'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання => Тема розпочата: Юрій Алмаз від 23 Лютого 2010, 10:57:33
-
Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування багатоквартирного будинку.
Прибудинкова територія встановлюється для будинку (будинків) і не може виділитися для частини будинку (блоку, поверху, секцій, квартир тощо).
Виділення частки земельної ділянки власникам квартир і нежитлових приміщень в натурі та її окреме відчуження не допускається.
Відповідно до статті 42 Земельного кодексу України при будинкова територія може бути, за відповідним рішенням органу місцевого самоврядування, передана у власність або надана в користування власникам приміщень у багатоквартирному житловому будинку лише в разі створення ними об’єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку.
Відповідно до статті 41 Земельного кодексу України житлово-будівельним кооперативам (ЖБК) можуть отримати земельну ділянку у власність для житлового будівництва. Тобто, ЖБК мають право отримати у власність лише земельну ділянку для майбутнього будівництва будинку, а не прибудинкову територію.
Як тоді вчинити, коли ЖБК нараховує оплату за утримання прибудинкової території.
-
Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування багатоквартирного будинку.
{...}
Як тоді вчинити, коли ЖБК нараховує оплату за утримання прибудинкової території.
Звернутися з позовною заявою до суду з вимогою визнати тариф на утримання будинку і прибудинкової території, погоджений розпорядженням від _____ № _____ голови КМДА Черновецьким Л.М., невідповідним законодавству і нечинним з дати прийняття цього розпорядження.
-
Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування багатоквартирного будинку.
А где брать эти самые акты, где узнать, существуют ли они вообще в природе, и какими они должны быть, если существуют?
Послать запрос в Соломенскую администрацию?
А они могут где-то там внутри себя (порочный круг Дирекция+КП+ВСП) сами "нарисовать" такие акты и их показывать/пользоваться?
Спрашиваю к тому, что якобы скоро будут проводить общественные слушания по каждому дому, ПКМУ №529 - а на каком основании, непонятно. Ведь первым делом акты - кто да зачем этой территорией владеет/арендует, а уж потом слушания и тарифы?
-
А где брать эти самые акты, где узнать, существуют ли они вообще в природе, и какими они должны быть, если существуют?
В природі їх поки-що майже ні в кого немає, за винятком декількох настирних ОСББ. Рішення про передачу земельної ділянки у власність чи користування приймає Київрада. Подальшим оформленням займається ГУ земельних ресурсів. Сфальшувати Державний акт неможливо, має високу ступінь захищеності.
-
В природі їх поки-що майже ні в кого немає, за винятком декількох настирних ОСББ. Рішення про передачу земельної ділянки у власність чи користування приймає Київрада. Подальшим оформленням займається ГУ земельних ресурсів. Сфальшувати Державний акт неможливо, має високу ступінь захищеності.
То есть не существует не только актов, выданных уже балансодержателю по каждому дому отдельно, но и актов вообще для каждого дома в Киеве?
Вот наш например - нет актов - нет территории - нет тарифов?
Каким образом тогда исполнять порядок по ПКМУ №529?
Разъяснений ведь нигде нет, а сразу все и не поймешь...................
Как узнать, существует ли у нашего дома "прибудынкова територия", когда и каким актом она была утверждена и когда и кому передана в аренду в управление, ведь сама по себе территория не может быть передана кому-то во "власнисть", это ведь собственность жильцов дома?
Написать запрос в КМДА/КиевСовет и в ГУ земресурсов? Как делали эти ОСББ настырные, чтобы найти концы, за которые следует подергать?
-
Не потрібно нікуди звертатися, наслідків ніяких не отримаєте. Тільки в суд!
Відносно територій та земельних ділянок. Поки вони нікому не передані у власність, або в користування на підставі рішення органу місцевого самоврядування, то вони залишаються у власності територіальної громади населеного пункту. А від імені громади місцева влада може з ними поступати, як завгодно. Ущільнювати забудову, розставляти кіоски, здавати в оренду тощо. А будинки висять у повітрі. Поки влада не отримає відсіч від мешканців. Іноді трапляється.
-
В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
Як я розумію, якщо прибудинкова територія виконавцю послуг не була передана, то вона є у власності балансоутримувача мого будинку - районної ради. Так?
Оскільки договір на утримання прибудинкової території укладається із КП ЖЕО (управителем і виконавцем послуг) в якого немає держ. акта на користування зем. ділянкою, то виходить в мене є всі підстави звернутися до суду з вимогою повернення мені сплачених коштів за утримання прибудинкової території?
-
В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
А подскажите, куда писать, чтобы получить такой же письменный ответ, но применительно к своей администрации/КП?
Спасибо!
-
А подскажите, куда писать, чтобы получить такой же письменный ответ, но применительно к своей администрации/КП?
Спасибо!
Я направила запити в КП ЖЕО і Голові районної у м.Києві ради та державної адмністрації
-
А подскажите, куда писать, чтобы получить такой же письменный ответ, но применительно к своей администрации/КП?
Спасибо!
Я направила запити в КП ЖЕО і Голові районної у м.Києві ради та державної адмністрації
І отримаєте відписку наперед відомого змісту.
-
В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
Як я розумію, якщо прибудинкова територія виконавцю послуг не була передана, то вона є у власності балансоутримувача мого будинку - районної ради. Так?
Оскільки договір на утримання прибудинкової території укладається із КП ЖЕО (управителем і виконавцем послуг) в якого немає держ. акта на користування зем. ділянкою, то виходить в мене є всі підстави звернутися до суду з вимогою повернення мені сплачених коштів за утримання прибудинкової території?
Так, це може бути підставою для повернення мені грошей чи ні?
-
В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
Як я розумію, якщо прибудинкова територія виконавцю послуг не була передана, то вона є у власності балансоутримувача мого будинку - районної ради. Так?
Оскільки договір на утримання прибудинкової території укладається із КП ЖЕО (управителем і виконавцем послуг) в якого немає держ. акта на користування зем. ділянкою, то виходить в мене є всі підстави звернутися до суду з вимогою повернення мені сплачених коштів за утримання прибудинкової території?
Так, це може бути підставою для повернення мені грошей чи ні?
Районна рада не є ні власником будинку, ні балансоутримувачем. Зміст поняття "балансоутримувач" визначений в ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", "Про теплопостачання". З дати приватизації хоч би однієї квартири територіальна громада в особі відповідної ради втрачає правокомунальної власності на нього. Будинок стає об'єктом права спільної сумісної власності мешканців (ст. 382 ЦК України). Однак, за старою звичкою, балансоутримувача призначає знову ж таки рада, або, як це ведеться у Києві, райдержадміністрація. У багатьох районах м. Києва балансоутримувачем є є нак зване КП "Дирекція з управління та утримання житлового фонду" відповідної ради. Мається на увазі, що КП утворене радою і їй підпорядковане.
Стосовно плати за утримання будинків, споруд та прибудинкових територій. Тариф повинен формуватися балансоутримувачем або виконавцем послуг відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 р. № 529. Однак, насправді це виконується. А плату стягують на підставі тарифів, затвердженим незаконними розпорядженнями Черновецького Л.М. - "мера усіх киян", сто чортів йому в печінку. Якщо вже Заслужений юрист України, обраний бабусями мером, не може розібратися в таких юридичних "тонкощах", то як правильно відповісти на Ваше запитання нам, "незаслуженим"?
Все у сфері ЖКП робиться всупереч нормам права, принаймі в столиці, місті-герої Києві. І гроші з мешканців збирають незаконно. Більшість мешканців платять, переплачують на банківський рахунок КП ГІОЦ, а не виконавцям послуг. Звідси колізії. Ніхто перед Вам не несе жодної відповідальності за ті кошти, які Ви переказуєте невідомо за віщо і невідомо кому. То як Ви можете їх повернути? Подарували, а потім передумали? Так не буває.
Вихід з становища - увійдіть у правове поле, усвідомте зміст ст.ст. 19, 29 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" і дійте згідно з законодавством. Тоді у Вас виникнуть підстави замовляти музику і платити за неї, якщо вона Вас влаштовує.
-
Тариф повинен формуватися балансоутримувачем або виконавцем послуг відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 р. № 529. Однак, насправді це виконується.
Не виконується.
И вторая часть нашего марлезонского балета все равно пока не прояснена - актов нет (ну, подразумеваем, что их нет). Как тогда вообще можно применять порядок определения тарифа по ПКМУ №529 - если нет (мы выше уже это предположили) актов, значит, нет и самой придомовой территории?
-
Тариф повинен формуватися балансоутримувачем або виконавцем послуг відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 р. № 529. Однак, насправді це виконується.
Не виконується.
И вторая часть нашего марлезонского балета все равно пока не прояснена - актов нет (ну, подразумеваем, что их нет). Как тогда вообще можно применять порядок определения тарифа по ПКМУ №529 - если нет (мы выше уже это предположили) актов, значит, нет и самой придомовой территории?
Так воно і є. Всі багатоквартирні будинки у м. Києві "висять" у повітрі. На це вперше звернула увагу адвокат Тетяна Монтян. Але міській владі до лампочки. І це не припущення, а факт, який можна було б спростувати оригіналами актів. Яких ні у кого немає, крім декількох ОСББ.
А як застосовувати Порядок формування тарифів? Дуже просто. Відповідної складової тарифу не слід приймати до уваги. І взагалі ці тарифи не слід приймати до уваги, бо вони не були сформовані виконавцями послуг, а висмоктані з пальця працівниками КП ГІОЦ, які не мали права нічого висмоктувати. Солом'янський райсуд м. Києва за моїм позовом до КП "Індустріальне" погодився затвердити мирову угоду і підписані Типоаві договори з нульовим тарифом на утримання трьох будинків та прибудинкових територій, оскільки тарифи не були сформовані виконавцями, і вони це визнали.
ВИСНОВОК. Таку владу слід гнати в шию. Бо це є обов'язок влади - забезпечувати дотримання законодавства на підвідомчій території.
-
Вообще-то, ранее (года так 1997-2004), когда предприятия оформляли землю под существующими многоквартирными домами (материалы инвентаризации) с учетом придомовой территориии, её размеры и границы обосновывались рабочим проектом строительства дома (там этому целый раздел посвящен). А в его отсутствие, как тут справедливо было замечено, - по проекту розподілу території кварталу (мікрорайону), которые разрабатывали соответствующие НИИпроекты.
Формально, размер придомовой территории можно просчитать:
Площадь дворовой территории для одного человека = 3,9 кв.м/человека (согласно п.4.10 «Государственных санитарных правил планирования и застройки населенных пунктов»)
Теперь умножаем полученную цифру на среднюю плотность заселения одной квартиры в Украине согласно п.2.4 ДБН 360-92.
S двор.територии = 3,9 кв.м/человека х 2,9 = 11,31кв.м/квартиру
А теперь полученную цифру надо умножить на количество квартир в доме.
Граница придомовой территории проектом строительства жилого дома с учетом отступа 10 м от любого строения.
-
Прорахувати, напевно, можна. Питання у тому, хто це повинен робити, хто є фактичним власником ділянки і на яких підставах мешканці мають платити за утримання ділянки.
-
Вообще-то, ранее (года так 1997-2004), когда предприятия оформляли землю под существующими многоквартирными домами (материалы инвентаризации) с учетом придомовой территориии, её размеры и границы обосновывались рабочим проектом строительства дома (там этому целый раздел посвящен). А в его отсутствие, как тут справедливо было замечено, - по проекту розподілу території кварталу (мікрорайону), которые разрабатывали соответствующие НИИпроекты.
Формально, размер придомовой территории можно просчитать:
Формально, згідно чинному законодавству на прибудинкову територію повинен бути земельний акт. Немає акту - немає території.
-
Уважаемый Юрій Васильович, как это можно связать:
1. Право власності на нерухоме майно підлягає державній реєстрації.
2. ЦК абзац 3 п.2 ст331 "Якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.
3. Согласно решения КС (9 листопада 2011 року № 14-рп/2011)
За законодавством України допоміжне приміщення у дво- або багатоквартирному будинку, гуртожитку має своє функціональне призначення, яке полягає у забезпеченні експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців. Під поняттям „мешканці“ треба розуміти власників, співвласників, наймачів, орендарів окремих житлових і нежитлових приміщень будинку, які проживають у будинку і становлять визначене коло суб’єктів, які реалізують право спільної власності на окремий її об’єкт – допоміжні приміщення.
Крім того, таке функціональне призначення‚ як обслуговування дво- або багатоквартирного будинку‚ має і прибудинкова територія навколо нього, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою. З цього випливає, що допоміжне приміщення може бути розташоване і поза межами дво- або багатоквартирного будинку."
КС ВИРІШИВ
"1. В аспекті конституційного звернення положення пункту 2
статті 10 Закону України „Про приватизацію державного житлового фонду“ від 19 червня 1992 року № 2482–ХІІ зі змінами необхідно розуміти так, що власники квартир дво- або багатоквартирних житлових будинків та житлових приміщень у гуртожитку, незалежно від підстав набуття права власності на такі квартири‚ житлові приміщення‚ є співвласниками допоміжних приміщень у будинку чи гуртожитку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою."
Т.е. придомовая территория на которой стоит многоквартирный дом выполняет функции обслуживания дома и по этой причине вроде подпадает под определение вспомогательніх помещений. ????? однако
5. Згідно біль ранішого рішення КС - право власності на допоміжні приміщення належить власникам приватизованих квартир і для підтвердження набутого в такий спосіб права не потребується вчинення будь-яких інших додаткових юридичних дій.
(тобто не потрібна державна реєстрація????)
Так нужна при таком раскладе гос. регистрация придомовой территории или нет?
-
Право власності чи постійного користування земельною ділянкою врегульовано статтями 42, 116, 125, 126 Земельного кодексу України.
Процитовані Вами норми ЦК не суперечать нормам ЗК.
Прибрала помилку в формулюванні. Відповідь Ю.В. з паралельної теми
Читайте ще раз. Зверніть увагу:
має і прибудинкова територія навколо нього, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою.
Тобто прибудинкова територія, на яку виданий державний акт є у спільній власності і для підтвердження цього права ще додаткової реєстрації не потрібно.
-
Ув. Тетяна Academia
я таки не догоняю. (Тут получается типа обезжиренный жир.)
Расшифруйте что такое акт (или державний акт) на право власності чи користування земельною ділянкою, який не потребує додаткової реєстрації.
Поясните
1. кто,
2. где,
3. зачем,
4. каким способом и
5. на каком основании может получить этот документ и что он дает, а также
какая регистрация для него не нужна.
Я думал что документ о праве собственности на квартиру порождает право собственности на вспомогательные помещения, ну... и ... теперь ... в том числе и на придомовую территорию.
Оказывается для нее надо еще один макумент. А что если он уже выдан и не жильцам, а горсовету - то кто владелец?
Если можно покажите его и растолкуйте ответы на поставленные вопросы.
У меня дело в суде и там относительно придомовой территории
начинается разбор полетов с орг. выводами относительно тарифа.
Мне надо хорошо подковаться что-б хорошо лягнуть противную сторону. ;D
-
ОМС може видати державний акт на право володіння чи постійного користування на прибудинкову територію багатоквартирного будинку ЖЕО чи ОСББ.
До видачі такого акту "прибудинкова територія" знаходиться у комунальній власності і співвласникам житла у багатоквартирному будинку не належить.
Згідно влучного вислову Тетяни Монтян, "київські будинки висять у повітрі". Державних актів на прибудинкову територію не видають. Причина проста: влада має широке поле для ущільнюючої забудови та іншіх "пустощів" з огляду на ціну землі.
Підозрюю, що аналогічна ситуація і в інших містах.
Я на власні очі не бачила жодного державного акту. З повідомлень, створеним ОСББ чиняться перешкоди у отриманні цих актів.
Пам`ятаю багаторічну історію мешканців будинку по вулиці Чапаєва, які відбивались від забудовника у дворі їх дома. Судовий процес по видачі державного акту тягнувся років п`ять.
Одночасно ЖЕО з чистою совістю беруть з мешканців плату за прибирання прибудинкової території. І, як повідомляли влітку в пресі, за прибирання однієї ділянки - з мешканців кількох будинків.
p.s. Фрагменти обговорень з паралельних тем будуть перенесені та об`єднані.
-
Или я придираюсь, или новое Решение КС написано немного по дебильному.
Рассудите.
Пишут:
допоміжне приміщення у дво- або багатоквартирному будинку, гуртожитку має своє функціональне призначення, яке полягає у забезпеченні
експлуатації будинку та
побутового обслуговування його мешканців.
Вроде логично - эксплуатация дома и обслуживание жильцов.
а дальше пишут:
Крім того, таке функціональне призначення‚ як обслуговування дво- або багатоквартирного будинку‚ має і прибудинкова територія навколо нього, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою.
Прикольно:
1. обслуживание дома. Идолопоклонство? Как можно служить каменному дому? ;D
2. прибудинкова територія навколо нього? Почему вокруг дома? А земля под домом?
Я читаю
Положення
про порядок встановлення та закріплення меж
прибудинкових територій існуючого житлового
фонду та надання у спільне користування або
спільну сумісну власність земельних ділянок
для спорудження житлових будинків
2.2. Прибудинкова територія включає:
- територію під житловим будинком (житловими будинками);
- проїзди та тротуари;
- озеленені території;
- ігрові майданчики для дітей дошкільного та молодшого
шкільного віку;
- майданчики для відпочинку дорослого населення;
- майданчики для занять фізичною культурою;
- майданчики для тимчасового зберігання автомобілів;
- майданчики для господарських цілей;
- майданчики для вигулювання собак;
- інші території, пов'язані з утриманням та експлуатацією
будинків та інших пов'язаних з ними об'єктів.
-
Автор: mata:
Т.е. придомовая территория на которой стоит многоквартирный дом выполняет функции обслуживания дома и по этой причине вроде подпадает под определение вспомогательных помещений. ?? однако
Не прибудинкова територія підпадає під визначення "допоміжні приміщення", а допоміжні приміщення, які знаходяться на прибудинковій території (наприклад сараї ) і які не є конструктивно частиною будинку, але були споруджені для обслуговування будинку ( наприклад де було пічне опалення, то мешканці в них зберігали вугілля; після обладнання будинка центральним опаленням вони залищилися мешканцям як комори) теж є спільною сумісною власністю мешканців будинку.
1.1. Допоміжні приміщення (підвали, сараї, кладовки, горища,
колясочні і т.ін.) передаються безоплатно у спільну власність громадян одночасно з приватизацією ними квартир (кімнат у квартирах) багатоквартирних будинків. Підтвердження права власності на допоміжні приміщення не потребує здійснення
додаткових дій, зокрема створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, вступу до нього.
Рішення КСУ №- 4рп 2004р.
А в Рішенні КСУ №- 14рп 2011р. суд відповів на питання не про територію, а про те, чи власники квартир, що купували їх вже після приватизації, є співвласниками допоміжних приміщень, чи ні? Бо деякі суди постановляли, що покупець квартири не є власником допоміжних приміщень будинку, бо він не брав участі в приватизації, а допоміжні приміщення передаються у співвласність під час приватизації. КСУ спростував таку маячню. При цьому КСУ зазначив що допоміжні приміщення можуть бути й за межами будинку - на прибудинковій території визначеній актом на право власності чи користування земельною ділянкою.
Про земельний акт на прибудинкову територію:
• Відповідно до «Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» (Наказ Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 № 76):
« …Прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування багато-квартирного будинку…»
• Відповідно до ст.ст. 42, 92, 83, 125, 126 Земельного Кодексу України (ЗУ вiд 25.10.2001 № 2768-III):
«Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних жилих будинків
1. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками
2. У разі приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об'єднанню власників.»
«Стаття 83. Право власності на землю територіальних громад
1. Землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю.
2. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності.»
«Стаття 92. Право постійного користування земельною ділянкою
1. Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.
2. Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають:
а) підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності;….»
«Стаття 125. Виникнення права на земельну ділянку
Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
«Стаття 126. Документи, що посвідчують право на земельну ділянку .»
…3. Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою…»
Тобто до отримання балансоутримувачем державного акту на право користування земельною ділянкою як прибудинковою територією ці землі перебувають у комунальній власності.
-
Пробачьте.
Спочатку я також зрозумів нове рішення КСУ,
що в ньому йдеться про приміщення для обслуговування будинку
розміщені на прибудинковій території, поки не натрапив в цьому тексті на продовження:
"Крім того, таке функціональне призначення‚ як обслуговування дво- або багатоквартирного будинку‚ має і прибудинкова територія навколо нього, визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою."
Оскільки тут сказано, що прибудинкова теріторія має таке ж функціональне призначення як і допоміжні приміщення, а вони за попереднім рішенням КСУ належать мешканцям,
я зрозумів це речення так, що і право власності на прибудинкову теритрію
таке ж як і у допоміжних приміщень.
Тобто що вона також (внаслідок приватизації квартир) є власність мешканців будинку.
В іншому випадку, це речення в рішенні КСУ явно зайве тому, що випадає з тексту про сараї.
Це не логічно?
-
Як тоді вчинити, коли ЖБК нараховує оплату за утримання прибудинкової території.
Але ж "утримання прибудинкової території", це- оплата прибиральниці. При чім тут така полеміка про належить, не належить, акти земельні, права власності....
-
VOLODUMUR! Було б непогано, якщо це була тільки оплата прибиральниці.
Але це от що:
7. Витрати з прибирання прибудинкової території (Впт)
визначаються за формулою
В = (О + В + Н + М + І) : П ,
пт з ф з
де О - заробітна плата; В - відрахування із заробітної
з ф
плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів
соціального страхування; Н - накладні витрати; М - матеріальні
витрати; І - обов'язкові платежі до бюджету; П - сумарна загальна
з
площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку
(гуртожитку) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та
нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку).
;D
28. Обсяг накладних витрат визначається у відсотках до фонду
заробітної плати основних робітників виконавця з урахуванням
кошторисної вартості зазначених витрат відповідно до
законодавства. У разі неможливості здійснення об'єктивного
нормування окремих елементів накладних витрат такі витрати
визначаються на підставі фактичних витрат за попередній рік.
29. До накладних витрат належать загальновиробничі та
адміністративні витрати.
30. До загальновиробничих витрат належать витрати з:
1) утримання апарату управління виробництвом - витрати з
оплати праці апарату управління виробництвом з відрахуваннями із
заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших
фондів соціального страхування;
2) утримання виробничого персоналу - витрати з оплати праці
виробничого персоналу (комірники, молодший обслуговуючий персонал
тощо) з відрахуваннями із заробітної плати внесків до Пенсійного
фонду України та інших фондів соціального страхування;
3) оплати службових відряджень працівників апарату управління
виробництвом;
4) амортизації основних засобів виробничого призначення, крім
амортизації, що включається у витрати з утримання та експлуатації
машин і обладнання;
5) утримання основних засобів виробничого призначення та їх
поточного ремонту;
6) охорони праці;
7) забезпечення пожежної та сторожової охорони об'єктів
виробничого призначення.
31. До адміністративних витрат належать витрати з:
1) утримання апарату управління підприємством;
2) оплати праці персоналу управління підприємством з
відрахуваннями із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду
України та інших фондів соціального страхування;
3) оплати службових відряджень персоналу управління
підприємством;
4) забезпечення пожежної та сторожової охорони об'єктів
адміністративного призначення;
5) оплати вартості використання та обслуговування технічних
засобів управління (обчислювальних центрів, вузлів зв'язку,
засобів сигналізації), канцелярські та поштово-телеграфні витрати;
6) оплати аудиторських перевірок, робіт (послуг)
консультаційного та інформаційного характеру;
7) оплати праці загальногосподарського персоналу з
відрахуваннями із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду
України та інших фондів соціального страхування;
8) амортизації основних засобів адміністративного
призначення;
9) утримання та поточного ремонту основних засобів
загальногосподарського призначення;
10) охорони праці та техніки безпеки;
11) підготовки (перепідготовки) кадрів;
12) сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім
тих, що включаються у виробничу собівартість, а також інші витрати
адміністративного призначення.
Що таке прибудинкова територія?
В Києві, взагалі, термін "прибудинкова територія" шматочок землі/асфальту, котру прибирає ЖКО . Прибудинкова територія, взагалі до нашого будинку не має ніякого відношення, тобто термін є, а прибудинкова територія відсутня. Ми не співвласники "прибудинкової території". Кажучи більш точніше "прибудинкова територія" це насправді "землі запасу" Київської громади. Так що не дивуйтеся, коли на вашій "прибудинковій території" що небудь збудують. Сплачуючи за прибирання "прибудинкової територій" ми робимо благодійний внесок на користь "Київської громади".
-
Виявляється, що по кожній статті , що формує тариф, закладені і адміністративні витрати?
А чому тоді крім прибирання сходових кліток, прибирання прибудинкових територій, вивіз сміття.....тощо наступним пунктом є адміністративні витрати? :-[Що ж тоді включається туди?
-
У меня в суде договор с ПРЭЖО и там из оплаты убирается содержание придомовой территории со ссылкой на ее формальное отсутствие.
Сказано и то, что принуждение к заключению договора о содержании за мои деньги несуществующей придомовой территории содержит признаки правонарушения предусмотренного ст.190 уголовного кодекса - мошенничество.
Судебного решения еще нет.
А, есть ли подобный опыт у форумчан?
-
До уваги: Обговорення в темі відбувалось в 2011р. до змін Земельного кодексу, що були внесені ЗУ "Про Державний земельний кадастр".
Наразі: Потрібно враховувати зміни до ЗКУ, що набрали чинності з 01.01.2013р. та з 01.07.2015р., визначення прибуткової території у ПКУ з 1 липня 2012 року, визначення прибуткової території у ЗУ № 417 "Про особливості..." з 01.07.2015р.
Також слід враховувати вимоги ЗУ "Про благоустрій населених пунктів"
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2807-15 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2807-15) у чинній редакції та "Правила благоустрою ..." конкретного населеного пункту ( затверджуються рішенням ОМС).
Приклад у темі "Прибудинкова територія в м.Херсон"
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.0.html)
Читати можно починаючи з посту
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.msg58361.html#msg58361 (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9781.msg58361.html#msg58361)