1. Ці Правила регулюють відносини між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі - виконавець), і фізичною та юридичною особою (далі - споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - послуги).Из чего следует, что заключать договор на услуги указанные в постановлении №630 потребители должны с жилищно-коммунальным предприятием.
Получил ответ на заявление в АМК (прилагается).А дарма. Ваше викладення, зазвичай, важко зрозуміти... Ви, зазвичай, не слідкуєте за точністю викладеного. То не вказуєте видавника постанови, то постанову називаєте законом...
Сам ответ не показываю
Со слов гос.служащих, есть решение ОМС(в начале 90-х г.г.) о передачи права на заключение договоров о предоставлении услуг с потребителями, предоставление услуг непосредственно потребителям и получению оплаты за услуги на воду, электроэнергию, газ и ТБО, самим производителям этих услуг.Спочатку запит до ОМС - хто визначений виконавцем послуги? Потім питання про законність.
Можно ли считать заключение таких договоров незаконными? Почему? На сколько это ущемляет права потребителя?
Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг
3. Виробник послуг може бути їх виконавцем.
Соответствует ли закону ссылка на ст.179 и ст.181 Хоз.кодекса Украины?Для фізичних осіб - ні. Для юридичних осіб і фізичних осіб підприємців - так.
По перерасчету оплаты за услуги по ЦО - указали на постановление №151, как единственное законное в данном вопросе.Саме так.
Разъяснили, что Постановление № 1198 относится к потребителям, являющимися физическими лицами и применению к квартире, частному лицу, не подлежит.Мабуть не просто фізичними особами, а фізичними особами підприємцями. ( Ви, мабуть, знов неуважні)
споживач теплової енергії - фізична особа, яка є власником будівлі або суб'єктом підприємницької діяльності, чи юридична особа, яка використовує теплову енергію відповідно до договору;, а відповідь - так.
Вопрос: Постановление №1198 должно применяться. Как это можно доказать и заставить их его применить?Відповідь - ні.
Проинформировали, что согласно с Порядком формирования тарифов на тепловую энергию, ее производство, транспортировку, услуги по ЦО и поставке горячей воды, утвержденное постановлением №869 осуществляется из расчета на плановый период-12 месяцев.А відкрити ПКМУ № 869 Ви могли?
базовий період - календарний рік, який передує планованому періоду;
планований період - період тривалістю 12 місяців, на який здійснюється формування тарифів;
Также рассказали, что ГКП «ХХХтеплоэнерго» осуществляет расчет тарифов с учетом нормативных показателей определенных КТМ 204 Украина 244-94, которыми предусмотрена, что среднегодовая температура составляет +0,6 град.Є в КТМ 204 "середня температура за опалювальний період". Є й інші. Дивіться КТМ 204.
Применение среднегодовой температуры по КТМ 204 Украина 244-94 вместо среднезимней, разве это соответствует порядку формирования тарифа?
Для чего упоминается постановление №869?Треба бачити текст. Взагалі відповідно до ПКМУ №869 розраховується тариф.
Ви думаєте оскаржити постанову НКРЕ про затвердження тарифу?
А відкрити ПКМУ № 869 Ви могли?
Вам цікавий сам процес?Процесс чего? формирования тарифа или разбираться с Постановлением №1198?
ЦитуватиЗаконно считать, что производитель став исполнителем должен руководствоваться постановлением №630? Как по-другому объяснить заключение договора на основании типового?
Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг
3. Виробник послуг може бути їх виконавцем.
ЦитуватиИз чего следует, что заключать договор на услуги указанные в постановлении №630 потребители должны с жилищно-коммунальным предприятием.
1. Ці Правила регулюють відносини між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі - виконавець), і фізичною та юридичною особою (далі - споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - послуги).
Виробники укладають договори з юридичними особами. Коли виробника примушують бути виконавцями ЦО в багатоквартирних будинках , вони прагнуть потрібні їм умови з ПКМУ 1198 втулити до договору по ПКМУ 630.У нас именно такой случай. Производителя заставили (может обязали) быть исполнителем. В этом случае обошли ПКМУ №1198. Как можно обязать их применить ПКМУ №1198? Постановление есть, а им нельзя пользоваться.
Цитата: Gelo від 21 Лютого 2014, 15:34:57
Со слов гос.служащих, есть решение ОМС(в начале 90-х г.г.) о передачи права на заключение договоров о предоставлении услуг с потребителями, предоставление услуг непосредственно потребителям и получению оплаты за услуги на воду, электроэнергию, газ и ТБО, самим производителям этих услуг.
Можно ли считать заключение таких договоров незаконными? Почему? На сколько это ущемляет права потребителя?
Спочатку запит до ОМС - хто визначений виконавцем послуги? Потім питання про законність.
У нас именно такой случай. Производителя заставили (может обязали) быть исполнителем. В этом случае обошли ПКМУ №1198. Как можно обязать их применить ПКМУ №1198?Ні як.
Запрос сделаю. Допустим подтвердится наличие решения ОМС. Что даст эта незаконность?Якщо таке рішення є, але воно прийнято з порушеннями закону, то потрібно його скасовувати. Якщо є і законне, то укладати договір по ПКМУ 630. Для виконавця тільки ЦО і ГВП, пункти про ХВП та водовідведення з типового договору можно виключити.
Якщо таке рішення є, але воно прийнято з порушеннями закону, то потрібно його скасовувати. Якщо є і законне, то укладати договір по ПКМУ 630.Платим по этой схеме, непосредственно производителям лет 20, а может и больше. Не помню уже. Даже не знаю, что и как отменять.
ПКМУ №1198 залиште у спокої.
Цитата: Gelo від 21 Лютого 2014, 15:34:57
По перерасчету оплаты за услуги по ЦО - указали на постановление №151, как единственное законное в данном вопросе.
Цитата: Юрій Васильович
Саме так.
В дополнение к постановлению №151 в городе есть интересное решение ОМС № 775 від 15.12.2009 о порядке перерасчета по не полным или не качественным ж-к услугам.
На сколько это решение легитимно к законодательству Украины?
Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості
Кабінет Міністрів України; Постанова, Порядок, Вимоги від 17.02.2010 № 151
ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
№ 775 від 15.12.2009
Про впровадження механізму перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, дотримання структури витрат, періодичності та вартості цих послуг
1. Затвердити:
1.1. Порядок перерахунку (зменшення) розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, згідно з додатком 1.
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 № 970 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі"http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/970-2013-п (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/970-2013-п)
Стосовно послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій: дивіться наступнеЦитуватиПостанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 № 970 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі"[url]http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/970-2013-[/url]п ([url]http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/970-2013-[/url]п)
Р І Ш Е Н Н Я ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 775 від 15.12.2009р. Повинне бути приведеним у відповідність до норм ПКМУ від 11.12.2013 № 970.
Запрос сделаю. Допустим подтвердится наличие решения ОМС. Что даст эта незаконность?Якщо таке рішення є, але воно прийнято з порушеннями закону, то потрібно його скасовувати. Якщо є і законне, то укладати договір по ПКМУ 630. Для виконавця тільки ЦО і ГВП, пункти про ХВП та водовідведення з типового договору можно виключити.
Схема не відповідає чинному законодавству. Але застосовується "повсеместно". Причина: небажання жеків бути виконавцем, бажання тепловиків отримувати плату напряму.
Жилий будинок може експлуатуватися тільки однією
житлово-експлуатаційною організацією.
Для квартири договір на послугу з ЦО тільки по ПКМУ 630.Здесь все понятно.
По ПКМУ 1198 договори не на послугу з ЦО, а комерційний договір купівлі-продажу теплової енергії між юридичними особами (це Вас ні як не стосується).
Виробники укладають договори з юридичними особами.
а навіщо тоді ст 24 Житлового кодексу Української РСР?я ж казав
Схема не відповідає чинному законодавству.
Как доказать, что потребитель в ЗУ "О теплоснабжении" не потребитель ЖКУ? Из чего следует невозможность производителю тепловой энергии заключать договор с потребителем как жилищно-коммунальную услугу.Ст. 1.
ЦитуватиКак доказать, что потребитель в ЗУ "О теплоснабжении" не потребитель ЖКУ? Из чего следует невозможность производителю тепловой энергии заключать договор с потребителем как жилищно-коммунальную услугу.Ст. 1.
Стаття 1. Визначення термінівЮрий Васильевич, спасибо !!!
У цьому Законі основні терміни вживаються в такому значенні:
балансоутримувач (будинку, групи будинків, житлового комплексу) - власник відповідного майна або юридична особа, яка за
договором з власником утримує на балансі відповідне майно і уклала договір купівлі-продажу теплової енергії з теплогенеруючою або теплопостачальною організацією, а також договори на надання житлово-комунальних послуг з кінцевими споживачами;
Об'єднання двох питань в одній заяві - Ваша помилка. Потрібно було подавати дві окремі скарги.С местным АМКУ обсуждения завершены.
По другому питанню - як дочитаємо відповідь АМКУ ( правда прогноз на 99% відмова теж правомірна).
Київ розглядати не буде. Київ пересилає скаргу до територіального відділення.Это предвидел. В заявлении указал на многолетнее знакомство нового руководителя территориального отделения с директором ООО, что сделает предвзятым пересмотр заявления на месте.
До чого тут "ООО"?Действительно это не сюда. Ох и маху я дал. :-\ :) :)
Обязаны меня уведомлять о движении, рассмотрении или отказе в рассмотрения заявления.
До чого тут "ООО"?Было другое заявление в АМК о применении ООО недействительных тарифов при начислении оплаты за ЖКУ. Это своеобразное продолжение судебного разбирательства где суд признал мою задолженность перед ООО. С этого дела состоялось мое знакомство с форумом.
Сначала первое заявление. Затем второе о ненадлежащем рассмотрении первого. В период пересмотра первого заявления, назначили нового территориального руководителя, а он и руководитель ООО старые друзья лет 20-25. Может и больше.
Надеюсь теперь понятно к чему и откуда здесь "ООО"?ЦитуватиОбязаны меня уведомлять о движении, рассмотрении или отказе в рассмотрения заявления.
Ответил АМК Украины. Рассмотрели мое заявление. Все-таки не переслали в наше территориальное отделение.Київ розглядати не буде. Київ пересилає скаргу до територіального відділення.Это предвидел. В заявлении указал на многолетнее знакомство нового руководителя территориального отделения с директором ООО, что сделает предвзятым пересмотр заявления на месте.
Обязаны меня уведомлять о движении, рассмотрении или отказе в рассмотрения заявления.
Удивляет молчание.
Неужели они правы?Щоб знайти відповідь на своє питання, Вам потрібно знайти і дослідити всі рішення ОМС по тарифам послідовно одне за одним з дати яка Вас цікавить до дати яка Вас цікавить та можливі судові рішення (в адміністративних справах) про їх скасування.
«1. Встановити та ввести в дію з 01.01.2012 тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для населення по кожному будинку окремо, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, в залежності від фактично наданих послуг, згідно з додатком».Можливо АМКУ збило з толку те, що на час ухвалення судового рішення від 23.02.2012р. Рішення ОМС № 548 вже не було чинним. Можливо Ви Виклали заяву незрозуміло ( на жаль у Вас таке буває).
Уж не толкуется Ваша мысль...Ні.
Схема не відповідає чинному законодавству. Але застосовується "повсеместно". Причина: небажання жеків бути виконавцем, бажання тепловиків отримувати плату напряму.не подскажите, как это можно использовать при борьбе с теплосетью?
Питання не актуальне після змін до ЗУ "Про ЖКП" від квітня 2014р.Схема не відповідає чинному законодавству. Але застосовується "повсеместно". Причина: небажання жеків бути виконавцем, бажання тепловиків отримувати плату напряму.не подскажите, как это можно использовать при борьбе с теплосетью?