'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Питання про прибудинкову територію, відповідь КК ЦКС.  (Прочитано 7259 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

(click to show/hide)
(click to show/hide)
« Останнє редагування: 21 Березня 2018, 11:16:35 від bav »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Таку дурню отримав у відповідь
Чому дурню? То дослівна цитата з тексту ЗУ № 417:
Цитувати
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/417-19   Вам це вказали, Ви не могли порівняти?
Ще:
ЗКУ
Цитувати
Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних будинків
4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.
{Частина четверта статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законами № 4215-VI від 22.12.2011, № 417-VIII від 14.05.2015}
(прим. - вся стаття 42 ЗКУ зараз має текст, визначений Прикінцевими положеннями ЗУ № 417).
ПКУ
Цитувати
14.1.205. прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
{Підпункт 14.1.205 пункту 14.1 статті 14 в редакції Закону № 4834-VI від 24.05.2012}
« Останнє редагування: 20 Березня 2018, 10:49:15 від Юрій Васильович »
Записаний

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

[Видалено], оскільки земельна ділянка не виділена в натурі і немає межових знаків.
Розроблення проекту відведення прибудинкової території виконують структурні підрозділи міських управлінь (відділів) або районних відділів земельних ресурсів Держкомзему Украї-ни.
Після затвердження проекту відведення прибудинкової території здійснюється перенесення та закріплення меж прибу-динкової території в натуру (на місцевість).
Межі встановленої прибудинкової території закріплюються межовими знаками на місцевості. Розмір та архітектурне рішен-ня межових знаків встановлюються відповідними органами місцевого самоврядування.
Після відведення прибудинкової території складається акт про перенесення меж в натурі. До акта додається план зовнішніх меж ділянки із зазначенням її розмірів.
« Останнє редагування: 20 Березня 2018, 10:51:34 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Попередження
Порушення п.6 "Правил Форуму"
Цитувати
Є неприпустимими некоректні способи ведення дискусії (перекручування висловів опонента, цитування без посилань на автора чи тему, категоричні твердження без достатньої мотивації та/або посилань на  норми чинного законодавства, тощо).
Ви не вперше застосовуєте категоричні твердження без достатньої аргументації чи посилань на  норми чинного законодавства.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Розроблення проекту відведення прибудинкової території виконують структурні підрозділи міських управлінь (відділів) або районних відділів земельних ресурсів Держкомзему Украї-ни.
Після затвердження проекту відведення прибудинкової території здійснюється перенесення та закріплення меж прибу-динкової території в натуру (на місцевість).
Межі встановленої прибудинкової території закріплюються межовими знаками на місцевості. Розмір та архітектурне рішен-ня межових знаків встановлюються відповідними органами місцевого самоврядування.
Після відведення прибудинкової території складається акт про перенесення меж в натурі. До акта додається план зовнішніх меж ділянки із зазначенням її розмірів.
Де посилання на першоджерела? Чи це Ваші особисті висновки? Сумніваюсь... А якщо це цитування  НПА, то треба, по-перше, відобразити цитування (на форумі відповідна функція є), по-друге, зазначити  посилання на першоджерело.
Наведениий текст дуже схожий на "Положення  про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання їх у спільне користування або спільну сумісну  власність земельних ділянок для спорудження житлових будинків":
Цитувати
Н А К А З

 N 31/30/53/396 від 05.04.96                                                          Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                                                                                                   юстиції України
                                                                                                                 26 квітня 1996 р.
                                                                                            vd960405 vn31/30/53/396  за N 203/1228

      ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного   комітету України по земельних ресурсах  N 383/13/3161 ( z1587-05 ) від 13.12.2005 )

        ( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства будівництва, архітектури та  житлово-комунального  господарства N 118 ( v0118667-05 ) від 22.07.2005 )

       Про затвердження Положення  про порядок встановлення  та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання їх у спільне користування  або спільну сумісну  власність земельних ділянок для  спорудження житлових будинків
Цитувати
2.7. Замовником  розробки  проекту  відведення  прибудинкової території виступають відповідні органи місцевого самоврядування.
     Розробку проекту відведення прибудинкової території виконують структурні  підрозділи  міських  управлінь (відділів) або районних відділів  земельних   ресурсів   Держкомзему   України   та   інші землевпорядні   організації,   що   мають  дозволи  (ліцензії)  на здійснення цього виду діяльності, в термін, обумовлений договором.

2.9. Після  затвердження  проекту  відведення   прибудинкової території    здійснюється    перенесення    та   закріплення   меж прибудинкової території в натуру (на місцевість).
     Межі встановленої   прибудинкової   території   закріпляються межовими знаками на місцевості.  Розмір  та  архітектурне  рішення межових   знаків  встановлюються  відповідними  органами місцевого самоврядування.

2.10. Після  відведення  прибудинкової  території складається акт про перенесення меж в натурі. До акта додається план зовнішніх меж ділянки із зазначенням її розмірів.
Наказ скасовано у 2005р.(скасовано взагалі,  без затвердження нової редакції).   
Цитувати
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
                                МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
                      ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
                                     ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

                                                            Н А К А З

                                         13.12.2005  N 383/13/3161

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      29 грудня 2005 р.
                                      за N 1587/11867
 
               Про втрату чинності спільного наказу
 
     На виконання Указу Президента України від 1 червня 2005  року N  901 ( 901/2005 ) "Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики" Н А К А З У Є М О:

     1. Визнати  таким,  що  втратив  чинність,  наказ  Державного комітету   України  по  земельних  ресурсах,  Державного  комітету України по житлово-комунальному господарству,  Державного комітету України у справах містобудування і архітектури та Фонду державного майна України від 5 квітня 1996 року N 31/30/53/396 (  z0203-96  ) "Про   затвердження   Положення   про   порядок   встановлення  та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання у спільне користування або спільну сумісну власність земельних   ділянок   для    спорудження    житлових    будинків", зареєстрований  у Міністерстві юстиції України 26 квітня 1996 року за N 203/1228.
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1587-05
Цитувати
Додаток 1
                                      до наказу Держбуду України
                                          22.07.2005  N 118
 

      ПЕРЕЛІК  регуляторних актів Держбуду України,  які скасовуються як такі, що не відповідають принципам державної регуляторної політики
 

     1. Наказ Держбуду України від 05.04.96 N 31 ( z0203-96 ) "Про затвердження Положення про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових  територій  існуючого  житлового  фонду та надання у спільне  користування  або  у  спільну сумісну власність земельних ділянок для спорудження житлових будинків" (спільно з Держкомземом та Держжитлокомунгоспом)
http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/v0118667-05
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Вас цікавить правомірність включення в тариф витрат на утримання прибудинкової  території. Включення правомірне ( ПКМУ № 869, ЗУ "Про благоустрій населених пунктів").
Наявність земельного акту (на що ми раніше посилались у судових спорах) зі змісту терміну "прибудинкова територія" прибрали (див. пост Автор: Юрій Васильович « : 19 Березня 2018, 18:46:59 »).
Власник(и) будинку, підприємство, що утримує будинок, ОСББ, ЖБК повинні утримувати навіть просто прилеглу до будинку територію
Цитувати
  Стаття 17. Права та обов'язки громадян у сфері благоустрою населених пунктів 
2. Громадяни   у   сфері   благоустрою   населених    пунктів зобов'язані:
     1)  утримувати  в  належному  стані  об’єкти  благоустрою (їх частини),  що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену   правилами   благоустрою  території  населеного  пункту прилеглу  до  цих  об’єктів  територію; { Пункт 1 частини другої статті 17 в редакції Закону N 4710-VI (4710-17 ) від 17.05.2012}
Цитувати
Стаття 18. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою населених пунктів
     2. Підприємства,  установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
 1)  утримувати  в  належному  стані об’єкти  благоустрою (їх частини),  що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену   правилами   благоустрою  території  населеного  пункту прилеглу  до  цих  об’єктів  територію; {Пункт 1 частини другої статті 18 в редакції Закону N 4710-VI ( 4710-17 ) від 17.05.2012
Цитувати
Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків
     1. Утримання та благоустрій прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку,  належних до нього  будівель, споруд  проводиться балансоутримувачем   цього   будинку  або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено   відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665
Що "кажуть" Правила   благоустрою  території  м. Києва?
Записаний

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

1. Вибачаюся за неправильний вислів. Малося на увазі дурість, дурниця - глупость.
2. Я не знав і шкода що скасоване Положення  про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових територій...
3. ЦКС мав відповісти так, як це зробили Ви.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Вас цікавить правомірність включення в тариф витрат на утримання прибудинкової  території. Включення правомірне ( ПКМУ № 869, ЗУ "Про благоустрій населених пунктів").


Цитувати
Стаття 36. Фінансування заходів з благоустрою населених пунктів

     4. За  рахунок  коштів  підприємств,   установ,   організацій фінансуються заходи, спрямовані на:

     2) Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється  за  рахунок  коштів  власників житлових і нежитлових приміщень  у  багатоквартирному  будинку,  отриманих  як  плата за надання  послуг  з  утримання  будинків,  споруд  та прибудинкової території.   
  http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/page2 Только, вероятно, для определения затрат желательно определить придомовую территорию
Цитувати
Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території

1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».

Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1529-17 Содержать придомовую территорию обязаны, а распоряжаться нельзя.

Цитувати
Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків
     1. Утримання та благоустрій прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку,  належних до нього  будівель, споруд  проводиться балансоутримувачем   цього   будинку  або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено   відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665Що "кажуть" Правила   благоустрою  території  м. Києва?

Типовые правила говорят
Цитувати
VІІ. Розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій територій у числовому значенні

1. Межі утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій наведено у додатку до цих Типових правил.

2. Межі та режим використання закріпленої за підприємствами, установами, організаціями території визначають відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою або власник, якщо територія перебуває у приватній власності.
Сомневаюсь, что заключенный
Цитувати
відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території
будет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.

додаток до Типових правил.
(click to show/hide)
   

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
РІШЕННЯ
від 25 грудня 2008 року N 1051/1051
Про Правила благоустрою міста Києва
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/1EC945CF22CC4FD7C225756E006DE238
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Сомневаюсь, что заключенный
Цитувати
відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території
будет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
А нам що до того?
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

А нам що до того?
Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или  заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория. Трудно поверить в возможность отказаться дому от заключения такого договора, если будет решение о содержании прилегаемых территорий не балансодержателем.
Одним из весомых оснований для передачи прилегаемых территорий домам, это экономия финансов местного бюджета и закрепление обязательств установленных Законом. Поэтому очень сомневаюсь в справедливость сметы по благоустройству прилегаемой территории. Оплата балансодержателем по смете будет незначительной, а в остальном
Цитувати
Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
Записаний

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Отримав від Керуючої компанії наступну інформацію
Виникли питання:
1. Чому витрати 85265,14 грн. перевищують нарахування 47125,07 грн.? Компанія роками працює собі у збиток?
2. Чому нарахована плата не відповідає тому що насправді компанія зібрала із споживачів (населення)?
Якщо поділити 47125,07 на загальну площу квартир житлового будинку (приміщень, призначених для проживання) 1856,3 кв.м та на 12 місяців отримаємо 2,12грн./кв.м, а насправді тариф складає 4,63грн.!!!
3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.
4. Насправді зібрано коштів 4,63х1856,3х12=103136,02 грн., що на 17870,88 грн. більше витрат!!! Отже, як на мене, це шахрайство. До кого слід звертатися про перевірку компанії (крім Держпродспоживслужби)? Може КРУ?
« Останнє редагування: 21 Березня 2018, 12:21:59 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Я так розумію,  що  то просто роздруківка з сайту КП ГІОЦ. Повинна ж бути якась користь з цих КП ГІОЦ, КК ЦКС... Користь для комунальників, звісно. Про користь для споживачів там гадки не було. Це видно неозброєним оком, достатньо лише зазирнути у Статут КК ЦКС, наприклад.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А нам що до того?
Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или  заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория.
"Прилегающая" - рос.
Балансоутримувач, управитель, ОСББ, ЖБК повинні утримувати прибудинкову та прилеглу територію. Але вони мають право найняти для цього сторонню особу. Наприклад, ТОВ Україна. В такому разі балансоутримувач, управитель, ОСББ, ЖБК укладає з ТОВ договір. Умови договору узгоджуються між балансоутримувачем, управителем, ОСББ, ЖБК, як замовником та ТОВ, як підрядником.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.
Які акти по 4.1.?  4.3. - розмір  платні відповідно до затверджених норм.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email