'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Тетяна Academia
« : 08 Вересня 2010, 08:58:05 »

Шановна пані pobeda! Дякую за текст. Забрала собі.
Автор: Gro-zo-otvod
« : 08 Вересня 2010, 00:38:48 »

Достойнейшая pobeda!
А в чем смысл ваших немалых усилий по наклонению одного бюрократа другим?
Вы чего добиваетесь?
Какими средствами предполагаете достичь желаемого результата?
Автор: pobeda
« : 06 Вересня 2010, 22:26:19 »

Обіцяне звернення
Автор: pobeda
« : 06 Вересня 2010, 13:53:16 »

Шановний Юрію Васильовичу! Дуже Вам дякую за Ваш коментар, завдяки Вам мені багато чого стало зрозуміло. Ви навіть не уявляєте, як Ви мені допомогли. Ще раз дякую Вам.
Шановна Тетяна Academia! Тексти звернень обов'язково сьогодні викладу, але приблизно о 22.00 год. (як приїду з роботи додому).

Автор: Тетяна Academia
« : 05 Вересня 2010, 09:36:35 »

Шановна пані Pobeda!
Прошу Вас викласти тексти звернень до прокуратури. Адаптую під свої проблеми та теж направлю. Мені це зараз дуже потрібно (в рамках місячника по вихованню мінімальної ввічливості та припиненню хамства з боку посадових осіб КП). А самій з нуля писати скарги - зовсім немає часу.
Автор: Юрій Васильович
« : 04 Вересня 2010, 22:24:00 »

- Накладні витрати бажано по всіх позиціях розшифрувати.
- Системи тепло-водопостачання, водовідведення та каналізації (цікаво чим у них водовідведення від каналізації відрізняється?): питання по фонду оплати праці - 761 грн. трохи менше ніж ставка двірника, сантехнік це професія більш кваліфікована ніж двірник. Тож можна припустити, що задіяно (по їх Термінології ) "явочна чисельність" сантехників - менше одного, припустим 0,5. Або 1 сантехнік на два будинки. Не знаю скільки будинків обслуговує цей Ваш "Квартет", але чомусь  мені здається, що їх (сантехників) набагато менше. Тож і сума ця може бути менша, тож, відповідно, менше й нарахувань на зарплату.
- Дератизація: вартість робіт можна взнати у спеціалізованому підприємстві, що ці роботи виконує ( яке небудь ТОВ "Дезинфекція" під крилом санстанції, чи де інде). Скільки раз на рік планують проводити - спитайте "Квартет"; і тоді перевірите чи справді це на місяць коштує 74 грн. Тільки тут ще питання, а чи взагалі проводять, чи тільки гроші беруть. Бо є така схемка: ЖЕК укладає договір з ТОВ "Дезинфекція" на проведення робіт на частині площі підвалів "при необхідності" і по  договору платить за цю частку площі підвалів.  Роботи ніхто не веде, але обоє задоволені. У першого залишається з половини зібраних на це коштів, а другі - отримують якісь кошти задарма. А як споживач у суді запитає куди йдуть гроші за дератизацію - показують цей договір - гроші перечислили, а роботи? - а роботи ж по потребі, а потреби не було.
- Дезінсекція - аналогічно.
- ДВК: якщо норма дійсно 5000 (це треба дивитися наказ ) то начебто нормально, але це якщо пічник є в штаті, а якщо свого нема, а періодично користуються послугами чужого, то там  трохи інші розрахунки.
- Поточний ремонт: знову накладні витрати - матеріалів на 14 грн., а накладних витрат на 585. Фонд оплати - знов приблизно 1 працівник на 2 будинки, чи їх стільки?
- Поливання дворів та газонів, підготовка до зими:   тариф навіть занижений якщо рахувати по тим данним що наведено. Не сходиться щось! Чи вони благодійники?
- Освітлення МЗК : в розрахунку не враховано вартість єлектроенергії на освітлення. Так вони у Вас дійсно благодійники!!! Не можна ж вважати, що на освітлення тратиться 1.3793 грн. на місяць, це всьго 6.7946 кВтг ( візьмемо одну лампочку в 60 Вт х 8 годин х 30 днів = 14400 = 14.4 кВтг і це тільки ОДНА!!!).  Кількість електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування, підвальних приміщень та підкачування води в розрахунку на місяць беруть з  таблички з РТМ 204 України 115-85, яка є в додатках до наказу 214 на стор. http://uapravo.net/data2008/base57/ukr57876/page3.htm.
- Інші витрати : незрозуміло - в складових інших витрат тільки 0.024, а загалом чомусь 0.066 ?!
- Підсумок в них 2.7995.   Я порахував їхні ж складові і отримав 2.7996, 
пдв 0.5599 , Всього 3.3594 . Але пишуть що 2.7995 це з рентабельностю, та рентабельність ніде не враховувалася, тож фактично рентабельність 0 (знову ознаки благодійності, у що не дуже-то віриться).
Для першого поверху з пдв у них 2.8872, у мене тільки 2.8668.

Враження, що принаймні частина складових бралася з загальновідомого довідника "СТЕЛЯ".
Чи в них справді така "бухгалтерія", чи це Вам щось таке вигадали щоб було схоже на правду і щоб до них не чіплялися?

Я навмисно не зачіпав тему державного акту на землю. Про акт на форумі сказано не раз. Нема землі - нічого прибирати і нічого поливати. Алеж як рахували, то хоча б не брехали. Та крім того тут же і інші розрахунки зі стелі. Мабуть просто взяли зі стелі ці 3 грн. ( бо так хочеться) і під них ліпили розрахунок.
Автор: gro-za
« : 04 Вересня 2010, 19:44:31 »

До того часу, поки не будуть оформлені Державні акти на право користування (для ОСББ та ЖБК - на право власності) земельними ділянками для обслуговування будинків, усі попередні міркування про норми та відповідні розрахунки мають лише теоретичне значення, та й то у перспективі. Не варто забивати собі голову цими премудростями. Позиція у спорах з балансоутримувачами повинна бути такою - при відсутності права користування земельною ділянкою відсутні підстави для стягнення плати за її утримання. Так можна стягувати плату і за сусідній стадіон, клумбу чи газон на тротуарі.
Автор: pobeda
« : 04 Вересня 2010, 17:27:58 »

Сторінка 5
Автор: pobeda
« : 04 Вересня 2010, 17:27:02 »

Сторінка 4
Автор: pobeda
« : 04 Вересня 2010, 17:25:33 »

сторінка 3
Автор: pobeda
« : 04 Вересня 2010, 17:24:29 »

Продовження, сторінка 2
Автор: pobeda
« : 04 Вересня 2010, 17:17:42 »

Шановний Юрію Васильовичу! Продовження є, але вчора коли намагалась викласти в мене з'являлося повідомлення "сторінка не доступна", може тому вона продублювалася. Зараз спробую викласти продовження. Дуже Вам дякую за Ваш коментар щодо викладеного та посилання, мені було б цікаво дізнатися про Вашу думку щодо останніх аркушів. 
Автор: Юрій Васильович
« : 04 Вересня 2010, 14:47:46 »

Шановна? pobeda! Ви одну сторінку виклали двічі. Можливо помилково, бо це не всі складові тарифу. Чи є продовження?
Щодо викладеного:
- викликає велике питання п/п "накладні витрати" у п. "2. прибирання прибудинкової території". Як для накладних витрат - сума завелика. Потрібна детальна розшифровка, бо тут можуть бути приховані зовсім не обов`язкові, або навіть незаконні витрати.
- норма площі обслуговування прибиральника під`їзду та двірника однакова 3108 кв. м  - це неможливо. Норма для першого дорівнює половині норми для другого ( наказ Держкомжитлокомунгоспу № 59 від 04.08.1997р.) :
Цитувати
Для двірників, які виконують роботи з прибирання сходових маршів, місць загального користування, службових та культурно-побутових приміщень та ін., 1 кв. м площі, яка прибирається, дорівнює 2 кв. м площі, яку прибирає двірник на прибудинковій території.

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.4614.0
По таблицям 7 і 8 праграфів 10 та 11 знаючи який у Вас клас території можна вирахувати яку площу повинен прибрати двірник за 8-ми годинний робочий день. Доречі комунальники при розрахунках як правило беруть тільки ІІІ- клас, бо найбільш працезатратний (а чим менша норма на одного двірника, то тим більше двірників потрібно по штату - більша сума зарплати двірника піде в розрахунок тарифу, відповідно тариф зростає).
В таблиці 21 для Києва та міст обласного підпорядкування норма: для 5- поверхових будинків 3800 - 5000 кв м, в інших містах - 3600 - 4600 ; для будинків зі сміттєпроводами 4000 - 5000.
Так що норма в  3108 кв м може бути занижена , щоб збільшити витрати, а через них і тариф.
Ще питання : як підраховані суми "витрати на зарплату" ? Щось ця сума не співвідноситься з "тарифною ставкою" та "явочною чисельністю".
Автор: pobeda
« : 03 Вересня 2010, 21:52:53 »

На виконання припису прокуратури щодо наданя структури тарифу і вартість його складових ТОВ "Квартет" надало ... Приписи діють... :)
Автор: gro-za
« : 11 Серпня 2010, 23:50:54 »

Я вже і не знаю як при зустрічі пояснити директору що таке струкура тарифу, вартість його складових, як розраховується і ким, як затверджується ...
Виховувати директора у дусі поваги до ЗУ Про житлово-комунальні послуги" та постанови КМУ № 529 - марна справа. Він дав досить інтелігентну відповідь, яка ґрунтується не на законі, а на поняттях, про що свого часу заявляв відомий російський діяч Березовський.
Збирайте докази для суду. Іншого виходу немає.

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email