'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Помогите проверить формирование новых тарифов  (Прочитано 8912 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
На обсуждение населению отводится 14 дней. Вот и получается, пока найдешь местную публикацию, затем возьмешь расчеты (допусти дали) надо найти необходимые нормы и законы, пока пересчитаешь и изложишь, придешь, а время обсуждения прошло. Все для народа.
Так, проблема з часом є. Азарова давно нема. Вже тільки після нього  шість разів зміни вносились, але ні хто змінювати порядок ознайомлення громадян з новими тарифами навіть не  думає.
Поки проект нового тарифу не опубліковано, Розрахунок не нададуть. Потім часу обмаль...
 

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Только ЖКУ, тема для экономиста несколько специфическая. Требует дополнительного разбирательства. Именно по этому там и твориться мутное и темное.
Нічого особливого. Просто  йому потрібно мати текст Наказу від 25.12.2013 № 603 ( раніше наказу № 59).
Цитувати
Не имея проекта новых тарифов уже можно делать запросы по счетчику для лифта, по насосу в водоканал, по счетчику для мест общего пользования и еще кое-что.
Радив би додатково ознайомитися з наказом № 214. Він вже  скасований, але інформація є корисною. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0917-99

І ще... Потрібно вимагати, щоб у розрахунку тарифу на освітлення було вказано і доведено до відома споживачів потужність ламп. Бо розразунок можна зробити на 100 Вт лампи, а потім поставити 40 Вт.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
На обсуждение населению отводится 14 дней. Вот и получается, пока найдешь местную публикацию, затем возьмешь расчеты (допусти дали) надо найти необходимые нормы и законы, пока пересчитаешь и изложишь, придешь, а время обсуждения прошло. Все для народа.
Так, проблема з часом є. Азарова давно нема. Вже тільки після нього  шість разів зміни вносились, але ні хто змінювати порядок ознайомлення громадян з новими тарифами навіть не  думає.
Поки проект нового тарифу не опубліковано, Розрахунок не нададуть. Потім часу обмаль...


http://khersonci.com.ua/top-news/25-news/kherson-city/dokumenty/6383-rekomendatsiji-vikonkomu.html

Крім того, на сьогоднішній день існує ряд обставин, які перешкоджають виконанню цими підприємствами економічно обґрунтованих розрахунків витрат на виробництво окремих складових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме, відсутність чинних рішень, якими затверджено:
- схеми прибудинкових територій по кожному будинку, що обслуговує КП «Дніпровський»;
- норми накопичення сміття;
- порядок розрахунку витрат з обслуговування та ремонту ліфтів.

http://ksza.ks.ua/news/society/55352-antimonopolniy-komtet-vvazhaye-scho-zheki-obmanyuyut-zhitelv.html

(click to show/hide)

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

http://khersonci.com.ua/top-news/25-news/kherson-city/dokumenty/6383-rekomendatsiji-vikonkomu.html

Цитувати
Крім того, на сьогоднішній день існує ряд обставин, які перешкоджають виконанню цими підприємствами економічно обґрунтованих розрахунків витрат на виробництво окремих складових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме, відсутність чинних рішень, якими затверджено:
- схеми прибудинкових територій по кожному будинку, що обслуговує КП «Дніпровський»;
- норми накопичення сміття;
- порядок розрахунку витрат з обслуговування та ремонту ліфтів.
- Будинок дописувача обслуговує ТОВ "Україна". У згаданих рішеннях з встановлення тарифів  будинок дописувача відсутній.
- "Сміття"- взагалі юридично нікчемний термін. Законодавчо визначений термін "ПОБУТОВІ ВІДХОДИ" ( тверді або рідкі).  "НОРМИ надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Херсоні для житлових будинків"  затверджено Рішенням виконкому міської ради від 21.06.2011р. № 298 (Не відомо чи була публікація, потрібно з'ясовувати.) Відомо, що був протест прокурора. Протест відхилено - рішення від 21.08.2012р. № 284.
- Стосовно "порядку розрахунку витрат з обслуговування та ремонту ліфтів" взагалі "пальцем у небо".  Це не рівень  місцевої  влади. На законодавчому рівні все визначено.
Цитувати
"Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації" Мінбуд України; Наказ, Порядок, Коефіцієнти від 09.11.2006 № 369
Наказ є  чинним.
Складається враження, що у Херсонському обласному ТВ АМКУ працюють  профани.

http://ksza.ks.ua/news/society/55352-antimonopolniy-komtet-vvazhaye-scho-zheki-obmanyuyut-zhitelv.html
Цитувати
Адміністративною колегією Херсонського обласного територіального відділенням АМКУ прийняті рішення у справах, розпочатих відносно надавачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – КП «Дніпровський», КП «Таврійський», КП «Центр», ТОВ «Шумен», ТОВ «Україна», ПП «Жилтранс», ПП «Жилсервис», ПП «ВЖЦ Аріадна» та ЖЕК № 1 Суворовського району, повідомляє територіальне відділення антимонопольного комітету.

Читаємо далі:
Цитувати
Рішеннями адміністративної колегії  Відділення така бездіяльність житлово-експлуатаційних організацій визнана порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
При прийнятті рішень адмінколегією було враховано, що усі обслуговуючі організації в ході засідання адміністративної колегії надали докази щодо усунення зазначених порушень

Тобто  станом на 04-03-2015р. "всё в ажуре"!  ;D
То про що мова?

« Останнє редагування: 09 Січня 2016, 16:13:04 від Юрій Васильович »
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

- Будинок дописувача обслуговує ТОВ "Україна". У згаданих рішеннях з встановлення тарифів  будинок дописувача відсутній.

http://www.city.kherson.ua/acts/v214.doc
Цитувати
враховуючи рекомендації Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 03.06.2014 № 2/15-рк/к, 2/16-рк/к, 2/17-рк/к, 2/18-рк/к, 2/19-рк/к, 2/20-рк/к, 2/21-рк/к,  2/22-рк/к, 2/23-рк/к


цілком очевидно що серед рекомендацій 2/15-рк/к, 2/16-рк/к, 2/17-рк/к, 2/18-рк/к, 2/19-рк/к, 2/20-рк/к, 2/21-рк/к,  2/22-рк/к, 2/23-рк/к є і рекомендація ТОВ "Україна", яку і інтернеті не викладено. (викладено більш пізнішу версію) http://khersonci.com.ua/dokumenty/6382-rekomendatsiji-zhitlovim-organizatsiyam.html

Цитувати
- схеми прибудинкових територій по кожному будинку


Очевидно виконком виконує рекомендації антимонопольного комітету, прийнявши рішення 19.08.2014        № 214 http://www.city.kherson.ua/acts/v214.doc

Цитувати
Тобто  станом на 04-03-2015р. "всё в ажуре"! 
То про що мова?


Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (надалі – Мінрегіон України) листом від 11.02.2014 № 7/20-1715 надає такі роз'яснення: згідно з вимогами пункту 2 Порядку, тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг, що визначений додатком до Порядку. Зазначений перелік налічує 18 послуг, які мають обов'язково надаватися для належного утримання та збереження житлового фонду.

А стільки з 18 послуг надає ТОВ Україна на підставі рішення № 143 17.06.2014 на яке воно посилається (див. перший пост цієї теми)
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
А стільки з 18 послуг надає ТОВ Україна на підставі рішення № 143 17.06.2014 на яке воно посилається (див. перший пост цієї теми)
Див. тему про  визначення правомірним застосування рішення № 143 у  судовому порядку,  бо іншого рнема.  ;D
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Зазначений перелік налічує 18 послуг, які мають обов'язково надаватися для належного утримання та збереження житлового фонду.
Їх уже не 18. Це по-перше. Мінрегіон не вище від  КМУ Це по-друге.
Постанова КМУ:
Цитувати
Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.

Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.

Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Навіщо ОМС затверджувати перелік, коли  він  був би обов'язковим увесь? Термін "з  урахуванням" не  тотожний терміну "обов'язковий".
Це самі комунальники були ініціаторами (  можливо через підставних  осіб) звернень до Мінрегіону і до  АМКУ. Мета чітко визначена в рекомедаціях АМКУ - збільшити тариф.  Перелік послуг у Херсоні складено з порушеннями і його потрібнно виправляти. Але цце не значить що трреба включити всі 17 послуг. Щоб Ви розуміли, збільшення переліку буде не за  ті  самі кошти. Кожна з 17 послуг має окрему  вартість. Більше  послуг - більший тариф. Це і є метою комунальників. Тим паче, що окремі послуги (від яких ОМС відмовляється заради зменшення тарифу) вони виконувати і не будуть. А кошти збиратимуть.  Це
Цитувати
Освітлення  підвалів та підкачування води
Експлуатація номерних знаків на будинках
Поливання дворів, клумб і газонів
Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, (їх  нема в 90% будинків)
Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
Прибирання сходових кліток
Ці послуги не впливають на технічний стан будинків.   Прибирання сходових кліток можуть забезмечити мешканці своїми силами.
А ліфти? Вони ж  не  у всіх  будинках. А в переліку ж вони  є. То що, усім плату запровадити,  послуги ж  обов'язкові?

Ще раз цитую підсумкове повідомлення:
Цитувати
Рішеннями адміністративної колегії  Відділення така бездіяльність житлово-експлуатаційних організацій визнана порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
При прийнятті рішень адмінколегією було враховано, що усі обслуговуючі організації в ході засідання адміністративної колегії надали докази щодо усунення зазначених порушень
  Все, УСУНУЛИ! Доречі,   де рішення АМКУ? Штрафи накладено? Чи пальцем посварили?
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
Все, УСУНУЛИ! Доречі,   де рішення АМКУ? Штрафи накладено? Чи пальцем посварили?


http://www.amc.gov.ua/amku/control/khe/uk/publish/article/82487;jsessionid=4E878E0A9A8BB52C887171CCB9EF28C7.app2

Цитувати
Результати роботи територіального відділення АМКУ на ринку надання житлово-комунальних послуг

В ході проведення дослідження ринків надання житлово-комунальних послуг, яке здійснюється на виконання Пріоритетів роботи Херсонського обласного територіального відділення АМКУ на 2014 рік, погоджених Головою Херсонської облдержадміністрації 31.12.2013, затверджених Головою АМКУ та з метою забезпечення єдиного, для всіх регіонів підходу до формування тарифів у сфері житлово-комунальних послуг постановою КМУ від 1 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» виявлено, що дії житлових організацій м.Херсон, які полягають у наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій без врахування переліку послуг, визначеного Порядком формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій визначеним Постановою Кабміну, можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, оскільки вони не отримають Послуги від житлових організацій в повному обсязі, як це передбачено Порядком.

З метою припинення дій, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, керуючись статтею 46 Закону України "Про захист економічної конкуренції", адміністративна колегія Відділення 05 червня 2014 року рекомендувала комунальним підприємствам міста Херсона протягом трьох місяців з дня отримання рекомендацій вжити заходів щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за тарифами, сформованих відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», зокрема з урахуванням переліку послуг, визначеного цим Порядком та визначенням розміру кожної складової для цих тарифів.

Адміністративна колегія Відділення 03 червня 2014 року рекомендувала  Виконавчому комітету Херсонської міської раді протягом трьох місяців з дня отримання рекомендацій вжити заходів щодо усунення причин та умов вчинення дій, що мають ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції, шляхом: прийняття рішень, відповідно до яких комунальне підприємство  матиме можливість здійснити розрахунки складових тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для комунальних підприємств відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» з урахуванням переліку послуг, визначеного цим Порядком, з визначенням розміру кожної складової для цих тарифів.

Строк виконання наданих рекомендацій сплив у вересні 2014 року.

На сьогоднішній день рекомендації Відділення не виконані, у зв’язку із чим, 18 грудня 2014 року адміністративною колегією Відділення прийнято розпорядження про початок розгляду справ за наявністю ознак порушень в діях комунальних підприємств, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій міста Херсон.


Окрім того, в ході проведення дослідження ринків надання житлово-комунальних послуг, Відділенням виявлені факти надання комунальними підприємствами міста послуг з утримання  будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам без укладення відповідних договорів, що є порушенням вимог чинного законодавства. Така поведінка комунальних підприємств призводить до ущемлення інтересів споживачів, оскільки підприємством не визначено коло своїх обов’язків та відповідальність при наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, не визначено прав споживачів при отриманні цих послуг. Крім цього, у випадку не дотримання виконавцем послуг умов договору споживачі позбавлені можливості вирішення спорів у судовому порядку.

Адміністративна колегія Відділення у липні та вересні 2014 року прийняла рішення, визнавши такі дії комунальних підприємств м.Херсона порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, наклала на відповідачів штрафи та зобов’язала їх у двомісячний строк із дня отримання рішення вжити відповідні заходи та укласти із всіма споживачами договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.


лист від 11.02.2014 № 7/20-1715 

http://khersonci.com.ua/25-news/kherson-city/dokumenty/6381-list-semchuka.html

http://www.amc.gov.ua/amku/control/khe/uk/publish/article/83334;jsessionid=0F6A9C20B86DA227F70727AC7340B1D2.app1

Цитувати
Адміністративною колегією Херсонського обласного територіального відділенням АМКУ прийняті рішення у справах, розпочатих відносно надавачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – КП «Дніпровський», КП «Таврійський», КП «Центр», ТОВ «Шумен», ТОВ «Україна», ПП «Жилтранс», ПП «Жилсервис», ПП «ВЖЦ Аріадна» та ЖЕК № 1 Суворовського району.

Як встановлено Відділенням, обслуговуючі організації, в порушення вимог чинного законодавства, надають неповний перелік обов’язкових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам та не вживають дієвих заходів щодо усунення причин цих порушень. 

Надання підприємствами неповного переліку послуг, передбаченого чинним  законодавством, може призвести до ущемлення інтересів споживачів, оскільки вони не отримують якісні послуги в повному обсязі.

У червні 2014 року адміністративна колегія Відділення надавала обслуговуючим організаціям рекомендації, щодо приведення кількості фактично надаваємих споживачам послуг у відповідність до норм чинного законодавства, однак ці рекомендації не були виконані.

Як наслідок, Відділенням у грудні 2014 року було розпочато розгляд справ відносно обслуговуючих організацій у зв’язку з їх бездіяльністю, у вигляді нездійснення та неподання до органу місцевого самоврядування розрахунків економічно обґрунтованих витрат на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що призвело до надання споживачам не в повному обсязі цих послуг.

 Рішеннями адміністративної колегії  Відділення така бездіяльність житлово-експлуатаційних організацій визнана порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та накладено штрафи.

При прийнятті рішень адмінколегією було враховано, що усі обслуговуючі організації в ході засідання адміністративної колегії надали докази щодо усунення зазначених порушень.


Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Дякую  за викладення листа Мінрегіону. Він підтверджує те що виклав я!
  Дякую  за викладення        http://www.amc.gov.ua/amku/control/khe/uk/publish/article/83334;jsessionid=0F6A9C20B86DA227F70727AC7340B1D2.app1    100% підтверджує те що виклав я!
Цитувати
Адміністративна колегія Відділення у липні та вересні 2014 року прийняла рішення, визнавши такі дії комунальних підприємств м.Херсона порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, наклала на відповідачів штрафи та зобов’язала їх у двомісячний строк із дня отримання рішення вжити відповідні заходи та укласти із всіма споживачами договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Це штрафи незначні,  формальні.  Як би були суттєві, то суми були б опубліковані не один  раз.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

http://khersonci.com.ua/public/6384-khersontsy-zhaluyutsya-na-kommunalku.html
Початок
Цитувати
На наш вопрос, не последует ли за данными рекомендациями Антимонопольного комитета, рост цен на жилищно-коммунальные услуги, Инна Петровна сказала следующее: «Нет, вопрос о повышении цены вообще не стоит. Согласно рекомендациям, которые направило АМКУ жилищным организациям, речь идет о приведении в порядок тарифов. Ведь Министерство регионального развития, строительства и жилищно-коммунального хозяйства определило перечень услуг по содержанию домов и придомовых территорий, который состоит из 18 наименований, и каждая жилищная организация должна выполнять эти 18 услуг. Второй вопрос, сколько стоит каждая из услуг? Необходимо просчитать, провести общественные слушания, довести по каждому дому индивидуально. И, я уверена, что каждый горожанин должен знать, стоимость той или иной качественной услуги».

Середина
Цитувати
Инна Трибух рассказала, что в Херсоне тариф на содержание домов, сооружений и придомовых территорий не пересматривался с 2008 года и остается одним из самых низких, по сравнению с другими регионами Украины. Уровень его возмещения в затратах обслуживающих организаций - в среднем едва дотягивает до 60%.
Ох і БРЕШЕ ж! Далі читаємо
Цитувати
Инна Трибух добавила, объем дотаций всегда нужно понимать: «Если жилец требует 100% качественной услуги от жилищной организации, то и он должен понимать сколько это будет стоить. Премьер-министр Украины Арсений Яценюк
Коми Яценюк став Прем'єром? В 2014р. Тобто заява не раніш  2014р. А перелік тарифів по справі Gelo
Цитувати
12.03.04 № 97( - від 09.07.04 № 237/1) ///   №373 від 15 серпня 2006 року , (  №486 від 17 жовтня 2006 року та №536 від 24 листопада 2006 року.)  ///   18.03.2008 №141 ( нова редакція № 373 )  ///            від 16.09.08 № 486   ///       від 21.10.2008 № 548  ///    Від 20.12.2011 № 566  ( №28 від 17 января 2012 г. / №29 від 24 января 2012 )
       
Окремо №143 від 17 июня 2014 г.

Закінчення
Цитувати
Поэтому вопрос несоответствия тарифов реальным затратам все равно придется решать – обслуживающие жителей коммунальные организации просто не смогут долго работать в убыток и при этом предоставлять качественные услуги населению.
На кого розраховано?  На ДЕБІЛІВ?

Цитувати
Вторым решением проблемы может быть перераспределение загрузки по содержанию домов, на коммерческие структуры (офисные помещения, магазины, рестораны) расположенные в цокольных и первых этажах многоквартирных жилых домов.
"Америку відкрили"? Так ще з 20.05.2009р. під час розрахунку тарифів вартість послуги ділиться на загальну площу  житлоових і нежитлових приміщень. Власники нежитлових приміщень повинні брати участь в утриманні будинку. Чого чекали?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email