Шановний Вікторе Івановичу! Будь ласка, прогляньте написану нами ЗАЯВУ, з якою ми завтра збираємося до ЖЕКу. Якщо встигнете до 14 годин, напишіть, будь ласка Ваші поради з цього приводу. Ми плануємо потрапити на прийом до головного інженера, залишити там один екземпляр, а другий - з підписом інженера, чи секретаря взяти собі.
Ще до Вас питання - в який термін нам мають дати відповідь і в якому вигляді.
Дякую Вам завчасно.
Головному інженеру
КП ЖЕК „Діброва"
Орел Ю. М.
П С В,
Є Г Т,
Б І І,
які мешкають за адресою: .......
ЗАЯВА
Після неодноразових звернень до диспетчера та незадовільного вирішення деяких про-блем, ми вимушені звернутися до головного інженера з письмовою заявою. Вона написана від трьох мешканців, які живуть на одній площадці, але проблеми стосуються будинку в цілому і дошкуляють усім. І якщо буде потрібно, ми зберемо підписи усіх, хто живе в нашому під’їзді, або у всьому будинку. Тож, повідомляємо про наступне.
1. Прибудинкова територія, яка прилягає до будинку № ....., тривалий час перебуває у занедбаному стані.
1.1. Тротуарне покриття потребує ремонту. Тротуарами не тільки не можливо спокійно ходити, навіть дітей у візочку возити досить складно. Коли востаннє проводили ремонт, не пам’ятають навіть старожили. А ті шматки асфальту, які працівники служби "Київенерго" під час ремонтів самі подеколи знімають та знову накладають, загального стану тротуару у дворі не покращують.
1.2. Дитячий майданчик практично відсутній. На його місці постійно проводять розко-пки. Ніяких гойдалок, гірок чи якихось розваг для дітей ми не маємо уже багато років. Три драбинки та колода – не найкращий вибір для відпочинку у вільний час як для найменших жителів нашого дому, так і для підлітків та дорослих.
1.3. Цієї зими прибудинкова територія приблизно 2 місяці не розчищалась від снігу. Мешканці самі протоптували стежечки, ковзались на льоду, падали. Єдине, що робили двірники – відчищали півметра сходів, та й то, не завжди. Для нашого будинку перерахунку за такі незручності чомусь не було зроблено.
2. Обслуговування внутрішньобудинкових систем виконується настільки незадові-льно, що це викликає не тільки незручності, але й занепокоєння.
2.1. У підвалі уже довгий час якісь проблеми з гарячою водою, внаслідок чого в нашому під’їзді сходи та площадка першого поверху постійно вологі, під килимками стоять калюжі, а штукатурка на стіні взагалі відвалилася. Такий стан викликає побоювання, що стіна врешті зовсім розвалиться, а сходи впадуть. При цьому можуть з’явитися постраждалі.
2.2. Система опалення будинку або налаштована не правильно, або застаріла, або не-справна, що призводить до того, що в холодні часи в оселях температура не відповідає нормі. Зокрема, цієї зими в наших квартирах температура повітря знижувалась навіть до 15ºС.
2.3. Система гарячого водопостачання має несправності або не правильно налашто-вана. У зв’язку з цим інколи доводиться по 15 і більше хвилин спускати воду, щоб вона, нарешті, стала дійсно гарячою. На протязі дня буває, що весь час користуєшся холодною водою замість гарячої, бо нема коли чекати, поки вона нагріється, а коли вона і нагріється, то достатньо закрити кран на 2–3 хвилини, щоб вода знову стала холодною.
2.4. Майже кожного разу після відключення в будинку гарячої води, а потім її включення, рушникосушки у ванних кімнатах наших квартир залишаються холодні. Це не тільки не зручно, але й призводить до виникнення плісняви та грибка. Тільки після звернення до диспетчера щось роблять слюсарі і ми живемо комфортно до наступного відключення.
3. Це питання стосується тільки нашого під'їзду. У липні, серпні та вересні 2009 року у нас не працювало освітлення сходової клітини та ґанку, що було не тільки незручно, а й небезпечно і ми втратили чимало нервів, поки освітлення не було відновлене. Перерахунку за це ми також не дочекались.
4. Кожного року при відключенні гарячої води влітку для виконання профілактичних ро-біт нам нараховують додаткові гроші за газ. Але газом для підігріву води ми не користуємось взагалі, тому просимо більше таких нарахувань не робити. Для прання у нас автоматичні пральні машини, які самі підігрівають собі воду, а для підігріву води для миття ми використовуємо електричні водонагрівачі, електрочайники або мікрохвильові пічки.
Просимо розглянути нашу заяву та вжити необхідних заходів для усунення недоліків, вказаних у п.1 і 2.
Просимо також зробити перерахунки за не надані або не повністю (чи неналежно) надані послуги, враховуючи п. 1, 2 та 3.
По п. 4, за необхідності, ми можемо написати окрему заяву ще й до бухгалтерії.
Вашу відповідь просимо направити поштовим відправленням за адресою ......., або вручити особисто заявникам.
С. В. П____________ Г. Т. Є____________ І. І. Б____________
24.03.2010
Віктроре Івановичу, на Вашу думку, у нас є якісь шанси на перерахунок? Чи не треба було написати одразу і до бухгалтерії?
Сподіваюся на Вашу допомогу!
З повагою, Світлана
Вікторе Івановичу, Ви знову можете називати це художньою самодіяльністю, але я чесно намагалась врахувати Ваші попередні поради при написанні нової ЗАЯВИ.
Справа в тому, що під час наших відвідин гол. інженера, ми ще й заходили до бухгалтерії, де нам дали папірець з переліком послуг та їх вартістю. І додали, що це не справжні цифри (!), щоб отримати справжні, треба їх спочатку зменшити на 40%, а потім - ще на 4 чи 5 відсотків. Ці 4 чи 5 - то не я забула, то бухгалтер нам так сказала ::)
Тому я вирішила отримати дійсні цифри, за якими нам нараховують вартість послуг, за допомогою нової ЗАЯВИ. Ви можете сваритися, що ці цифри також зняті зі стелі, що їх взагалі треба ігнорувати, що треба відстоювати свої інтереси через суд. Тоді просто не відповідайте, я і так Вам вдячна за те, що вже зроблено.
До речі, сьогодні я дізналася в нашій РДА (по телефону), що наше КП ЖЕК і є балансоутримувачем по нашому будинку.
А тепер, власне, ЗАЯВА:
Директорові КП ЖЕК ...
...
П С В,
Є Г Т,
Б І І,
які мешкають за адресою: ...
ЗАЯВА
Відповідно до ст. 21, п. 2 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ми маємо право на отримання інформації про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житло-во-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо.
Відповідно до постанови КМУ від 20 травня 2009 р. N 529 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових тери-торій", тарифи розраховуються окремо за кожним будинком. Під час формування тарифу на по-слуги повинна забезпечуватися прозорість усіх його складових з визначенням вартості кожної з них в розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири. Усі складові перераховані у Типовому переліку послуг (додаток до Порядку). По кожній складовій Порядок визначає формули для розрахунку нормативних витрат.
Враховуючи вищесказане, просимо надати нам перелік житлово-комунальних послуг по нашому будинку з розрахунками кожної складової.
Звертаємо Вашу увагу, що папірець, який нам 24.03.10 надали в бухгалтерії (копія додаєть-ся) для ознайомлення з тарифами по нашому будинку не відповідає дійсності і не містить ніяких розрахунків – його, будь ласка, не надсилайте.
Вашу відповідь просимо направити поштовим відправленням за адресою ..., або вручити особисто заявникам.
С. В. П ____________ Г. Т. Є ____________ І. І. Б ____________