'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Прибудинкова територія в м.Херсон  (Прочитано 5273 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #15 : 24 Лютого 2017, 16:02:57 »

І так, "прибудинкова територія".
Сьогодення... Стосовно ЗУ "Про землеустрій":
Ст.25 ЗУ "Про землеустрій" не установлено создание такого документа как "схематического изображения придомовой территории".
Помилкою є шукати відповіді лише в ЗУ "Про землеустрій" та "землевпорядної документації".  Загубилося "містобудівної". Але спочатку про ЗУ "Про землеустрій":
До 01.07.2015р. було:
Цитувати
документація із  землеустрою  -  затверджені  в установленому
порядку  текстові  та  графічні   матеріали
,   якими   регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності,  а також матеріали обстеження  і  розвідування  земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо;
1. Можливе використання графічних матеріалів ( що так бентежить Gelo). 2 .  Зазначений перелік НЕ Є ОСТАТОЧНИМ ( див.  - тощо).   До 01.07.2015р. вчасно встигають зміни:
Цитувати
документація  із  землеустрою  (землевпорядна документація) - затверджені   в   установленому   порядку   текстові  та  графічні матеріали,   якими  регулюється  використання  та  охорона  земель державної,  комунальної  та приватної власності, а також матеріали обстеження   і   розвідування  земель,  авторського  нагляду  за виконанням  проектів  тощо;
 { Абзац четвертий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
З'являється пояснення "документація  із  землеустрою -  землевпорядна документація. Залишається 1. Можливе використання графічних матеріалів. 2.  Зазначений перелік НЕ Є ОСТАТОЧНИМ ( див.  - тощо).
Далі розглянемо декілька статей у частині, що можуть нас цікавити щодо визначення питання - які ж документи можно використати під час визначення прибудинкової території.
Цитувати
Стаття 47. Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та  іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського  призначення, земель  водного фонду  та  водоохоронних  зон,    обмежень     у використанні    земель   та  їх режимоутворюючих  об’єктів .
Проекти  землеустрою  щодо  організації  і  встановлення  меж територій  природно-заповідного  фонду та іншого природоохоронного призначення,   оздоровчого,  рекреаційного,  історико-культурного, лісогосподарського    призначення,   земель   водного   фонду   та водоохоронних   зон,   обмежень   у   використанні  земель  та  їх режимоутворюючих об’єктів включають:
д)  у  межах  населеного  пункту  -  копію  графічної частини генерального  плану  населеного пункту (за наявності), а за межами населеного  пункту  - копію відповідної містобудівної документації (за   наявності)   і   копію   рішення   про   затвердження  такої документації;
Тобто навіть для проекту землеустрію копія  графічної частини генерального  плану  населеного пункту задовільняє...

Цитувати
Стаття 51. Проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб
     Проекти   землеустрою   щодо  впорядкування   території  для містобудівних  потреб розробляються в межах кварталу, мікрорайону, іншої  частини території населеного пункту та за межами населеного
пункту   з   метою   формування   земельних   ділянок,   на   яких передбачається  будівництво  чи  реконструкція об’єктів нерухомого майна.
Тобто для нового будівництва або для реконструкції потрібні дані земельних ділянок.
Цитувати
Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів
     Проекти землеустрою щодо  впорядкування  території  населених пунктів   складаються   на  основі  затверджених  у  встановленому законодавством порядку генеральних планів  населених  пунктів  або можуть розроблятись окремою їх частиною.

     Проекти землеустрою  щодо  впорядкування  територій населених пунктів складаються з метою обґрунтування,  розробки  і  подальшої реалізації      необхідного      обсягу      організаційних     та
інженерно-технічних  заходів з освоєння, поліпшення якості земель, їх  раціонального  використання  та охорони, захисту від руйнівних процесів.

     Проекти землеустрою  щодо  впорядкування  територій населених пунктів розробляються  на  певний  період  та  поетапно  згідно  з генеральними планами населених пунктів і визначають:
     а)  цільове  призначення  земель; { Пункт "а" частини третьої статті 53 в редакції Закону N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 }
     б) землі,  що знаходяться у власності,  користуванні,  в тому числі орендовані;
     в) організаційні,  правові,  фінансові та  інші  заходи  щодо вдосконалення структури територій,  освоєння земель, поліпшення їх якості, рекультивації, консервації;
     г) необхідність   і    обсяги    економічного    стимулювання раціонального використання та охорони земель;
     ґ) заходи   для   забезпечення   режиму  використання  земель охоронних зон,  зон санітарної охорони,  санітарно-захисних зон  і зон особливого режиму використання,  а також відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам  внаслідок  встановлення  цих зон;
     д) напрями природоохоронної діяльності.

     Проекти   землеустрою  можуть  передбачати  також  формування земельних  ділянок  державної  та комунальної власності за рахунок земель, не наданих у користування.
{  Статтю  53  доповнено  частиною  четвертою  згідно  із  Законом N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 }     [ тобто можуть і НЕ предбачати Примітка моя,  Ю.В. ]

     Проекти  землеустрою  щодо  впорядкування територій населених пунктів  розробляються  на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради.
{  Статтю 53 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 3038-VI (   3038-17  )  від  17.02.2011;  в  редакції  Законів  N  5395-VI ( 5395-17 ) від 02.10.2012, N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

     Проекти  землеустрою  щодо  впорядкування територій населених пунктів включають:
     а) завдання на складання проекту землеустрою;
     б) пояснювальну записку;
     в)  рішення відповідної сільської, селищної, міської ради про розроблення проекту землеустрою;
     г) викопіювання з містобудівної документації (за наявності);
     ґ) матеріали геодезичних та землевпорядних вишукувань;
     д)  переліки  земельних ділянок (земель), наданих у власність (користування)   з  кадастровими  номерами,  наданих  у  власність (користування)  без кадастрових номерів, не наданих у власність чи
користування  у розрізі угідь, що використовуються без документів, які посвідчують право на них;
     е)  переліки  земельних ділянок, на які встановлено обмеження або обтяження;
     є) експлікацію земельних угідь за власниками та користувачами земельних ділянок;
     ж) відомості про обчислення площі земельних ділянок;
     з) план організації території населеного пункту;
     и)  викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих  (за  наявності) та проектних меж відповідного населеного пункту;
     і)  збірний  план  земельних  ділянок, наданих у власність чи користування,  та  земельних  ділянок,  не  наданих у власність чи користування;
     ї)  плани сучасного та перспективного використання земель у межах відповідного населеного пункту;
     й)   план розподілу земель  за  категоріями,  власниками  і користувачами  (форма  власності,  вид речового права), угіддями з відображенням наявних обмежень (обтяжень);
     к)  матеріали  погодження  проекту  землеустрою,  встановлені статтею 186 Земельного кодексу України.
{  Частина  статті  53 в редакції Закону N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

     У  разі  формування земельної ділянки проект землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів також включає:
     а) відомості про обчислення площі земельної ділянки;
     б) кадастровий план земельної ділянки;
     в)  матеріали  перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість);
     г) перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
     ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання;
     д)  акт  перенесення  в  натуру (на місцевість) меж охоронних зон,   зон   санітарної  охорони,  санітарно-захисних  зон  і  зон особливого режиму використання земель за їх наявності.
{  Частина  статті  53 в редакції Закону N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Тобто сам по собі проект землеустрою не містить даних про прибудинкову територію. Проте в ньому використовується містобудівна документація...
Цитувати
Стаття 7. Правова основа землеустрою
     Правову  основу  землеустрою  становлять  Конституція України ( 254к/96-ВР ),  Земельний кодекс  України  (  2768-14  ),  закони України  "Про  топографо-геодезичну  і  картографічну  діяльність"
( 353-14 ), "Про планування і забудову територій" ( 1699-14 ), цей Закон, закони України та інші нормативно-правові акти.
Але ЗУ "Про планування і забудову територій" втратив чинність в 2011р.
Цитувати
З А К О Н   У К Р А Ї Н И Про планування і забудову територій
 { Закон втратив чинність на підставі Закону    N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011, ВВР, 2011, N 34, ст.343 }
Дивимся ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності":
Цитувати
Про регулювання містобудівної діяльності
Верховна Рада України; Закон від 17.02.2011 № 3038-VI

2) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;
3) детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території;
7) містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;
9) план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;

Стаття 4. Об’єкти та суб’єкти містобудування
2. Суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.

Стаття 17. Генеральний план населеного пункту
1. Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід’ємною частиною генерального плану.
{Абзац другий частини першої статті 17 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}
---------------------
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
8. Строк дії генерального плану населеного пункту не обмежується.
11. Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.
{Частина одинадцята статті 17 в редакції Законів № 1170-VII від 27.03.2014, № 319-VIII від 09.04.2015}
12. Експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають виключно генеральні плани міст.

Стаття 18. План зонування території
1. План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
{Абзац перший частини першої статті 18 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}
-----
8. План зонування території затверджується на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання.
План зонування території не підлягає експертизі.

Стаття 19. Детальний план території
1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
3. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід’ємною частиною детального плану території.
{Частина третя статті 19 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}
4. Детальний план території визначає:
10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;
{Пункт 10 частини четвертої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}
5. Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.
7. Матеріали детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.
{Частина сьома статті 19 в редакції Закону № 319-VIII від 09.04.2015}
8. Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.
{Абзац перший частини восьмої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}
9. Детальний план території не підлягає експертизі.
10. Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території.

Стаття 21. Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів
1. Громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.
2. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.
11. Порядок проведення громадських слухань визначає Кабінет Міністрів України.

Таким чином для визначення прибудинкової території можна скористатися: Генеральним планом населеного пункту, планом зонування територій, детальним планом територій, текстовими та графічними матеріалами з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #16 : 24 Лютого 2017, 18:42:25 »

І так, "прибудинкова територія".
Сьогодення... Що маємо в м. Херсоні:
Генплан є - Рішення міськради від 26.12.2003р. № 443.
Цитувати
Містобудівна документація:
Генеральний план міста
План зонування території
Детальні плани територій
Історико-архітектурний опорний план м.Херсона
Схеми
http://www.city.kherson.ua/articles/mistobudivna-dokumentaciy
План зонування території: http://www.city.kherson.ua/articles/plan-zonirovaniya-territorii-goroda-herson
Детальні плани територій: http://www.city.kherson.ua/articles/detalni-plani-teritoriy
Є на сайті міськради тека з файлами актів інвентаризації по окремим будинкам (2 файли додаю як  приклад )
« Останнє редагування: 24 Лютого 2017, 18:56:51 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #17 : 24 Лютого 2017, 19:13:48 »

Взагалі на сайті є багато інформації, але її потрібно перевіряти письмовими запитами. Бо є й скасовані рішення без відмітки про скасування.
Не бачив рішення про слухання стосовно зонування...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #18 : 24 Лютого 2017, 20:31:31 »

 ОСББ протоколи http://www.city.kherson.ua/c/hersoncyu/s/osbb
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #19 : 20 Березня 2017, 14:27:38 »

Після закінчення терміну обмеження доступу до форуму для дописувача Gelo, останній здійснив спробу переведення діалогу у полеміку. Вкотре виклав свої попередні , які вже були спростовані, та нові міркування у об'ємах, які перевищують прийнятні розміри. Що призводить до необгрунтованого розростання теми ( як і всіх його тем) і ускладнює  пошук дійсно потрібних (важливих) постів у ній.
Також у своїх нових постах дописувач Gelo припустився порушень Правил форуму.

На підставі  п. п. 10, 11, 13 Правил форуму пости дописувача Gelo від 20.03.2017р. було виокремлено і перенесено до розділу "Полеміки" ( http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9792.0.html  ).
  Тему буде закрито.
« Останнє редагування: 20 Березня 2017, 21:07:03 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #20 : 20 Березня 2017, 17:26:34 »

До закриття теми є потреба в з'ясуванні питання легітимності Рішення міської ради м. Херсон про затвердження "Правил благоустрою...".
Я навмисно оминув питання "Типових правил благоустрою...". Допоки їх нема, нема про що говорити...
Але ж не для Gelo!  Він "розкопав", що "Типові..." готувалися та не пройшли процедуру погодження в відомстві Ляпіної в 2016р. Це так. Більше того, в мене була інформація, що проект, який був ще раніше, не пройшов реєстрацію  в Мінюсті ( такі компетентні спеціалісти в Мінрегіоні ). На цій підставі  пан  Gelo робить висновок,  що в м. Херсон ( і взагалі по країні) "Правила благоустрію..." не діють!

Ліричний відступ: Цікаво, а як тоді шановний пан буде вимагати дотримання низки правил ( яких на його думку не існує) стосовно: утримання тварин,  утримання та охорони зелених насаджень, та ще безліч яких, за порушення яких передбачена відповідальність у КУпАП
Цитувати
Глава 11 АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ В ГАЛУЗІ ЖИТЛОВИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ
От "накладе" йому під двері  в під'їзд якийсь собака,  а його хазяїн прибирати відмовиться - скаже "Правила благооустрію ..." нечинні і покарати мене нема за  що!
Доведеться спростовувати тезу від Gelo.
Єдиний  довід, що виклав Gelo, це ч. 1 ст. 34 ЗУ "Про благоустрій..."
Цитувати
Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту

     1.  Правила  благоустрою  території населеного пункту (далі - Правила)  -  нормативно-правовий  акт,  яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

     Правила  розробляються на підставі Типових правил благоустрою території  населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ,  міст  і  затверджуються  відповідними  органами  місцевого самоврядування.

     Типові  правила  розробляються  та затверджуються центральним органом  виконавчої  влади,  що  забезпечує  формування  державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

     У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято  рішення  про  затвердження Правил, застосовуються Типові правила.

     Орган  місцевого  самоврядування  забезпечує  вільний  доступ населення до затверджених Правил.
На думку Gelo: Нема типових -  неможна затверджувати місцеві... Але це не так. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 26 ЗУ "Про місцеве самоврядування", ОМС ще з 1997р. має самоврядні  повноваження
Цитувати
44) встановлення  відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території  населеного  пункту,  забезпечення  в  ньому чистоти і порядку,  торгівлі  на  ринках,  додержання  тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
Ці повноваження додатково було підтверджено в 2012р.  ст. 10  ЗУ "Про благоустрій..."
Цитувати
Стаття 10. Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою  населених пунктів

     1.  До  повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить:

     1)  затвердження  місцевих  програм  та заходів з благоустрою населених пунктів;

     2)   затвердження   правил  благоустрою  територій  населених пунктів;
сам закон приймався ще у 2005р. А норма про типові правила ст. 34 діє з 12.09.2012р.   Взагалі-то, на мою думку, на думку практикуючих адвокатів, до затвердження "Типових правил...", ОМС мають право затверджувати місцеві правила на загальних підставах. Після появи "Типових правил..." вони повинні будуть місцеві правила привести у відповідність до типових. В самому НПА, що затвердить типові, повинно бути зазначено вимогу приведення рішень ОМС у відповідність до типових. Це звичайна практика.
Щодо "Правил..." у м. Херсон, то вони прийняті взагалі ще в 2011р.
Цитувати
ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА VIIІ сесія міської ради VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я  від 31.05.2011 № 221
Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні
ТОБТО У ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЧИННОГО (на той час) ЗАКОНОДАВСТВА!   Це по-перше.
По-друге. Допоки рішення не скасоване в судовому порядку, чи самим ОМС, воно Є ЧИННИМ! Якщо хтось з мешканців  м. Херсон має сумніви щодо законності рішення міськради від 31.05.2011 № 221, то він  має змогу оскаржити  це  рішення в судовому порядку. І пан Gelo теж. Визнає суд, що рішення є нечинним, то "Правила..." не діятимуть. ЦІ правила. Бо тоді буде:
По- третє. У разі визнання судом Рішення 221 нечинним, буде скасовано втрату чинності попереднього рішення
Цитувати
2.Рішення міської ради від 28.05.2004 № 548 «Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні» визнати таким, що втратило чинність.
Рішення № 548 відновить свою дію. А з ним і попередні "Правила...":
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради від28.05.04 № 548
 
П Р А В И Л А
БЛАГОУСТРОЮ ТЕРИТОРІЇ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧИСТОТИ І ПОРЯДКУ В М.ХЕРСОНІ


1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Посадові особи підприємств, організацій, установ усіх форм власності, приватні підприємці, власники та орендарі будинків, громадяни несуть особисту відповідальність за забезпечення належного санітарного стану на приватній, відведеній у користування та прилеглій території, забезпечують її благоустрій.
1.1.Прилеглою територією до підприємств, організацій та домоволодінь усіх форм власності вважати тротуари, газони, проїжджу частину вулиць до осьової лінії або до води на набережній.
На вулицях, де здійснюється рух громадського пасажирського транспорту, прилеглою вважати територію до ближнього бордюру проїжджої частини дороги.
При відсутності вулиць, прилеглою вважати територію на відстані 50м від межі території, якою користуються чи яка належить підприємству, організації, домовласнику.
У разі виявлення порушення на межі двох або більше прилеглих територій, відповідальність несуть у рівній частині всі фізичні та юридичні особи, що знаходяться біля цієї межі.
Прилеглою територією до кіосків, павільйонів, тимчасових пересувних торговельних об”єктів та пунктів масових ігор вважати територію в радіусі або на відстані 15м від їх стіни, огорожі.

1.2. Посадові особи та громадяни забезпечують належний санітарний стан указаних територій незалежно від того, працюють чи не працюють підприємства, організації, установи та підприємницькі об”єкти, а громадяни – власники будинків - незалежно від проживання.
Тобто "прилегла територія залишиться в межах до 50 м.
І утримувати її в належному стані доведеться...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
« Reply #21 : 20 Березня 2017, 17:33:26 »

Питання вичерпано.
ТЕМА ЗАКРИТА.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email