'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Формування тарифів на водопостачання та водовідведення  (Прочитано 2087 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Борис1952

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю

З одного боку, порядок та процедура формування тарифів на водопостачання та водовідведення (вимоги до складу документів та їх форми) установлюється такими державними регулюючими актами :
Закон України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»
  Стаття 10. Порядок формування та встановлення тарифів на комунальні послуги для суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках
1. Тарифи на комунальні послуги формуються суб'єктами природних монополій та суб'єктами господарювання на суміжних ринках відповідно до порядків (методик), встановлених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до цього Закону.
   ПОРЯДОК формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення від 10.03.2016 № 302 НКРЕ
   ПРОЦЕДУРА встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення від 24.03.2016 № 364 НКРЕ

З другого боку – другими :
   ПОРЯДОК формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 1 червня 2011 р. «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»
   ПОРЯДОК  формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення встановленого Наказом  Міністерства економічного розвитку і торгівлі  N 967  від 14.08.2013 року
 
Існують також невідомі мені :
   Державні і галузеві НОРМАТИВИ використання матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів, норм з оплати праці, нормативів витрат з управління та обслуговування виробництва.
   Ліцензійні умови, якими встановлено організаційні, кваліфікаційні, технологічні та спеціальні (особливі) вимоги провадження зазначених видів господарської діяльності.

Живу я в місті Черкаської області з 9,5 тисячами мешканців, з об’ємом водопостачання 240000 кубометрів та водовідведення 120000 м3.
Питання : вимогам яких законодавчих актів повинен відповідати комплект документів, який подає комунальне підприємство міській раді на перевірку та затвердження тарифів на водопостачання та водовідведення ?
Які організації в Черкаській області можуть (мають повноваження) провести аудит комплекту документів, поданих на затвердження тарифу ?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальнихпослуг
10.03.2016  № 302

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 квітня 2016 р.
за № 593/28723

ПОРЯДОК формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення

І. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає механізм формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для суб’єктів природних монополій, які провадять або мають намір провадити господарську діяльність з централізованого водопостачання та/або водовідведення, ліцензування якої здійснюється НКРЕКП.
1.2. Цей Порядок застосовується під час установлення НКРЕКП тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для суб’єктів природних монополій, зазначених у пункті 1.1 цього розділу, та поширюється на цих суб’єктів під час розрахунку таких тарифів.
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
24.03.2016  № 364

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2016 р.
за № 643/28773

ПРОЦЕДУРА
встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення

І. Загальні положення

1.1. Цю Процедуру розроблено відповідно до Законів України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про питну воду та питне водопостачання».

1.2. Ця Процедура застосовується НКРЕКП при встановленні тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення і поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали у встановленому законодавством порядку ліцензії на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення та ліцензування діяльності яких здійснюється НКРЕКП (далі – ліцензіати).
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України
від 1 червня 2011 р. № 869

ПОРЯДОК формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає механізм формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках, які провадять або мають намір провадити господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення.

2. Цей Порядок застосовується під час установлення органами місцевого самоврядування (далі - уповноважені органи) тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення для суб'єктів природних монополій, а також для суб'єктів господарювання на суміжних ринках, зазначених у пункті 1 цього Порядку, та поширюється на таких суб'єктів під час розрахунку таких тарифів.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 602 від 21.08.2013, № 532 від 01.10.2014, № 670 від 02.09.2015}
Різницю бачите?
Записаний

Борис1952

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю

А конкретно на запитання відповісти слабо ?
 Я, особисто, різницю бачу. Та мене цікавить думка юриста, як бачить цю різницю суддя районного суду, який буде розглядати позов про неправомірність (незаконність) постанови міської ради про затвердження тарифу на підставі того, що представлений розрахунок не відповідає вимогам законодавчих актів (і яких саме законодавчих актвів).
                                Борис. 19.03.2017р.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
В Чигирині подорожчає водопостачання та водовідведення
Опубліковано: Середа, 22 лютого 2017, 12:31
Комунальне підприємство «Чигирин» Чигиринської міської ради доводить до відома споживачів інформацію про намір змінити ціну/тариф на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та встановити вартість вказаних комунальних послуг в наступних розмірах:
1) релігійні організації, установи та організації, що фінансуються за рахунок бюджетів усіх рівнів, населення, яке проживає в приватних житлових будинках та квартирах багатоквартирних
будинків без технічних засобів обліку холодної води, а також інші категорії споживачів:
водопостачання — 12,90 грн/куб. метр;
водовідведення — 15,08 грн/куб. метр;
2) населення, яке проживає в квартирах багатоквартирних будинків з технічними засобами обліку холодної води:
водопостачання — 14,02 грн/куб. метр;
водовідвдення — 16,20 грн/куб. метр.
Необхідність зміни ціни/тарифу на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення пов’язана з невідповідністю чинних тарифів, які введено в дію з 01.01.2013, розміру фактичних економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво, що зумовлено збільшенням вартості електричної енергії та паливно-мастильних матеріалів, збільшення розміру мінімальної заробітної плати, підвищенням вартості послуг сторонніх організацій тощо.
Зауваження і пропозиції щодо наміру змінити ціну/тариф на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються письмово за адресою підприємства: вул. Енергетиків, 11/1 м. Чигирин протягом 14 календарних днів з дня розміщення цього оголошення.
http://vmisti.in.ua/index.php/novini/1421-v-chigirini-podorozhchae-vodopostachannya-ta-vodovidvedennya
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А конкретно на запитання відповісти слабо ?
Пан Борис ще й ХАМ? Перечитайте "Правила форуму", а то ризикуєте вилетіти звідси!
Я, особисто, різницю бачу.
Так тоді Ви повинні знати і відповідь на своє питання:
Питання : вимогам яких законодавчих актів повинен відповідати комплект документів, який подає комунальне підприємство міській раді на перевірку та затвердження тарифів на водопостачання та водовідведення ?
Правда,  дивлячись на  Ваші дописи з питань ТПВ, виникають деякі сумніви...
Відповідь: ОМС керується порядком з ПКМУ № 869.
Та мене цікавить думка юриста, як бачить цю різницю суддя районного суду, який буде розглядати позов про неправомірність (незаконність) постанови міської ради про затвердження тарифу на підставі того, що представлений розрахунок не відповідає вимогам законодавчих актів (і яких саме законодавчих актвів).
Тобто Вам Все зрозуміло, а судді ні?  Так будете доводити, чи вимагати доведення відповідачем :
Цитувати
Стаття 71. Обов'язок доказування
1. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
...      ... 
Які організації в Черкаській області можуть (мають повноваження) провести аудит комплекту документів, поданих на затвердження тарифу ?
Запитайте в Черкаської ОДА.
Для довідки. Ваш ОМС 14.03.2017р. Затвердив новий "Порядок встановлення/погодження тарифів на житлово-комунальні послуги виконавчим комітетом Чигиринської міської ради" (у вкладенні).
Записаний

Борис1952

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю

Я Вас зрозумів. Запитання знімаю.
                          Борис
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email