Доброго дня. У нас немає ОСББ. Хто має визначити нашу прибудинкову територію? Рада ще у 2012 році (як балансоутримувач) передала багатоповерхівки на обслуговування комунальному підприємству, а ті розраховують прибиральну територію з...стелі. Як нам отримати землевпорядні документи, ПОКИ ще не створили ОСББ?
--Питання, хто має право провести такі дії по визначенню розмірів прибудинкової теріторії? -Який документ складається за результатами визначення прибудинкових теріторій?
1. ОМС. 2. ОМС може створити, наприкад, інвентарізаційну комісію. Комісія складе Акт(и). ОМС своїм рішенням затвердить акти...
У ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 є формули для визначення розмірів. Питання "распоряжаться нельзя" є суттєвим для ОСББ та ЖБК. Будинок, про який веде мову дописувач bav, утримується комунальним підприємством. Тому мекшканці, навіть за умов отримання КП акту на користування земельною ділянкою, не матимуть можливості розпоряджатися землею. І ще один момент, який залишився поза увагою. За наявності у КП земельного акту, воно стає платнииком земельного податку. Витрати на сплату податку будуть враховані у тариф на утримання будинку.
закон є,стандарт є,але хтось має зробити визначення за цією формулою розмір цієї теріторії.
--Питання, хто має право провести такі дії по визначенню розмірів прибудинкової теріторії? -Який документ складається за результатами визначення прибудинкових теріторій?
Только, вероятно, для определения затрат желательно определить придомовую территорию
Цитувати
Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території 1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень». Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
Содержать придомовую территорию обязаны, а распоряжаться нельзя.
У ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 є формули для визначення розмірів. Питання "распоряжаться нельзя" є суттєвим для ОСББ та ЖБК. Будинок, про який веде мову дописувач bav, утримується комунальним підприємством. Тому мекшканці, навіть за умов отримання КП акту на користування земельною ділянкою, не матимуть можливості розпоряджатися землею. І ще один момент, який залишився поза увагою. За наявності у КП земельного акту, воно стає платнииком земельного податку. Витрати на сплату податку будуть враховані у тариф на утримання будинку.
Тільки сплачувати у тарифі Ви, згідно до чинного законодавства, повинні за розрахункові, нормативні...
Цитувати
П О С Т А Н О В А від 10 грудня 2008 р. N 1070 Київ Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів 6. Обсяг надання послуг розраховується на підставі норм, затверджених органом місцевого самоврядування.
7. Норми надання послуг визначаються на підставі правил, встановлених центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Зазначені норми переглядаються один раз на п'ять років. { Пункт 7 в редакції Постанови КМ N 541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }
8. У разі коли норми не затверджено органом місцевого самоврядування, застосовують мінімальні норми згідно з додатком 2.
Цитувати
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 26 липня 2006 р. N 1010 Київ
Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
ПКМ № 869:
(click to show/hide)
Цитувати
9. Витрати з вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), нараховані для фізичних осіб, реєстрація місця проживання яких здійснена за адресою житлового будинку (гуртожитку), (Вфо) визначаються за формулою
Вфо = (Втв + Ввв + Врв + Врі + Н) : Пзж,
(абзац перший пункту 9 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 р. N 515)
де Пзж - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) (якщо в технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) не відображені та невідкореговані площі, необхідні для розрахунку тарифу на послуги, застосовуються площі, які зазначені в актах, складених за результатами проведених обмірів житлового фонду); Втв - вартість вивезення твердих відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), що визначається за формулою
Втв = Кфо х Нтв х Ттв,
(абзац другий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 р. N 515)
де Кфо - кількість фізичних осіб, реєстрація місця проживання яких здійснена за адресою житлового будинку (гуртожитку); Нтв - норма вивезення твердих відходів у куб. метрах на одну фізичну особу з розрахунку на місяць, що затверджується органом місцевого самоврядування в установленому порядку; Ттв - тариф на вивезення 1 куб. метра твердих відходів (без урахування податку на додану вартість), встановлений органом місцевого самоврядування;
Ввв - вартість вивезення великогабаритних відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), що визначається за формулою
Ввв = Кфо х Нвв х Твв,
де Нвв - норма вивезення великогабаритних відходів у куб. метрах на одну фізичну особу з розрахунку на місяць, що затверджується органом місцевого самоврядування в установленому порядку; Твв - тариф на вивезення 1 куб. метра великогабаритних відходів (без урахування податку на додану вартість), встановлений органом місцевого самоврядування;
Врв - вартість вивезення ремонтних відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), що визначається за формулою
Врв = Кфо х Нрв х Трв,
де Нрв - норма вивезення ремонтних відходів у куб. метрах на одну фізичну особу з розрахунку на місяць, що затверджується органом місцевого самоврядування в установленому порядку; Трв - тариф на вивезення 1 куб. метра ремонтних відходів (без урахування податку на додану вартість), встановлений органом місцевого самоврядування;
Врі - вартість вивезення рідких відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), що утворюються в будинку за відсутності централізованого водопостачання та каналізації і зберігаються у вигрібних ямах, визначається за формулою
Врі = Кфо х Нрі х Трі,
де Нрі - норма вивезення рідких відходів у куб. метрах на одну фізичну особу з розрахунку на місяць, що затверджується органом місцевого самоврядування в установленому порядку; Трі - тариф на вивезення 1 куб. метра рідких відходів (без урахування податку на додану вартість), встановлений органом місцевого самоврядування.
Витрати з вивезення побутових відходів, що утворилися в результаті діяльності підприємств, установ та організацій, які розташовані в нежитлових приміщеннях житлового будинку (гуртожитку), (Впо) не включаються у розрахунок нормативних витрат, пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій для власників квартир (житлових приміщень у гуртожитку), і визначаються окремо для кожного підприємства, установи та організації залежно від виду діяльності за формулою
Впо = Нпо х Кор х Тпо : Пзн,
де Нпо - норма вивезення побутових відходів у куб. метрах на місяць, що затверджується органом місцевого самоврядування, для підприємств, установ та організацій, які розташовані у нежитлових приміщеннях житлового будинку (гуртожитку), на одиницю розрахунку (місце в готелі, робоче або учнівське місце, 1 кв. метр площі тощо); Кор - кількість таких одиниць розрахунку; Тпо - тариф на вивезення 1 куб. метра побутових відходів (без урахування податку на додану вартість), встановлений органом місцевого самоврядування; Пзн - загальна площа нежитлових приміщень, в яких розташоване підприємство, установа або організація.
У разі коли виконавець власними силами проводить деякі операції поводження з побутовими відходами (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), їх вартість розраховується виходячи з планованої собівартості відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. N 1010 (Офіційний вісник України, 2006 р., N 30, ст. 2137).
Послуга з вивезення побутових відходів може бути визначена згідно з рішенням органу місцевого самоврядування як окрема комунальна послуга. У такому разі тариф на послуги визначається без урахування витрат з вивезення побутових відходів.
Врахування накладних витрат (Н) у розрахунку згідно з формулою, наведеною в абзаці першому цього пункту, здійснюється виконавцем у разі забезпечення вивезення побутових відходів на умовах договорів субпідряду.
(пункт 9 доповнено абзацом згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 р. N 515)
У разі надання послуг з вивезення побутових відходів безпосередньо виконавцем накладні витрати враховуються у тарифах на послуги з вивезення побутових відходів, що розраховуються згідно з Порядком формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. N 1010 (Офіційний вісник України, 2006 р., N 30, ст. 2137).
(пункт 9 доповнено абзацом згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 р. N 515)
3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.
Які акти по 4.1.? 4.3. - розмір платні відповідно до затверджених норм.
1. А чому тоді ці суми різняця кожного року? Це не планові витрати, а фактичні! 2. Стосовно земельної ділянки. Як зазначається у відповіді Департаменту земельних ресурсів КМДА
(click to show/hide)
«У міському земельному кадастрі земельної ділянки за адресою – вул. Єреванська, 23 – не зареєстровано. Згідно з даними міського земельного кадастру земельна ділянка, на якій знаходиться житловий будинок № 23 на вул. Єреванській, площею 10,17 га (код № 72:013:0008) обліковується за Комунальним підприємством по утриманню житлового господарства Залізничного району м. Києва на підставі матеріалів по встановленню зовнішніх меж землекористування за адресою: вулиця Єреванська, 9-27, 31/1, вулиця Уманська, 29, 31. За поданням Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Київська міська рада не приймала рішення про передачу цієї земельної ділянки будь-яким фізичним або юридичним особам у власність чи користування (оренду). У міському земельному кадастрі інформація щодо державної реєстрації вказаної земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації речових прав на неї відсутня.
У зв’язку з набранням чинності Законів України «Про Державний земельний кадастр» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформація щодо державної реєстрації речових прав на земельні ділянки наявна в Державному реєстрі прав та в Державному земельному кадастрі. Додатково інформуємо, що відповідно до п. 4 статті 42 Земельного кодексу України встановлено, що: розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі проектів розподілу території кварталу, мікрорайону та відповідної землевпорядної документації. У зв’язку з тим, що на теперішній час роботи по встановленню меж прибудинкових територій (земельних ділянок) не були проведені…».
Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория.
"Прилегающая" - рос. Балансоутримувач, управитель, ОСББ, ЖБК повинні утримувати прибудинкову та прилеглу територію. Але вони мають право найняти для цього сторонню особу. Наприклад, ТОВ Україна. В такому разі балансоутримувач, управитель, ОСББ, ЖБК укладає з ТОВ договір. Умови договору узгоджуються між балансоутримувачем, управителем, ОСББ, ЖБК, як замовником та ТОВ, як підрядником.
Я так розумію, що то просто роздруківка з сайту КП ГІОЦ. Повинна ж бути якась користь з цих КП ГІОЦ, КК ЦКС... Користь для комунальників, звісно. Про користь для споживачів там гадки не було. Це видно неозброєним оком, достатньо лише зазирнути у Статут КК ЦКС, наприклад.
Отримав від Керуючої компанії наступну інформацію Виникли питання: 1. Чому витрати 85265,14 грн. перевищують нарахування 47125,07 грн.? Компанія роками працює собі у збиток? 2. Чому нарахована плата не відповідає тому що насправді компанія зібрала із споживачів (населення)? Якщо поділити 47125,07 на загальну площу квартир житлового будинку (приміщень, призначених для проживання) 1856,3 кв.м та на 12 місяців отримаємо 2,12грн./кв.м, а насправді тариф складає 4,63грн.!!! 3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані. 4. Насправді зібрано коштів 4,63х1856,3х12=103136,02 грн., що на 17870,88 грн. більше витрат!!! Отже, як на мене, це шахрайство. До кого слід звертатися про перевірку компанії (крім Держпродспоживслужби)? Може КРУ?
Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория. Трудно поверить в возможность отказаться дому от заключения такого договора, если будет решение о содержании прилегаемых территорий не балансодержателем. Одним из весомых оснований для передачи прилегаемых территорий домам, это экономия финансов местного бюджета и закрепление обязательств установленных Законом. Поэтому очень сомневаюсь в справедливость сметы по благоустройству прилегаемой территории. Оплата балансодержателем по смете будет незначительной, а в остальном
Цитувати
Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
Вас цікавить правомірність включення в тариф витрат на утримання прибудинкової території. Включення правомірне ( ПКМУ № 869, ЗУ "Про благоустрій населених пунктів").
Цитувати
Стаття 36. Фінансування заходів з благоустрою населених пунктів
4. За рахунок коштів підприємств, установ, організацій фінансуються заходи, спрямовані на:
2) Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється за рахунок коштів власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку, отриманих як плата за надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкової території.
Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території
1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».
Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків 1. Утримання та благоустрій прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку, належних до нього будівель, споруд проводиться балансоутримувачем цього будинку або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено відповідний договір на утримання та благоустрій прибудинкової території.
VІІ. Розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій територій у числовому значенні
1. Межі утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій наведено у додатку до цих Типових правил.
2. Межі та режим використання закріпленої за підприємствами, установами, організаціями території визначають відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою або власник, якщо територія перебуває у приватній власності.
Сомневаюсь, что заключенный
Цитувати
відповідний договір на утримання та благоустрій прибудинкової території
будет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
додаток до Типових правил.
(click to show/hide)
Додаток до Типових правил благоустрою території населеного пункту (пункт 1 розділу VIІ)