'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Віктор Іванович, доброго дня. У мене знову питання про  (Прочитано 1825 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Комітет

  • Гість

Віктор Іванович, доброго дня. У мене знову питання про двоставковий тариф на опалення.

Читаємо Правила розрахунку двоставкового тарифу на теплову енергію та гарячу воду

2. Нормативні посилання

У цих Правилах використовуються посилання на такі нормативні акти:

- Інструкція з планування, обліку і калькулювання собівартості робіт (послуг) на підприємствах і в організаціях

житлово-комунального господарства, затверджена наказом Держжитлокомунгоспу України від 31.03.97 N 24 ( z0183-97 ), зареєстрована в Мін\\\'юсті України 19.05.97 за N 183/1987.

- КТМ 204 України 246-99 "Галузева методика нормування витрат палива на виробництво та відпуск теплової енергії котельнями теплового господарства", затверджена наказом Держбуду України від 17.12.98 N 290.

- КТМ 204 України 244-94 "Норми та вказівки по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні", затверджені Держжитлокомунгоспом України 14.12.93.

- МУ 34-70-080-84 "Методические указания по определению тепловых потерь в водяных и паровых тепловых сетях", затверджені Головним технічним управлінням експлуатації енергосистем Міненерго СРСР 20.09.84.

- Правила користування тепловою енергією, затверджені наказом Міненерго та Держбуду України від 28.10.99 N 307/262 ( z0825-99 ), зареєстровані в Мін\\\'юсті України 30.11.99 за N 825/4118. [/sp]

Якщо місцевий орган самоврядування, для розрахунку цього двоставкового тарифу, використовував саме ці правила то як він міг це зробити:

Два (про інші нічого сказати не можу бо не знаю де їх знайти і подивитися, чи чинні вони чи ні) з вказаних у цих Правилах, нормативні акти, вже втратили чинність, то які тоді нормативні акти використовувалися для розрахунку цього двоставкового тарифу.

Чи можна використовувати ці правил, якщо деякі нормативні акти, які використовувалися згідно з цими Правилами, втратили чинність ?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

До того часу, поки наказ не знятий з державної реєстрації, він формально залишається чинним. Інше питання, що колишнього нормотворця вже немає, його правонаступник даним нормативно-правовим актом не цікавився, тому не дотримався вимог Положення про реєстрацію актів органів виконавчої влади, не вніс зміни та доповнення. З перелічених у наказі нормативно-правових актів втратили чинність лише Інструкція та Правила користування тепловою енергією (зняті з державної реєстрації). Однак, орган місцевого самоврядування не зобов\\\'язаний використовувати ці акти, а повинен керуватися лише наказом. Крім того згідно з п. 9 Порядку формування тарифу, затвердженого постановою КМУ від 10.07.2006 р. № 955, підприємства можуть застосовувати двоставкові або сезонні тарифи на теплову енергію, затверджені в установленому порядку. Установлений порядок, це той, який передбачений ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" та іншими актами. Отже, у органів місцевого самоврядування руки в цьому питанні повністю розв\\\'язані.
Записаний

Комітет

  • Гість

Гаразд, якщо руки у них повністю розв\\\'язані тоді, як треба вчиняти у наступній ситуації.

Дивимося на Правила.

4. Дані для розрахунку двоставкового тарифу на теплову енергію

Перелічені в таблиці 4.1 вихідні дані визначаються таким шляхом:

1. Приєднане теплове навантаження та обсяг корисно використаної теплової енергії визначаються договорами про теплопостачання відповідно до пункту 1.5 цих Правил.

Дивимося на пункту 1.5 цих Правил

1. Загальні положення

1.5. Приєднане теплове навантаження визначається технічними умовами на приєднання споживача та обумовлюються договором між теплопостачальною організацією та споживачем про використання теплової енергії та гарячої води, а кількість спожитої теплової енергії обчислюється теплолічильником або при його відсутності за розрахунком згідно з Правилами користування тепловою енергією.



Звідси питання :



Яким чином, при розрахунку двоставкового тарифу, при відсутності договору, наявність якого передбачена даними Правилами, місцевий орган самоврядування зміг визначити вихідні данні , а саме - Приєднане теплове навантаження та обсяг корисно використаної теплової енергії ? Якщо договори відсутні, чим вони визначили та чим обумовили, у такій ситуації, чи правомірне застосування двоставкового тарифу?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Правомірність акту органу місцевого самоврядування можна оспорити у адміністративному суді. Я більш, ніж упевнений, що вони не дотрималися вимог діяти виключно у спосіб, визначений законодавством. А далі вже звична судова тяганина з перспективою на 2-3 роки.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email