'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Знову Воля-Кабель докучає ...  (Прочитано 3059 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Знову Воля-Кабель докучає ...
« : 15 Жовтня 2009, 15:27:20 »

Знову Воля-Кабель докучає ...
====================
15 жовтня 2009 р. На адресу abonents@voliacable.com
Шановні керівники компанії "Воля-Кабель"!
Висловлюю Вам свою претензію щодо неналежної реакції Вашого персоналу у вирішенні питання - чи проплатив я за користування Вашими послугами по договору № ***631? Ось що я сьогодні отримав:
Перше повідомлення:
========================================================
Шановний абоненте Куля Віктор Іванович!
Послуга "Інтернет" Договір ***631 Пакет Цифровой старт/до2Мбит(116)
Електронна адреса: ****@voliacable.com
Дякуємо, що Ви користуєтесь нашими послугами!
Повідомляємо Вам про те, що на Ваш особовий рахунок станом на 15-10-2009 00:00 не надійшла оплата за квитанцією № 180226134, підтверджену Вами 07-10-2009.
У разі ненадходження коштів протягом 2-х діб, надання послуги може бути призупинено. З метою уникнення небажаного блокування послуги, просимо надіслати копію квитанції факсом 207-35-83 або зателефонувати за номером 541-90-10, чи звернутись до найближчого контакт-центру з квитанцією про сплату.
Адреси контакт-центрів http://www.volia.com/support/contacts
З повагою, абонентський відділ.
--------------------------------------------
Друге повідомлення:
========================================================
Шановний абоненте Куля Віктор Іванович!
Послуга "Цифровое ТВ" Договір ***631 Пакет Україна і світ (210)
Електронна адреса: ****@voliacable.com
Дякуємо, що Ви користуєтесь нашими послугами!
Повідомляємо Вам про те, що на Ваш особовий рахунок станом на 15-10-2009 00:00 не надійшла оплата за квитанцією № 180223228, підтверджену Вами 07-10-2009.
У разі ненадходження коштів протягом 2-х діб, надання послуги може бути призупинено. З метою уникнення небажаного блокування послуги, просимо надіслати копію квитанції факсом 207-35-83 або зателефонувати за номером 541-90-20, чи звернутись до найближчого контакт-центру з квитанцією про сплату. Адреси контакт-центрів http://www.volia.com/support/contacts
З повагою, абонентський відділ.
--------------------------------------------
=======================================================
Однак, надана Вами інформація не відповідає дійсності. Оплату я здійснив по обох квитанціях через iBox відповідно до рекомендацій Вашого сайту. Вимушений був сьогодні витрачати свій час, протягом 30 хвилин додзвонюватися за вказаними телефонами, потім передати по факсу 207-35-83 чеки у підтвердження оплати на 50 грн. за послуги Інтернету та 45 грн. за цифрове ТБ.
У мене просте питання - чому Ваша компанія не може відрегулювати свої відносини з платіжними системами у такий спосіб, щоб не завдавати зайвого клопоту абонентам? Чи це є однією з основних засад Вашої діяльності? Прошу Вас, дати конкретну відповідь з посиланнями на норми права.
Крім того, висловлюю свою претензію Вашому працівникові по імені Андрій, який відповідав на мою претензію потелефону 541-90-20. Протягом 20 хвилин він не зміг збагнути суть моєї претензії, а замість цього пояснював мені, доктору наук, громадському правозахисникові, як працює банківська система в Україні. І зупинити його словоблуддя було неможливо.
Нарешті, він повідомив, що питання не належить до його компетенції і порекомендував звернутися за електронною адресою abonents@voliacable.com . Але ж це можна було повідомити протягом 30 секунд розмови!
На цю претензію прошу також дати аргументовану відповідь, з посиланням на ЗУ "Про захист прав споживачів".
Наперед дякую за розуміння і сподіваюсь на Ваші конкретні дії для уникнення подібних конфліктів у подальшому.
Можливо, на Вашому порталі слід внести доповнення до інструкцій щодо порядку оплати. Наприклад, такого змісту, що у разі оплати не через банківську установу, а через іншу платіжну систему, підтверджувати факт оплати послуг відповідно до номерів отриманих повідомлень не потрібно. Але тоді яким чином повідомляти?
А щодо поведінки Андрія - прошу провести з ним бесіду-інструктаж, як слід вести ділові переговори та економити час абонентів, що звертаються за рекомендованими Вами телефонами. Якщо для вирішення поставленого питання я вимушений витратити 20 хвилин свого дорогоцінного часу, то наступного разу пропоную вирішувати подібні суперечки протягом однієї хвилини. Чому дорогоцінного - зрозумієте з подальшого. Це у Ваших можливостях.
Принагідно повідомляю адресу свого персонального сайту: http://gro-za.io.ua
Це звернення оприлюднене на Форумі даного сайту. Якщо надійде відповідь, то вона також буде розміщена у відповідній гілці Форуму.
З повагою, Ваш абонент.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ось перша відповідь Волі-Кабеля і моя реакція. Як можна здогадатися, серіал продовжується. Як вони вже мені набридли! Але вибору немає - монополісти!
=============================================
Шановна Наталіє!
Дякую Вам за те, що не залишили без уваги моє звернення. Однак, я не задоволений змістом Вашої відповіді.
Усі правила оплати повинні бути оприлюдненими і доступними для усіх абонентів Вашої компанії. Абонент не повинен щось досліджувати методом проб та помилок. Ваша фраза "Просимо Вас надалі обрати один спосіб оплати послуг" взагалі юридично нікчемна. Невже, на Вашу думку, я не обрав спосіб оплати. І де написано, що він повинен бути одним?
Моя претензія полягає у тому, що компанія не забезпечила абонентам комфортне користування БУДЬ-ЯКИМ способом оплати, передбачений Вашими правилами. Або, принаймі, повною і достовірною інформацією щодо кожного способу оплати. Та і не в оплаті спір, а про безпідставні попередження та погрози з Вашого боку призупинити надання послуг, які насправді оплачені наперед. Це відбувається неззалежно від способу оплати. Самі пишете, що оплата через банк доходить до Вас через 5-10 робочих днів. А наслідки? Набридливі нагадування по ел-пошті про необхідність оплати.
Крім того, я не отримав відповіді стосовно поведінки Вашого співробітника Андрія. Чи навчили Ви вже його грамотному спілкуванню з абонентами? Якщо ні, то пропоную навчити на кращих європейських прикладах, а не на доморощеному радянському досвіді.
Вибачте за різкість, але я дуже невдоволений, і у разі отримання подальших відписок не по суті претензії вимушений буду захищати свою позицію у суді. Повірте, я це вмію.
До речі, і раніше у мене були претензії до Вашої компанії. Не знаю, що допомогло, але з деякого часу моя поштова скринька Укрпошти не засмічується непотрібними повідомленнями з боку компанії. Рідше стали набридати з електронними рахунками, які я не замовляв. Це позитив. А негатив - те, про що я Вам написав раніше, і пишу тепер.
Якщо це не Ваша компетенція - вирішити спір, то передайте його на розсуд керівництва компанії. А що мені варто чи не варто робити - це не Ваша справа. Вибирає споживач на підставі повної і достовірної інформації, яку Ви повинні довести до відома кожного споживача Ваших послуг до їх надання (читайте ЗУ "Про захист прав споживачів").
=========================================
----- Original Message -----
From: abonents To: \\\'Victor Kulya\\\'
Sent: Thursday, October 15, 2009 3:51 PM Subject: RE: Оплата за ТБ та Інтернет по договору ***631
Доброго дня!
Шановний абоненте,
Ви отримали повідомлення про закінчення строку кредиту від 07.10.2009р. При підтвердженні оплати через Персональний сайт абонента автоматично по номеру рахунка відкривається кредит строком на 10 днів (ця дія робиться у випадку оплати рахунка через банк, бо інформація про сплату отримується через 5 – 10 робочих днів). Після отримання коштів кредит закривається автоматично.
При сплаті коштів через термінал Ibox, оплата зараховується на протязі 15 хвилин.
В вашому випадку не варто було вносити повідомлення про сплату через Персональний сайт абонента, бо плата була проведена через термінал Ibox:

Дата оплаты Сумма Примечание Дата ввода Автор № бандероли Банк
07-10-2009 50.00 07-10-2009 admin ibox 272286455 Креди Лионе Украина АО

Дата оплаты Сумма Примечание Дата ввода Автор № бандероли Банк
07-10-2009 45.00 07-10-2009 admin ibox 272286686 Креди Лионе Украина АО
Кредити по підтвердженим квитанціям закрито. Просимо Вас надалі обрати один спосіб оплати послуг. Дякуємо за співпрацю! З повагою, Наталія Консультант клієнтського обслуговування
================================================
Серіал буде продовжений?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email