Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - Nic
Сторінок: [1]
1
« : 18 Травня 2020, 10:38:33 »
Дякую за роз'яснення, тепер зрозуміло що допустила помилку оскільки просила капітальний ремонт, а необхідно було поточний. Але маю проблему бо не знаю як з'ясувати хто саме повинен виконати поточний ремонт труб Управитель КП чи Наймодавець?
Оскільки в Житловому Кодексі Української РСР в ст.176 йдеться про таке-- Капітальний ремонт жилих будинків, технічне обслуговування їх інженерного обладнання, а також поточний ремонт жилих приміщень, що його зобов'язаний провадити наймодавець (житлово-будівельний кооператив), здійснюються відповідно до правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території, правил і норм технічної експлуатації житлового фонду.
Я звернула увагу саме на цей Закон бо я не власник житла, квартира не приватизована.
2
« : 06 Травня 2020, 14:56:51 »
Дякую за роз'яснення.
В моєму зверненні до Управителя Керуючої компанії йшлося що в червні 2019р. за моєю адресою проживання (в квартирі №11) сталася аварія на системі трубопроводів у ванній кімнаті що призвело до залиття сусідів нижніх поверхів. Представники виконавця (сантехніки) вжили тимчасових заходів по усуненню аварійної течі трубопроводів встановивши заглушки. В зверненні була висунута вимога до Управителя КП провести капітальний ремонт трубопроводів(стояків) в моїй ванній кімнаті які протікають через зношенність та іржавість.
В своїй відповіді Управитель КП стверджує що протікання та аварія сталася не в моїй квартирі (№11) а в мого сусіда поверхом вище (над мною -кв №15) і що саме в нього були представники виконавця які нібито виявили протікання та усунули його. Але в дійсності під час залиття я разом з представниками виконавця знаходилася в квартирі мого сусіда зверху у ванній кімнаті та бачила що аварії та протікання в ньго не було виявлено(точніше в нього був повний капремонт всіх труб, а в моїй квартирі в свою чергу не була мокрою стеля). Тому представники виконавця попросили мене забезпечити доступ у мою ванну кімнату, після цього вони встановили що саме мої трубопроводи були причиною залиття і встановили заглушки на мої труби по стояку. Акт про виконання робіт з усунення витоків представники виконавця не надали, при мені акт не складали.
Як мені зараз довести що труби знаходяться в аварійному стані і потребують негайної заміни? Окрім того на даний час в мене не встановлені лічильники ГВП та ХВП, вважаю що на такі труби встановлювати їх неможливо.
3
« : 04 Травня 2020, 09:24:07 »
Я наймач жилого приміщення з виданим ордером згідно Житлового Кодексу Української РСР
Закон України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку Стаття 9. Форми управління багатоквартирним будинком 2. Наймачі, орендарі та інші користувачі квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку можуть брати участь в управлінні багатоквартирним будинком виключно за дорученням власників таких квартир та приміщень.
Співвласник багатоквартирного будинку (далі - співвласник) - власник квартири у багатоквартирному будинку.
Управління багатоквартирним будинком - вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов’язків співвласників, пов’язаних з володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку;
Прошу допомогти, де я можу дізнатися чи власники квартир видали доручення? Чи я правильно розумію що якщо тільки мені дали право за дорученням приймати участь в управлінні спільльним майном я можу отримати ремонт труб?
4
« : 03 Травня 2020, 10:44:05 »
Прошу допомогти. Являюсь орендарем квартири будинку 1964р. забудови. Квартира неприватизована. Труби ГВП та ХВП по стояку у моїй ванній кімнаті з моменту забудови не замінювались. Труби зносилися, заіржавіли та дали течу. Хто повинен забезпечити заміну труб по стояку в моїй ванній кімнаті? Чи являються дані труби спільним майном співвласників багатоквартирного будинку, який обслуговує Управитель кп Керуючої компанії? Я орендар неприватизованого житла.
5
« : 02 Травня 2019, 19:11:34 »
Дякую!
В ПКМУ № 1145 в Додаток до Порядку засмучує те що в акті-претензії, на відміну від ПКМУ #630 Додаток 2 до Правил в акті-претензії є слова " У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг..." Де дописати таке ж речення в акті-претензії ПКМУ № 1145 не маю уяви
6
« : 02 Травня 2019, 15:04:59 »
Дякую за відповідь, але, нажаль, для мене незрозрозуміло.
ПАТ "Київенерго" ввів традицію в багатоквартирному будинку надавати ГВП температурою +26... Цю традицію підтримує новий виконавець КП "Київтеплоенерго". В свою чергу в ЗМІ теж продовжують традицію - "доносити" до споживачів інформацію що відправивши акт-претензію споживач може розраховувати лише на перерахунок по тарифу холодної (що нижче +40). Жодного разу не висвітлюється тема про відновлення послуги із наданням належної якості (не нижче +55). Отримуєш перерахунок як за холодну? і радій, користуйся нижче +40, хоч 100років.
Постанова #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення". Постанова #1145 "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг."
Як треба складати акт-претензію з КП"Київтеплоенерго" користуючись Постановою #630 чи #1145? В чому різниця між Постановами, і який варіант (для КП) є правильним(процесуальним) з юридичної точки зору?
7
« : 01 Травня 2019, 11:55:56 »
Раніше моїм виконавцем послуг з гарячого водопостачання було Публічне акціонерне товариство (ПАТ) Київенерго, складали акт-претензію згідно Постанови #630 та Додаток #2 до Правил.
Тепер виконавець змінився на Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
Виходить щоб скласти акт-претензію з "комунальним виконавцем" вже не можна користуватись Постановою #630 та Додаток #2 до Правил?
Необхідно складати акт-претензію за новим зразком Додаток до Порядку згідно Постанови #1145 "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг..."?
Маю зацікавленість складати акти-претензії правильно, щоб в подальшому зобов'язати виконавця КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» забезпечити відповідний рівень послуги.
8
« : 30 Квітня 2019, 17:08:06 »
В ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" немає посилання на Акт-претензію(як зразок). Нажаль неможливо скористатися цим актом-претензією не ознайомившись з Постановою.
Автор не вказує якою Постановою затверджена дана форма акту-претензії?
10
« : 30 Квітня 2019, 09:25:01 »
Надсилаю Повідомлення лише Укрпоштою письмово з описом вкладення.
Нажаль, не знаю, як зараз, з 1 травня 2019р. мені як споживачу необхідно скласти АКТ- претензію про неналежне надання послуг з ГВП, через ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (статті 27,28) чи користуючись опублікованим Договором надання послуг з ЦО та ГВ" від КП "Київтеплоенерго" в газеті "Хрещатик" від 28.03.2018 р. (пункти 27-33) та Постановою #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого..."?
11
« : 29 Квітня 2019, 15:25:01 »
Вітаю! Прошу допомоги розібратися в такому питанні. Проживаю в багатоквартирному будинку (хрущовка) з Виробничо-обслуговуючим підрозділом (ВОП) Шевченківського району.
13 років поспіль температура ГВП нижче 40 град.С (від 25 до 36 град. С.)
Питання в тому, як зараз, з 1 травня 2019р. мені як споживачу необхідно скласти АКТ- претензію про неналежне надання послуг з ГВП, через ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" чи користуючись опублікованим Договором надання послуг з ЦО та ГВ" від КП "Київтеплоенерго" в газеті "Хрещатик" від 28.03.2018 р. (пункти 27-33) та Постановою #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого..."?
В мене немає договору з КП "Київтеплоенерго", в мене є лише договір приєднання через газету Хрещатик.
Мені складати Акт-претензію користуючись ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" чи згідно з договором приєднання КП "Київтеплоенерго" через газету Хрещатик?
Сторінок: [1]
|