'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Питання щодо конкурсу на управління багатоквартирним будинком  (Прочитано 7148 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Интересный сюжет развивается у нас. ОМС провел конкурс (31 января) на определение управляющих в домах, где не созданы ОСМД. Теперь появилось объявление, где управляющий от ОМС уведомляет, что с 1 марта тариф такой-то (+50% от существующего) и платить ему. Самого объявления не видел еще, но факт его существования очевиден.
 В законе сказано
Цитувати
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом,
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
  http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2189-19
На сколько действия ОМС считаются законными? Проведение конкурса и осуществление управлением разные понятия. Закон ведь вводится в действие 10 июня. Вот до этой даты и должны подготовится управленцы, но не приступать к управлению.
  Как могут развиваться события по назначению управляющего, если протокола не было и не будет. Разве назначение ОМС управляющего в этом случае законное. Правильно понял ЗУ № 2189-VIII? Разногласие ЗУ № 2189-VIII с ч. 5 ст.13 есть.

СМ. частина п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"
(click to show/hide)
« Останнє редагування: 23 Лютого 2018, 12:16:47 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

  Как могут развиваться события по назначению управляющего, если протокола не было и не будет. Разве назначение ОМС управляющего в этом случае законное.
Ви Альоні Бабак це запитання адресуйте...  Це ж  її дітище...
"Хотели как лучше, а получилось как всегда"...
Малось на увазі і анонсувалось таке. Якщо співвласники не створили ОСББ і не визначилися з управителем, може виникнути ситуація, коли ОМС  захоче без конкурсу визначити управителем старого виконавця (зговір, комунальна мафія ).  Тоді співвласники вправі  своїм рішенням примусити ОМС оголосити конкурс. Не пізніше 3-х місяців з дати отримання протоколу зборів з кількістю голосів - "ЗА" - більше 50% площі будинку.  УРРРАААААА! "Бабак і Ко" перемогли мафію...
По-перше. А хто дав гарантію, що старе КП програє конкурс, якщо там "мафія"? Виграє...
По-друге. Якщо у них є голосів "більше 50% площі будинку", то чому не скористатися правом, наданим ст. 10 ЗУ № 417? Тимпаче, що там не потрібно навіть "50+", достатньо і  рівно "50".
Цитувати
Стаття 10. Прийняття рішень щодо управління багатоквартирним будинком зборами співвласників
2. До повноважень зборів співвласників належить прийняття рішень з усіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про:
1) розпорядження спільним майном багатоквартирного будинку, встановлення, зміну та скасування обмежень щодо користування ним;
2) визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміну умов договору з управителем;
3) обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням;
6. Рішення вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, крім рішень з питань, зазначених у пунктах 2 і 3 частини другої цієї статті, які вважаються прийнятими зборами співвласників, якщо за них проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Зато тепер у де-кого складається враження, що ОМС без  протоколів зборів  співвласників  взагалі не взмозі призначити управителя...
« Останнє редагування: 23 Лютого 2018, 14:45:51 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Закон ведь вводится в действие 10 июня. Вот до этой даты и должны подготовится управленцы, но не приступать к управлению.
Закон набрав чинності 10.12.2017р. Вводиться в дію 10.06.2018р. Але не весь...
Де-які положення статей 7, 11, 18, 26 вводяться в  дію 01.01.2019р. Визначено п. 1 прикінцевих положень.
Положення щодо примусу ОМС в оголошенні конкурсу для призначення управителя діють з 10.12.2017р. Визначено п. 6 прикінцевих положень.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Зато тепер у де-кого складається враження, що ОМС без  протоколів зборів  співвласників  взагалі не взмозі призначити управителя...
Именно такое мнение и сложилось.Предположим, жильцов дома устраивает старый исполнитель ЖКУ. Поэтому не хотят ОСМД или нового управителя. Подтверждение их мнения,отсутствие собрания по этому вопросу. Закон в данном случае на их стороне. ОМС определяет управителя только на основании протокола ОСМД.   

Может не точно сформулировал вопрос, интересует правомерность управителя приступать к работе с 01.03. если закон начинает действовать с 10.06.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Интересный сюжет развивается у нас. ОМС провел конкурс (31 января) на определение управляющих в домах, где не созданы ОСМД.
На сколько действия ОМС считаются законными?
ОМС зобов'язаний
Цитувати
У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок. У разі якщо місцевою радою або її виконавчим органом відповідно до законодавства прийнято рішення про делегування іншому органу - суб’єкту владних повноважень функцій із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, управитель призначається на конкурсних засадах таким органом.
Рік минув 01.07.2016р. Проте  на ту дату ще не було "Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку".  Наказ, яким затверджено "Порядок...", набрав чинності 12.07.2016р. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16
ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА Рішенням від 17.10.2016 № 389
Цитувати
1. Визначити організатором конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку на території міста Херсон – департамент житлово – комунального господарства міської ради, на балансі якого знаходяться багатоквартирні будинки.
Рішенням від  23.10.2017р.  №   945 внесла зміни у Р 389 щодо  складу конкурсної комісії і (головне) до п. 4. Було:
Цитувати
4. Уповноважити директора департаменту житлово – комунального господарства міської ради Чайку Р.В. підписати договори про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
стало:
Цитувати
1.3.   Пункт 4 Рішення викласти в наступній редакції: «4. Уповноважити директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради підписати договори про надання послуг з управління багатоквартирним будинком».
Тобто підписантом є посадова особа, а не конкретна людина. Це  вірно.
Конкурс оголошував департамент житлово – комунального господарства міської ради. Повідомлення на сайті ОМС від 13.12.2017р. Але важливо коли повідомлення було опубліковане в печатних ЗМІ...
Якщо до 10.12.2017р., то всі Ваші питання безглузді апріорі.
Якщо  після 10.12.2017р., то Ви можете ставити питання про можливість подання з 10.12.2017р. зборами співвласників протоколів рішень з вимогою призначення управителя на конкурсній основі.
Припустимо, що  департамент запізнився з об'явою, то що права співвласників порушені? Сумніваюсь... Вони можуть "вигнати" управителя від ОМС згідно з абз.4  п. 5 ст. 13  ЗУ № 417:
Цитувати
Якщо протягом дії договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеного за результатами конкурсу, співвласники приймуть рішення про зміну форми управління багатоквартирним будинком або про обрання іншого управителя, співвласники мають право достроково розірвати такий договір, попередивши про це управителя, призначеного на конкурсних засадах, не пізніш як за два місяці до дня розірвання договору.
І призначити свого...
« Останнє редагування: 23 Лютого 2018, 18:51:24 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Предположим, жильцов дома устраивает старый исполнитель ЖКУ. Поэтому не хотят ОСМД или нового управителя.
Закон зобов'язує їх визначитися з формою управління.  Потім вони (це майже чисто теоретично ) або управитель  за їх бажанням можуть  найняти для виконання робіт з обсуговування будинку старого виконавця. Які проблеми?  Крім того старий виконавець може ж до будинку і як управитель "підрядитися"...   Була б згода його і згода співвласників...   
Подтверждение их мнения,отсутствие собрания по этому вопросу. Закон в данном случае на их стороне.
Це не підтвердження,  це НЕВИКОНАННЯ закону співвласниками...
Цитувати
Стаття 9. Форми управління багатоквартирним будинком
1. Управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об’єднань співвласників багатоквартирного будинку).
Строку на визначення форми управління був рік
Цитувати
5. У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, ....
ОМС определяет управителя только на основании протокола ОСМД.
А ОСББ тут з якого боку? 
Может не точно сформулировал вопрос, интересует правомерность управителя приступать к работе с 01.03. если закон начинает действовать с 10.06.
Зараз діє інший закон (ЗУ №1875 діє до 10.06.2018р.), який теж передбачає "присутність" управителя та регаментує  його діяльність ...
« Останнє редагування: 23 Лютого 2018, 18:55:30 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Рік минув 01.07.2016р. Проте  на ту дату ще не було "Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку".  Наказ, яким затверджено "Порядок...", набрав чинності 12.07.2016р. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16
Причем здесь обсуждение Приказа, от только устанавливает Порядок проведения конкурса и на этом его полномочия заканчиваются. Далее верховенство права.
Цитувати
3. Договори про надання комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, зберігають чинність протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом, крім випадку, якщо до спливу зазначеного строку співвласники багатоквартирного будинку прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги відповідно до пункту 4 цього розділу. У разі якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, дія таких договорів автоматично продовжується до спливу строку, що дорівнює одному року з дня набрання чинності цим Законом.

4. Не пізніш як протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону.

5. ]У разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги протягом строку, визначеного в пункті 4 цього розділу, між виконавцем та кожним співвласником укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги відповідно до частини сьомої статті 14 цього Закону.

6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Где здесь сказано о всеобщем назначении управителей через 3 месяца после вступления закона в силу на основании того, что дома не определились с формой управления? Ссылка на закон 417 в данном вопросе не обоснована, согласно правовой позиции КСУ о однопредметных актах и письма МЮУ от 26.12.2008 N 758-0-2-08-19
Цитувати
1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданими
одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт,
виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї
чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що
прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням
"застарілих" норм з одного й того ж питання.
https://www.urist.in.ua/showthread.php?t=68384
Так можно считать появление управителя незаконным? Или опять что-то упустил.
Уже не говорю о сомнительном наличии документа на земельный участок с придомовой территорией, договоров на проверку ДВК, дезинсекцию, электроэнергию, ТБО и других материалов.

Охххх.... Уважаю!
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

"Смешались в кучу кони, люди"...
« Останнє редагування: 24 Лютого 2018, 00:20:50 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Рік минув 01.07.2016р. Проте  на ту дату ще не було "Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку".  Наказ, яким затверджено "Порядок...", набрав чинності 12.07.2016р. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16
Причем здесь обсуждение Приказа, от только устанавливает Порядок проведения конкурса и на этом его полномочия заканчиваются.
При тому, що  на визначену законом дату 01.07.2016р. ОМС мали вказівку закону про проведення конкурсу для призначення управителів, але не мали  НПА, яким би було регламентовано порядок проведення конкурсу....
Через 12 днів порядок з'явився. З 12.07.2016р. нічого не заважає ОМС визначати Управителів "лінивим" співвласникам.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Далее верховенство права.
Далі дурдом... Бо оце все:
Цитувати
3. Договори про надання комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, зберігають чинність протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом, крім випадку, якщо до спливу зазначеного строку співвласники багатоквартирного будинку прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги відповідно до пункту 4 цього розділу. У разі якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, дія таких договорів автоматично продовжується до спливу строку, що дорівнює одному року з дня набрання чинності цим Законом.

4. Не пізніш як протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону.

5. ]У разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги протягом строку, визначеного в пункті 4 цього розділу, між виконавцем та кожним співвласником укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги відповідно до частини сьомої статті 14 цього Закону.
ніякого стосунку до управителів та договорів на управління будинком не має. Там мова про комунальні послуги з 10.06.2018р.  А управління  будинком з 10.06.2018р. то
Цитувати
житлова послуга
( ст. 5 ЗУ № 2189)
Та й до 10.06.2018р. не є і не була  комунальною послугою , а була
Цитувати
3) послуги з управління будинком,
(ст. 13 ЗУ № 1875)
Комунальні послуги то:
Цитувати
2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
( ст. 5 ЗУ № 2189)
Цитувати
1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), газопостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо);
(ст. 13 ЗУ № 1875 чинна редакція)
Цитувати
1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної  та гарячої   води,   водовідведення,   газо-   та  електропостачання, централізоване опалення,  а  також  вивезення  побутових  відходів тощо);
(ст. 13 ЗУ № 1875 перша редакція ( 2004р.))
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Доречі, ще раз  Альоні Бабак  привіт і запитання...
Цитувати
4. Не пізніш як протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону.
Цитувати
Стаття 14. Особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку
1. За рішенням співвласників багатоквартирного будинку (уповноваженого органу управління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку), прийнятим відповідно до закону, договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем відповідної комунальної послуги, визначеним статтею 6 цього Закону:
Рік рахувати з 10.12.2017р.?
Цитувати
10.12.2017    Набрання чинності
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/card/2189-19      Тобто 10.02.2018р. ОСББ приймається рішення виступити колективним споживачем, а договір укласти не можна, бо  ст. 14 ще не введена в дію... До 10.06.2018р.  Так навіщо рік  з дня набрання чинності, визначили б 6 місяців з дня введення в дію.   
Чи може рік з 10.06.2018р. рахувати?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

согласно правовой позиции КСУ о однопредметных актах
   А де Ви знайшли однопредметні акти?   Один закон регулює питання власності, другий - питання надання/отримання житлово-комунальних послуг...
и письма МЮУ от 26.12.2008 N 758-0-2-08-19
Цитувати
1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням "застарілих" норм з одного й того ж питання.
https://www.urist.in.ua/showthread.php?t=68384
Листа можна було і ближче знайти : http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8271.0.html http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08 В листі мова про колізію - протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання :
Цитувати
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами,  їхнє протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання,  а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими  з  одного  і того ж питання,  в теорії права відомі як колізія норм права.
А між ЗУ № 2189 та ЗУ № 417 колізії нема. То Ви вигадали, бо помилково "приписали" управління будинком до комунальних послуг... Пункти 3, 4, 5 приикінцевих положень ЗУ № 2189 не стосуються управління будинком. А п. 6 не суперечить нормам ЗУ № 417. Він їх доповнює.
Уже не говорю о сомнительном наличии документа на земельный участок с придомовой территорией, договоров на проверку ДВК, дезинсекцию, электроэнергию, ТБО и других материалов.
А як це може перешкоджати визначенню співвласниками чи призначенню ОМС управителя?   Буде управитель, він і буде цим займатися. А не буде - так гнати його...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

  А де Ви знайшли однопредметні акти?   Один закон регулює питання власності, другий - питання надання/отримання житлово-комунальних послуг...
Тогда и давайте вопрос надання/отримання житлово-комунальних послуг...рассматривать на основании этого закона. Если ссылаться на ЗУ 417, появляется коллизия в вопросе, когда должен определяться управляющий. В период действия ЗУ 417 не было ЗУ 2189, где урегулированы вопросы по управлению. Поэтому было невозможно решить вопрос с проведением конкурса по управляющим. Сейчас управляющего определили по процедуре указанной в ЗУ 2189. Давайте теперь говорить, нет по ЗУ 417.
Относительно письма МЮУ. Была приведена другая цитата, непосредственно по теме. А Вы.... вводите в заблуждение
Цитувати
В листі мова про колізію - протиріччя  з  одного й того самого предмета регулювання :
Как это понимать?

Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

  Там мова про комунальні послуги з 10.06.2018р.
Признаю, не прав.
 
Цитувати
А управління  будинком з 10.06.2018р. то
Цитувати
житлова послуга
( ст. 5 ЗУ № 2189)
Смотрим ст.5 на которую ссылаетесь.   
Цитувати
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг
1. До житлово-комунальних послуг належать:
1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.
Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
Так на этом основании Вы утверждаете, что управление домом с 10.06.2018.?
Ранее о подобном спрашивал.
Может не точно сформулировал вопрос, интересует правомерность управителя приступать к работе с 01.03. если закон начинает действовать с 10.06.
Потом еще раз. 
Так можно считать появление управителя незаконным?
Получил один ответ.
ОМС мали вказівку закону про проведення конкурсу для призначення управителів, але не мали  НПА, яким би було регламентовано порядок проведення конкурсу....
Через 12 днів порядок з'явився. З 12.07.2016р. нічого не заважає ОМС визначати Управителів "лінивим" співвласникам.
Сейчас другой – противополжный. Что правильно ??

Цитувати
А п. 6 не суперечить нормам ЗУ № 417. Він їх доповнює.
Тоже согласен. В самом п.6 об этом прописано. Вопрос несколько в другом
Цитувати
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку",
Закон информирует о домах где не определились с формой управления. Здесь нет условий или оговорок, а говорится конкретно, поскольку ранее ЗУ № 417 было доведено совладельцам домов о различных формам управления.
 
Цитувати
  виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк
Здесь закон обязует ОМС провести конкурс для этих домов с одним условием, при получении протокола где указана просьба назначить управляющего.
Цитувати
з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя.
Далее закон разъясняет ОМС какой протокол является действительным.
Цитувати
  Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Из чего следует хороший вопрос, в домах, которые не обратились в ОМС за назначением управляющего кто будет заниматься содержанием дома?  Догадываюсь, что укажите на ст.14 и нарушение закона, но допустим, жильцам нравиться как было прежде и не хотят менять это КП…
Заставить не могут, тогда бы просто прописали в законе. Вот для подобных домов и принят этот п.6. Это предположение… имеющее право на существование для компостирования мозга.
Соглашусь с тем, что этот пункт противоречит другим нормам закона и самой идеи ликвидации КП и введении новой формы управления. Ведь это и есть 1 из 144 хваленных реформ. Но факт является фактом.

Сейчас правильно изложил толкование п.5?

Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

С началом работы управителя разобрался (почти).
Теперь еще интересней вопрос. Управители, определенные по результату конкурса, заключили с департаментом ЖКХ типовые договоры  о предоставлении услуг по управлению домом, сооружением, жилищным комплексом или комплексом домов и сооружений. Теперь согласно этим договорам 
Цитувати
Сторони  погодилися,  що  замовник   сплачує   за   надані управителем  послуги щомісяця додатково до встановленого тарифу на житлово-комунальні послуги 3,3797 грн/м.кв. 
  Заказчик - Департамет ЖКХ. Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент. За что должны платить, за какие услуги?   
 За основу договора взят типовой из ПКМУ № 484 от 20.05.2009 г. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/484-2009-%D0%BF
Разве этот типовой договор можно применять для заключения договора между Департаментом и управляющим дома? Предмет договора об услугах по управлению домом. Владелец дома - совладельцы жилого дома.  Пересмотрел Зу № 417 и Зу № 2189 и не нашел нормы закона, на основании которой предусмотрено заключение таких договоров.  Законодательством предусмотрена обязанность ОМС провести конкурс по определению управляющего. Договор, это выдумка ОМС или моя безграмотность?
Радоваться тому что местный бюджет пополняется, за наш счет?  Только в договоре указан новый тариф по дому и управляющему ничего не останется. Даже за коммунальные услуги деньги уйдут в департамент.     
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email