власник  тимчасової  споруди  торговельного,  побутового,
соціально-культурного   чи  іншого  призначення,  розташованої  на
території  об'єкта благоустрою державної та комунальної власності,
зобов'язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової
споруди  території  або може брати пайову участь в утриманні цього
об'єкта    благоустрою   на   умовах   договору,   укладеного   із
підприємством або балансоутримувачем.
Для дальнейшего обсуждения: владелец временного сооружения торгового, бытового, социально-культурного или иного назначения - далее владелец МАФ или МАФ.
Малые архитектурные формы (МАФ) - Малые архитектурные формы могут играть важную роль в архитектурном ансамбле… к малым архитектурным формам могут относиться небольшие сооружения, выполненные из облегченных конструкций и установленные временно, без устройства фундамента (торговые павильоны и т.п.)
К МАФ относят ……киоски, павильоны, торговые лотки, торговые автоматы, и т. д.. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D0%B5_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%8B
Из цитаты: МАФ, которые  расположены на объектах благоустройства, обязаны содержать прилегающую территорию. Здесь формулировка и требования справедливые.
Если за МАФ не закреплена придомовая территория,  тогда содержание прилегающей территории с учетом указанного расстояния вполне объяснимо.
 МАФ – временное сооружение, как правило, придомовая территория за ним  не закрепляется.  МАФ расположен на объекте благоустройства, размеры которого могут быть самыми разнообразными, вследствие чего появляется «прилегающая территория» и устанавливается расстояние для содержания территории.  Объект благоустройства за кем-то закреплен (см.ст.15)  и на этом основании  владельца МАФ не могут обязать убирать даже часть этого объекта благоустройства, поэтому обязывают содержать прилегающую территорию, в пределах размеров установленных  Правилами.
Законность требований к владельцам МАФ обоснованная и ст.36 ЗУ  предусматривает обязательство по финансированию прилегающей территории владельцами МАФ.
 Что нельзя сказать о домах ОСМД и ЖСК, где имеется придомовая территория, а это объект благоустройства и обязательства по содержанию объекта благоустройства урегулировано законом.  В Правилах по благоустройству, ОМС к МАФ добавили  дома ОСМД/ЖСК и этим решили вопрос  с отсутствием документации по придомовой территории каждого дома.

В ст. 34 ЗУ установлены пункты, которые необходимо включать в Правила. Один из них требует обсуждения:
Цитувати
Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту

     2. Правила включають:
     6)   розміри   меж   прилеглої  до  підприємств,  установ  та
організацій території у числовому значенні;
Казалось бы, вот и основание для коварных 50 метров. Только ст.13 ЗУ уже определены объекты благоустройства, поэтому расстояние от стены дома 50 м., будет противоречить ст.15 ЗУ, где закреплены ответственные за объектами благоустройства. Так за объектом «придомовая территория» ответственный владелец дома, рядом с этим объектом  расположен следующий объект благоустройства, закрепленный за ОМС или другим владельцем дома, и все это входит в расстояние 50м., а где прилегающая территория?

Между нашим домом и домом напротив расстояние 50-52 м. По логике делим пополам и убираем. Только из этого расстояния наша придомовая территория 42м. Получается, соседи будут убирать за нас. Документов, указывающих границу придомовой территории домов не у кого нет. Можно распределить по другому, сосед убирает до нашего дома 40-42 м. (до дороги), а мы за домом, до магистральной дороги, это примерно 30 м., но очень грязных. Как применять Правила ОМС, что в этом случае будет прилегающей территорией?
По всей вероятности требуя содержать прилегающую территорию, должно быть сказано, например, что это объекты благоустройства не указанные в перечне, т.е. бесхозные или  «інші території». Хотя для населенного пункта наличие бесхозных объектов, незначительное. Да и установить сам факт бесхозности непросто для ОМС. Выявленный бесхозный земельный участок или  «інші території» ОМС обязан ставить себе на приход. Это одна из задач инвентаризации, установить бесхозные или «інші території» с последующим закреплением за ОМС.
Если после объекта благоустройства (придомовой территории) дома расположен объект другого владельца дома как тогда решать вопрос с прилегающей территорией? ЗУ определено, что владелец дома содержит сам или самостоятельно определяет балансодержателя для содержания объекта благоустройства. В Правилах по благоустройству сказано, прилегающая территория начинается от дома на 50м. Что делать с прилегающей территорией в этом случае, кто первый отмерит 50 м. для содержания соседу, тот и прав?

Какие размеры, указанные в ч.2 ст.34 ЗУ подлежат определению, непонятно. Отметил для себя интересный факт, ЗУ толкование термина «прилегающая территория» не дает, значит, даже если предположить, что прилегающая это территория, которая начинается от стены дома или сооружения, то у такой «прилегающей территории» есть владельцы – статья 13 и 15.
Можно по-другому предположить, прилегающая территория расположена после объекта  благоустройства дома. Тогда в этом случае ОМС надо постараться найти то, что не вошло в перечень ст.13 ЗУ, чтобы было основание обязать ОСМД/ЖСК ее содержать.
Если прилегающая территория расположена после придомовой территории и она (прилегающая территория) является объектом благоустройства коммунальной собственности, её содержание ОМС регулируется  абз.1, ч.1, ст.15 ЗУ. Поэтому сначала ОСМД/ЖСК «выигрывает» конкурс, затем становится у ОМС балансодержателем «прилегающей территории» и после этого на него возлагается обязанность содержать «прилегающую территорию». Содержание будет не благотворительным, а за отдельную плату ОМС – основание в абз.1,ч.1,ч.3 ст.15  и ч.3 ст.36 ЗУ.
В ст.36 «Фінансування заходів з благоустрою населених пунктів» сказано, что владелец дома финансирует только содержание придомовой территории.
Цитувати
Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку
здійснюється  за  рахунок  коштів  власників житлових і нежитлових
приміщень  у  багатоквартирному  будинку,  отриманих  як  плата за
надання  послуг  з  утримання  будинків,
О финансировании прилегающей территории владельцами домов ОСМД/ЖСК, Закон молчит.

Теперь можно подвести итоги и сделать вывод о результатах поиска, предположений и рассуждений, где находится и что подразумевается под прилегающей территорией?
Цитувати
Стаття 13. Об'єкти у сфері благоустрою населених пунктів

     1. До об'єктів благоустрою населених пунктів належать:

     4) території підприємств,  установ, організацій та закріплені
за ними території на умовах договору.
На основании приведенной нормы закона, поиски прилегающей территории можно завершать.
Объект благоустройства коммунальной собственности расположенный возле придомовой территории дома будет считаться прилегающей территории, если заключен договор ОСМД/ЖСК с ОМС на ее содержание и оплату, согласно абз.1 ч.1 ст.15 ЗУ.
Примерно, по принципу определения прилегающей территории для МАФ, расположенного на объекте благоустройства.
 По всей видимости, я был прав, утверждая, что за придомовой территории должен убирать ОМС, а меня …..  и где справедливость?

Единственный вопрос, как получить этот земельный участок с названием «придомовая территория»? Если передача «заморожена» КМУ. Без этого документа определить площадь и размеры придомовой территории невозможно. 
Получение у ОМС схемы или плана придомовой территории для определения размеров и площади  будет плохим поступком, «нарисуют» столько,… только убирай. Ответственности ОМС за «нарисованное» не несет, такой документ не имеет юридической силы и не подтверждает передачу придомовой территории / объекта благоустройства / земельного участка, а только информирует о текущем состоянии земли принадлежащей ОМС. «Завтра», в своих интересах, ОМС может «нарисовать» другой документ вместо предоставленного…, а требований и претензий… получил, расписался, отвечай. Только план или схема, составленная землеустроительной организацией или официально оформленный земельный участок в пользование или собственность, отразит реальную картину по придомовой территории.  При этом надо учесть, что план или схема придомовой территории, составленная землеустроительной организацией, может существенно изменится на следующий день после получения. Земельный участок, отраженный на плане/схеме это собственность ОМС, поэтому участком может распоряжаться по своему усмотрению в любое время.

Если отсутствие Типового правила подтверждается, а оно подтвердится, тогда напрашивается утверждение, что  Правила ОМС по благоустройству во всех населенных пунктах не соответствуют ст. 13,15,36 ЗУ,  разработаны не на основании Типового правила, утверждены с нарушением законодательства, чем нарушают права и законные интересы ОСМД и ЖСК.
Правила по благоустройству, утверждены ОМС за пределом своих полномочий, поэтому носят  чисто рекомендательный характер.

Прощай 50 метров!!


))))   к ЗУ не приняты и другие Типовые документы, на основании которых также должны разрабатываться нормативные документы ОМС.  Такой же бардак, к примеру, с инспекцией по благоустройству.


В подальшому напрацьовані матеріали на прикладі м.  Херсона будуть  використані для створення загальної теми у розділ Запитання > FAQ
Опять перенос темы? Так уже есть один перенос. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9098.75.html#lastPost
Это уже становится не смешно, с переносами.
Может быть, учитывая изложенное, будет логичным просто несколько изменить название темы.
 Поскольку выводы относительно Правил, содержания придомовой и прилегающей территории, применительны ко всем населенным пунктам.
 Конечно, желательно в начале 1-го поста указать, что-то, вроде «Херсон принят за основу обсуждения…», чтобы гости сразу не уходили. Желающих посмотреть, что там, в Херсоне с придомовой территорией не очень много (статистика просмотра темы).
Не понятна цель создания общей отдельной темы (выходит эта остается?), здесь что, слишком красно? Можно отредактировать, на авторство не претендую ??? Важен конечный результат.

Последний абзац прошу убрать, сугубо личное мнение.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #4 : 20 Березня 2017, 18:45:11 »

Юридичні питання розглянемо з часом...  Поступово...
1.
Как понимать «може бути меншою від ділянки» ……
….(не може бути більшою, але може бути меншою від ділянки) – не понятно
Є меншою. За визначенням.  Площа земельної ділянки мінус площа частини цієї ділянки під будинком, мінус площі частин цієї ділянки під спорудами, що розташовані на прибудинковій території, якщо такі є.
2.
Теперь о прилегающей территории.
МАФ – временное сооружение, как правило, придомовая территория за ним  не закрепляется.
До чого тут МАФи? Ми не обговорювали в тій темі ні проблеми МАФів, ні проблеми від МАФів. Якщо МАФи розташовано на прибудинковій території незаконно, треба домогтися їх видалення. Якщо законно (не розглядаємо чому законно), треба домогтися зменшення розміру витрат на утримання прибудинкової території за рахунок мешканців/співвласників будинку. Але то інша тема...
3.
Теперь о прилегающей территории. .....
.....Если отсутствие Типового правила подтверждается, а оно подтвердится, тогда напрашивается утверждение, что  Правила ОМС по благоустройству во всех населенных пунктах не соответствуют ст. 13,15,36 ЗУ,  разработаны не на основании Типового правила, утверждены с нарушением законодательства, чем нарушают права и законные интересы ОСМД и ЖСК.
Правила по благоустройству, утверждены ОМС за пределом своих полномочий, поэтому носят  чисто рекомендательный характер.
Прощай 50 метров!!
Маячня... Законність "Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні" доведено в темі http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.0.html
 пост http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.msg58540.html#msg58540
4.
Теперь о прилегающей территории.
Какие размеры, указанные в ч.2 ст.34 ЗУ подлежат определению, непонятно.
Такі, які визначить ОМС в "Правилах...". Будуть "Типові правила..." з визначенням розмірів, вказуватимуть з "Типових...". Взагалі-то в різних населених пунктах різні умови. І всім вказувати один розмір безглуздо. Ваша постійна помилка - вимагання зайвої, непотрібної деталізації...
5.
Теперь о прилегающей территории. ....
Отметил для себя интересный факт, ЗУ толкование термина «прилегающая территория» не дает, значит, даже если предположить, что прилегающая это территория, которая начинается от стены дома или сооружения, то у такой «прилегающей территории» есть владельцы – статья 13 и 15.
Можно по-другому предположить, прилегающая территория расположена после объекта  благоустройства дома.
Не треба "предполагать"... За відсутності визначення терміну у законі і "Типових..." ( чи відсутності останніх), термін визначають "Правила..." від ОМС. Буде визначення - "Правила..." виправлять (за потреби).
6.
- Документа, подтверждающего передачу земельного участка ЖСК, не существует, поэтому определить площадь и размер не представляется возможным.
- ОСББ могут оказаться в ситуации домов коммунальной собственности, если ОСББ образовалось после 21.10.2014г.
- В домах коммунальной собственности, ОМС на основании решения № 251 от 21.10.2014 г. произведена инвентаризация придомой территории. В результате появились Акты инвентаризации придомовой территории по каждому дому отдельно. По мнению ОМС, после инвентаризации в домах определена придомовая территория. Инвентаризация 1375 придомовых территорий длилась с 19.08.2014  (решение  № 214 о создании комиссии) по 21.10.2014., за день «проверялось» примерно 30 придомовых территорий! Разве здравомыслящий  поверит такой инвентаризации. 
- К Актам нет приложений с планом или схемой придомовой территории. Как проверялись, где отражены измерения территорий, где расчеты площадей, это не тайна – это …...
- цитата :
Цитувати
3.4. Рішення Комісії носять рекомендаційний характер.

- ОМС уже превысил свои полномочия, утверждая такую инвентаризацию.  ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» не установлены полномочия ОМС по инвентаризации придомовой территории / объектов благоустройства / земельных участков. 
В соответствии с ЗУ «Про землеустрій» выполнение  инвентаризации возлагается на землеустроительные организации
Подробно об инвентаризации в ПКМУ від 23 травня 2012 р. № 513 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель» 
- Последнее, но важное, ОМС должен был к результатам инвентаризации предоставить на каждый дом (придомовую территорию) документ землеустройства, подтверждающий отсутствие изменений границ на земельном участке со дня ввода дома в эксплуатацию.
Из чего следует, ОМС должен был принять решение об инвентаризации, в пределах своих полномочий,  руководствуясь  ЗУ «Про землеустрій» и ПКМУ от 23.05.2012г. № 513 и остальные свои действия регулировать на основании этих НПА.
- Согласно ЗУ "Про землеустрій" и ПКМУ № 513  выполненная ОМС инвентаризация придомовых территорий с многочисленными Актами не соответствует установленным нормативным требованиям и не имеет законной силы.
А ніхто й не стверджував,  що  взагалі нема проблемних будинків... -Тільки робити висновок за все місто на підставі проблем  Вашого ЖБК/ОСББ, то є помилка через узагальнення.
- Можуть, не можуть,  що гадати... В чому для комунальних негатив ситуації? Їм уточнили прибудинкову територію. Це, взагалі, добре. Якщо комусь це створило якісь проблеми, то  їх треба вирішувати окремо.
- Не визначена, а уточнена, перевірена...  Повірить, не повірить... Це не юридична категорія... Є сумніви, оскаржуйте. 
Цитувати
2.1. Комісія розглядає надані балансоутримувачем житлових будинків територіальної громади міста Херсона (далі – балансоутримувач) наступні документи:
- акт інвентаризації прибудинкової території житлового будинку територіальної громади міста Херсона (далі – акт інвентаризації);
- викопіювання прибудинкової території цього житлового будинку з графічної частини, визначеної в рішенні міської ради від 31.05.2011 № 221  «Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні»;
- акт про розрахунок загальних та еквівалентних площ елементів та об’єктів обслуговування на прибудинковій території житлового будинку, в тому числі план-схему прибудинкової території житлового будинку, довідку про кількість зареєстрованих у ньому мешканців.
Перевірялись "бумаги". Лише в разі розбіжностей переміряли.
- Тезу про відсутнісь схем Ви ні чим  не підтвердили! По тексту рішень,  вони є. Приховують? Не виключено. Але то інше питання. Ні хто не казав, "что будет легко"...
- А  для них і не потрібен інший "статус"... Будь які проекти рішень ОМС розробники рекомендують до затвердження. Акти то затверджували рішенням ОМС, а не комісії.
- Річ у тім,  що інвентарізацію земель ніхто не проводив... Ви дарма "копали" в тому напрямку.
- Ви часто видаєте бажане за дійсне. Ви взяли на себе функцію суду  чи міськради? У Вас є сумніви в законності рішень № 214 та 251 - ОСКАРЖУЙТЕ! Може їх прокуратура оскаржила? Вони скасовані? Ні? То про що мова? Вони  чинні...

7.
Учитывая предназначение генплана и его составляющих, с их помощью ОМС может выполнять свои полномочия по разработке проекта технического задания для проекта землеустройства или инвентаризации. Из предназначения – градостроительные документы не предназначены для создания плана или мхемы, поэтому у ОМС нет законных оснований используя містобудівної документації создавать документы по придомовой территории. .....
Непонятно на каком основании сделан такой неподтвержденный НПА вывод. Где упоминание и взаимосвязь с землеподрядной документацией? Без применения землевпорядної документації определение придомовой территории на основании только містобудівної документації будет противоречить закону.
 Применение «можна» только вводит в заблуждение, такая норма в законодательстве отсутствует.
Особисто Вам доводити щось, то марна справа... У первісній темі я вже все довів... Ви не згодні, що прибудинкова територія є? Прошу до суду! Доведіть Вашу позицію у суді практично, а не на словах полемічно. Тільки не треба скаржитися потім, коли від суду отримаєте щось подібне до цього:
Цитувати
Доводи позивача про неправильне обрахування площі земельної ділянки на  прибудинковій  території будинку №5-а по вул.Л.Первомайського, в м.Києві, не заслуговують на увагу.

Як видно з листа Печерської районної в м.Києві державної адміністрації  від 21.01.2013 р. №105/02-0030-з/20 ( т.1 а.с.46),  рішенням  Печерської районної у м.Києві ради від 10.09.2010 р. №11 «Про затвердження схем прибирання прибудинкових територій Печерського району» затверджені схеми прибудинкових територій для подальшого застосування їх при розрахунку економічно обґрунтованих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Згідно акту від 29.04.2010 р.  працівниками КП УЖГ «Липкижитлосервіс» було зроблено переобмір прибудинкової території житлового будинку №5-а по вул.Л.Первомайського, в м.Києві та визначено загальну (фактичну) площу 3951,94 кв.м, яка включена до складової тарифу  мешканцям на послугу з прибирання прибудинкової території. Межі прибудинкової території вказані на приєднаній до справи схемі  прибудинкової території (а.с.т.1 а.с. 47, 48).

За таких обставин, твердження позивача про невідповідність розміру прибудинкової території є безпідставними.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/65774338 http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9808.msg58645.html#msg58645   Я не буду винним, якщо Ви понесете витрати на судовий збір без отримання прийнятного результату...



« Останнє редагування: 21 Квітня 2017, 17:09:19 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #5 : 20 Березня 2017, 18:46:36 »

Полемічні питання розглянемо з часом... Поступово...
1.
Теперь о прилегающей территории. ....
Так за объектом «придомовая территория» ответственный владелец дома, рядом с этим объектом  расположен следующий объект благоустройства, закрепленный за ОМС или другим владельцем дома, и все это входит в расстояние 50м., а где прилегающая территория?
Между нашим домом и домом напротив расстояние 50-52 м. По логике делим пополам и убираем. Только из этого расстояния наша придомовая территория 42м. Получается, соседи будут убирать за нас. Документов, указывающих границу придомовой территории домов не у кого нет. Можно распределить по другому, сосед убирает до нашего дома 40-42 м. (до дороги), а мы за домом, до магистральной дороги, это примерно 30 м., но очень грязных. Как применять Правила ОМС, что в этом случае будет прилегающей территорией?
Засіб переведення дискусії в полеміку - перекручення фактів. Ігнорується,  що я не стверджував "50 метрів"! Я вказував "ДО 50 метрів". Різниця є, і вона суттєва. Ігнорується текст самих "Правил...". Вимоги "Правил..." перекручуються, що дає "підстави" ставити питання ще і ще раз...
"Правила..." ( викладу у вигляді зручному для розуміння):
Цитувати
Прилегла територія :
територія, прилегла до об’єктів нерухомості, МАФ виробничої, житлової, господарської сфери, установ, організацій тощо;
- ділянки, котрі знаходяться в користуванні або власності і оформлені у відповідності до вимог Земельного кодексу України, в тому числі прибудинкова територія;
- ділянки, на яких розміщені елементи благоустрою;
- території з покриттям й відкритий Ґрунт, який проходить уздовж об’єкта нерухомості, МАФ, котрі знаходяться у власності чи користуванні, шириною до магістральної дороги, або іншої ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування
(за фасадною частиною об’єкта до бордюрного каменю проїжджої частини або 50 метрів (15 метрів для МАФ) від фасадної частини об’єктав разі відсутності:
- бордюрного каменю,
- дороги
- чи ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування);
Тобто є купа різних варіантів... Але всі вони обмежені відстанню у 50 м.  Текст з сайту міськради. Для детального обговорення потрібно отримати завірений текст на паперовому носії...  Але то справа херсонців...
Якщо є претензії до тексту, треба вжити заходів для виправлення. Через депутатів чи в судовому порядку. Але то теж справа херсонців...
« Останнє редагування: 21 Квітня 2017, 15:24:53 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #6 : 20 Березня 2017, 20:35:06 »

Как-то уже объяснял, меня трудно достать (обидеть).  Поскольку имею отличительные взгляды на некоторые жизненные позиции. Далеко не каждому дано затронуть за живое.
  Адміністрація форуму не мала на меті  ні "ДОСТАТЬ", ні "ОБИДЕТЬ" Вас.  Такі дії на форумі заборонені.  Блокування доступу на  форум НЕ Є ОБРАЗОЮ... То є ЗАСІБ ЗАХИСТУ!
А Правила… их надо уважать. Двумя руками «ЗА» Правила.
Только всегда не согласен, когда «формально»….. Присутствует какой-то ленивый и неприятный двусмысленный подтекст.
Ви отримали бан не з формальних підстав, а з причин реальних порушень "Правил форуму" (доречі неодноразових).  Можливо я Вас "розбалував". Бо не завжди звертав увагу на "незначні" відступи від "Правил...". Не хотілось діяти "формально", бо вважав що пріорітет за наданням допомоги.
Ознакомился. После такого юридического опуса от Ю.В. пришлось много копаться в законодательстве. Хорошо, что тема была закрыта. Не засорилась. Не совсем, что изложено, согласен и для этого есть основания.
Незгода, то Ваше право.  За незгоду, юридично обгрунтовану, не карають. Незгода заради незгоди, то інше... Вашою  мовою "Спор  ради спора"...

Щодо моєї праці...  (Перейду на Вашу мову, щоб було зрозумііло без перекладача...)
Вы очень хитро воспользовались правом изъясняться на русском (это не запрещено, хоть это есть язык страны - извечного врага моей родной Украины...). Вы назвали мою работу "ЮРИДИЧЕСКИМ ОПУСОМ"!  Формально Вы как бы ничего не нарушили, хоть я и  не композитор, и не литератор, к произведениям которых это слово  применимо. Если же подходить не формально,  то я  Ваш намёк понял без труда.
Цитувати
Толковый словарь Ушакова
ОПУС это:
О́ПУС, опуса, муж. (лат. opus - дело, произведение) (книжн.). Отдельное музыкальное произведение, обозначаемое номером в ряду других произведений данного композитора. Соната Бетховена, опус 57-й.
|| Вообще всякое произведение (разг. шутл.). «Забудьте про свой про сонет да про опус.» Маяковский. Толстенный опус написал.
http://dic.academic.ru/dic.nsf/ushakov/904274
Цитувати
ВИКИСЛОВАРЬ
Русский
Семантические свойства
Значение
1.   муз. отдельное музыкальное произведение (или несколько одновременно написанных небольших по объёму произведений), обозначаемое номером в ряду других произведений данного композитора ◆ Играли 115-й опус Брамса, кларнетный квинтет, немыслимо трудный для исполнения. Людмила Улицкая, «Голубчик», 1997 г. (цитата из Национального корпуса русского языка, см. Список литературы)
2.   шутл. всякое сочинение, произведение ◆ Обратиться за советом к брату его побудило и ещё одно обстоятельство: Крамерс принёс научный опус, пересыщенный математикой. Д. С. Данин, «Нильс Бор», 1969—1975 г. (цитата из Национального корпуса русского языка, см. Список литературы)
Украинский
Семантические свойства
Значение
1.   опус (аналогично русскому слову)
https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81
Цитувати
С.И.Ожегов, Н.Ю.Шведова. Толковый словарь русского языка (М-О)
Издательство "Азъ", 1992.
     OCR Конник М.В.
   Проверка, коррекция и форматирование Трушкин С.А. 2003/08
ОПУС, -а, м.
1. Отдельное музыкальное сочинение в ряду других сочинений того   же   композитора  (спец.).   
2.  Чье-н.  произведение,   научный  или литературный труд (ирон.). Позвольте вам преподнести мой первый о.
http://www.kulichki.com/moshkow/DIC/OZHEGOW/ozhegow_m_o.txt
Таким образом, в кругу русскоговорящих слово "опус" приобрело уничижительных подтекст. Что подтверждается и высказываниями рядовых россиян ( не имевших чести быть авторами толковых словарей):
Цитувати
Цитувати
Открываем словарь. Опус - от латинского "opus" - дело, произведение.
Во всем нормальном мире это слово обозначает произведение, литературное или музыкальное в России, почему-то, "опус" получил насмешливое значение.
Цитувати
Слово опус имеет два немного схожих значения.
1 Первое - это опус в смысле музыкального произведения, являющегося частью из какого-то списка других опусов.
2 Второе значение слова опус - это шутливое, насмешливое называние какого-то письменного сочинительства. Если много непонятной и ненужной писанины, которую тяжело и неинтересно читать, то её могут шутливо обозвать опусом.
Пример:
Кто-то может посмотреть на некий научный труд и сочтя его бесполезным либо трудным для понимания, сказать: Интересно, кто будет читать сей опус?
Цитувати
В современном русском языке слово "опус" несет несколько негативное значение. Если чье-то произведение назвали опус, то, скорее всего, хотели подчеркнуть его низкое художественное качество. Почти синонимами слова опус будут - подделка, халтура.
Цитувати
Оскорбительное значение. Так говорят, когда хотят поиздеваться над другим или над его творением (скажем так, над его потугами в творчестве более смышлёные, или скорей, самоуверенные (высокомерные) авторы).
Надо отдать Вам должное, задумка гениальная. Кто осмелится назвать это просто хамством? 
Нет... Это ХАМСТВО  С ЭЛЕМЕНТАМИ ИЗЫСКА!
Но, увы... Вы в который раз ошиблись...
Русская речь Вас не спасла.
Читайте на украинском:
Цитувати
Словник української мови
Академічний тлумачний словник (1970—1980)

Тлумачення, значення слова «опус»:
О́ПУС, у, чол.
1. Окремий музичний твір, позначений номером серед інших творів композитора. Тут же [на хуторі] працював він [Чайковський] і над романсами опусу 47 (Мистецтво, 6, 1958, 37).
2. жарт., зневажл. Будь-який літературний, мистецький або науковий твір. Опуси молодих літераторів; Сімейно-драматичний опус.
Словник української мови: в 11 томах. — Том 5, 1974. — Стор. 734.
http://sum.in.ua/s/opus
ЖАРТІВЛИВО, ЗНЕВАЖЛИВО...
И, ай- яй-яй, не придерёшься... Издание 1970—1980 годов. Советская Украина, не "бэндэровцы"...
Так что можете считать, что я Ваш замысел понял... Но оцениваю я его как НАРУШЕНИЕ п. 7 "Правил Форума".

По всей видимости, я был прав, утверждая, что за придомовой территории должен убирать ОМС, а меня …..  и где справедливость?
Вас було покарано не за вірні чи невірні судження, а за порушення правил форуму. За декілька порушень в різних темах. Одно з них в темі про прибудинкову територію. Порушення було виражене в перекручуванні, маніпулюванні текстом цитат : 
Цитувати
Перекручування... Намагання спростувати висновок опонента шляхом скорочення цитат, наведених опонентом з нормативних документів. Використовується скорочення для викривлення суті  змісту цитати!  Тобто цитата, яка, викладена в повному об'ємі, спростовує твердження  Gelo, ним скорочується до такого стану, який Gelo може використати для  подальшого "обгрунтування" своєї  "теорії".
То було порушення п. 6 "Правил форуму":   
Цитувати
Є неприпустимими некоректні способи ведення дискусії (перекручування висловів опонента, цитування без посилань на автора чи тему, категоричні твердження без достатньої мотивації, тощо).
Зараз Ви теж перекручуєте факти. Публічно оціюєте дії адміністрації, спираючись на викривлені факти. Це є порушенням п. п. 6, 12 "Правил форуму".

Цитувати
В подальшому напрацьовані матеріали на прикладі м.  Херсона будуть  використані для створення загальної теми у розділ Запитання > FAQ
[Це були мої слова. Ви "забули" їх означити, як цитату]

Опять перенос темы? Так уже есть один перенос.
Это уже становится не смешно, с переносами.
......
Не понятна цель создания общей отдельной темы (выходит эта остается?), здесь что, слишком красно? Можно отредактировать, на авторство не претендую ??? Важен конечный результат.

Последний абзац прошу убрать, сугубо личное мнение.
Порушення п.п. 11,  12 "Правил форуму".
Дивна ситуація. Спочатку Ви публічно обговорюєте дії модератора, визнаєте відповідними/невідповідними теми, а потім додаєте прохання "прошу убрать"... "Убрать" що? "Абзац" у Вашому пості, чи у моєму?
Ні. Нічого не прибиратиметься.
« Останнє редагування: 22 Березня 2017, 01:16:05 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #7 : 20 Березня 2017, 20:59:38 »

Тема була створена  вимушено.
Довелось видаляти полемічні пости з теми http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.0.html створені автором Gelo 20.03.2017р.
Автором було ПРОІГНОРОВАНО вимоги п. 10 "Правил форуму":
Цитувати
10. Полеміка у розумінні Wikipedia (укр) та (рус) дозволена тільки у розділі "Полеміки". Якщо обговорення якогось питання поза розділом "Полеміки" переходить у полеміку, Модератор має право: замкнути тему, перенести полемічну частину теми у розділ "Полеміки", видалити полемічну частину теми.

Коментар до тих постів буде викладено згодом у постах, розташованих трохи вище.
Підтримувати ведення полеміки не будемо.

ТЕМУ ЗАКРИТО.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email