'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Визначення прибудинкової території і плата за її утримання  (Прочитано 27184 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю

Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування  земельною ділянкою і призначена для обслуговування  багатоквартирного будинку.
Прибудинкова територія встановлюється для будинку (будинків) і не може виділитися для частини будинку (блоку, поверху, секцій, квартир тощо).
Виділення частки земельної ділянки власникам квартир і нежитлових приміщень  в натурі та її окреме відчуження не допускається.
Відповідно до статті 42 Земельного кодексу України при будинкова територія може бути, за відповідним рішенням органу місцевого самоврядування, передана у власність або надана в користування власникам приміщень у багатоквартирному житловому будинку лише  в разі створення ними об’єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку.
Відповідно до статті 41 Земельного кодексу України житлово-будівельним кооперативам (ЖБК) можуть отримати земельну ділянку у власність для житлового будівництва. Тобто, ЖБК мають право отримати у власність лише земельну ділянку для майбутнього будівництва будинку, а   не прибудинкову територію.

Як тоді вчинити, коли ЖБК нараховує оплату за утримання прибудинкової території.
« Останнє редагування: 14 Листопада 2011, 23:01:45 від Тетяна Academia »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування  земельною ділянкою і призначена для обслуговування  багатоквартирного будинку.
{...}
Як тоді вчинити, коли ЖБК нараховує оплату за утримання прибудинкової території.
Звернутися з позовною заявою до суду з вимогою визнати тариф на утримання будинку і прибудинкової території, погоджений розпорядженням від _____ № _____ голови КМДА Черновецьким Л.М., невідповідним законодавству і нечинним з дати прийняття цього розпорядження.
Записаний

dimaden

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 109
    • Перегляд профілю
    • Email

Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власності чи користування  земельною ділянкою і призначена для обслуговування  багатоквартирного будинку.

А где брать эти самые акты, где узнать, существуют ли они вообще в природе, и какими они должны быть, если существуют?
Послать запрос в Соломенскую администрацию?
А они могут где-то там внутри себя (порочный круг Дирекция+КП+ВСП) сами "нарисовать" такие акты и их показывать/пользоваться?
Спрашиваю к тому, что якобы скоро будут проводить общественные слушания по каждому дому, ПКМУ №529 - а на каком основании, непонятно. Ведь первым делом акты - кто да зачем этой территорией владеет/арендует, а уж потом слушания и тарифы?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Цитувати
А где брать эти самые акты, где узнать, существуют ли они вообще в природе, и какими они должны быть, если существуют?

В природі їх поки-що майже ні в кого немає, за винятком декількох настирних ОСББ. Рішення про передачу земельної ділянки у власність чи користування приймає Київрада. Подальшим оформленням займається ГУ земельних ресурсів. Сфальшувати Державний акт неможливо, має високу ступінь захищеності.
« Останнє редагування: 30 Березня 2010, 20:01:19 від gro-za »
Записаний

dimaden

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 109
    • Перегляд профілю
    • Email


В природі їх поки-що майже ні в кого немає, за винятком декількох настирних ОСББ. Рішення про передачу земельної ділянки у власність чи користування приймає Київрада. Подальшим оформленням займається ГУ земельних ресурсів. Сфальшувати Державний акт неможливо, має високу ступінь захищеності.

То есть не существует не только актов, выданных уже балансодержателю по каждому дому отдельно, но и актов вообще для каждого дома в Киеве?
Вот наш например - нет актов - нет территории - нет тарифов?
Каким образом тогда исполнять порядок по ПКМУ №529?
Разъяснений ведь нигде нет, а сразу все и не поймешь...................
Как узнать, существует ли у нашего дома "прибудынкова територия", когда и каким актом она была утверждена и когда и кому передана в аренду в управление, ведь сама по себе территория не может быть передана кому-то во "власнисть", это ведь собственность жильцов дома?
Написать запрос в КМДА/КиевСовет и в ГУ земресурсов? Как делали эти ОСББ настырные, чтобы найти концы, за которые следует подергать?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Не потрібно нікуди звертатися, наслідків ніяких не отримаєте. Тільки в суд!
Відносно територій та земельних ділянок. Поки вони нікому не передані у власність, або в користування на підставі рішення органу місцевого самоврядування, то вони залишаються у власності територіальної громади населеного пункту. А від імені громади місцева влада  може з ними поступати, як завгодно. Ущільнювати забудову, розставляти кіоски, здавати в оренду тощо. А будинки висять у повітрі. Поки влада не отримає відсіч від мешканців. Іноді трапляється.
Записаний

Вікторія

  • Гість

В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
Як я розумію, якщо прибудинкова територія виконавцю послуг не була передана, то вона є у власності балансоутримувача мого будинку - районної ради. Так?
Оскільки договір на утримання прибудинкової території укладається із КП ЖЕО (управителем і виконавцем послуг) в якого немає держ. акта на користування зем. ділянкою, то виходить в мене є всі підстави звернутися до суду з вимогою повернення мені сплачених коштів за утримання прибудинкової території?
Записаний

dimaden

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 109
    • Перегляд профілю
    • Email

В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.

А подскажите, куда писать, чтобы получить такой же письменный ответ, но применительно к своей администрации/КП?
Спасибо!
Записаний

Вікторія

  • Гість

А подскажите, куда писать, чтобы получить такой же письменный ответ, но применительно к своей администрации/КП?
Спасибо!

Я направила запити в КП ЖЕО і Голові районної у м.Києві ради та державної адмністрації
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

А подскажите, куда писать, чтобы получить такой же письменный ответ, но применительно к своей администрации/КП?
Спасибо!
Я направила запити в КП ЖЕО і Голові районної у м.Києві ради та державної адмністрації
І отримаєте відписку наперед відомого змісту.
Записаний

Вікторія

  • Гість

В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
Як я розумію, якщо прибудинкова територія виконавцю послуг не була передана, то вона є у власності балансоутримувача мого будинку - районної ради. Так?
Оскільки договір на утримання прибудинкової території укладається із КП ЖЕО (управителем і виконавцем послуг) в якого немає держ. акта на користування зем. ділянкою, то виходить в мене є всі підстави звернутися до суду з вимогою повернення мені сплачених коштів за утримання прибудинкової території?
Так, це може бути підставою для повернення мені грошей чи ні?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

В мене є письмова відповідь про те, що державний акт на право власності чи на право постійного користування земельною ділянкою під будівництво і обслуговування мого будинку КП ЖЕО, яке є управителем і виконавцем послуг, не видавався.
Як я розумію, якщо прибудинкова територія виконавцю послуг не була передана, то вона є у власності балансоутримувача мого будинку - районної ради. Так?
Оскільки договір на утримання прибудинкової території укладається із КП ЖЕО (управителем і виконавцем послуг) в якого немає держ. акта на користування зем. ділянкою, то виходить в мене є всі підстави звернутися до суду з вимогою повернення мені сплачених коштів за утримання прибудинкової території?
Так, це може бути підставою для повернення мені грошей чи ні?
Районна рада не є ні власником будинку, ні балансоутримувачем. Зміст поняття "балансоутримувач" визначений в ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", "Про теплопостачання". З дати приватизації хоч би однієї квартири територіальна громада в особі відповідної ради втрачає правокомунальної власності на нього. Будинок стає об'єктом права спільної сумісної власності мешканців (ст. 382 ЦК України). Однак, за старою звичкою, балансоутримувача призначає знову ж таки рада, або, як це ведеться у Києві, райдержадміністрація. У багатьох районах м. Києва балансоутримувачем є є нак зване КП "Дирекція з управління та утримання житлового фонду" відповідної ради. Мається на увазі, що КП утворене радою і їй підпорядковане.
Стосовно плати за утримання будинків, споруд та прибудинкових територій. Тариф повинен формуватися балансоутримувачем або виконавцем послуг відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 р. № 529. Однак, насправді це виконується. А плату стягують на підставі тарифів, затвердженим незаконними розпорядженнями Черновецького Л.М. - "мера усіх киян", сто чортів йому в печінку. Якщо вже Заслужений юрист України, обраний бабусями мером, не може розібратися в таких юридичних "тонкощах", то як правильно відповісти на Ваше запитання нам, "незаслуженим"?
Все у сфері ЖКП робиться всупереч нормам права, принаймі в столиці, місті-герої Києві. І гроші з мешканців збирають незаконно. Більшість мешканців платять, переплачують на банківський рахунок КП ГІОЦ, а не виконавцям послуг. Звідси колізії. Ніхто перед Вам не несе жодної відповідальності за ті кошти, які Ви переказуєте невідомо за віщо і невідомо кому. То як Ви можете їх повернути? Подарували, а потім передумали? Так не буває.
Вихід з становища - увійдіть у правове поле, усвідомте зміст ст.ст. 19, 29 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" і дійте згідно з законодавством. Тоді у Вас виникнуть підстави замовляти музику і платити за неї, якщо вона Вас влаштовує.
Записаний

dimaden

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 109
    • Перегляд профілю
    • Email

Тариф повинен формуватися балансоутримувачем або виконавцем послуг відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 р. № 529. Однак, насправді це виконується.

Не виконується.

И вторая часть нашего марлезонского балета все равно пока не прояснена - актов нет (ну, подразумеваем, что их нет). Как тогда вообще можно применять порядок определения тарифа по ПКМУ №529 - если нет (мы выше уже это предположили) актов, значит, нет и самой придомовой территории?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Тариф повинен формуватися балансоутримувачем або виконавцем послуг відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 р. № 529. Однак, насправді це виконується.
Не виконується.
И вторая часть нашего марлезонского балета все равно пока не прояснена - актов нет (ну, подразумеваем, что их нет). Как тогда вообще можно применять порядок определения тарифа по ПКМУ №529 - если нет (мы выше уже это предположили) актов, значит, нет и самой придомовой территории?
Так воно і є. Всі багатоквартирні будинки у м. Києві "висять" у повітрі. На це вперше звернула увагу адвокат Тетяна Монтян. Але міській владі до лампочки. І це не припущення, а факт, який можна було б спростувати оригіналами актів. Яких ні у кого немає, крім декількох ОСББ.
А як застосовувати Порядок формування тарифів? Дуже просто. Відповідної складової тарифу не слід приймати до уваги. І взагалі ці тарифи не слід приймати до уваги, бо вони не були сформовані виконавцями послуг, а висмоктані з пальця працівниками КП ГІОЦ, які не мали права нічого висмоктувати. Солом'янський райсуд м. Києва за моїм позовом до КП "Індустріальне" погодився затвердити мирову угоду і підписані Типоаві договори з нульовим тарифом на утримання трьох будинків та прибудинкових територій, оскільки тарифи не були сформовані виконавцями, і вони це визнали.
ВИСНОВОК. Таку владу слід гнати в шию. Бо це є обов'язок влади - забезпечувати дотримання законодавства на підвідомчій території.
Записаний

whipe

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
Re: Утримання прибудинкової території
« Reply #14 : 14 Листопада 2011, 16:48:10 »

Вообще-то, ранее (года так 1997-2004), когда предприятия оформляли землю под существующими многоквартирными домами (материалы инвентаризации) с учетом придомовой территориии, её размеры и границы обосновывались рабочим проектом строительства дома (там этому целый раздел посвящен). А в его отсутствие, как тут справедливо было замечено, - по проекту розподілу території кварталу (мікрорайону), которые разрабатывали соответствующие НИИпроекты.
Формально, размер придомовой территории можно просчитать:
Площадь дворовой территории для одного человека = 3,9 кв.м/человека (согласно п.4.10 «Государственных санитарных правил планирования и застройки населенных пунктов»)
Теперь умножаем полученную цифру на среднюю плотность заселения одной квартиры в Украине согласно п.2.4 ДБН 360-92.
S двор.територии = 3,9 кв.м/человека х 2,9 = 11,31кв.м/квартиру
А теперь полученную цифру надо умножить на количество квартир в доме.
Граница придомовой территории проектом строительства жилого дома с учетом отступа 10 м от любого строения.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email