Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.Эти тепловики людей просто грабят, а люди лишены права отключения. На мой взгляд ст.22 КУ явно указывает, что после внесения изменений в порядок отключения от ЦО, права потребителей стали ущемлены.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартириЗ 01.07.2015р. ч.2 має редакцію:
1. Власник житлового будинку, квартири має право використовувати помешкання для власного проживання, проживання членів своєї сім'ї, інших осіб і не має права використовувати його для промислового виробництва.
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
{Частина друга статті 383 із змінами, внесеними згідно із Законом № 417-VIII від 14.05.2015}
...життєздатність проекту №2891 викликає великі сумніви.Історія законопроекту тут (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=55204) .
Автор проекту,— народний депутат Дмитро Лубинець, — запропонував внести корективи в Закон «Про житлово-комунальні послуги», виходячи з того, що мешканці багатоквартирних будинків дискриміновані. При цьому в обґрунтуванні розблокування відключень він послався на Конституцію і Закон «Про захист прав споживачів», зокрема, конституційні норми про рівність людей у своїх правах і неприпустимість зловживання монопольним становищем.
Проблема в тому, що ці аргументи нітрохи не переконливіші аргументів на користь заборони на відключення від централізованого опалення окремих квартир. Свого часу Кабмін обґрунтував введення заборони захистом прав мешканців будинку, яким «автономщики» заважають жити в теплі і затишку. І раціональне зерно в цьому є, адже безконтрольне відключення — теж крайність, яка загрожує розбалансуванням системи централізованого опалення.
Але навіть, якщо станеться диво, і проект буде прийнятий, нічого не зміниться. Теплопостачання регулюється спеціальним законодавством. Тому, в першу чергу, коригування потребує Закон «Про теплопостачання». Не можна забувати і про те, що процедура відключення будинків встановлена підзаконними актами, зокрема, Наказом Мінжитлокомунгоспу №169 від 6 листопада 2007 року.
Якщо мова про Наказ № 4 та зміну його Наказом № 169, то вони є підзаконними актами, а не законами.Нет разговор о другом.
У разі відмови споживача від користування послугами з водо-,Где потребитель:
теплопостачання та водовідведення він має право розірвати договір
та вимагати відключення відповідних мереж. При цьому
заборгованість за отримані послуги та витрати, пов'язані з
відключенням, повинні бути відшкодовані споживачем у добровільному
або судовому порядку.
Терміни, що вживаються у цих Правилах, мають таке значення:В новом постановлении КМ № 630 от 21.07.05 г. (отменившее ПКМУ № 1497) также было дано разрешение на индивидуальное отключение квартир.
споживач - наймач (власник) квартири (приватного будинку),
якому надаються послуги з централізованого холодного та гарячого
водопостачання, теплопостачання та водовідведення у житловому
фонді та підсобних приміщеннях;
24. Споживач може відмовитися від отримання послуг з
централізованого опалення та постачання гарячої води.
24. Споживачі можуть відмовитися від отримання послуг зРазве ПКМУ № 1268 не нарушает ст. 22 Конституции Украины.
централізованого опалення та постачання гарячої води.
Приказ № 4 от 22.11.2005 г. был принят уже после и на основании ПКМУ № 1268від 31.10.2007р. Так?
Документ 1268-2007-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 31.10.2007
Права та обов'язки споживача
32. Споживач має право на:
несплату вартості ненаданих послуг з центрального опалення або сплату за опалення для підтримання достатньої температури у приміщеннях квартири (приватного будинку) за період тимчасової відсутності споживача та членів його сім'ї у разі наявності технічної можливості відключення або обмеження опалення у квартирі (приватному будинку) - за рахунок споживача;
33. Споживач зобов'язаний:
виконувати правила користування житловими будинками і житловими приміщеннями та правила експлуатації і користування внутрішньобудинковими (квартирними) системами водо-, теплопостачання і водовідведення та умови договору.
34. Споживач не має права самовільно, з порушенням проектних рішень переобладнувати і використовувати не за призначенням та псувати санітарно-технічне обладнання житлових будинків і житлових приміщень.
36. Виконавець зобов'язаний:
припиняти за письмовою вимогою споживача надання послуг з холодного і гарячого водопостачання, центрального опалення (за наявності технічної можливості) та водовідведення на період тимчасової відсутності споживача та членів його сім'ї, опломбовуючи запірні вентилі на вводі у квартиру (приватний будинок);
ЗУ "Про теплопостачання"
Стаття 6. Принципи державної політики у сфері теплопостачання
Державна політика у сфері теплопостачання базується на принципах:
оптимального поєднання систем централізованого, помірно-централізованого, децентралізованого та автономного теплопостачання відповідно до затверджених місцевими органами виконавчої влади схем теплопостачання з періодом перегляду п'ять років;
періодичного перегляду, удосконалення та техніко-економічної оптимізації схем теплопостачання, затверджуваних місцевими органами виконавчої влади;
Стаття 7. Напрями розвитку систем теплопостачання
Основними напрямами розвитку систем теплопостачання є:
планування теплопостачання, розроблення та реалізація схем теплопостачання міст та інших населених пунктів України, строк дії яких має бути не менше 5-7 років на основі оптимального поєднання централізованих та децентралізованих систем теплопостачання
Відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води у квартирах багатоквартирних будинків з ініціативи споживача( З "Правил..." видалено норму про можливість тимчасового відключення ЦО на час відсутності споживача.) На виконання ПКМУ № 630 міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України видано 22.11.2005р. Наказ № 4. Таким чином можливість і порядок відключення було унормовано на законодавчому рівні.
24. Споживач може відмовитися від отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
25. Відключення споживача від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється.
26. Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється за умови забезпечення безперебійної роботи інженерного обладнання будинку
та вжиття заходів щодо дотримання в суміжних приміщеннях вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення, вентиляції, кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних будівельних норм з питань складу, порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.
27. Витрати, пов'язані з відключенням від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води, відшкодовуються споживачем відповідно до калькуляції, складеної виконавцем.
28. Споживачі, які встановили у квартирі багатоквартирного будинку індивідуальні (автономні) системи опалення, оплачують послуги з централізованого опалення місць загального користування
будинку відповідно до методики, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води багатоквартирних будинків з ініціативи споживачівА Наказом N 169 від 06.11.2007р. міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України ввнесено зміни до Наказу № 4. Саме Наказ № 4 (зі змінами), а не ПКМУ № 630 (в редакії ПКМУ № 1268, та навіть і у редакції, діючий зараз), визначає, що відключаються будинки вцілому, а не окремі квартири. Тобто дії по судовому оскарженню саме наказів № 4 та № 169 не були помилковими. Помилились Ви...
{Назва розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 (1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
24. Споживачі можуть відмовитися від отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
{ Пункт 24 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
25. Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. { Абзац перший пункту 25 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється.
26. Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у разі, коли технічна можливість такого відключення передбачена затвердженою
органом місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про теплопостачання" ( 2633-15 ) схемою теплопостачання, за умови забезпечення безперебійної роботи інженерного обладнання будинку та вжиття заходів щодо дотримання в суміжних приміщеннях вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення, вентиляції, кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних будівельних норм з питань складу, порядку розроблення,
погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.
{ Пункт 26 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
27. Витрати, пов'язані з відключенням від мережі централізованого опалення та постачання гарячої води, а також встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення, відшкодовуються споживачами відповідно до калькуляції, складеної виконавцем.
{ Пункт 27 в редакції Постанови КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
28. Споживачі, які встановили у квартирі багатоквартирного будинку індивідуальні (автономні) системи опалення, оплачують послуги з централізованого опалення місць загального користування будинку відповідно до методики, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
чего оспаривать приказ в суде если от принят на основании ПКМУ № 1268.На підставі ПКМУ № 630 та ЗУ "Про теплопостачання" (норми про "схеми теплопостачання").
Если отменить это постановление, то его отмена повлечет отмену этого приказа.Ні. Скасування ПКМУ № 1268 лише "прибере" з ПКМУ № 630 згадку про схеми. Але ж норми про схеми є в ЗУ "Про теплопостачання". І їх треба дотримуватися, бо вони "прописані" і в Наказі № 4. Скасування ПКМУ № 1268 та, навіть, ПКМУ № 630 не має наслідком автоматичного скасування Наказу № 4. Бо на час видання Наказів і №4, і № 169 міністерство, як центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, мало повноваження на видання таких наказів (на затвердження порядків і правил у галузі жкг) не лише на підставі ПКМУ № 630, а також (і це навіть важливіше) і на підставі ЗУ "Про ЖКП":
Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, інших центральних органів виконавчої влади у сфері житлово-комунальних послугТобто, навіть після змін у ЗУ "Про ЖКП" щодо повноважень органів, Накази № 4 та № 169 залишаються чинними, бо на час їх видання орган, що їх видав, мав відповідні повноваження відповідно до, чинного на той час, закону.
1. До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства належить:
4) розроблення в межах повноважень системи нормативно-правових актів щодо формування цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, стандартів, нормативів, норм, порядків та правил у сфері житлово-комунальних послуг, а також щодо експлуатації, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об'єктів житлового фонду;
Конечно отмена приказа через суд даст нулевой результат, постановление так и действует. Даже если отменить приказ, то на основании постановления будет принят другой приказ, подобный отмененному. Как по мне оспаривать приказ, это ошибочный путь.Ви помиляєтесь. В ПКМУ, як я вже зазначав, не прописано квартири чи будинки. Новий наказ видати можна ( і ПКМУ можна "підправити"). Тільки ж ціль була не просто скасувати наказ, а отримати рішення суду в якому було б зазначено, що норми про обмеження прав на відключення окремих квартир суперечать законодавству. Тоді будь-який новий наказ, чи ПКМУ з такими ж обмеженнями було б досить просто скасовувати на підставі вже існувавшого б судового рішення. Нажаль позивачам довести невідповідність цих обмежень законодавству не вдалося... Навпаки, тепер маємо вступивше у законну силу рішення суду, яке визнало законними норми наказів № 4 та № 169. І в будь-якому новому позові з вимогами про скасування наказів № 4 та № 169 ( а також і ПКМУ № 1268 - є й по ньому рішення) буде відмовлено на підставі вже існуючого судового рішення.
Больше смущает вопрос, как быть со сроком в 10 лет после принятия постановления № 1268.По КАСУ строк позовної давності - 6 місяців.
Ви помиляєтесь.Согласен. Все стало очевидно и понятно.
Тільки ж ціль була не просто скасувати наказ, а отримати рішення суду в якому було б зазначено, що норми про обмеження прав на відключення окремих квартир суперечать законодавству.Скажите, в сложившейся ситуации можно добиться положительного решения суда? Главное ведь есть. Права потребителей действительно ущемлены этим запретом на отключение.
Скажите, в сложившейся ситуации можно добиться положительного решения суда? Главное ведь есть. Права потребителей действительно ущемлены этим запретом на отключение.Рішення про скасування наказів - ні. Є декілька відмовних рішень, що набрали чинності. Вони повинні враховуватися.
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартириЗсудового рішення:
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
{Частина друга статті 383 із змінами, внесеними згідно із Законом № 417-VIII від 14.05.2015}
Так, частиною другою статті 383 Цивільного кодексу України (435-15) передбачено, що власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.Всім, хто звертався до мене з ього питання, радив - шукайте хто б зробив технічний розрахунок, який би свідчів про відсутність вливу на систему ЦО. Жоден позивач в судах такого дооказу не наводив ( принаймні мені не відомо таких випадків). То про що можна говорити?
Таким чином, здійснення власником квартири своїх прав обмежується правами власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та санітарно-технічними вимогам і правилам експлуатації будинку.
Питання про порушення прав цими наказами досить спірне. Надання дозволів у багатоквартирних будинках може порушувати права інших мешканців.Если говорить о других жильцах, подразумевая жильцов с одного стояка, то этот вопрос и должен согласовываться с ними и закрепляться их подписями. Это и так понятно, а вот если под другими подразумевать жильцов всего дома...
Таким чином, здійснення власником квартири своїх прав обмежується правами власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та санітарно-технічними вимогам і правилам експлуатації будинку.Доказательств ведь нет. Иначе суд на них сослался бы, а так голое утверждение, перефразированное из ст.383.
Є декілька відмовних рішень, що набрали чинності. Вони повинні враховуватися.Может их не надо оспаривать, а доказывая нарушение прав просить суд признать права нарушенными и вторым пунктом просить пункты в приказах запрещающие индивидуальное отключение - признать не действительными и отменить или что-то вроде этого.
Всім, хто звертався до мене з ього питання, радив - шукайте хто б зробив технічний розрахунок, який би свідчів про відсутність вливу на систему ЦО. Жоден позивач в судах такого дооказу не наводив ( принаймні мені не відомо таких випадків).Кто уполномочен делать такой расчет? Разве суд примет во внимание расчет выполненный самим истцом.
Если говорить о других жильцах, подразумевая жильцов с одного стояка, то этот вопрос и должен согласовываться с ними и закрепляться их подписями. Это и так понятно, а вот если под другими подразумевать жильцов всего дома...Звісно усього.
В приведенной судебной цитате суд явно перегнул с утверждением.Яких доказів? Це констатація юридичного факту обмеження прав.ЦитуватиТаким чином, здійснення власником квартири своїх прав обмежується правами власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та санітарно-технічними вимогам і правилам експлуатації будинку.Доказательств ведь нет. Иначе суд на них сослался бы, а так голое утверждение, перефразированное из ст.383.
Как можно оспаривать нарушение прав не касаясь приказов, которые стали железобетонными."не надо оспаривать" та "признать не действительными" одночасно, це як?ЦитуватиЄ декілька відмовних рішень, що набрали чинності. Вони повинні враховуватися.Может их не надо оспаривать, а доказывая нарушение прав просить суд признать права нарушенными и вторым пунктом просить пункты в приказах запрещающие индивидуальное отключение - признать не действительными и отменить или что-то вроде этого.
Кто уполномочен делать такой расчет? Разве суд примет во внимание расчет выполненный самим истцом.Звісно не самим. Мова про дослідні, проектні інституії.
Почему всего дома? Где это написано?Звісно усього.Если говорить о других жильцах, подразумевая жильцов с одного стояка, то этот вопрос и должен согласовываться с ними и закрепляться их подписями. Это и так понятно, а вот если под другими подразумевать жильцов всего дома...
Яких доказів? Це констатація юридичного факту обмеження прав.Ну как же, ст. 383 допускает при условиях, а суд утверждает.
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартири
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир
Зсудового рішення:ЦитуватиТаким чином, здійснення власником квартири своїх прав обмежується правами власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та санітарно-технічними вимогам і правилам експлуатації будинку.
"не надо оспаривать" та "признать не действительными" одночасно, це як?Иск построить на доказательстве нарушения права при отказе на инд. отключение от ЦО. Для исполнения решения суда (при признании судом нарушения этого права) просить суд "признать не действительным". Примерно так..
Мова про дослідні, проектні інституії.Поэтому Вам и не показывали расчетов. Какой институт (официально) даст такое заключение.
Ну как же, ст. 383 допускает при условиях, а суд утверждает.Я розумію, що для Вас це "тёмный лес", але повірте мені оце:
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартириі це:
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир
Зсудового рішення:є одним і тим самим (на описки "и" можно не звертати увагу).ЦитуватиТаким чином, здійснення власником квартири своїх прав обмежується правами власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та санітарно-технічними вимогами і правилами експлуатації будинку.
Почему всего дома? Где это написано?ЦКУ:
Стаття 382. Квартира як об'єкт права власностіЗУ № 417
1. Квартирою є ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання.
2. Усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку. Спільним майном багатоквартирного будинку є приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб усіх співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташований багатоквартирний будинок та його прибудинкова територія, у разі державної реєстрації таких прав.
{Частина друга статті 382 в редакції Закону № 417-VIII від 14.05.2015}
Стаття 368. Право спільної сумісної власності
1. Спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності є спільною сумісною власністю.
2. Суб'єктами права спільної сумісної власності можуть бути фізичні особи, юридичні особи, а також держава, територіальні громади, якщо інше не встановлено законом.
Стаття 369. Здійснення права спільної сумісної власності
1. Співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними.
2. Розпоряджання майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників, якщо інше не встановлено законом.
{Абзац перший частини другої статті 369 із змінами, внесеними згідно із Законом № 417-VIII від 14.05.2015}
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
6) спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія;
Стаття 5. Спільне майно багатоквартирного будинку
1. Спільне майно багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю співвласників.
Стаття 6. Права співвласників багатоквартирного будинку
2. Реалізація співвласником своїх прав не може порушувати права інших співвласників.
Отключение может только тревожить соседей по стояку. Они могут сослаться на возможные перебои, на последующее несоответствие температуры и т.д. Как отключение во 2-м подъезде может повлиять на изменения в 9-м подъезде?А як може встановлення домофону "во 2-м подъезде может повлиять" на права мешканців "в 9-м подъезде"? Начебто ніяк. Але ж мою вимогу про забезпечення ключами від всіх під'їздів, як співвласника усього будинку, довелося задовольняти...
Иск построить на доказательстве нарушения права при отказе на инд. отключение от ЦО. Для исполнения решения суда (при признании судом нарушения этого права) просить суд "признать не действительным". Примерно так..Так право на відключення окремої квартири у багатоквартирному домі відсутнє...Чинне законодавство такого права не надає.
Поэтому Вам и не показывали расчетов. Какой институт (официально) даст такое заключение.Ніхто просто і не звертався за таким розрахунком. А без нього все оце:
Отключение может только тревожить соседей по стояку. Они могут сослаться на возможные перебои, на последующее несоответствие температуры и т.д. Как отключение во 2-м подъезде может повлиять на изменения в 9-м подъезде?
Утверждение тепловиков о пагубных последствиях при индивидуальном отключении от ЦО ничем не подтверждено. Не предоставлено ни каких расчетов в подтверждение пагубных последствий. Да и у нас ни одна котельная не вышла из строя или потерпела аварию из-за квартирных отключений, которым повезло отключиться.для суду є особистими суб'єктивними БЕЗДОКАЗОВИМИ твердженнями.
А як може встановлення домофону "во 2-м подъезде может повлиять" на права мешканців "в 9-м подъезде"? Начебто ніяк. Але ж мою вимогу про забезпечення ключами від всіх під'їздів, як співвласника усього будинку, довелося задовольняти...Безкоштовно? Так домофонщики розоряться :).
Узнавал, сделать расчет по дому реально. Вот только стоимость.. В расчете должен быть указан не только общий результат по дому, а данные по каждой квартире. На предложение вместо оплаты за расчет получить решение суда о разрешении отключения от ЦО в одной квартире сразу же спросили, какие юристы будут этим заниматься. Это для них как индикатор, имеет ли смысл дальнейший разговор. Наверно, не я один в городе задумывался (а может кто-то уже обращался в суд) по этому вопросу.Поэтому Вам и не показывали расчетов. Какой институт (официально) даст такое заключение.Ніхто просто і не звертався за таким розрахунком.
А без нього все оце: ...... для суду є особистими суб'єктивними БЕЗДОКАЗОВИМИ твердженнями.
Розділ VIЩо опосередковано підтверджує надуманість аргументів на користь заборони...
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
7. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не менш як половина квартир та нежитлових приміщень відокремлена (відключена) від мереж централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, власники квартир та нежитлових приміщень, приєднаних до таких мереж, не зобов’язані, але мають право виключно за власним рішенням у встановленому порядку відокремити (відключити) від них свою квартиру чи нежитлове приміщення та влаштувати систему індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні.
Не допускається примусове відокремлення (відключення) від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води власників квартир та нежитлових приміщень, приєднаних до таких мереж, у багатоквартирних будинках у разі відокремлення (відключення) від цих мереж інших власників квартир та нежитлових приміщень.
Що опосередковано підтверджує надуманість аргументів на користь заборони...Оно так. Только это еще надо будет доказать в суде.
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯЕсли последняя квартира (из общей половины) была отключена уже после дня вступления в силу этого закона, то отключение остальных квартир будет уже незаконным. Бред какой-то. Ведь по сути ничего не изменилось.
7. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не менш як половина квартир та нежитлових приміщень відокремлена (відключена) від мереж централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води,
2. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, належать:По всей видимости здесь идет речь об аварийном отключении ЦО, т.к. об отключении дома или индивидуального потребителя уже есть утвержденное положение. Если договориться с соседом снизу о денежной компенсации и устроить прорыв системы отопления, да не в одном месте (поменять трубы на м/пластик) и заливать соседа. Естественно будет отключение всей квартиры от общей системы ЦО с составлением соответствующего акта. После этого можно и не подключаться к ЦО дома. Быстро, законно и намного дешевле чем традиционным способом.
6) встановлення порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води;
Стаття 4. Повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг
1. До повноважень Кабінету Міністрів України належать:
2. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, належать:
Кажется новый закон Про ЖКП дает лазейку для отключения от ЦО.Ні.
По всей видимости здесь идет речь об аварийном отключении ЦО,
Кто это - центральный орган исполнительной власти? Думал это КМ Украины, оказывается не прав. В этом законе есть четкое разделение полномочий между этими структурами:Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства УкраїниЦитуватиСтаття 4. Повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг
1. До повноважень Кабінету Міністрів України належать:
2. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, належать: