'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Позовна заява на укладання договору на обслуговування будинку (на рецензію)  (Прочитано 19927 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Юріє Васильовичу, дякую за допомогу!
Ніколи не займалася господарською діяльністю, тим більше в галузі комунального господарства.
А "прибавочную стоимость" все життя створювала розумовою працею.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Звіт. С/засідання 31.08.2010 року відбулось. Представник відповідача, вирішив цього разу засідання прогуляти. Другий прогул (в попередньому с/з він також був відсутній). Витребувані докази відповідач суду не надав.
Мною була подана заява про збільшення позовних вимог та попередній розрахунок тарифу на утримання будинку. Суд ухвалив оголосити перерву до 05.10.2010 року, на 11:30, надіслати відповідачу повторний запит на витребування доказів та копію заяви про збільшення позовних вимог.

Передбачаю, що представник відповідача буде валяти дурня, "відморожуватися", тягати до суду якусь нікчемну макулатуру, або не являтиметься взагалі.
Мені потрібні дані для розрахунку індивідуального тарифу на утримання будинку (перша версія за даними ГІОЦ КМДА в повідомленні Reply #24).
Прошу допомоги та ідей - де взяти інші цифри? Які можуть бути альтернативні джерела інформації?
« Останнє редагування: 01 Вересня 2010, 12:13:12 від Тетяна Academia »
Записаний

Valery

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 269
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Інформацію про витрати на обслуговування ліфтів можна слідуючим чином: подзвонити у "Отіс", сказати  що будете організовувати ОСББ і потрібні дані для попереднього розрахунку витрат по будинку. Я, таким способом, отримав комерційну пропозицію з усіми розрахунками (справіді у 1,5 рази менше ніж вказує у своїх розрахунках КП). Так само за вивезення і утилізацію сміття. Ввечері зможу викласти контакти і деякі дані.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Дякую-дякую. Таки гуртом і батька легше бити.

Від Вас отримала пораду щодо Отіса. Юрій Васильович підказав щодо вивезення побутових відходів.
І багато інших. Дякую. Чекаю ще рекомендацій. Далі буду опрацьовувати.
Записаний

Valery

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 269
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Тетяно Іванівно! викладаю файл. що прийшов мені від Отіса - там є необхідні координати. Ще була в мене інформація від пожежників: обслуговування систем ППА - але не можу знайти. Я думаю так сам можна подзонити у МЧС і взнати яка організація виконує ці послуги. Стосовно електроенергії для ліфтів - потужність електромотора ліфту зпаспортних даних та прикинути кількість годин на добу роботи. Щодо електроенергії на освітлення місць загального користування - перерахувати всі лампочки, їх потужність та припустити, що в середньому освітлюється 12 годин на добу.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Н 
  е     - кількість електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування, підвальних приміщень та підкачування води в розрахунку на місяць брали з РТМ 204 України 115-85
 таблички з РТМ 204 України 115-85 є в додатках до наказу 214 на стор. http://uapravo.net/data2008/base57/ukr57876/page3.htm.
сам наказ скасований після виходу ПКМУ 560. А РТМ 204 застосовували й надалі.
Записаний

aliv

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 123
    • Перегляд профілю
    • Email

Тетяно, до Вас запитання. Які саме послуги Ви плануєте включити в розрахунок індивідуального тарифу?

З мого попереднього спілкування с Віктором Івановичем список такий:
  • опалення
  • ліфти (враховуючи електроенергію)
  • вивезення сміття та
  • освітлення загальних місць
.

Опалення:
Для розрахунку опалення - шукаю показники лічильників опалення по теплому будинку (в мене новий теплий будинок).
Показникі домового лічильника Новодубова не дає. Якщо не знайду - залишиться використовувати нормативні 0,147 Гкал/кв.м.

Вивезення сміття:
Я знайшов всю історію по змінах тарифів на вивезення сміття починаючи з 1 червня 1998 р.
Вивезення та знешкодження рідких побутових відходів нас не стосується (бо в домі є каналізація).
А тарифи на ремонтні відходи не затверджувались (це власне вивезення відходів ремонтів квартир).
Залишаються:
  • вивезення побутових відходів
  • вивезення великогабаритних відходів

Днями зведу все в одну таблицю та опублікую.

Ліфти:
Дуже сподобалась пропозиція Valery - дістану таку ж саму пропозицію по власному будинку.

Освітлення:
Стандартні лампи, що стоять в моєму будинку - 18W. 12 ламп на поверх, 6 поверхів. 1296W в час. 31KW в сутки. 933KW за 30 днів.
175 грн в місяць, або 175/9050 = 0,0193 на 1 кв.м. (або 2 грн для моєї квартири в місяць).



Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Тетяно, до Вас запитання. Які саме послуги Ви плануєте включити в розрахунок індивідуального тарифу?
Я не планую нічого спеціально ні включати, ні виключати. Беру табличку-алгоритм розрахунку тарифу ("Розрахунок № 1" в повідомленні № 24 в цій темі) і послідовно заповнюю всі рядки. Тільки вношу значення показників, які відповідають вимогам закону. Не надав відповідач тех. паспорту на будинок з площею сходових кліток - вартість послуги прибирання помножую на нуль (площа сходових кліток не надана). Так само з іншими складовими.
Після виконання таких розрахунків звертаюсь до суду з заявою про витребування нових доказів, необхідних для заповнення таблички. Обгрунтовую, витребовую, отримую "Розрахунок № 2". Кількість ітерацій мені невідома.
І так працюю, доки не виконаю власноруч роботу виконавця послуг, яка називається "розрахунок економічно обґрунтованих витрат на утримання будинку, споруд та прибудинкової території для будинку № 19 по вулиці Ушинського у місті Києві відповідно до «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. № 529".
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Позов про укладання договорів обслуговування будинку розглядає суддя Українець.
Сьогодні відбулось чергове, третє засідання. Оголошена перерва до 15.11.2010.

Після двох пропущених засідань з`явився представник відповідача. Приніс докази. Як завжди, намагався додати до справи купу макулатури. Вдалось зупинити.
1. Суддя повірив мені, що розпорядження КМДА про встановлення тарифів на опалення та водопостачання не мають відношення до справи.
2. ВІдкинуті нікчемні оборотні відомості по балансовим рахункам (зведені цифри по господарській діяльності), що полюбляє надавати легендарний юрисконсульт КП Чоколівське Мотренко замість первинних документів бух. обліку на підтвердження витрат по обслуговуванню нашого будинку. Суддя повірив, що зведені оборотні відомості по рахункам доходів-витрат, що стосуються господарської діяльності підприємства мною не витребувались. І не мають відношення до предмету спору.
Але доказувати довелось довгенько.

В засіданні представник відповідача кілька разів озвучив тезу, що КП Чоколівське не здійснює бухгалтерського обліку операцій по окремим будинкам. Тільки "по дислокації 200 будинків". Письмове пояснення з визнанням цього факту навряд чи отримаю. Доведеться розшифрувати ТЗ сьогоднішнього засідання та приєднати.

Представник відповідача в якості доказу належного виконання ним ЖКП намагався приєднати до справи рішення горе-судді Калініченко з відміткою "не набрало законної сили", заявляючи що воно набрало законної сили. При чому брехав безбожно. Довелось пояснити, що рішення оскаржене до верховного суду, відкрито провадження, виконання рішення зупинено з огляду на очевидну незаконність рішення.
Суд з рішенням ознайомився, клопотання приєднати до справи відхилив.

Представник намагався залучити КП Дирекція в якості третьої особи, мотивуючи це тим, що договір слід укладати з Дирекцією. Я заперечувала, посилаючись на ЗУ Про ЖКП, псевдоконкурс та договір за результатами псевдоконкурсу. Я повідомила, що у випадку, коли незрозуміло, хто повинен укладати договір з споживачем, можна розглядати питання залучення КП Дирекція в якості співвідповідача. На зауваження судді, що це право є у позивача, а не відповідача, обіцяла подумати і визначитись до наступного засідання.

На сьогодні зауважень до роботи судді та секретаря у мене немає. Норми ЦПК дотримуються навіть з деякою демонстративністю. Оригінали довіреностей перевіряються. Перед кожним засіданням. У всіх. Копії ТЗ надаються зразу. Запити надсилаються, клопотання заслуховуються і, за необхідності, задовольняються. Цивільний процес на засадах змагальності. Подивимось, що буде далі.

Резюме:
- частина витребуваних доказів надана;
- оголошена перерва для вивчення та підготовки запитань;
- суд не приєднав до справи 20-30 аркушів явної макулатури від відповідача;
- суд вирішив направити запит до КП Дирекція з витребуванням технічного паспорту будинку;
- відхилені непродуктивні клопотання відповідача.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Надані на виконання ухвали суду про забезпечення доказів (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4734.msg14018.html#msg14018) представником відповідача документи і після фільтрування в с/з виявилися, м`яко кажучи, макулатурою. Але це вже потрапило до справи.
Тому були подані два процесуальні документи.
КЛОПОТАННЯ про визнання наданих представником відповідача доказів нікчемними, неналежними і недопустимими.
ВДРУГЕ КЛОПОТАННЯ про витребування у відповідача доказів.
Думаю, іншим новачкам судових баталій тексти стануть в нагоді. Для відповіді на питання: "що з цим далі робити".
Зазначеними документами я зафіксувала реальний стан надання доказів у справі. Цілком очевидно, що представник відповідача в суді і далі буде брехати чи все перекручувати. Звичайно, нових доказів я не отримаю.
Але за цих умов вже можна працювати далі, писати пояснення до позову і фіксувати: "того чи іншого доказу відповідач не надав". До пояснень додатком приєднаю  розшифровку ТЗ с/з від 05.10.2010, в якому представник відповідача повідомив, що в природі відсутні первинні документи бух обліку на підтвердження витрат на обслуговування мого будинку.

Для чого це потрібно? Для фіксації в матеріалах справи тієї обставини, що "немає доказів на  підтвердження вартості обслуговування будинку". Тим самим стає зрозумілим, чому плата за послуги (за відсутності законного тарифу) повинна дорівнювати нулю. А дод. угода з узгодженою вартістю послуг - повинна укладатись за умови надання документів про підтвердження понесених витрат.
« Останнє редагування: 29 Грудня 2010, 11:33:05 від Тетяна Academia »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email