ЗУ “Про електроенергетику” втратив чинність 01.07.2019р.
Перегляньте чинні НПА...
Виходить так, що зараз процес постачання ЕЕ регулюється ЗУ "Про ринок електричної енергії".
Відповідно п. 62 Ст. 1 до цього Закону ЖБК відноситься до "побутових" споживачів, які згідно п.1 Ст. 63 отримують "універсальні послуги" від постачальників таких послуг.
Про відшкодування збитків у цій статті ані слова, окрім посилання на статтю 57.
Ст. 57, п. 2:
[
Електропостачальник зобов’язаний:]
14) надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг;
15) здійснювати відшкодування (компенсацію) споживачу у разі недотримання електропостачальником показників якості послуг, визначених договором та Регулятором;(але про заподіяну шкоду тут ані слова, чи я щось не зрозумів?)
А ось про споживача:
Ст. 58, п. 1:
[
Споживач має право:]
3) отримувати електричну енергію належної якості згідно з умовами договору та вимогами до якості електричної енергії;
(лишається ще розібратися з "вимогами до якості").
4) на компенсацію, що застосовується у разі недотримання показників якості послуг електропостачання;(але компенсація це дещо інше - просто за занижену напругу, наприклад, виплачують якусь невелику суму)
5) на відшкодування збитків, завданих внаслідок невиконання його контрагентами умов договорів, укладених на ринку електричної енергії;(от тільки не зрозуміло, про які саме збитки йде мова і хто їх має компенсувати).
Є, щоправда "стаття останньої надії"
Ст. 76, п. 5:
Розгляд скарг побутових та малих непобутових споживачів на дії чи бездіяльність електропостачальників та операторів систем розподілу, вирішення спорів між ними здійснюються також енергетичним омбудсменом.Але щось мені слабо віриться, що цей омбудсмен не сидить на зарплаті ДТЕКа і не пише відписки...
Може я щось пропустив (бо фільтрував все, що не стосується моєї проблеми) але так і не знайшов як обґрунтувати свої претензії ДТЕК.
Може ще щось у договорі є, хоча він, напевне типовий договір приєднання (п. 4 ст. 63).