Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
Ст.25 ЗУ "Про землеустрій" не установлено создание такого документа как "схематического изображения придомовой территории".
документація із землеустрою - затверджені в установленому порядку текстові та графічні матеріали, якими регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності, а також матеріали обстеження і розвідування земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо;
документація із землеустрою (землевпорядна документація) - затверджені в установленому порядку текстові та графічні матеріали, якими регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності, а також матеріали обстеження і розвідування земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо; { Абзац четвертий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Стаття 47. Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів .Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів включають: д) у межах населеного пункту - копію графічної частини генерального плану населеного пункту (за наявності), а за межами населеного пункту - копію відповідної містобудівної документації (за наявності) і копію рішення про затвердження такої документації;
Стаття 51. Проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб Проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб розробляються в межах кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту та за межами населеного пункту з метою формування земельних ділянок, на яких передбачається будівництво чи реконструкція об’єктів нерухомого майна.
Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів складаються на основі затверджених у встановленому законодавством порядку генеральних планів населених пунктів або можуть розроблятись окремою їх частиною. Проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів складаються з метою обґрунтування, розробки і подальшої реалізації необхідного обсягу організаційних та інженерно-технічних заходів з освоєння, поліпшення якості земель, їх раціонального використання та охорони, захисту від руйнівних процесів. Проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів розробляються на певний період та поетапно згідно з генеральними планами населених пунктів і визначають: а) цільове призначення земель; { Пункт "а" частини третьої статті 53 в редакції Закону N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 } б) землі, що знаходяться у власності, користуванні, в тому числі орендовані; в) організаційні, правові, фінансові та інші заходи щодо вдосконалення структури територій, освоєння земель, поліпшення їх якості, рекультивації, консервації; г) необхідність і обсяги економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель; ґ) заходи для забезпечення режиму використання земель охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання, а також відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам внаслідок встановлення цих зон; д) напрями природоохоронної діяльності. Проекти землеустрою можуть передбачати також формування земельних ділянок державної та комунальної власності за рахунок земель, не наданих у користування.{ Статтю 53 доповнено частиною четвертою згідно із Законом N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 } [ тобто можуть і НЕ предбачати Примітка моя, Ю.В. ] Проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів розробляються на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради.{ Статтю 53 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011; в редакції Законів N 5395-VI ( 5395-17 ) від 02.10.2012, N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 } Проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів включають: а) завдання на складання проекту землеустрою; б) пояснювальну записку; в) рішення відповідної сільської, селищної, міської ради про розроблення проекту землеустрою; г) викопіювання з містобудівної документації (за наявності); ґ) матеріали геодезичних та землевпорядних вишукувань; д) переліки земельних ділянок (земель), наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування у розрізі угідь, що використовуються без документів, які посвідчують право на них; е) переліки земельних ділянок, на які встановлено обмеження або обтяження; є) експлікацію земельних угідь за власниками та користувачами земельних ділянок; ж) відомості про обчислення площі земельних ділянок; з) план організації території населеного пункту; и) викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих (за наявності) та проектних меж відповідного населеного пункту; і) збірний план земельних ділянок, наданих у власність чи користування, та земельних ділянок, не наданих у власність чи користування; ї) плани сучасного та перспективного використання земель у межах відповідного населеного пункту; й) план розподілу земель за категоріями, власниками і користувачами (форма власності, вид речового права), угіддями з відображенням наявних обмежень (обтяжень); к) матеріали погодження проекту землеустрою, встановлені статтею 186 Земельного кодексу України.{ Частина статті 53 в редакції Закону N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 } У разі формування земельної ділянки проект землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів також включає: а) відомості про обчислення площі земельної ділянки; б) кадастровий план земельної ділянки; в) матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість); г) перелік обмежень у використанні земельних ділянок; ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання; д) акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності.{ Частина статті 53 в редакції Закону N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Стаття 7. Правова основа землеустрою Правову основу землеустрою становлять Конституція України ( 254к/96-ВР ), Земельний кодекс України ( 2768-14 ), закони України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" ( 353-14 ), "Про планування і забудову територій" ( 1699-14 ), цей Закон, закони України та інші нормативно-правові акти.
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про планування і забудову територій { Закон втратив чинність на підставі Закону N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011, ВВР, 2011, N 34, ст.343 }
Про регулювання містобудівної діяльностіВерховна Рада України; Закон від 17.02.2011 № 3038-VI 2) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;3) детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території;7) містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;9) план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;Стаття 4. Об’єкти та суб’єкти містобудування2. Суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.Стаття 17. Генеральний план населеного пункту1. Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід’ємною частиною генерального плану.{Абзац другий частини першої статті 17 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}---------------------У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.8. Строк дії генерального плану населеного пункту не обмежується.11. Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.{Частина одинадцята статті 17 в редакції Законів № 1170-VII від 27.03.2014, № 319-VIII від 09.04.2015}12. Експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають виключно генеральні плани міст.Стаття 18. План зонування території1. План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.{Абзац перший частини першої статті 18 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}-----8. План зонування території затверджується на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання.План зонування території не підлягає експертизі.Стаття 19. Детальний план території1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.3. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід’ємною частиною детального плану території.{Частина третя статті 19 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}4. Детальний план території визначає:10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;{Пункт 10 частини четвертої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}5. Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.7. Матеріали детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.{Частина сьома статті 19 в редакції Закону № 319-VIII від 09.04.2015}8. Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.{Абзац перший частини восьмої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}9. Детальний план території не підлягає експертизі.10. Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території.Стаття 21. Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів1. Громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.2. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.11. Порядок проведення громадських слухань визначає Кабінет Міністрів України.
Містобудівна документація:Генеральний план містаПлан зонування територіїДетальні плани територійІсторико-архітектурний опорний план м.ХерсонаСхеми
Глава 11 АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ В ГАЛУЗІ ЖИТЛОВИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ
Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту 1. Правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.
44) встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
Стаття 10. Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів 1. До повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: 1) затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів; 2) затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА VIIІ сесія міської ради VІ скликанняР І Ш Е Н Н Я від 31.05.2011 № 221Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні
2.Рішення міської ради від 28.05.2004 № 548 «Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні» визнати таким, що втратило чинність.
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням міської ради від28.05.04 № 548 П Р А В И Л АБЛАГОУСТРОЮ ТЕРИТОРІЇ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧИСТОТИ І ПОРЯДКУ В М.ХЕРСОНІ1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯПосадові особи підприємств, організацій, установ усіх форм власності, приватні підприємці, власники та орендарі будинків, громадяни несуть особисту відповідальність за забезпечення належного санітарного стану на приватній, відведеній у користування та прилеглій території, забезпечують її благоустрій.1.1.Прилеглою територією до підприємств, організацій та домоволодінь усіх форм власності вважати тротуари, газони, проїжджу частину вулиць до осьової лінії або до води на набережній.На вулицях, де здійснюється рух громадського пасажирського транспорту, прилеглою вважати територію до ближнього бордюру проїжджої частини дороги.При відсутності вулиць, прилеглою вважати територію на відстані 50м від межі території, якою користуються чи яка належить підприємству, організації, домовласнику.У разі виявлення порушення на межі двох або більше прилеглих територій, відповідальність несуть у рівній частині всі фізичні та юридичні особи, що знаходяться біля цієї межі.Прилеглою територією до кіосків, павільйонів, тимчасових пересувних торговельних об”єктів та пунктів масових ігор вважати територію в радіусі або на відстані 15м від їх стіни, огорожі.1.2. Посадові особи та громадяни забезпечують належний санітарний стан указаних територій незалежно від того, працюють чи не працюють підприємства, організації, установи та підприємницькі об”єкти, а громадяни – власники будинків - незалежно від проживання.