'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: На сколько реально отключиться от ЦО?  (Прочитано 4537 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Ранее действовал закон, на основании которого любая квартира отключалась от ЦО. Затем были внесены изменения в этот закон после чего отключиться от ЦО может только весь дом.
Можно это изменение оспорить в суде, например, на основании ст.22 КУ?
Цитувати
Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Эти тепловики людей просто грабят, а люди лишены права отключения. На мой взгляд ст.22 КУ явно указывает, что после внесения изменений в порядок отключения от ЦО, права потребителей стали ущемлены.
 Утверждение тепловиков о пагубных последствиях при индивидуальном отключении от ЦО ничем не подтверждено. Не предоставлено ни каких расчетов в подтверждение пагубных последствий. Думаю, будут интересные опровергающие заключения независимых экспертов.  Ведь есть много примеров в других странах где допустимо индивидуальное отключение. Да и у нас ни одна котельная не вышла из строя или потерпела аварию из-за квартирных отключений, которым повезло отключиться.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Якщо мова про Наказ № 4 та зміну його Наказом № 169, то вони є підзаконними актами, а не законами.  У часи їх видання діяв закон - ст. 383 ЦКУ:
Цитувати
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартири

1. Власник житлового будинку, квартири має право використовувати помешкання для власного проживання, проживання членів своєї сім'ї, інших осіб і не має права використовувати його для промислового виробництва.

2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир у багатоквартирному житловому будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
З 01.07.2015р. ч.2 має редакцію:
Цитувати
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.

{Частина друга статті 383 із змінами, внесеними згідно із Законом № 417-VIII від 14.05.2015}

Накази оскаржувалися в судовому порядку... Результат  нульовий. Про це викладено тут .
Були спроби вплинути на ситуацію через зміни до ЗУ "Про ЖКП". Див.  УКРАЇНА КОМУНАЛЬНА  http://law.jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/-ndivdualne-opalennja-zaborona-bula-je--bude-42920
Цитувати
...життєздатність проекту №2891 викликає великі сумніви.
 
Автор проекту,— народний депутат Дмитро Лубинець, — запропонував внести корективи в Закон «Про житлово-комунальні послуги», виходячи з того, що мешканці багатоквартирних будинків дискриміновані. При цьому в обґрунтуванні розблокування відключень він послався на Конституцію і Закон «Про захист прав споживачів», зокрема, конституційні норми про рівність людей у своїх правах і неприпустимість зловживання монопольним становищем.
 
Проблема в тому, що ці аргументи нітрохи не переконливіші аргументів на користь заборони на відключення від централізованого опалення окремих квартир. Свого часу Кабмін обґрунтував введення заборони захистом прав мешканців будинку, яким «автономщики» заважають жити в теплі і затишку. І раціональне зерно в цьому є, адже безконтрольне відключення — теж крайність, яка загрожує розбалансуванням системи централізованого опалення.
 
Але навіть, якщо станеться диво, і проект буде прийнятий, нічого не зміниться. Теплопостачання регулюється спеціальним законодавством. Тому, в першу чергу, коригування потребує Закон «Про теплопостачання». Не можна забувати і про те, що процедура відключення будинків встановлена підзаконними актами, зокрема, Наказом Мінжитлокомунгоспу №169 від 6 листопада 2007 року.
Історія законопроекту тут  .
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Якщо мова про Наказ № 4 та зміну його Наказом № 169, то вони є підзаконними актами, а не законами.
Нет разговор о другом.
 Сначала действовало ПКМУ № 1497 от30.12.97 г. где потребителю дозволялось отключать ЦО от квартиры.
Абз.3 п.9 ПКМУ 1497
Цитувати
У разі відмови споживача від користування послугами з  водо-,
теплопостачання  та водовідведення він має право розірвати договір
та   вимагати   відключення   відповідних   мереж.    При    цьому
заборгованість   за  отримані  послуги  та  витрати,  пов'язані  з
відключенням, повинні бути відшкодовані споживачем у добровільному
або судовому порядку.
Где потребитель:
Цитувати
Терміни, що вживаються у цих Правилах, мають таке значення:

     споживач - наймач (власник)  квартири  (приватного  будинку),
якому  надаються  послуги з централізованого холодного та гарячого
водопостачання,  теплопостачання  та  водовідведення  у  житловому
фонді та підсобних приміщеннях;
В новом постановлении КМ № 630 от 21.07.05 г. (отменившее ПКМУ № 1497) также было дано разрешение на индивидуальное отключение квартир.
Текст из ПКМУ № 630 в редакции 2005 г.:
Цитувати
24. Споживач  може  відмовитися  від   отримання   послуг   з
централізованого опалення та постачання гарячої води.

Затем было принято ПКМУ № 1268 от 31.10.07 г. которым внесены изменения в п.24 ПКМУ № 630
Текст из ПКМУ № 630 в редакции 2007 г.
Цитувати
24.  Споживачі  можуть  відмовитися  від  отримання  послуг з
централізованого опалення та постачання гарячої води.
Разве ПКМУ № 1268 не нарушает ст. 22 Конституции Украины.
 
Приказ № 4 от 22.11.2005 г. был принят уже после и на основании ПКМУ № 1268 и чего оспаривать приказ в суде если от принят на основании ПКМУ № 1268. Если отменить это постановление, то его отмена повлечет отмену этого приказа. Конечно отмена приказа через суд даст нулевой результат, постановление так и действует. Даже если отменить приказ, то на основании постановления будет принят другой приказ, подобный отмененному. Как по мне оспаривать приказ, это ошибочный путь.
 
Больше смущает вопрос, как быть со сроком в 10 лет после принятия постановления № 1268.




Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Постанови КМУ це теж підзаконні акти... Закон - ст. 383 ЦКУ ( діє з 01.01.2014р.), ЗУ "Про ЖКП" (з 30.07.2004р.), ЗУ "Про теплопостачання" (з 06.07.2005р.).
Приказ № 4 от 22.11.2005 г. был принят уже после и на основании ПКМУ № 1268
від 31.10.2007р. Так?
Цитувати
Документ 1268-2007-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 31.10.2007

В ПКМУ № 1497 норма про право на відключення була суто декларативною. Ні ПКМУ № 1497, ні який другий нормативний акт тих часів не регулював процедуру відключень від ЦО. Більше того, абз.3 п.9 "Правил..." (ПКМУ 1497) не дуже кореспондується з іншими нормами цих же "Правил...", які вимагають, навіть для ТИМЧАСОВОГО відключення, наявності "технічної можливості відключення або обмеження опалення":
Цитувати
Права та обов'язки споживача
     32. Споживач має право на:
 несплату вартості ненаданих послуг  з  центрального  опалення або  сплату  за  опалення для підтримання достатньої температури у приміщеннях квартири (приватного  будинку)  за  період  тимчасової відсутності  споживача  та  членів  його  сім'ї  у  разі наявності технічної можливості відключення або обмеження опалення у квартирі (приватному будинку) - за рахунок споживача; 
33. Споживач зобов'язаний:
  виконувати правила   користування   житловими будинками і житловими приміщеннями  та  правила  експлуатації і користування внутрішньобудинковими (квартирними) системами водо-, теплопостачання і водовідведення та умови договору.
     34. Споживач не має права самовільно,  з порушенням проектних рішень  переобладнувати і  використовувати  не за призначенням та псувати санітарно-технічне обладнання житлових будинків і житлових приміщень.
36. Виконавець зобов'язаний:
припиняти за письмовою вимогою споживача надання послуг з холодного і гарячого водопостачання,  центрального опалення (за наявності технічної можливості) та водовідведення на період тимчасової   відсутності споживача   та   членів   його   сім'ї, опломбовуючи  запірні  вентилі  на  вводі  у  квартиру  (приватний будинок);

Після прийняття ЗУ  "Про ЖКП" ( 24.06.2004р.) та набрання чинності , ЗУ "Про теплопостачання" (з 06.07.2005р.), 
Цитувати
ЗУ "Про теплопостачання"
Стаття 6. Принципи державної політики у сфері теплопостачання
     Державна політика   у   сфері  теплопостачання  базується  на принципах:
оптимального поєднання систем централізованого, помірно-централізованого, децентралізованого  та    автономного теплопостачання  відповідно  до  затверджених  місцевими  органами виконавчої влади схем теплопостачання з періодом  перегляду  п'ять років;
 періодичного перегляду,  удосконалення та техніко-економічної оптимізації   схем   теплопостачання,   затверджуваних   місцевими органами виконавчої влади;
Стаття 7. Напрями розвитку систем теплопостачання
     Основними напрямами розвитку систем теплопостачання є:
     планування теплопостачання,  розроблення  та  реалізація схем теплопостачання міст та інших населених пунктів України, строк дії яких  має бути не менше 5-7 років на основі оптимального поєднання централізованих та децентралізованих систем теплопостачання
 
 http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2633-15/ed20050602
21.07.2005р. КМУ приймає Постанову № 630. Якою визначає, що відключення повинно відбуватись відповідно до затвердженої процедури, а саму процедуру - порядок відключення- затверджує один з центральних органів:
Цитувати
Відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води у квартирах багатоквартирних  будинків з ініціативи споживача
     24. Споживач  може  відмовитися  від   отримання   послуг   з централізованого опалення та постачання гарячої води.
     25. Відключення споживача від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води   здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
     Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється.
     26. Відключення   споживачів   від   мереж   централізованого опалення  та  постачання  гарячої  води  здійснюється   за   умови забезпечення  безперебійної  роботи інженерного обладнання будинку
та вжиття заходів щодо дотримання  в  суміжних  приміщеннях  вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення,  вентиляції,  кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних  будівельних норм з питань складу,  порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а  також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.
     27. Витрати, пов'язані з відключенням від мереж централізованого    опалення    та    постачання   гарячої води, відшкодовуються споживачем відповідно до калькуляції, складеної виконавцем.
     28. Споживачі,  які  встановили  у квартирі багатоквартирного будинку  індивідуальні  (автономні)  системи  опалення,  оплачують послуги  з централізованого опалення місць загального користування
будинку відповідно  до  методики,  що  затверджується  центральним органом    виконавчої    влади   з   питань   житлово-комунального господарства.
( З "Правил..." видалено норму про можливість тимчасового відключення ЦО на час відсутності споживача.) На виконання ПКМУ № 630 міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України видано 22.11.2005р. Наказ № 4. Таким чином можливість і порядок відключення було унормовано на законодавчому рівні.
В 2007р. Постановою КМУ № 1268 від 31.10.2007р. внесено зміни у "Правила..." (ПКМУ № 630) :
Цитувати
Відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води багатоквартирних будинків з ініціативи споживачів
{Назва розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 (1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
     24.  Споживачі  можуть  відмовитися  від  отримання  послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
{ Пункт 24  із  змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
     25.   Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та  постачання  гарячої  води здійснюється у порядку, що затверджується  центральним  органом  виконавчої  влади з  питань житлово-комунального  господарства.  {  Абзац  перший пункту 25 із змінами,  внесеними  згідно з Постановою КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
    Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється.
     26. Відключення   споживачів  від мереж централізованого опалення та  постачання  гарячої  води  здійснюється у разі, коли технічна  можливість  такого  відключення передбачена затвердженою
органом місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про теплопостачання"  (  2633-15  )  схемою  теплопостачання, за умови забезпечення  безперебійної  роботи інженерного обладнання будинку та  вжиття  заходів  щодо  дотримання в суміжних приміщеннях вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення,  вентиляції,  кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних  будівельних  норм з питань складу, порядку розроблення,
погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а  також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.
{  Пункт  26  із  змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
    27. Витрати, пов'язані з відключенням від мережі централізованого опалення та постачання гарячої води, а також встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення, відшкодовуються  споживачами  відповідно до калькуляції, складеної виконавцем.
{  Пункт  27  в  редакції  Постанови КМ N 1268 ( 1268-2007-п ) від 31.10.2007 }
     28. Споживачі,  які  встановили  у квартирі багатоквартирного будинку  індивідуальні  (автономні)  системи  опалення,  оплачують послуги  з централізованого опалення місць загального користування будинку відповідно  до  методики,  що  затверджується  центральним органом виконавчої влади з   питань  житлово-комунального господарства.
А Наказом  N 169  від 06.11.2007р.  міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України ввнесено зміни до Наказу № 4. Саме Наказ № 4  (зі змінами), а не ПКМУ № 630 (в редакії ПКМУ № 1268, та навіть і у редакції, діючий зараз), визначає, що відключаються будинки вцілому, а не окремі квартири. Тобто дії по судовому оскарженню саме наказів № 4 та № 169 не були помилковими. Помилились Ви...
 
чего оспаривать приказ в суде если от принят на основании ПКМУ № 1268.
На підставі ПКМУ № 630 та ЗУ "Про теплопостачання" (норми про "схеми теплопостачання").
Если отменить это постановление, то его отмена повлечет отмену этого приказа.
Ні. Скасування ПКМУ № 1268 лише "прибере" з ПКМУ № 630 згадку про схеми. Але ж норми про схеми є в ЗУ "Про теплопостачання". І їх треба дотримуватися, бо  вони "прописані" і в Наказі № 4. Скасування ПКМУ № 1268 та, навіть, ПКМУ № 630 не має наслідком автоматичного скасування Наказу № 4. Бо на час видання Наказів і №4, і № 169 міністерство, як центральний  орган  виконавчої  влади з питань житлово-комунального господарства, мало повноваження на видання таких наказів (на затвердження порядків і правил у галузі жкг) не лише на підставі ПКМУ № 630, а також (і це навіть важливіше) і на підставі ЗУ "Про ЖКП":
Цитувати
Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, інших центральних органів виконавчої влади у сфері житлово-комунальних послуг
1. До  повноважень  центрального  органу  виконавчої  влади з питань житлово-комунального господарства належить:
4) розроблення в межах повноважень системи нормативно-правових актів щодо формування цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, стандартів, нормативів, норм, порядків та правил у сфері  житлово-комунальних послуг, а також щодо експлуатації,  поточного  і  капітального ремонтів,  реконструкції об'єктів житлового фонду; 
Тобто, навіть після змін у ЗУ "Про ЖКП" щодо повноважень органів, Накази № 4 та № 169 залишаються чинними, бо на час їх видання орган, що їх видав, мав відповідні повноваження відповідно до, чинного на той час, закону.
Конечно отмена приказа через суд даст нулевой результат, постановление так и действует. Даже если отменить приказ, то на основании постановления будет принят другой приказ, подобный отмененному. Как по мне оспаривать приказ, это ошибочный путь.
Ви помиляєтесь. В ПКМУ, як я вже зазначав, не прописано квартири чи будинки. Новий наказ видати можна ( і ПКМУ можна "підправити"). Тільки ж ціль була не просто скасувати наказ, а отримати рішення суду в якому було б зазначено, що норми про обмеження прав на відключення окремих квартир суперечать законодавству. Тоді будь-який новий наказ, чи ПКМУ з такими ж обмеженнями було б досить просто скасовувати на підставі вже існувавшого б судового рішення. Нажаль позивачам довести невідповідність цих обмежень законодавству не вдалося... Навпаки, тепер маємо вступивше у законну силу рішення суду, яке визнало законними норми наказів № 4 та № 169. І в будь-якому новому позові з вимогами про скасування наказів № 4 та № 169 ( а також і ПКМУ № 1268 - є й по ньому рішення) буде відмовлено на підставі вже існуючого судового рішення.
Доречі, якби Ви уважно переглянули б спеіальну тему з цього приводу (посилання я надавав), то побачили б, що окремими позивачами і ПКМУ № 1268 оскаржувалась. З тим же успіхом...
Тобто питання слід вирішувати на законодавчому рівні через зміни у законодавстві, а не через судове оскарження існуючих норм.
 
Больше смущает вопрос, как быть со сроком в 10 лет после принятия постановления № 1268.
По КАСУ строк позовної давності - 6 місяців.
« Останнє редагування: 04 Листопада 2017, 12:30:25 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви помиляєтесь.
Согласен. Все стало очевидно и понятно.
Цитувати
Тільки ж ціль була не просто скасувати наказ, а отримати рішення суду в якому було б зазначено, що норми про обмеження прав на відключення окремих квартир суперечать законодавству.
Скажите, в сложившейся ситуации можно добиться положительного решения суда? Главное ведь есть. Права потребителей действительно ущемлены этим запретом на отключение.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Скажите, в сложившейся ситуации можно добиться положительного решения суда? Главное ведь есть. Права потребителей действительно ущемлены этим запретом на отключение.
Рішення про скасування наказів - ні. Є декілька відмовних рішень, що набрали чинності. Вони повинні враховуватися.
Питання про порушення прав цими наказами досить спірне. Надання дозволів у  багатоквартирних будинках може порушувати права інших мешканців.
Цитувати
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартири
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
{Частина друга статті 383 із змінами, внесеними згідно із Законом № 417-VIII від 14.05.2015}
Зсудового рішення:
Цитувати
     Так, частиною  другою  статті  383 Цивільного кодексу України (435-15) передбачено,  що власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого,  -  за умови,  що  ці  зміни  не призведуть   до   порушень   прав   власників   інших   квартир  у багатоквартирному    житловому    будинку    та    не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку.
     Таким чином,   здійснення   власником   квартири  своїх  прав обмежується правами власників інших  квартир у  багатоквартирному житловому  будинку  та  санітарно-технічними  вимогам  і  правилам експлуатації будинку.
Всім, хто звертався до мене з ього питання,  радив - шукайте хто б зробив технічний розрахунок, який би свідчів про відсутність вливу на систему ЦО. Жоден позивач в судах такого дооказу не наводив ( принаймні мені не відомо таких  випадків). То про що можна говорити?
Рішення по окремій квартирі? Не  виключене. По якійсь корупційній схемі... Але це не до нас.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Питання про порушення прав цими наказами досить спірне. Надання дозволів у  багатоквартирних будинках може порушувати права інших мешканців.
Если говорить о других жильцах, подразумевая жильцов с одного стояка, то этот вопрос и должен согласовываться с ними и закрепляться их подписями. Это и так понятно, а вот если под другими подразумевать жильцов всего дома...
В приведенной судебной цитате суд явно перегнул с утверждением.
Цитувати
Таким чином,   здійснення   власником   квартири  своїх  прав обмежується правами власників інших  квартир у  багатоквартирному житловому  будинку  та  санітарно-технічними  вимогам  і  правилам експлуатації будинку. 
Доказательств ведь нет. Иначе суд на них сослался бы, а так голое утверждение, перефразированное из ст.383.

Как можно оспаривать нарушение прав не касаясь приказов, которые стали железобетонными.
Цитувати
Є декілька відмовних рішень, що набрали чинності. Вони повинні враховуватися.
Может их не надо оспаривать, а доказывая нарушение прав просить суд признать права нарушенными и вторым пунктом просить пункты в приказах запрещающие индивидуальное отключение - признать не действительными и отменить или что-то вроде этого.
Цитувати
Всім, хто звертався до мене з ього питання,  радив - шукайте хто б зробив технічний розрахунок, який би свідчів про відсутність вливу на систему ЦО. Жоден позивач в судах такого дооказу не наводив ( принаймні мені не відомо таких  випадків).
Кто уполномочен делать такой расчет? Разве суд примет во внимание расчет выполненный самим истцом.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Если говорить о других жильцах, подразумевая жильцов с одного стояка, то этот вопрос и должен согласовываться с ними и закрепляться их подписями. Это и так понятно, а вот если под другими подразумевать жильцов всего дома...
Звісно усього.
В приведенной судебной цитате суд явно перегнул с утверждением.
Цитувати
Таким чином,   здійснення   власником   квартири  своїх  прав обмежується правами власників інших  квартир у  багатоквартирному житловому  будинку  та  санітарно-технічними  вимогам  і  правилам експлуатації будинку. 
Доказательств ведь нет. Иначе суд на них сослался бы, а так голое утверждение, перефразированное из ст.383.
Яких доказів?  Це констатація юридичного факту обмеження прав.
Как можно оспаривать нарушение прав не касаясь приказов, которые стали железобетонными.
Цитувати
Є декілька відмовних рішень, що набрали чинності. Вони повинні враховуватися.
Может их не надо оспаривать, а доказывая нарушение прав просить суд признать права нарушенными и вторым пунктом просить пункты в приказах запрещающие индивидуальное отключение - признать не действительными и отменить или что-то вроде этого.
"не надо оспаривать" та "признать не действительными" одночасно, це як?
Кто уполномочен делать такой расчет? Разве суд примет во внимание расчет выполненный самим истцом.
Звісно не самим. Мова про дослідні, проектні інституії.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Если говорить о других жильцах, подразумевая жильцов с одного стояка, то этот вопрос и должен согласовываться с ними и закрепляться их подписями. Это и так понятно, а вот если под другими подразумевать жильцов всего дома...
Звісно усього.
Почему всего дома? Где это написано?
Отключение может только тревожить соседей по стояку. Они могут сослаться на возможные перебои, на последующее несоответствие температуры и т.д. Как отключение во 2-м подъезде может повлиять на изменения в 9-м подъезде?
Цитувати
Яких доказів?  Це констатація юридичного факту обмеження прав.
Ну как же, ст. 383 допускает при условиях, а суд утверждает.
Цитувати
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартири
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир
Цитувати
Зсудового рішення:
Цитувати
         Таким чином,   здійснення   власником   квартири  своїх  прав обмежується правами власників інших  квартир у  багатоквартирному житловому  будинку  та  санітарно-технічними  вимогам  і  правилам експлуатації будинку.
 
Цитувати
"не надо оспаривать" та "признать не действительными" одночасно, це як?
Иск построить на доказательстве нарушения права при отказе на инд. отключение от ЦО. Для исполнения решения суда (при признании судом нарушения этого права) просить суд "признать не действительным". Примерно так..
Цитувати
Мова про дослідні, проектні інституії.
Поэтому Вам и не показывали расчетов. Какой институт (официально) даст такое заключение.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ну как же, ст. 383 допускает при условиях, а суд утверждает.
Я розумію, що для Вас це "тёмный лес", але повірте мені оце:
Цитувати
Стаття 383. Права власника житлового будинку, квартири
2. Власник квартири може на свій розсуд здійснювати ремонт і зміни у квартирі, наданій йому для використання як єдиного цілого, - за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших квартир
і це:
Цитувати
Зсудового рішення:
Цитувати
Таким чином,   здійснення   власником   квартири  своїх  прав обмежується правами власників інших  квартир у  багатоквартирному житловому  будинку  та  санітарно-технічними  вимогами  і  правилами експлуатації будинку.
  є одним і тим самим (на описки "и" можно не звертати увагу).
Сприйміть це як данність. Тут нема предмету для спору.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Почему всего дома? Где это написано?
ЦКУ:
Цитувати
Стаття 382. Квартира як об'єкт права власності
1. Квартирою є ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання.
2. Усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку. Спільним майном багатоквартирного будинку є приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб усіх співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташований багатоквартирний будинок та його прибудинкова територія, у разі державної реєстрації таких прав.
{Частина друга статті 382 в редакції Закону № 417-VIII від 14.05.2015}
Стаття 368. Право спільної сумісної власності
1. Спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності є спільною сумісною власністю.
2. Суб'єктами права спільної сумісної власності можуть бути фізичні особи, юридичні особи, а також держава, територіальні громади, якщо інше не встановлено законом.
Стаття 369. Здійснення права спільної сумісної власності
1. Співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними.
2. Розпоряджання майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників, якщо інше не встановлено законом.
{Абзац перший частини другої статті 369 із змінами, внесеними згідно із Законом № 417-VIII від 14.05.2015}
ЗУ № 417
Цитувати
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
6) спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія;
Стаття 5. Спільне майно багатоквартирного будинку
1. Спільне майно багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю співвласників.
Стаття 6. Права співвласників багатоквартирного будинку
2. Реалізація співвласником своїх прав не може порушувати права інших співвласників.
Отключение может только тревожить соседей по стояку. Они могут сослаться на возможные перебои, на последующее несоответствие температуры и т.д. Как отключение во 2-м подъезде может повлиять на изменения в 9-м подъезде?
А як може встановлення домофону "во 2-м подъезде может повлиять" на  права  мешканців "в 9-м подъезде"? Начебто ніяк. Але ж мою вимогу про забезпечення ключами від всіх під'їздів, як співвласника усього будинку,  довелося задовольняти...
Иск построить на доказательстве нарушения права при отказе на инд. отключение от ЦО. Для исполнения решения суда (при признании судом нарушения этого права) просить суд "признать не действительным". Примерно так..
Так право на відключення окремої квартири у багатоквартирному домі відсутнє...Чинне законодавство такого права не надає.
Поэтому Вам и не показывали расчетов. Какой институт (официально) даст такое заключение.
Ніхто просто і не звертався за таким розрахунком.    А без нього все оце:
Отключение может только тревожить соседей по стояку. Они могут сослаться на возможные перебои, на последующее несоответствие температуры и т.д. Как отключение во 2-м подъезде может повлиять на изменения в 9-м подъезде?
Утверждение тепловиков о пагубных последствиях при индивидуальном отключении от ЦО ничем не подтверждено. Не предоставлено ни каких расчетов в подтверждение пагубных последствий. Да и у нас ни одна котельная не вышла из строя или потерпела аварию из-за квартирных отключений, которым повезло отключиться.
для суду є особистими суб'єктивними БЕЗДОКАЗОВИМИ твердженнями.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

А як може встановлення домофону "во 2-м подъезде может повлиять" на  права  мешканців "в 9-м подъезде"? Начебто ніяк. Але ж мою вимогу про забезпечення ключами від всіх під'їздів, як співвласника усього будинку,  довелося задовольняти...
Безкоштовно? Так домофонщики розоряться  :).
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Безкоштовно.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Поэтому Вам и не показывали расчетов. Какой институт (официально) даст такое заключение.
Ніхто просто і не звертався за таким розрахунком.   
 А без нього все оце: ......  для суду є особистими суб'єктивними БЕЗДОКАЗОВИМИ твердженнями.
Узнавал, сделать расчет по дому реально. Вот только стоимость.. В расчете должен быть указан не только общий  результат по дому, а данные по каждой квартире.  На предложение вместо оплаты за расчет получить решение суда о разрешении отключения от ЦО в одной квартире сразу же спросили, какие юристы будут этим заниматься. Это для них как индикатор, имеет ли смысл дальнейший разговор. Наверно, не я один в городе задумывался (а может кто-то уже обращался в суд) по этому вопросу.
Выходит решить отключения от ЦО "старым" способом будет дешевле и быстрее.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Якщо Президент підпие новий ЗУ "Про ЖКП" :
Цитувати
Розділ VI
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
7. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не менш як половина квартир та нежитлових приміщень відокремлена (відключена) від мереж централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, власники квартир та нежитлових приміщень, приєднаних до таких мереж, не зобов’язані, але мають право виключно за власним рішенням у встановленому порядку відокремити (відключити) від них свою квартиру чи нежитлове приміщення та влаштувати систему індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні.
Не допускається примусове відокремлення (відключення) від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води власників квартир та нежитлових приміщень, приєднаних до таких мереж, у багатоквартирних будинках у разі відокремлення (відключення) від цих мереж інших власників квартир та нежитлових приміщень.
Що опосередковано підтверджує надуманість аргументів на користь заборони...
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email