Шановна? pobeda! Ви одну сторінку виклали двічі. Можливо помилково, бо це не всі складові тарифу. Чи є продовження?
Щодо викладеного:
- викликає велике питання п/п "накладні витрати" у п. "2. прибирання прибудинкової території". Як для накладних витрат - сума завелика. Потрібна детальна розшифровка, бо тут можуть бути приховані зовсім не обов`язкові, або навіть незаконні витрати.
- норма площі обслуговування прибиральника під`їзду та двірника однакова 3108 кв. м - це неможливо. Норма для першого дорівнює половині норми для другого ( наказ Держкомжитлокомунгоспу № 59 від 04.08.1997р.) :
Для двірників, які виконують роботи з прибирання сходових маршів, місць загального користування, службових та культурно-побутових приміщень та ін., 1 кв. м площі, яка прибирається, дорівнює 2 кв. м площі, яку прибирає двірник на прибудинковій території.
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.4614.0По таблицям 7 і 8 праграфів 10 та 11 знаючи який у Вас клас території можна вирахувати яку площу повинен прибрати двірник за 8-ми годинний робочий день. Доречі комунальники при розрахунках як правило беруть тільки ІІІ- клас, бо найбільш працезатратний (а чим менша норма на одного двірника, то тим більше двірників потрібно по штату - більша сума зарплати двірника піде в розрахунок тарифу, відповідно тариф зростає).
В таблиці 21 для Києва та міст обласного підпорядкування норма: для 5- поверхових будинків 3800 - 5000 кв м, в інших містах - 3600 - 4600 ; для будинків зі сміттєпроводами 4000 - 5000.
Так що норма в 3108 кв м може бути занижена , щоб збільшити витрати, а через них і тариф.
Ще питання : як підраховані суми "витрати на зарплату" ? Щось ця сума не співвідноситься з "тарифною ставкою" та "явочною чисельністю".