Автор: Gelo
« : 01 Березня 2018, 11:13:00 »Услышал. Понял. Ошибался. Надо делать не ради того чтобы было по закону, чтобы было еще и "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина". Спасибо за науку.
Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
Автор: Gelo« : 01 Березня 2018, 11:13:00 »Услышал. Понял. Ошибался. Надо делать не ради того чтобы было по закону, чтобы было еще и "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина". Спасибо за науку.
Автор: Юрій Васильович« : 01 Березня 2018, 04:58:20 »Як завжди, "спор ради спора"....
Так простіше... Чи то тексти вигадувати - голову "ламати", чи накидати посилань, а ОМСи вже хай СОБІ голови "ламають"...Навіть дурню зрозуміло, що мова про Мінрегіон. ОМСам "голову ламати"... Тобто користуватися посиланнями для складення тексту. А хто готував для ОМСів? Мінрегіон... Одна страница это очень скромное утверждение. Уже проверял, сколько - их 13 страниц без дополнения.А де Ви в мене вичитали про печатні сторінки? Стоінка документу на сайті http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1529-17 Документ займає дві сторінки, але друга - лише підпис. А на першій ще сам наказ місце займає. Тож текст правил з додатком займають менше сторінки. Для такого документу то мало. Только там есть дальше оговорка, указывающая на допустимость применения типовых правил не только специалистами ОМСЦе норма закону. Тому вона продубльована. Из чего следует, что текст типового является "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина".Ні. Доступним і зрозумілим він може бути лише якщо є доступний і зрозумілий. А не тому що дозволений до застосування. Он ЦПКУ затверджений до застосування, а Ви стільки питань по ньому маєте, бо він Вам незрозумілий. Тому, у разі відсутності місцевих правил, можна застосовувати типові. По закону. Але є потреба розробляти місцеві бо типові виявилися не просто типовими, а взагалі рамковими, максимально скороченими. Непридатними для практичного застосування... Забота о гражданах это хорошо, но напрасно. НПА позаботилось о гражданах раз можно применять Типовое и в последующем им пользоваться гражданами.Цікаво, як?. Прийшов на пляж і читаєш : "потрібно дотримуватися приписів водного кодексу". А на кладовищі: "Не порушуйте ДСанПіН 2.2.2.028-99". Є ще один нюанс. На пункти правил треба посилатися в адмінпротоколах... В такому вигляді правила мало придатні для цього. Можно залишити правила рамковими, якщо деякі розділи викласти як додатки до них у вигляді окремих правил. Автор: Gelo« : 01 Березня 2018, 00:27:35 »Кто в лес, а кто по дрова...Меня не пропускаете покритиковать, а сам... надо точнее свои мысли вслух.. Да ладно, с этим бесконечным изложением мыслей в письмо.. Цитувати "Простіше...", то про Центральнй орган, а не про ОМС і місцевих "активістів".Кто знает о чем здесь думал Ю.В.? Поэтому, Кто в лес, а кто по дрова... Цитувати Саме Мінрегіон собі спростив роботу, вклавшися у одну сторінку. Для нього це прийнятно,Одна страница это очень скромное утверждение. Уже проверял, сколько - их 13 страниц без дополнения. В действующих правилах ОМС - Цитувати бо Типові правила призначені для спеціалістів, які на їх підставі розроблятимуть місцеві.Это справедливо отмечено Цитувати Ці Типові правила є підставою для розроблення і затвердження органами місцевого самоврядування правил благоустрою населеного пунктуТолько там есть дальше оговорка, указывающая на допустимость применения типовых правил не только специалистами ОМС Цитувати У разі якщо відповідною ... міською радою не прийнято рішення про затвердження правил благоустрою населеного пункту застосовуються ці Типові правила.Из чего следует, что текст типового является "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина". Цитувати ОМС таким чином діяти не може. Текст правил від ОМС повинен бути доступним і зрозумілим для пересічного громадянина.Забота о гражданах это хорошо, но напрасно. НПА позаботилось о гражданах раз можно применять Типовое и в последующем им пользоваться гражданами. Цитувати А відповідно до закону правила повинні регулювати не менше 8-ми "питань"Конечно не мешало бы проверить текст правил на соответствие наличия 8-и пунктов, но эта проверка необходима при самостоятельном составлении. Принимая за основу Типовое правило необходимость в проверке отпадает. Все включено. Автор: Юрій Васильович« : 28 Лютого 2018, 22:23:08 »Кто в лес, а кто по дрова...
Ви завжди вигадуєте щось своє, про що співрозмовник навіть не думав, а не тільки не говорив... "Простіше...", то про Центральнй орган, а не про ОМС і місцевих "активістів". Саме Мінрегіон собі спростив роботу, вклавшися у одну сторінку. Для нього це прийнятно, бо Типові правила призначені для спеціалістів, які на їх підставі розроблятимуть місцеві. ОМС таким чином діяти не може. Текст правил від ОМС повинен бути доступним і зрозумілим для пересічного громадянина. А відповідно до закону правила повинні регулювати не менше 8-ми "питань" Цитувати 2. Правила включають: Автор: Gelo« : 28 Лютого 2018, 19:58:24 »Так не сколько проще, сколько справедливей. Отработать текст, значит открыть все указанные НПА и наиболее важные и необходимые пункты внести в новые правила. Вот здесь и заковырка, кто и на каком основании будет определять важные пункты из НПА. Естественно исполком. Естественно будет пропущено многое, что обременяет ОМС. Помимо этого могут быть искажения, которые уже находили в метражах. Поэтому,на мой взгляд, указание ссылок НПА будет справедливо не для "ламания" головы, а для установления законности в возникшем вопросе. Представьте, написать проект правил с указанием необходимых пунктов из НПА. Мнение будет субъективное, что взять из НПА, что не столь важно. Исполком совместно с юристами "докажут" несоответствия в таком проекте. Пока будем дорабатывать эти несоответствия они примут свои правила. Мне кажется выбранный путь более надежный и законоустойчивый.
Может не все так страшно, как предполагается. анализ покажет. Цитувати 3. Ці Типові правила є підставою для розроблення і затвердження органами місцевого самоврядування правил благоустрою населеного пункту відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів». У разі якщо відповідною сільською, селищною або міською радою не прийнято рішення про затвердження правил благоустрою населеного пункту застосовуються ці Типові правила.Тем более для применения Типовых правил за основу есть законные основания. ОМС не принимал решения об утверждении правил, соответствующих типовым. Автор: Юрій Васильович« : 28 Лютого 2018, 18:29:04 »Обратил внимание на обилие ссылок в типовом на НПА, посмотрим.Так простіше... Чи то тексти вигадувати - голову "ламати", чи накидати посилань, а ОМСи вже хай СОБІ голови "ламають"... Автор: Gelo« : 28 Лютого 2018, 14:55:52 »Навіщо їх скасовувати? ОМС може просто їх підправити... Видалити суперечності, якщо такі є. Типові правила зробили рамковими... До них багато чого можна і навіть треба додавати.Соберу информацию. Сравню действующее правило с типовыми, сделаю анализ. Обратил внимание на обилие ссылок в типовом на НПА, посмотрим. Время достаточно. Сессия, кажется, 30 марта. На нее не успею подготовиться. Не уложусь с регламентом, надо подавать 9 или 10 марта. Сейчас пошло депутатское обращение по Р 348 и Р 143. Посмотрим прохождение юридического отдела. На следующей неделе будет результат. Потом сессия. Да и депутату сразу два обращения не осилить (свои дела есть). Обращения ведь надо понять и разобраться, чтобы об этом где то говорить и отстаивать. Автор: Юрій Васильович« : 28 Лютого 2018, 14:17:23 »ЗУ "Про прокуратуру" то ось http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1697-18/page
Автор: Юрій Васильович« : 28 Лютого 2018, 14:13:47 »РазобралсяЦе скасований закон.... С такими доводами, ОМС теперь отменит правила. Осталось изложить и ....Навіщо їх скасовувати? ОМС може просто їх підправити... Видалити суперечності, якщо такі є. Типові правила зробили рамковими... До них багато чого можна і навіть треба додавати. Ви вже знайши суперечності? Окрім метражу? Автор: Gelo« : 28 Лютого 2018, 13:51:22 »(Ви ж самі це зрозуміли...). Думалось, возможно существуют общие нормы требующие в отношении разных НПА.Прямых норм нет, но в системной связи определенные нормы имеют силу, очень убедительную. С такими доводами, ОМС теперь отменит правила. Осталось изложить и .... Цитувати Все це зазначалося не один раз, і у Ваших темах теж...Забывается., сколько лет прошло Повторение, мать учения. Автор: Юрій Васильович« : 28 Лютого 2018, 13:21:48 »Див. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9957.msg60317.html#msg60317 Далі ст. 34 ЗУ "Про благоустрій населених пунктів" (Ви ж самі це зрозуміли...).Що сумного? Повинні привести свої акти у відповідність законодавству.Опять должны..... Припустимо ОМС не приведе свій акт у відповідність до чинного законодавства... То що буде? 1. Особи, яких він стосується (юридичні і фізичні), відмовляться виконувати його в тій частині, яка суперечить законодавству: Цитувати "Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.А, у разі судових спорів з приводу цих відмов, суди застосовуватимуть акти, що мають вищу юридичну силу... 2. Будь-хто, кого стосується цей акт, може звернутися до ОМС на підставі ЗУ "Про звернення громадян" з пропозицією привести свій акт у відповідність до норм чинного законодавства... На що ОМС : Цитувати "Стаття 19. Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скаргУ разі відмови - адмінпозов. А у разі ігнорування звернення, скарга до Уповноваженого з прав людини Верховної Ради України та/або адмінпозов. Все це зазначалося не один раз, і у Ваших темах теж... Автор: Gelo« : 28 Лютого 2018, 11:09:19 »Разобрался
Цитувати Стаття 23. Поданняhttp://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1789-12/page Цитувати При цьому Конституційний Суд України зазначає, що право прокурора оскаржувати до суду рішення органів місцевого самоврядування не є абсолютним, оскільки у Конституції України закріплено, що її норми є нормами прямої дії, а отже, звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина, як і право на оскарження в суді рішень органів місцевого самоврядування гарантується безпосередньо на підставі Конституції України кожному (частина третя статті 8, частина друга статті 55http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v007p710-09 Смущает, решение КСУ относительно приведения нормативных документов в соответствие, которые действовали до принятия Конституции. Хотя определенные цитаты из него прямо в "яблочко", по теме. Цитувати В самому НПА, що затвердить типові, повинно бути зазначено вимогу приведення рішень ОМС у відповідність до типових.Так оно и есть. Думалось, возможно существуют общие нормы требующие в отношении разных НПА. Теперь можно обрабатывать материал по Правилам. Автор: Gelo« : 27 Лютого 2018, 22:17:07 »Должны..... Що сумного? Повинні привести свої акти у відповідність законодавству.Опять должны..... На каком основании эти твердые утверждения? Автор: Юрій Васильович« : 27 Лютого 2018, 18:59:48 »Що сумного? Повинні привести свої акти у відповідність законодавству.
Автор: Gelo« : 27 Лютого 2018, 16:54:45 »КонституціяНеужели все так печально. Надеялся на Закон Про благоустрій населених пунктів Цитувати Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пунктуСогласно требованию ст.34 правила должны быть разработаны и соответствовать Типовым правилам. Существующие правила были приняты на законном основании, т.к. в период из утверждения не существовало Типовых. После принятия Типовых правил ОМС должны привести свой нормативный акт в соответствие с законом. Мне кажется, что в данном случае применение ст. 144 не подлежит. Ведь отказа о пересмотре и принятии нового Правила от ОМС не поступало. Как это понимать - зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду? Что значит в установленном законом порядке, на основании чего и кто останавливает? Кто обращается в суд? Конституция уверена в невозможности урегулирования без суда или запрещает отменять незаконное решение без суда? |