'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Борис1952

Сторінок: [1]
1
Я Вас зрозумів. Запитання знімаю.
                          Борис

2
А конкретно на запитання відповісти слабо ?
 Я, особисто, різницю бачу. Та мене цікавить думка юриста, як бачить цю різницю суддя районного суду, який буде розглядати позов про неправомірність (незаконність) постанови міської ради про затвердження тарифу на підставі того, що представлений розрахунок не відповідає вимогам законодавчих актів (і яких саме законодавчих актвів).
                                Борис. 19.03.2017р.

3
З одного боку, порядок та процедура формування тарифів на водопостачання та водовідведення (вимоги до складу документів та їх форми) установлюється такими державними регулюючими актами :
Закон України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»
  Стаття 10. Порядок формування та встановлення тарифів на комунальні послуги для суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках
1. Тарифи на комунальні послуги формуються суб'єктами природних монополій та суб'єктами господарювання на суміжних ринках відповідно до порядків (методик), встановлених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до цього Закону.
   ПОРЯДОК формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення від 10.03.2016 № 302 НКРЕ
   ПРОЦЕДУРА встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення від 24.03.2016 № 364 НКРЕ

З другого боку – другими :
   ПОРЯДОК формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 1 червня 2011 р. «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»
   ПОРЯДОК  формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення встановленого Наказом  Міністерства економічного розвитку і торгівлі  N 967  від 14.08.2013 року
 
Існують також невідомі мені :
   Державні і галузеві НОРМАТИВИ використання матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів, норм з оплати праці, нормативів витрат з управління та обслуговування виробництва.
   Ліцензійні умови, якими встановлено організаційні, кваліфікаційні, технологічні та спеціальні (особливі) вимоги провадження зазначених видів господарської діяльності.

Живу я в місті Черкаської області з 9,5 тисячами мешканців, з об’ємом водопостачання 240000 кубометрів та водовідведення 120000 м3.
Питання : вимогам яких законодавчих актів повинен відповідати комплект документів, який подає комунальне підприємство міській раді на перевірку та затвердження тарифів на водопостачання та водовідведення ?
Які організації в Черкаській області можуть (мають повноваження) провести аудит комплекту документів, поданих на затвердження тарифу ?

4
 Я цілком згоден, що "Бути послузі з вивезення побутових відходів окремою послугою, чи складовою послуги з утримання будинку - то право ОМС".
  Та право  "розроблення     в     межах     повноважень    системи нормативно-правових   актів   щодо   формування   цін/тарифів   на житлово-комунальні послуги  (крім  тарифів  на  теплову  енергію, централізоване     водопостачання     та    водовідведення,    які встановлюються   національною   комісією,   що  здійснює  державне регулювання  у  сфері комунальних послуг), стандартів, нормативів, норм,  порядків  та  правил  у сфері житлово-комунальних послуг, а також   щодо  експлуатації,  поточного  і  капітального  ремонтів, реконструкції об’єктів житлового фонду " належить ЦЕНТРАЛЬНОМУ ОРГАНУ..., а не ОМС (ЗУ "Про ЖКП, Ст.5 ").
  ОМС має право тільки "встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги" (ЗУ "Про МС в У, Ст.28") та "встановлення  цін/тарифів  на  житлово-комунальні  послуги відповідно до закону" (ЗУ "Про ЖКП").
  А "Органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність у разі порушення ними Конституції або законів України".     В разі перевищення повноважень.
   І не згоден я, що "РОЗРАХУНОК обсягу і вартості послуг   з вивезення побутових відходів Не потребує методики. Там застосована елементарна арифметика." - Вся бухгалтерія базується на застосуванні елементарної арифметики (без інтегралів та тензорів), та до неї додаються 12 томів НСБО.
  А "Методика викладена у ПКМУ № 1010 "ПОРЯДОК  формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів "" в результаті видає гривні на метр кубічний (тону), а зовсім не гривні на особу.
  Добавлю, що "підпункт 2 пункту «а» статті 28 ЗУ «Про МС в У"" надає право ОМС затверджувати "тариф", а не "оплату". Тариф - це запланована вартість запланованих робіт (послуг), а оплата - то процедура проведення розрахунків за виконані роботи (послуги).
  Сама ідея, що в "В цих формулах закладено обман", тобто, КМУ свідомо 25 років дурить 45 міліонів мешканців і жоден  з них цього не помітив, на мій погляд, абсурдна.
  Тож моє "ПИТАННЯ : НА ЯКУ МЕТОДИКУ СПИРАЄТЬСЯ МІСЬКА РАДА І ЧІ ІСНУЄ ТАКА МЕТОДИКА ?" залишається в силі.  Можливо, хтось  знає на ньго відповідь.
   З повагою, Борис.

5
Мені, наприклад, імпонує методика з Постанови КМУ №869, а міська рада мовчки перемножує тариф на норму споживання та на кількість зареєстрованих в квартирі осіб. І затверджує таку «оплату»(додатково до «тарифу») разом з тарифом.

ЦИТУЮ : Не потребує методики. Там застосована елементарна арифметика.
Методика викладена у ПКМУ № 1010 "ПОРЯДОК  формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів "
Бути послузі з вивезення побутових відходів окремою послугою, чи складовою послуги з утримання будинку - то право ОМС

В Постанові №869 визначена затверджена відповідною інстанцією  методика, а "елементарна арифметика" - це хто як хоче.

Наприклад, плата з моєї квартири, згідно методики ПКМУ №869, в три рази менша, ніж за "елементарною арифметикою".
   Тож мене і цікавить, хто придумав ту  "елементарну арифметику", якою користується міська рада. Вона сама, чі є відповідна, затверджена кимось методика.
   Щоб, коли я звернувся в суд за визнанням незаконною Постанови міської ради, мене не ткнули носом в норму закону, яку я не знав.   

6
Згідно Постанови КМУ №1070 від 10 грудня 2008 р. «Плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно до умов договору і тарифів,  що формуються відповідно до постанови
Кабінету   Міністрів   України   від   26   липня 2006 р.  N  1010.  Форма   розрахунку   обсягу   і   вартості  послуг наведена у додатку 3.»
  Додаток 3 (РОЗРАХУНОК обсягу і вартості послуг з вивезення побутових відходів) не надає методики розрахунку обсягу і вартості послуг з вивезення побутових відходів.
  Мені, наприклад, імпонує методика з Постанови КМУ №869, а міська рада мовчки перемножує тариф на норму споживання та на кількість зареєстрованих в квартирі осіб. І затверджує таку «оплату»(додатково до «тарифу») разом з тарифом.
ПИТАННЯ : НА ЯКУ МЕТОДИКУ СПИРАЄТЬСЯ МІСЬКА РАДА І ЧІ ІСНУЄ ТАКА МЕТОДИКА ?

(Додаток - витяг з одного з моїх листів)
"  ... В  Рішеннях виконавчого комітету Чигиринської міської ради (далі – ВК ЧМР)   про затвердження  тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів №12-690 від 14.10.2008р.,  №6-188 від 20.05.2011р. та №10-244 від 30.09.2014р. (Додатки 1-3)  з'явився  пункт  «Розмір плати в місяць з однієї особи … для мешканців багатоповерхових будинків…», який відсутній в Рішенні виконкому № 4-154 від 06.03.2008р. (Додаток 4) та більш ранніх. На мої неодноразові запитання : «На якій підставі (якого законодавчого акту,  постанови, наказу…)  з'явився вказаний пункт в рішеннях виконавчого комітету Чигиринської міської ради ?»,  міська рада спромоглася надати тільки таку відповідь, яка мене не задовольнила : «Вказаний Вами пункт з'явився в рішенні ВК ЧМР відповідно до підпункту 2 пункту «а» статті 28 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні…»».

Борис

7
Запитання / Строк виконання судових рішень
« : 24 Листопада 2016, 11:36:19 »
В старій редакції ЗУ "Про виконавче провадження" строк предявлення виконавчих документів до виконання (ст.22) обмежено одним роком  з наступного дня після набрання рішенням законної сили.
В новій редакції ЗУ "Про виконавче провадження" строк предявлення виконавчих документів до виконання (ст.12) обмежено трьома роками з наступного дня після набрання рішенням законної сили.
   Питання :  Чи розповсюджується строк виконання три роки на рішення суду, прийняті до прийняття нової редакції ЗУ "Про виконавче провадження" ?
  Приклад : Рішення суду прийняте 27.12.2013 року.

Борис 24.11.2016р. 11:36

Редагування: Виправлено описку в назві теми.

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email