Ви просите зробити дослідження акту ОМС на відпповідність законодавству і надати роз'яснення з того питання, а не надати публічну інформацію...
На сайте говорится только о запросе публичной информации. Вот о разъяснении ни слова (видимо указ Януковича в действии), поэтому так и изложил. Теперь понял, что никакого разъяснения не будет. Боятся даже формально отписаться.
На сторінці сайту мінюсту https://minjust.gov.ua/publ_info#011 в переліку ЗАКОНОДАВСТВО ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ є посилання на Наказ Міністерства юстиції України від 26.05.2011 № 1434/5 «Про затвердження форм для подання запиту на отримання публічної інформації». За цим посиланням відкривається доступ до файлу 20171226100350-38 (файл додатку). У даному файлі:
Цитувати
Додаток 4 до наказу Міністерства юстиції 26.05.2011 N 1434/5 Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи електронною поштою
Спасибо за пояснения. Формы приложений между собой существенно не отличаются чтобы быть основанием для отказа в рассмотрении.
Разве этот вопрос не относится к публичной и информации?
Звісно, що НІ!
Цитувати
Стаття 1. Публічна інформація 1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. 2. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17 Ви ж вже мали досвід визначення належності інформації до публічної... Ви просите зробити дослідження акту ОМС на відпповідність законодавству і надати роз'яснення з того питання, а не надати публічну інформацію...
В указанной форме всего 3 образца. Ссылка на четвертый образец это описка или есть другая информация.
На сторінці сайту мінюсту https://minjust.gov.ua/publ_info#011 в переліку ЗАКОНОДАВСТВО ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ є посилання на Наказ Міністерства юстиції України від 26.05.2011 № 1434/5 «Про затвердження форм для подання запиту на отримання публічної інформації». За цим посиланням відкривається доступ до файлу 20171226100350-38 (файл додатку). У даному файлі:
Цитувати
Додаток 4 до наказу Міністерства юстиції 26.05.2011 N 1434/5 Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи електронною поштою
Запит електронною поштою не додаток 1, а додаток 4.
В указанной форме всего 3 образца. Ссылка на четвертый образец это описка или есть другая информация. Сами образцы не имеют существенного отличия. Более важно наличие данных в запросе, о которых указано в требованиях при составлении электронного запроса.
Ось буквально сьогодні мені передзвонили з Міністерства охорони здоров'я і сказали, що я оформив ЗВЕРНЕННЯ як ЗАПИТ і тому вони мені будуть відповідати у місячний термін.
До указу Януковича мінюст роз'яснення надавав... Після указу, інколи надавав "по старой памяти"... Бо втратив ту функцію. Але де-кому, інколи "щастило"...
На сайте не нашел каких либо упоминаний или ссылок на указ Януковича согласно которому Минюст освободил себя от разъяснений.
На сайті є "Положення про Міністерство юстиції України"
Цитувати
Правові засади Інформація станом на 02.02.2017 року Постанова Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228 «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України»
http://old.minjust.gov.ua/about_prav "Положення..." не має пункту щодо права "роз’яснення чинного законодавства" взагалі, а є можливість роз'яснення тільки з окремих, спеціально визначених питань. Щодо Януковича, то до нього було
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України від 30 грудня 1997 року N 1396/97 14) дає роз'яснення чинного законодавства державним органам, підприємствам, установам і організаціям, готує за дорученням Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України правові висновки з відповідних питань; ( Підпункт 14 пункту 4 в редакції Указу Президента N 1233/2002 ( 1233/2002 ) від 27.12.2002 )
Законом установлены определенные требования при составлении обращения в электронном виде - подпись не требуется. На сайте Минюста тоже изложен порядок подачи электронного обращения, и о подписи не слова.
Ви помиляєтесь двічі. 1. Див. ч. 6 та 7 с. 5 Закону: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 Тобто, Закон каже, що електронне звернення - різновид письмового і повинно бути підписане у будь-якому випадку.
2. Див. сайт Мінюста:
Цитувати
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Цитувати
Письмове (електронне) звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
Цитувати
Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.
Ни кто из нас не ошибается. Здесь какое-то не соответствие с электронными адресами сайта Минюста. Смотрим обновление на сайте Минюста, но по другому адресу (под замком) https://minjust.gov.ua/publ_info#011 Никаких требований, что обращение или заявление
Цитувати
повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
с 26.07.2018 г. не упоминается. Утверждены формы заявлений для письменной подачи запроса на получение публичной информации: від фізичної особи (зразок);
(click to show/hide)
Додаток 1 до наказу Міністерства юстиції 26.05.2011 N 1434/5
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді
Розпорядник інформації Міністерство юстиції України вул. Городецького, 13 м. Київ, 01001
ЗАПИТ на отримання публічної інформації Прізвище, ім'я та по батькові, поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача
Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується
або Загальний опис інформації, що запитується
(Загальний опис необхідної інформації)
Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати: Поштою (Вказати поштову адресу) Факсом (Вказати номер факсу) Електронною поштою (Вказати e-mail)
Необхідне підкреслити
Контактний телефон запитувача Дата запиту, підпис
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
Примітки: 1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua. 2. Запит може бути поданий: на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація"); на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua; телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35. 3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102. 4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Січових Стрільців, 73, кімната N 126. 5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації. 6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту. 7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту. 8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту. 9. Інформація на запит надається безоплатно. 10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат. 11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках: 11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом; 11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток; 11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено: прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); підпис і дату (за умови подання письмового запиту). (додаток 1 із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства юстиції України від 08.06.2011 р. N 1521/5, від 18.07.2016 р. N 1942/5)
Вот этот заполненный образец и был послан. Игнорирования из-за отсутствия подписи не должно быть. Согласно информации сайта https://minjust.gov.ua/publ_info#04 об отказе в ответе должно быть дано сообщение с указанием причины.
До указу Януковича мінюст роз'яснення надавав... Після указу, інколи надавав "по старой памяти"... Бо втратив ту функцію. Але де-кому, інколи "щастило"...
На сайте не нашел каких либо упоминаний или ссылок на указ Януковича согласно которому Минюст освободил себя от разъяснений.
Законом установлены определенные требования при составлении обращения в электронном виде - подпись не требуется. На сайте Минюста тоже изложен порядок подачи электронного обращения и о подписи не слова.
Ви помиляєтесь двічі. 1. Див. ч. 6 та 7 с. 5 Закону: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 Тобто, Закон каже, що електронне звернення - різновид письмового і повинно бути підписане у будь-якому випадку.
2. Див. сайт Мінюста:
Цитувати
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Цитувати
Письмове (електронне) звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
Цитувати
Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.
Мінюст ігнорує електронні запити без підпису. Інші міністерства не ігнорують.
Это только предположение. Законом установлены определенные требования при составлении обращения в электронном виде - подпись не требуется. На сайте Минюста тоже изложен порядок подачи электронного обращения и о подписи не слова. Вот на сайте Уполномоченного ВР по правам человека требуется сканкопия или фото заявления с подписью при направлении злектронного обращения. Другие министерства придерживаются определенного шаблона, который и был мною использован.
Так, дійсно - це я переплутав зі зверненням:
Цитувати
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80
Мінюст ігнорує електронні звернення без підпису. Інші міністерства не ігнорують.
На форумі багато раз зауважували, що переписка здійснюється з метою зібрання доказів для суду та з метою забезпечення доказу Вашої спроби намагання вирішити спір у досудовому порядку... Відповідь за підписом зама для цього підійде.
До суду Ви не бажаєте... Ви весь час сподіваєтесь на застосування принципу "...вот приедет барин, барин нас рассудит...". Тому Вам і було запропановано, як варіант, звернення до мінюсту. До указу Януковича мінюст роз'яснення надавав... Після указу, інколи надавав "по старой памяти"... Бо втратив ту функцію. Але де-кому, інколи "щастило"...
У вас как у наперсточников которые правила сообщают во время игры, так и здесь когда "ввязался в драку", оказывается шансов было маловато. К этому еще и указ постарел.
Порушення п. 7 "Правил форуму".
Цитувати
7. На форумі заборонені: ненормативна лексика, образливі та зневажливі висловлювання, що зачіпають честь і гідність людини.
Мінюст ігнорує електронні запити без підпису. Інші міністерства не ігнорують.
Это только предположение. Законом установлены определенные требования при составлении обращения в электронном виде - подпись не требуется. На сайте Минюста тоже изложен порядок подачи электронного обращения и о подписи не слова. Вот на сайте Уполномоченного ВР по правам человека требуется сканкопия или фото заявления с подписью при направлении злектронного обращения. Другие министерства придерживаются определенного шаблона, который и был мною использован.