'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Nic

Сторінок: [1]
1
Дякую за роз'яснення, тепер зрозуміло що допустила помилку оскільки просила капітальний ремонт, а необхідно було поточний.
Але маю проблему бо не знаю як з'ясувати хто саме повинен виконати поточний ремонт труб Управитель КП чи Наймодавець?

Оскільки в Житловому Кодексі Української РСР в ст.176 йдеться про таке-- Капітальний ремонт жилих будинків, технічне обслуговування їх інженерного обладнання, а також поточний ремонт жилих приміщень, що його зобов'язаний провадити наймодавець (житлово-будівельний кооператив), здійснюються відповідно до правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території, правил і норм технічної експлуатації житлового фонду.

Я звернула увагу саме на цей Закон бо я не власник житла, квартира не приватизована.

2
Дякую за роз'яснення.

В моєму зверненні до Управителя Керуючої компанії йшлося що в червні 2019р. за моєю адресою проживання (в квартирі №11) сталася аварія на системі трубопроводів у ванній кімнаті що призвело до залиття сусідів нижніх поверхів. Представники виконавця (сантехніки) вжили тимчасових заходів по усуненню аварійної течі трубопроводів встановивши заглушки. В зверненні була висунута вимога до Управителя КП провести капітальний ремонт трубопроводів(стояків) в моїй ванній кімнаті які протікають через зношенність та іржавість.

В своїй відповіді Управитель КП стверджує що протікання та аварія сталася не в моїй квартирі (№11) а в мого сусіда поверхом вище (над мною -кв №15) і що саме в нього були представники виконавця які нібито виявили протікання та усунули його. Але в дійсності під час залиття я разом з представниками виконавця знаходилася в квартирі мого сусіда зверху у ванній кімнаті та бачила що аварії та протікання в ньго не було виявлено(точніше в нього був повний капремонт всіх труб, а в моїй квартирі в свою чергу не була мокрою стеля).
Тому представники виконавця попросили мене забезпечити доступ у мою ванну кімнату, після цього вони встановили що саме мої трубопроводи були причиною залиття і встановили заглушки на мої труби по стояку.
Акт про виконання робіт з усунення витоків представники виконавця не надали, при мені акт не складали.

Як мені зараз довести що труби знаходяться в аварійному стані і потребують негайної заміни?
Окрім того на даний час в мене не встановлені лічильники ГВП та ХВП, вважаю що на такі труби встановлювати їх неможливо.

3
Я наймач жилого приміщення з виданим ордером згідно Житлового Кодексу Української РСР

Закон України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку
Стаття 9. Форми управління багатоквартирним будинком
2. Наймачі, орендарі та інші користувачі квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку можуть брати участь в управлінні багатоквартирним будинком виключно за дорученням власників таких квартир та приміщень.

Співвласник багатоквартирного будинку (далі - співвласник) - власник квартири у багатоквартирному будинку.

Управління багатоквартирним будинком - вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов’язків співвласників, пов’язаних з володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку;


Прошу допомогти, де я можу дізнатися чи власники квартир видали доручення?
Чи я правильно розумію що якщо тільки мені дали право за дорученням приймати участь в управлінні спільльним майном я можу отримати ремонт труб?

4
Прошу допомогти. Являюсь орендарем квартири будинку 1964р. забудови. Квартира неприватизована.
Труби ГВП та ХВП по стояку у моїй ванній кімнаті з моменту забудови не замінювались. Труби зносилися, заіржавіли та дали течу.
Хто повинен забезпечити заміну труб по стояку в моїй ванній кімнаті?
Чи являються дані труби спільним майном співвласників багатоквартирного будинку, який обслуговує Управитель кп Керуючої компанії?
Я орендар неприватизованого житла.

5
Дякую!

В ПКМУ № 1145  в Додаток до Порядку засмучує те що в акті-претензії, на відміну від ПКМУ #630 Додаток 2 до Правил в акті-претензії є слова " У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг..."
Де дописати таке ж речення в акті-претензії  ПКМУ № 1145 не маю уяви


6
Дякую за відповідь, але, нажаль, для мене незрозрозуміло.

ПАТ "Київенерго" ввів традицію в  багатоквартирному будинку надавати ГВП температурою +26...
Цю традицію підтримує новий виконавець КП "Київтеплоенерго".
В свою чергу в ЗМІ теж продовжують традицію -  "доносити"  до споживачів інформацію що відправивши акт-претензію споживач може розраховувати лише на перерахунок по тарифу холодної (що нижче +40).
Жодного разу не висвітлюється тема про відновлення послуги із наданням належної якості (не нижче +55).
Отримуєш перерахунок як за холодну? і радій,  користуйся нижче +40, хоч 100років.

Постанова #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення".
Постанова #1145 "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг."

Як треба складати акт-претензію з КП"Київтеплоенерго" користуючись Постановою #630 чи #1145?
В чому різниця між Постановами, і який варіант (для КП) є правильним(процесуальним) з юридичної точки зору?

7
Раніше моїм виконавцем послуг з гарячого водопостачання було Публічне акціонерне товариство (ПАТ)  Київенерго, складали акт-претензію згідно Постанови #630 та Додаток #2 до Правил.

Тепер виконавець змінився на Комунальне підприємство виконавчого органу Київради
(Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

Виходить щоб скласти акт-претензію з "комунальним виконавцем" вже не можна користуватись Постановою #630 та Додаток #2 до Правил?

Необхідно складати акт-претензію за новим зразком Додаток до Порядку згідно Постанови #1145  "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг..."?

Маю зацікавленість складати акти-претензії правильно,  щоб в подальшому зобов'язати виконавця КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» забезпечити відповідний рівень послуги.

8
В ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" немає посилання на Акт-претензію(як зразок).
Нажаль неможливо скористатися цим актом-претензією не ознайомившись з Постановою.

Автор не вказує якою Постановою затверджена дана форма акту-претензії?

9
Дякую за відповідь.
На Урядовому порталі опублікована інформація
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kmu.gov.ua/news/minregion-rozrobiv-mehanizm-perevirki-yakosti-zhitlovo-komunalnih-poslug-gennadij-zubko&ved=2ahUKEwiDxqS9rPfhAhVDAxAIHb89Cl0QFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2yPZCx2FLziFjRRNGO_5yX

В кінці тексту повідомлено " Постановою затверджена форма акта-претензії та механізм його задоволення."
Автор не вказує якою Постановою затверджена дана форма акту-претензії?
Та якщо скачати цей акт-претензію чому він різниться від Додатку #2 до Правил в Постанові #630?

10
Надсилаю Повідомлення лише Укрпоштою письмово з описом вкладення.

Нажаль, не знаю, як зараз, з 1 травня 2019р. мені як споживачу необхідно скласти АКТ- претензію про неналежне надання послуг з ГВП,
через ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (статті 27,28) чи користуючись опублікованим Договором надання послуг з ЦО та ГВ" від КП "Київтеплоенерго" в газеті "Хрещатик" від 28.03.2018 р. (пункти 27-33) та Постановою #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого..."?

11
Вітаю! Прошу допомоги розібратися в такому питанні.
Проживаю в багатоквартирному будинку (хрущовка) з Виробничо-обслуговуючим підрозділом (ВОП) Шевченківського району.

13 років поспіль температура ГВП нижче 40 град.С (від 25 до 36 град. С.)

Питання в тому, як зараз, з 1 травня 2019р. мені як споживачу необхідно скласти АКТ- претензію про неналежне надання послуг з ГВП,
через ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" чи користуючись опублікованим Договором надання послуг з ЦО та ГВ" від КП "Київтеплоенерго" в газеті "Хрещатик" від 28.03.2018 р. (пункти 27-33) та Постановою #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого..."?

В мене немає договору з КП "Київтеплоенерго",  в мене є лише договір приєднання через газету Хрещатик.

Мені складати Акт-претензію користуючись ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" чи згідно з договором приєднання КП "Київтеплоенерго"  через газету Хрещатик?

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email