Да имею, но напечатан шрифтом № 6. Показать не смогу.
Цитувати
а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.
Согласно приведенной цитаты из договора заказчик (департамент) будет платить управляющему, за что? за управление дома по ххх адресу? Может и должны, может департамент является главным заказчиком услуг управителя. Даже предполагая, что поменяют в договоре местами заказчика и управителя, все равно не появляется основания для взаиморасчетов. Поэтому и спрашиваю об этом пункте договора.
Ви маєте на руках договір? Чи що ми обговорюємо?
Цитувати
а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.
Из чего следует хороший вопрос, в домах, которые не обратились в ОМС за назначением управляющего кто будет заниматься содержанием дома? Догадываюсь, что укажите на ст.14 и нарушение закона, но допустим, жильцам нравиться как было прежде и не хотят менять это КП… Заставить не могут, тогда бы просто прописали в законе. Вот для подобных домов и принят этот п.6. Это предположение… имеющее право на существование для компостирования мозга.
Компостируйте мізки комусь іншому і в іншому місці. Для тих, кому подобається старе КП, є єдиний шлях - найняти його управителем. Якщо, звісно, воно має право на таку діяльність. Або найняти управителем ФОП з умовою, що вона залучить до робіт старе КП. Річ у тім, що зараз функції управителя може виконувати балансоутримувач. Тому ніхто й не наполягав раніше на участі управителів... А з 10.06.2018р. "балансоутримувача" серед суб’єктів правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг не буде. Також не буде "Виконавця послуг з утримання будинку" і самої послуги "утримання будинку" не буде. То яке старе КП, що Вам подобається, у його сьогодняшному статусі "Виконавця"?
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг 1. До житлово-комунальних послуг належать: 1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком. Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
Так на этом основании Вы утверждаете, что управление домом с 10.06.2018.?
Управління з 10.06.2018р. буде на підставі ЗУ № 2189. Зараз управління здійснюється на підставі ЗУ № 1875. Що незрозуміло?
Относительно письма МЮУ. Была приведена другая цитата, непосредственно по теме. А Вы.... вводите в заблуждение
Цитувати
В листі мова про колізію - протиріччя з одного й того самого предмета регулювання :
Как это понимать?
Це не я Вас увів у оману... Це Ви самі "блукаєте у трьох соснах", а мене потім звинувачуєте... Відкрийте листа в оригіналі http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08 , а не в чиємусь переказі. Спочатку в ньому пояснюється (на думку авторів листа) взагалі що то є таке колізія
Цитувати
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.
Потім наводяться приклади, як її вирішувати (один з них процитували Ви). Ваш приклад, то вирішення колізії, яка виникла через існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом з одного й того ж питання. Я Вам навів одне з тлумачень терміну колізія
Цитувати
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.
Можу навести і інші:
Цитувати
Під юридичними колізіями слід розуміти розбіжність або суперечність між окремими нормами, актами, що регулюють одні й ті ж або суміжні суспільні відносини, а також протиріччя, що виникають в процесі правозастосування і здійснення державними органами і посадовими особами своїх повноважень.
Цитувати
Насамперед колізія це неузгодженість, протиріччя діючих норм права, законів та підзаконних актів. Тому, неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.
На сьогоднішній день в юридичній науці не склалося єдиного уявлення про колізії. Тому тлумачення дещо різняться. А автори листа попереджають
Цитувати
Листи міністерств не встановлюють норм права і мають лише інформаційний характер.
Ви відкидаєте норму ЗУ № 417 через те, що ЗУ № 2189 виданий пізніше .... Та це умова необхідна, але не достатня. Ще одна необхідна умова - існування неузгодженості між нормами з одного й того ж питання. Чи є неузгодженість? ЗУ № 417
Цитувати
5. У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок. У разі якщо місцевою радою або її виконавчим органом відповідно до законодавства прийнято рішення про делегування іншому органу - суб’єкту владних повноважень функцій із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, управитель призначається на конкурсних засадах таким органом.
У такому разі ціна послуги з управління багатоквартирним будинком визначається за результатами конкурсу, який проводиться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства, а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.
У період від оголошення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку до моменту визначення переможців конкурсу і укладення договорів про надання послуг з управління багатоквартирним будинком послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій продовжують надавати у відповідних багатоквартирних будинках виконавці таких послуг, які надавали відповідні послуги до початку проведення конкурсу.
Якщо протягом дії договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеного за результатами конкурсу, співвласники приймуть рішення про зміну форми управління багатоквартирним будинком або про обрання іншого управителя, співвласники мають право достроково розірвати такий договір, попередивши про це управителя, призначеного на конкурсних засадах, не пізніш як за два місяці до дня розірвання договору.
У разі зміни форми управління багатоквартирним будинком або обрання іншого управителя виконавець послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій має здійснити остаточне нарахування плати за послуги відповідно до фактичних нарахувань та обсягів наданих послуг.
Співвласники багатоквартирних будинків, утримання яких до дня набрання чинності цим Законом здійснювали житлово-будівельні (житлові) кооперативи, продовжують відшкодовувати витрати на утримання відповідних будинків і споруд та прибудинкових територій таким кооперативам до моменту створення в багатоквартирному будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (у тому числі шляхом реорганізації кооперативу) або прийняття співвласниками рішення про форму управління багатоквартирним будинком.
{Пункт 5 статті 13 в редакції Закону № 1413-VIII від 14.06.2016}
ЗУ № 2189 Пункти 3, 4, 5 взагалі не про те... Пункт 6:
Цитувати
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
ЗУ № 417 надає право ОМС призначити управителя там, де співвласники не визначилися з формою управління. (Категоричного для ОМС "зобов'язати ОМС призначити" закон не містить. Через що деякі ОМС самоусуваються від вирішення проблеми). ЗУ № 2189 надає право співвласникам "натиснути" на ОМС. Закон зобов'язує ОМС призначити конкурс після отримання вимоги від співвласників (подається протокол рішення зборів). Це не суперечить нормам ЗУ № 417. ЗУ № 2189 не містить заборони для ОМС призначати конкурс без отримання вимоги співласників. Така заборона могла б бути, якби у тексті було б таке : " зобов’язаний з дня набрання чинності цим Законом ОМС має право оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з днявиключно ( тіьки) у разі отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Конкурс проводиться у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників..." Такого чи подібного в тексті нема. Тобто ЗУ № 417 право надає, ЗУ № 2189 право не скасовує (додаткове зобов'язання на попереднє право не впливає). Колізія відсутня. Питання щодо можливості ОМС призначення конкурсу вичерпане. Тут ставимо крапку. Подальші спроби нав'язування дискусії з цього питання вважатимуться флудом.
Сторони погодилися, що замовник сплачує за надані управителем послуги щомісяця додатково до встановленого тарифу на житлово-комунальні послуги 3,3797 грн/м.кв.
Заказчик - Департамет ЖКХ. Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент. За что должны платить, за какие услуги?
Согласно приведенной цитаты из договора заказчик (департамент) будет платить управляющему, за что? за управление дома по ххх адресу? Может и должны, может департамент является главным заказчиком услуг управителя. Даже предполагая, что поменяют в договоре местами заказчика и управителя, все равно не появляется основания для взаиморасчетов. Поэтому и спрашиваю об этом пункте договора.
Цитувати
Добре, що Ви ПКМУ № 484 побачили... Ще б з ним треба і накази Мінрегіону № 13, Держжитлокомунгоспу № 60, ЗУ № 1875, ЗУ № 417, на майбутнє ЗУ № 2189 (що ще не діє... ) опрацювати і застосовувати їх комплексно, у системному зв'язку, а не висмикуючи тільки те, що сподобалося. Застосовувати з прив'язкою у часі.
Не пересматривая приведенные нормативные акты уже догадался, что договор ОМС с управителями должен быть. Конечно не в таком варианте, но должен.
За основу договора взят типовой из ПКМУ № 484 от 20.05.2009 г. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/484-2009-пРазве этот типовой договор можно применять для заключения договора между Департаментом и управляющим дома? Предмет договора об услугах по управлению домом. Владелец дома - совладельцы жилого дома. Пересмотрел Зу № 417 и Зу № 2189 и не нашел нормы закона, на основании которой предусмотрено заключение таких договоров. Законодательством предусмотрена обязанность ОМС провести конкурс по определению управляющего. Договор, это выдумка ОМС или моя безграмотность?
Добре, що Ви ПКМУ № 484 побачили... Ще б з ним треба і накази Мінрегіону № 13, Держжитлокомунгоспу № 60, ЗУ № 1875, ЗУ № 417, на майбутнє ЗУ № 2189 (що ще не діє... ) опрацювати і застосовувати їх комплексно, у системному зв'язку, а не висмикуючи тільки те, що сподобалося. Застосовувати з прив'язкою у часі.
С началом работы управителя разобрался (почти). Теперь еще интересней вопрос. Управители, определенные по результату конкурса, заключили с департаментом ЖКХ типовые договоры о предоставлении услуг по управлению домом, сооружением, жилищным комплексом или комплексом домов и сооружений. Теперь согласно этим договорам
Цитувати
Сторони погодилися, що замовник сплачує за надані управителем послуги щомісяця додатково до встановленого тарифу на житлово-комунальні послуги 3,3797 грн/м.кв.
Заказчик - Департамет ЖКХ. Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент. За что должны платить, за какие услуги? За основу договора взят типовой из ПКМУ № 484 от 20.05.2009 г. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/484-2009-%D0%BF Разве этот типовой договор можно применять для заключения договора между Департаментом и управляющим дома? Предмет договора об услугах по управлению домом. Владелец дома - совладельцы жилого дома. Пересмотрел Зу № 417 и Зу № 2189 и не нашел нормы закона, на основании которой предусмотрено заключение таких договоров. Законодательством предусмотрена обязанность ОМС провести конкурс по определению управляющего. Договор, это выдумка ОМС или моя безграмотность? Радоваться тому что местный бюджет пополняется, за наш счет? Только в договоре указан новый тариф по дому и управляющему ничего не останется. Даже за коммунальные услуги деньги уйдут в департамент.
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг 1. До житлово-комунальних послуг належать: 1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком. Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
Так на этом основании Вы утверждаете, что управление домом с 10.06.2018.? Ранее о подобном спрашивал.
ОМС мали вказівку закону про проведення конкурсу для призначення управителів, але не мали НПА, яким би було регламентовано порядок проведення конкурсу.... Через 12 днів порядок з'явився. З 12.07.2016р. нічого не заважає ОМС визначати Управителів "лінивим" співвласникам.
Сейчас другой – противополжный. Что правильно ??
Цитувати
А п. 6 не суперечить нормам ЗУ № 417. Він їх доповнює.
Тоже согласен. В самом п.6 об этом прописано. Вопрос несколько в другом
Цитувати
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку",
Закон информирует о домах где не определились с формой управления. Здесь нет условий или оговорок, а говорится конкретно, поскольку ранее ЗУ № 417 было доведено совладельцам домов о различных формам управления.
Цитувати
виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк
Здесь закон обязует ОМС провести конкурс для этих домов с одним условием, при получении протокола где указана просьба назначить управляющего.
Цитувати
з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя.
Далее закон разъясняет ОМС какой протокол является действительным.
Цитувати
Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Из чего следует хороший вопрос, в домах, которые не обратились в ОМС за назначением управляющего кто будет заниматься содержанием дома? Догадываюсь, что укажите на ст.14 и нарушение закона, но допустим, жильцам нравиться как было прежде и не хотят менять это КП… Заставить не могут, тогда бы просто прописали в законе. Вот для подобных домов и принят этот п.6. Это предположение… имеющее право на существование для компостирования мозга. Соглашусь с тем, что этот пункт противоречит другим нормам закона и самой идеи ликвидации КП и введении новой формы управления. Ведь это и есть 1 из 144 хваленных реформ. Но факт является фактом.
А де Ви знайшли однопредметні акти? Один закон регулює питання власності, другий - питання надання/отримання житлово-комунальних послуг...
Тогда и давайте вопрос надання/отримання житлово-комунальних послуг...рассматривать на основании этого закона. Если ссылаться на ЗУ 417, появляется коллизия в вопросе, когда должен определяться управляющий. В период действия ЗУ 417 не было ЗУ 2189, где урегулированы вопросы по управлению. Поэтому было невозможно решить вопрос с проведением конкурса по управляющим. Сейчас управляющего определили по процедуре указанной в ЗУ 2189. Давайте теперь говорить, нет по ЗУ 417. Относительно письма МЮУ. Была приведена другая цитата, непосредственно по теме. А Вы.... вводите в заблуждение
Цитувати
В листі мова про колізію - протиріччя з одного й того самого предмета регулювання :