'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Юрій Васильович
« : 14 Жовтня 2014, 07:55:09 »

проведення перерахунків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2013 р. №970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненаданні або надання не в повному обсязі». Зокрема, пункту 4, яким передбачено, що виконавці ведуть облік доходів, витрат та кількісних і якісних показників надання послуг щодо кожного будинку та кожної складової тарифу окремо та пункту 6 «обсяг фактично наданих послуг та виконаних робіт, пов’язаних з їх наданням, повинен бути підтверджений відповідною первинною документацією…».
Так, тепер "Порядок..." затверджено Постановою КМУ. А розмова в темі велась задовго до її появи.
Автор: Вікторія
« : 13 Жовтня 2014, 17:32:18 »

проведення перерахунків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2013 р. №970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненаданні або надання не в повному обсязі». Зокрема, пункту 4, яким передбачено, що виконавці ведуть облік доходів, витрат та кількісних і якісних показників надання послуг щодо кожного будинку та кожної складової тарифу окремо та пункту 6 «обсяг фактично наданих послуг та виконаних робіт, пов’язаних з їх наданням, повинен бути підтверджений відповідною первинною документацією…».
Автор: Юрій Васильович
« : 03 Березня 2010, 10:07:15 »

дописувачу "Комітет":

 
в Харкові існує Харківська обласна громадська організація «Комітет громадянської безпеки». в статті " A la guerre comme a la guerre "
( http://grom-bezpeka.pp.ua/publ/a_la_guerre_comme_a_la_guerre/2-1-0-258) та
( http://grom-bezpeka.pp.ua/index/a_la_guerre_comme_a_la_guerre_2/0-52 ) комітет повідомляє:
 " Однак, члени нашого Комітету не тільки допомагають своїм товаришам підготувати необхідні для судового захисту документи. Вони ще взаємно супроводжують один одного до суду в якості представників"

"О. В. Білецький,Секретар Харківської обласноїгромадської організації«Комітет громадянської безпеки»,редактор інтернет-сайту«Громадянська Безпека»
www.grom-bezpeka.at.ua"
 електронна адреса : admin@grom-bezpeka.pp.ua


можливо ця інформація Вам буде корисною.
Автор: gro-za
« : 16 Лютого 2010, 17:40:44 »

Цитувати
Можна також попередньо звернутися за висновком до Житлово-комунальної інспекції МінЖКГ, якщо в Кіровограді існує її територіальне відділення.
Моя адреса м.Лозова Харківської обл.
Я чомусь вважав, що тему відкрив користувач Форуму Dugf з м. Кіровограду. У вашому випадку слід говорити про відділення у м. Харкові.
Автор: gro-za
« : 16 Лютого 2010, 17:37:24 »

Цитувати
А тепер необхідно витребувати первинні документи бухгалтерського обліку та розрахунки складових частин тарифу згідно з Порядком, з забезпеченням прозорості. Після цього будете мати вартість складової тарифу, яка не надавалася.
Віктор Іванович, можу сказати по власному будинку де сам мешкаю, бо як голова будинкового комітету отримав розрахунок по нашому будинку. Про первинні документи бухгалтерського обліку нічого не знаю, але от маю розрахунок послуги яка звучить так - "Поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою" - вартість цієї послуги 55 копійок на метр квадратний площі квартири. Ви про це говорите?
Ну от, наприклад, ця людина теж отримала такий розрахунок по тому будинку в якому вона мешкає, наприклад її квартира складає 55 квадратних метрів, виходить, що щомісяця, за цю послугу, людина сплачує 30 грн 25 коп., тепер питання - так яким же чином довести, що саме цю сумму виконавець послуги повинен вилучити з платні за послугу з утримання будинку?
Це не розрахунок, а декларація. Витребуйте первинні документи бухобліку, з яких можна встановити, яка сума була витрачена за останній рік фактично.
Автор: Комітет
« : 16 Лютого 2010, 16:44:23 »

 
Цитувати
Можна також попередньо звернутися за висновком до Житлово-комунальної інспекції МінЖКГ, якщо в Кіровограді існує її територіальне відділення.
Моя адреса м.Лозова Харківської обл.
Автор: Комітет
« : 16 Лютого 2010, 16:38:01 »

Цитувати
А тепер необхідно витребувати первинні документи бухгалтерського обліку та розрахунки складових частин тарифу згідно з Порядком, з забезпеченням прозорості. Після цього будете мати вартість складової тарифу, яка не надавалася.
Віктор Іванович, можу сказати по власному будинку де сам мешкаю, бо як голова будинкового комітету отримав розрахунок по нашому будинку. Про первинні документи бухгалтерського обліку нічого не знаю, але от маю розрахунок послуги яка звучить так - "Поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою" - вартість цієї послуги 55 копійок на метр квадратний площі квартири. Ви про це говорите?
Ну от, наприклад, ця людина теж отримала такий розрахунок по тому будинку в якому вона мешкає, наприклад її квартира складає 55 квадратних метрів, виходить, що щомісяця, за цю послугу, людина сплачує 30 грн 25 коп., тепер питання - так яким же чином довести, що саме цю сумму виконавець послуги повинен вилучити з платні за послугу з утримання будинку?
Автор: gro-za
« : 16 Лютого 2010, 16:22:40 »

Цитувати
Для цього потрібно мати розрахунок затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу, сформованого у прозорому режимі відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ № 529.
Триф сформовано відповідно до постанови 560.
Ситуацію, з приводу якої я ставлю питання, викладено у прикріпленому файлі. Це стаття, яку я написав для місцевої газети, але писав її від імені особи, яка звернулася до нас.
А тепер необхідно витребувати первинні документи бухгалтерського обліку та розрахунки складових частин тарифу згідно з Порядком, з забезпеченням прозорості. Після цього будете мати вартість складової тарифу, яка не надавалася.
Автор: Комітет
« : 16 Лютого 2010, 16:14:32 »

Цитувати
Для цього потрібно мати розрахунок затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу, сформованого у прозорому режимі відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ № 529.
Триф сформовано відповідно до постанови 560.
Ситуацію, з приводу якої я ставлю питання, викладено у прикріпленому файлі. Це стаття, яку я написав для місцевої газети, але писав її від імені особи, яка звернулася до нас. 
Автор: gro-za
« : 16 Лютого 2010, 15:10:38 »

Я продивлявся їх, але там йде мова взагалі, що споживач має право на перерахунок, а от як довести, що саме сума, яку щомісяця сплачує споживач на поточний ремонт, вираховується зі складу тарифу у випадку, якщо послуга надана неякісно.
Для цього потрібно мати розрахунок затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу, сформованого у прозорому режимі відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ № 529. Відповідна складова частина тарифу повинна формуватися на підставі первинних документів  оперативного та бухгалтерського обліку. Як повинен вестися бухоблік - встановлено однойменним ЗУ, а також П(С)БО, затвердженими Мінфіном. При необхідності можна подати клопотання до суду у цивільній справі, якщо провадження по ній відкрито,  про проведення судово-бухгалтерської експертизи документів житлово-експлуатаційної організації. Можна також попередньо звернутися за висновком до Житлово-комунальної інспекції МінЖКГ, якщо в Кіровограді існує її територіальне відділення.
Питання непросте, і простої відповіді на нього немає.
Автор: Комітет
« : 16 Лютого 2010, 13:16:11 »

Я продивлявся їх, але там йде мова взагалі, що споживач має право на перерахунок, а от як довести, що саме сума, яку щомісяця сплачує споживач на поточний ремонт, вираховується зі складу тарифу у випадку, якщо послуга надана неякісно.
Автор: gro-za
« : 12 Лютого 2010, 18:03:02 »

Віктор Іванович, на яку норму слід посилатися, стверджуючи, що саме на цю суму повинні зробити перерахунок?
На ЗУ "Про житлово-комунальні послуги та постанову КМУ № 560, а від недавна - на КМУ № 529.
Автор: Комітет
« : 12 Лютого 2010, 17:33:06 »

Віктор Іванович, на яку норму слід посилатися, стверджуючи, що саме на цю суму повинні зробити перерахунок?
Автор: gro-za
« : 11 Лютого 2010, 09:56:53 »

Віктор Іванович, тариф сформовано на підставі постанови 560.
Ви маєте на увазі, що та сума, яку споживач сплачує щомісяця за утримання будинк, повинна зменшитися на суму, яка йде на "витрати на поточний ремонт будинку"?
Так.
Автор: Комітет
« : 10 Лютого 2010, 20:55:50 »

Віктор Іванович, тариф сформовано на підставі постанови 560.
Ви маєте на увазі, що та сума, яку споживач сплачує щомісяця за утримання будинк, повинна зменшитися на суму, яка йде на "витрати на поточний ремонт будинку"?

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email