Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затвердженихЯсна річ, шо послугиз утримання будинку не обліковуються лічильниками. А за якими вормами нараховується плата за утримання будинку? Це повинно бути рішення ОМС, яким
цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому
порядку. У разі наявності засобів обліку оплата комунальних послуг здійснюється виключно
на підставі їх показників на кінець розрахункового періоду згідно з умовами договору, крім випадків, передбачених законодавством.
Вимагайте надання позивачем рішень ОМС про затвердження тарифуРішення ОМС надані. Як можна спростувати борг?
Не є. Слід заявити про це суду під час огляду доказів.A якщо рішенням ОМС педбачено, що "у разі недостатнього фінансування запланованого об'єму робіт сплачені у поточному році кошти на технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем загального користування, поточний ремонт конструктивних елементів житлових будинків використовувати у наступному році.", чи не будуть вважатися згадані вище документи (акти по послугах технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем) доказами (вони не входять до спірного періоду)?
Рішення ОМС надані. Як можна спростувати борг?Доказами про ненадання, відсутністю доказів про надання послуги.
A якщо рішенням ОМС педбаченоЯкщо ті роботи проведено після періоду за який рахують борг, то можливе врахування таких доказів. Якщо до, то ні.
Перелік послуг див. в ПКМУ № 869. З його урахуванням ОМС затверджує перелік, структуру, періодичність надання послуг.Є чинне рішення ОМС про перелік, структуру, періодичність надання послуг від 2010 року. Ознайомившись з доказами позивача я пройшла по будинку з метою визначення технічного санітарного стану будинку. У всіх підїздах спостерігаються масово оголені проводки, проводи не ізольовані, вимикачі відсутні, підвали розрушені, цегла валяється по підвалу, бетонні перемички вісять "на слові". Поспілкувавшись з сусідами які живуть на останніх поверхах, дізналася, що на горищі діти грають футбол, горище тече, прибиральниці фактично не прибирають.Фактично кощти збираються, а роботи викнуються в недостаньому обємі. Ці обставини якось впливають на борг? і як це можна використати у справі про стгнення боргу.
Є роботи, що виконують кожен місяць, а є такі, що раз на п'ять років. А разом вони всі обраховуються в тарифі, по якому нарахуванняя здійснюються щомісяця.Чи правильно я зрозуміла, що треба дивитися калькуляцію тарифу, а саме які послуги (що саме закладено в тариф,- зарплата, матеріали і тд) при розрахунку тарифу?Адже можна виконувати послуги які не входять у тариф.
Виконавець послуг з утримання будинку подав позов до суду про стягнення заборгованості.Вы, обращаясь к специалистам форума, задаете вопросы, которые по Вашему мнению являются более важными. Не выкладывая здесь документы: исковое заявление и приложение к нему, не получите достойной и полной юридической консультации.
Фактично кощти збираються, а роботи викнуються в недостаньому обємі. Ці обставини якось впливають на борг? і як це можна використати у справі про стгнення боргу.Впливають, якщо Ви надасте акти-претензії, письмові скарги про неналежне утримання будинку.
Чи правильно я зрозуміла, що треба дивитися калькуляцію тарифу, а саме які послуги (що саме закладено в тариф,- зарплата, матеріали і тд) при розрахунку тарифу?І калькуляцію теж.
Таким чином, необхідність укладення договору на надання житлово комунальних послуг передбачена законом і його укладення визначено як обовязок, а не право сторін.http://reyestr.court.gov.ua/Review/21609178 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/21609178)
Сама по собі відсутність письмового договору між сторонами не може бути підставою для відмови в позові про стягнення заборгованості за фактично надані послуги.
Почему январь - 3 м3,була рекомендація не робити перерахунок.
Тоже самое и с электричеством, тариф с марта тоже изменился.Ні, не те саме. Збільшення тарифу не призводить до збільшення розміру обов'язкового платежу по субсидії.
Не уверен что правильно понял. Если увеличился тариф, то я плачу такой же обязательный платеж, как и платил раньше(до повышения)?Так. До кінця опалювального сезону, якщо субсидія призначена на опалювальний сезон.
Кто же заплатит - 10,26 грн. Или я не правильно считаю?Платит отдел начисливший субсидию.
Не уверен что правильно понял. Если увеличился тариф, то я плачу такой же обязательный платеж, как и платил раньше(до повышения)?Так. До кінця опалювального сезону, якщо субсидія призначена на опалювальний сезон.
Жена, на одном из тв каналов, слышала что принят закон, по которому за долги будут забирать квартиры. Не подскажете какой это закон, если это правда конечно?ЗУ "Про виконавче провадження" допускає звернення стягнення на квартиру. Але є обмеження щодо такого стягнення:
ст. 52 ... ... 7. У разі якщо сума, що підлягає стягненню за виконавчим провадженням, не перевищує десяти розмірів мінімальної заробітної плати, звернення стягнення на єдине житло боржника та земельну ділянку, на якій розташоване це житло, не здійснюється. У такому разі державний виконавець зобов'язаний вжити всіх заходів для виконання рішення за рахунок іншого майна боржника.Поточна редакція: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/606-14?nreg=606-14&find=1&text=%BA%E4%E8%ED%E5&x=7&y=6 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/606-14?nreg=606-14&find=1&text=%BA%E4%E8%ED%E5&x=7&y=6)
Интуитивно я понимаю, что надо платить обязательный платеж - 3.45грн + цену 10 кВт по цене 0.57грн за 1 кВт.Так і є.
Якщо є лічильник по цій ЖКП,Ви неуважні... Пан Геннадий В ставив питання по послузі газопостачання без лічильника по нормам споживання. Потім цікавився ситуацією, коли по лічильнику по послузі електропостачання споживання перевищує норму на яку надається субсидія.
"Обов'язковий платіж" придуманий для того, щоб люди авансували виконавців, а потім все одно робиться перерахунок по фактичному споживанню ЖКП.То дурня. Ніхто не зобов'язаний платити обов'язковий платіж у разі, коли реальне споживання по лічильнику вартує менше ніж обов'язковий платіж.
У разі коли вартість фактично використаної послуги менша ніж обов'язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість.Норма діє з 1999р. Відповідь Мінсоцполітики стосується новацій 2015р. стосовно неповернення комунальниками сум невикористаних субсидій, а зарахування їх споживачу. Все це теж є в постанові.
Тільки 99% людей про це нічого не знають і весь час платять "обов'язковий платіж"!Не перебільшуйте... І взагалі то проблема тих людей. Законодавством потрібно цікавитися, принаймні хоч тим що їх стосується.
Юрий Васильевич, я имел ввиду закон Про мораторій на примусову реалізацію житла, нарахування та стягнення пені та інших штрафних санкцій за житлово-комунальні послуги громадянам, які проживають на територіях проведення антитерористичної операції"
Номер, дата реєстрації:0962 від 27.11.2014
Дати та стан проходження: Готується на розгляд з вето Президентаhttp://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?pf3516=4188%D0%B0&skl=8 (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?pf3516=4188%D0%B0&skl=8)
07.11.2014 Надано пропозиції Президента до закону
06.11.2014 Направлено на розгляд Комітету
05.11.2014 Передано на розгляд керівництву
04.11.2014 Повернуто з пропозиціями Президента
20.10.2014 Закон направлено на підпис Президенту
20.10.2014 Закон підписано Головою Верховної Ради України
14.10.2014 Проголосовано редакційне уточнення
16.09.2014 Вручено редакційне уточнення
02.09.2014 Закон прийнято
24.07.2014 Вручено таблицю поправок-2
03.07.2014 Прийнято за основу із скороч. строку підготовки
02.07.2014 Надано для ознайомлення
01.07.2014 Включено до порядку денного
01.07.2014 Направлено на розгляд Комітету
27.06.2014 Передано на розгляд керівництву
27.06.2014 Одержано Верховною Радою
Стаття 2. Встановити мораторій на час, визначений у статті 1 цього Закону, на застосування примусової реалізації житла (жилих будинків, частин жилих будинків, квартир, кімнат в квартирах, кімнат, житлових секцій чи блоків у гуртожитках, інших жилих приміщень, примусового відключення від мереж житлово-комунальних послуг у зв’язку з заборгованістю за оплату таких послуг, пені, інших штрафних санкцій, нарахованих за несплату (несвоєчасну оплату) або за інші дії чи бездіяльність, пов'язані з наданням житлово-комунальних послуг, а також нарахування та стягнення пені та інших штрафних санкцій у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги.Рада прийняла:
Стаття 2. Встановити мораторій на час, визначений у статті 1 цього Закону, на застосування примусової реалізації житла (житлових будинків, частин житлових будинків, квартир, кімнат у квартирах, кімнат, житлових секцій чи блоків у гуртожитках, інших жилих приміщень) громадян, визначених у статті 1 цього Закону.
Стаття 3. Встановити мораторій на час, визначений у статті 1 цього Закону, на нарахування та стягнення пені та інших штрафних санкцій енергопостачальними компаніями у разі несвоєчасного здійснення платежів за спожиті енергетичні ресурси підприємствами виконавцями/виробниками житлово-комунальних послуг.
Порядок компенсації збитків підприємств виконавців/виробників житлово-комунальних послуг, отриманих під час дії цього Закону, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
7. Зупинити дію статті 1 Закону України "Про встановлення додаткових гарантій щодо захисту прав громадян, які проживають на територіях проведення антитерористичної операції, та обмеження відповідальності підприємств - виконавців/виробників житлово-комунальних послуг у разі несвоєчасного здійснення платежів за спожиті енергетичні ресурси" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 13, ст. 84) до завершення антитерористичної операції.http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/928-19/paran119#n119 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/928-19/paran119#n119)