Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - bird
1
« : 21 Червня 2014, 11:26:37 »
Для киян. На сайті КМДА можна відправити звернення (скаргу, клопотання, пропозицію) онлайн. Можна перевірити виконання, також подивитись звернення інших громадян на інтерактивній карті. http://map.1551.gov.ua/
2
« : 19 Червня 2014, 14:45:38 »
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про Державний земельний кадастрСтаття 38. Порядок користування відомостями Державного земельного кадастру
п. 1. Відомості Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі: - витягів з Державного земельного кадастру про об'єкт Державного земельного кадастру
п.5. На отримання відомостей Державного земельного кадастру про земельну ділянку мають право: власник (власники) та користувачі земельної ділянки або уповноважені ними особи; спадкоємці (правонаступники - для юридичних осіб) осіб, зазначених в абзаці другому цієї частини, або уповноважені ними особи; особа (особи), в інтересах якої (яких) встановлено обмеження, або уповноважені ними особи; органи державної влади та органи місцевого самоврядування для реалізації своїх повноважень, визначених законом; особи, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру інженерів-геодезистів, і особи, які отримали ліцензії на проведення землеоціночних робіт та земельних торгів, землеоціночних робіт, для виконання зазначених робіт. { Абзац шостий частини п'ятої статті 38 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5394-VI ( 5394-17 ) від 02.10.2012 } З метою дотримання правил добросусідства особа, якій належить речове право на земельну ділянку, має право на отримання відомостей про земельну ділянку, передбачених частиною першою статті 25 цього Закону.
п.7. Для отримання відомостей Державного земельного кадастру заявник або уповноважена ним особа подає Державному кадастровому реєстратору: заяву за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру; документ про оплату послуг за надання витягу з Державного земельного кадастру (крім випадків, визначених цим Законом в день надходження повідомлення та не пізніше наступного дня повідомляє про це заінтересованих осіб) РЕДАГУВАННЯ: Виконано форматування цитати. В подальшому виконуйте форматування самостійно.
3
« : 18 Червня 2014, 15:40:06 »
Залізниця коли небудь може зробить інвентаризацію своїх земель, і на цих власників ділянок з кадастровими номерами під присадибними будинками подасть позов до суду. Суд може встановити : Відповідно до ч.2 ст.149 Земельного кодексу України вилучення земельних ділянок провадиться за згодою землекористувачів на підставі рішень Кабінету Міністрів України, місцевих державних адміністрацій, сільських, селищних, міських рад відповідно до їх повноважень. Залізниця, як суміжний користувач, не погоджувала ні проект відведення земельної ділянки, ні акт встановлення і узгодження зовнішніх меж землекористування в натурі, погодження на вилучення земельної ділянки не надавала. Відповідно до п. б) 4.4 ст.84 Земельного кодексу України, до земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність належать, зокрема, землі під державними залізницями, а отже, Дніпропетровська міська рада не мала правових підстав виносити рішення про передачу у власність. Частина 1 ст.155 Земельного кодексу України передбачає, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним. І вирішити позов задовольнити.Згідно Рішення суду, буде визнано незаконним та скасовано рішення Дніпропетровської міської ради в частині безоплатного виділення в приватну власність земельної ділянки, та визнано недійсним «Державний акт» на право власності на дану земельну ділянку або «Свідоцтво на право власності» якщо оформлення здійснювалось після 01.01.2013 року.
4
« : 17 Червня 2014, 14:58:31 »
Приватизація державного земельного фонду (приватизація землі) — передача громадянам України у приватну власність земельних ділянок для ведення особистого підсобного господарства, будівництва житлового будинку і господарських будівель, садівництва, дачного і гаражного будівництва.
У Земельному кодексі України відносини громадян з державою (територіальними громадами) у зв’язку з безкоштовною передачею їм землі визначаються як “безкоштовна приватизація”. Сам термін “приватизація” в земельному законодавстві не визначений. Але з формулювань, даних в інших законодавчих актах (закони України “Про приватизацію державного майна”, “Про приватизацію державного житлового фонду”), а також з його вживання в нормативних актах можна зробити висновок, що під приватизацією розуміється передача громадянам або юридичним особам майна , що належить державі або територіальним громадам.
Порядок приватизації землі різний залежно від того, знаходиться ділянка в користуванні громадянина на момент початку приватизації чи ні. Ділянка може перебувати в користуванні у кількох випадках. 1. Громадянин є власником житлового будинку, побудованого на землі, виділеній для будівництва ще в радянські часи. У цьому випадку не має значення, чи є власником будинку той, кому виділявся ділянку, або ж будинком володіє особа, яка отримала її у спадщину, внаслідок купівлі або дарування. Якщо з того моменту, коли в Україну було встановлено право безоплатної приватизації землі (з 15.03.1991 р .- з дати набрання чинності Земельного кодексу України від 18.12.1990 р.), Власник житлового будинку правом його приватизації не скористався, вважається, що земля перебуває у його користуванні. 2. Громадянин є членом садового або дачного кооперативу (товариства). І ділянка була виділена цією структурою в порядку, встановленому статутом. 3. Ділянка знаходиться у фактичному користуванні громадянина, але у нього немає ніяких документальних свідоцтв, що підтверджують право власності. Таке буває у випадках, коли громадянин, наприклад, здійснив самовільне будівництво на землі, не відведеній йому для цієї мети. Умова приватизації земельної ділянки, що перебуває у фактичному користуванні: термін сумлінного, відкритого і безперервного користування такою ділянкою має становити не менше 15 років. У цьому випадку у фактичного користувача з’являється право отримати використовуваний ним ділянку по праву пріобретательской давності (набувальної давності). Це передбачено ст.119 ЗКУ. Розмір землі, яку можна отримати на підставі набувальною давністю, той же, що і при звичайній безкоштовної приватизації (ст. 118 ЗКУ). Порядок отримання у власність такої землі є таким же, що й у випадку “звичайної” приватизації.
Суперфіцій — право користування чужою земельною ділянкою для забудови, окремий вид прав на чужі речі (глава 34 Цивільного кодексу України). Земельний кодекс УРСР від 18.12.1990 № 561-XII, на виконання статей 17 і 23, не передбачав можливості передачі земельних ділянок у приватну власність як фізичним, так і юридичним особам: земельні ділянки надавалися лише у володіння і користування.
Шановний Перо, я не заперечую чи зневажаю Вашу пораду звернутись до фахівця, а тільки підтримую.
5
« : 16 Червня 2014, 21:33:09 »
Мова йшла про те щоб визнати чоловіка померлим за рішенням суду, і отримати спадщину за законом. Виходячі з того що чоловік оформив будівельний паспорт на забудову земельної ділянки, то він надавав засвідчену в установленому порядку копію документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію. Незалежно від того, коли виникло право власності або право користування землею, воно зберігається відповідно до п. 7 Перехідних положень чинного ЗК України. Отже, громадяни та юридичні особи, які отримали у власність, у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, земельні ділянки у розмірах, які були передбачені раніше діючим законодавством, зберігають права на ці ділянки. При чому тут реєстрація права власності у держреєстратора до процедури приватизації земельної ділянки (див. ст. 118 ЗК), тобто намагання отримати землю у власність?
Зараз право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 126 Кодексу) та здійснюється державним реестратором. Державну реєстрацію земельних ділянок здійснюють територіальні органи Держземагентства за місцем розташування земельних ділянок відповідно до вимог пунктів 107-115 Порядку ведення Державного земельного кадастру. Згідно з пунктом 107 Порядку ведення Державного земельного кадастру державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку. Відповідно до пункту 109 Порядку державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки у разі її передачі у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи.Формування земельних ділянок та їх надання у власність та користування встановлено статтями 79-1, 118, 122-124 Земельного кодексу України Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 126 ЗК).
6
« : 16 Червня 2014, 17:59:32 »
Цитата від ПЕРО Яка може бути приватизація (отримання у власність) після визнання права власності?
КМУ Постанова від 22 червня 2011 р. № 703 Пункт 27 : Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, є : 10) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно;
Я нікого не ввожу в оману. Після нашого звернення на оформлення спадщини на земельну ділянку. Нотаріус за відсутності оригіналу державного акту на землю, відмовив у видачі свідоцтва про право на спадщину на земельну ділянку та надав роз’яснення стосовно неможливості отримання свідоцтва про право на спадщину у зв’язку з відсутністю оригіналу правовстановлюючого документу – Державного акту на землю, і рекомендував звернутися до суду. Що ми і зробили. Суд визнав право власності на земельну ділянку, і державний реестратор на підставі рішення суду здійснив "державну реестрацію прав на нерухоме майно" (видається Свідоцтво про право власності), а саме на земельну ділянку. Чи це не е отримання у власність земельної ділянки, після визнання права власності на неї за Рішенням суду ? Може я помиляюсь.
7
« : 16 Червня 2014, 13:08:15 »
Мало того, щоб отримати саме земельну ділянку у спадщину за законом (без наявності у спадкодавця державного акта на земельну ділянку з кадастровим номером) вам потрібно буде щоб суд признав право власності на земельну ділянку за вами. Тобто потрібно буде подавати Позовну заяву про визнання права власності на земельну ділянку в порядку спадкування за законом. Як що у вас буде рішення суду в якому суд признає право власності на земельну ділянку за вами, ви зможете розпочати "приватизацію".
8
« : 16 Червня 2014, 11:56:15 »
Щодо оголошення за рішенням суду безвісно відсутнім чоловіком, то можливо краще визнати його одразу померлим, оскільки відомостей про нього уже немає досить тривалий час. Це пояснюється тим, що рішення суду про визнання особи безвісно відсутньою не є підставою для припинення права користування землею, а на підставі рішення про оголошення померлим та відповідного свідоцтва припиняється право землекористування.
Якщо Рішенням суду буде визнано чоловіка померлим, ви зможете отримати "свідоцтво про смерть" та згідно нього оформити спадщину за законом. І тоді почати вирішувати питання щодо приватизації.
9
« : 16 Червня 2014, 11:50:57 »
Крім того, я замість чоловіка сплачувала земельний податок. Згідно норма Земельного кодексу України підставою для припинення права користування земельною ділянкою є систематична несплата земельного податку. В останньому випадку місцева рада приймає рішення про припинення права користування земельною ділянкою. Тому вирішила піти саме таким шляхом.
Вищевказаними нормами не передбачено примусове припинення права власності на земельну ділянку, а лише регулюється процедура примусового припинення права користування земельною ділянкою. Орган місцевого самоврядування має право прийняти рішення про це лише за умов та в порядку, який визначений ст.ст.140-149 Земельного Кодексу України, тобто питання про примусове припинення права земельною ділянкою вирішується тільки в судовому порядку шляхом подачі цивільного позову.
10
« : 16 Червня 2014, 10:28:15 »
На мою думку правовими методами ніяк. Атже у державної залізниці вже є «Акт на постійне користування земельною ділянкою».
Крім того відповідно до ст.84 п.4 Земельного кодексу України, землі під державними залізницями належать до державної власності та не можуть передаватися у приватну власність.
11
« : 05 Червня 2014, 15:08:08 »
Сьогодні прийшла "платіжка" вже без боргу.
Відповіді поки що немає. Не зрозуміло чи ЖРЕО борг списав, чи просто перестав подавати відомості с боргом до КП ГІОЦ. Я в заві просила 2 пункти : 1. Видати Наказ про визнання дебіторської заборгованості по особовому рахунку ***** квартиронаймача *****. в сумі 1758,46 як безнадійну, та зобов'язати ЖРЄО на підставі Рішення Дніпровського районного суду м. Києва від "16" квітня 2014 р. по справі № 755/7875/14-ц, списати з балансу, та з особового рахунку **** безнадійну заборгованість в сумі 1758,46 грн. як таку за якою пройшов строк позовної давності . 2. Зобов'язати ЖРЄО 403 припинити подавати суму безнадійної заборгованості до КП ГІОЦ яка відображається в «рахунку на сплату за житлово – комунальні послуги та інші послуги» як борг по особовому рахунку ***** *********, та тягне за собою застосування оплати «як після 20 числа», що порушує мої права як споживача.
12
« : 04 Червня 2014, 18:17:47 »
Будинок приймається в експлуатацію територіальними органами Держархбудінспекції України.за результатами технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж та за наявності документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщений об'єкт, шляхом реєстрації поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Замовник або його уповноважена особа подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до Інспекції за місцезнаходженням об'єкта заяву про прийняття в експлуатацію об'єкта за формою, до якої додаються: 1. два примірники заповненої декларації; 2. звіт про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта з висновком про їх відповідність вимогам надійності і безпечної експлуатації; Засвідчені в установленому порядку копії: 1. документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт; 2. технічного паспорта, виданого бюро технічної інвентаризації. Заява про прийняття в експлуатацію об'єкта підписується також співвласниками земельної ділянки та зазначеного об'єкта (у разі їх наявності).
Тому я у вас і питала про Акти на постійне користування ділянки.
Але про ВСЕ це говорити ще дуже зарано, пока немає рішення суду про то що ваш чоловік безвісті зник, і все його майно не буде передано під опіку зацікавленої особи (тобто вам), ви нічого не зробите.
13
« : 03 Червня 2014, 20:04:28 »
14
« : 03 Червня 2014, 18:29:49 »
Ось, може буде корисним : 26 лютого 2014, 09:48 Чи необхідний акт прийомки-передачі межових знаків при здійсненні державної реєстрації земельної ділянки у разі встановлення меж земельної ділянки?
До Головного управління Держземагентства у Луганській області звертаються з проханням надати роз’яснення щодо необхідності акту приймання-передачі межових знаків. Отже, повідомляємо наступне. Статтею 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено, що під державною реєстрацією земельної ділянки розуміють внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера. Земельним кодексом України визначено, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об’єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Відповідно до статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру: на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок, при їх формуванні; на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) – у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України; на підставі проектів землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь – у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками. Згідно з пунктом 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр» у разі, якщо відомості про земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, не внесено до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності). Згідно з пунктом 110 Порядку ведення державного земельного кадастру (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 державна реєстрація земель здійснюється на підставі наданих державному кадастровому реєстратору документів, а саме: заяви про державну реєстрацію земельної ділянки; оригіналу погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки; електронного документу; документа, що підтверджує оплату послуг з держаної реєстрації земельної ділянки. Державний кадастровий реєстратор протягом 14 календарних днів з дня прийняття відповідно заяви перевіряє відповідність поданих документів до зазначеного Порядку. Відповідно до статті 16 Закону України «Про Державний земельний кадастр» кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність чи користування, зміну їх цільового призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних земельних ділянок. Таким чином, рішення приймається після здійснення державної реєстрації земельної ділянки, під час якої відбувається визначення кадастрового номера. Згідно з пунктом 2.1 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками (далі – Інструкція), затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 № 376 встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснює на підставі розробленої та затвердженої технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Відповідно до пункту 2.8 Інструкції технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) має включати акт приймання-передачі межових знаків на зберігання. Таким чином, виходячи з вищевикладеного встановлення, меж земельної ділянки, закріплення межовими знаками та передача їх на зберігання (що підтверджується актом прийомки-передачі межових знаків на зберігання) здійснюється після затвердження технічної документації та відповідно після реєстрації земельної ділянки. Отже, на думку Головного управління під час здійснення державної реєстрації земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), заповнений акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання не є обов’язковим.
15
« : 03 Червня 2014, 15:25:54 »
На земельну ділянку чоловік Акти на постійне користування землею отримував ? Тобто будівля стоїть на земельній ділянці яка відведена під нього ?
|