'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Доцільність зустрічного позову (питання про формулювання)  (Прочитано 16183 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю

предметом розгляду якої було законність нарахування за житлово-комунальні послуги за незатвердженими відповідно до вимог законодавства тарифами, підтверджується наявність між останньою та ТОВ «ПОРЯД.ОК. Управління та експлуатація нерухомості» відносин у сфері житлово-комунальних послуг.   
[/quote]
Так.
Суд може керуватись фактичними правовідносинами і без оформлення письмового договору.

Тому я вибрав спосіб захисту в якому я довожу, що я в принципі не можу бути стороною правовідносин по утримання майна яке міне не належить якщо немає ні договору ні закону.
В своїй судовій справі я використовую для свого захисту реальні правовстанвлюючі документи, які вказують, що я не власник майна бід назвою будинок №.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
Суд може керуватись фактичними правовідносинами і без оформлення письмового договору.

mata! але ж комунальні послуги ви спожили? тоді оплатіть їх в силу закону про жкп.

з вас гроші хочуть не ща майно- а за послуги які ви спожили на думку відповідача. читайте важно позов і вивчайте підтсави та предмет позову
Записаний

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю

правовідносини  будуть такі

Відповідач - живеш, власник, значить споживач.
позивач - надає послуги будинку у якому живе відповідач,  значить він виконавець

є розрахунок, виник борг за надані послуги . чого виник борг? правильно споживач не оплачує. а виконавець їх надає. в силу закону про жкп - послуги повинні бути оплачені. тобто наявність фактичнних договірних відносин
Правовідносини можна розрізняти по різним особливостям (абсолютні - відносні, цивільні - адміністративні, .... і т.і)
В данному випадку позивач безпідставно вважає правовідносини без укладання договору - відносними, а я вважаю їх абсолютними - Власник має утримувати своє майно.
Прошу пробачення у модераторів,
але мушу пояснити, що в моїй судовій справі документ, підтверджуючий що МВК власник будинку і тому я вважаю, що МВК повинен утримувати цей будинок з міського бюджету, а не я.
« Останнє редагування: 31 Жовтня 2012, 16:48:20 від mata »
Записаний

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю

[mata! але ж комунальні послуги ви спожили? тоді оплатіть їх в силу закону про жкп.

з вас гроші хочуть не ща майно- а за послуги які ви спожили на думку відповідача. читайте важно позов і вивчайте підтсави та предмет позову
ЖЕК надає послугу з утримання будинку.
Суть моїї заперечень дозволяяє в принципі ламати наїзди ЖЕКів.
Послугу з утримання будинку і прибудинкової теритррії спожив власник будинку і прибудинкової територіїї. Тому, що це обовязок власника.
Далі слід визначити документально - хто власник будинку той і відповідач по справі.

Я не я і хата не моя.
« Останнє редагування: 31 Жовтня 2012, 16:47:30 від mata »
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

mata!
у справу покладуть наряди виконаних робіт, підписані мешканцямми будинку, акти, договора і тд. напишуть що ви споживач і не платите, факт надання послуг підтверджено, а ще покладуть у справу якийсь документ між жеком і омс  про обслуговування будинку

у позові що пишуть? кому надають послуги? будинку надавати не можуть -тіки споживачу. а споживач будете ви. живете? проживаєте? платіть! типу таке
Записаний

ВасьОК

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 96
    • Перегляд профілю

Мені на пошту прийшов лист від ФОКУСА.
 "все дуже просто. у більшості випадків ставиьтся питання невиконання відповідачами зобовязань по оплаті наданих послуг. (яких немає)

Розрахунок, який кладуть у справу, засвідчує, на думку позивача та суду, що відповідач отримав і не оплатив надані послуги.

Про те, існують такі випадки, що відповідач немає ніяких правовідносин з  позивачем.  Тому щоб обійти ці правовідносини, суд витребовує (тут частина тексту видалена з певних міркувань, ВасьОК) докази, що не стосуються предмета доказування, і на основі них встановлює фактичні договірні відносини і стягує " борг",тобто, -живеш, власник, значить споживач, спожжив, плати. а коли питаєш шо спожив, то таку чуш отримуєш, що стидно..."

Знову таки, шановний ФОКУС, для мене важливо встановити мету, та можливий позитивний результат від саме зустрічного позову. Те що суди виносять "часто густо" неправосудні рішення для мене не є таємницею.
Тіки що ПЕРО виклав у інший гілці ще одне рішення, яким відмовлено у зустрічному позові! http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6962.msg39795.html
Записаний

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю

будинку надавати не можуть -тіки споживачу. а споживач будете ви. живете? проживаєте? платіть! типу таке
Шановний фокус. Споживач по утриманнню майна - власник майна.
А хто власник майна визначається не логікою, а правовстановлюючими документами про право власності на це майно, зареєстроване в державному реєстрі прав власності.

Між логікою і документами буває різниця.

Якщо Ви не власник майна, то розрахунки фактичних витрат на утримання - не до Вас.
Записаний

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю

Розрахунок, який кладуть у справу, засвідчує, на думку позивача та суду, що відповідач отримав і не оплатив надані послуги.
Саме тому я перевожу стрілки.
Я не спростовую надання послуг (суд це не сприймає без моїх претензій),
а надаю докази, що я не належний відповідач (тому немає моїх претензій).
Належний відповідач по документам - міськрада,
тому міськрада повинна нести тягар утримання свого майна з міського бюджета.
Записаний

ВасьОК

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 96
    • Перегляд профілю

Заперечення підготовлкені Бондаренком В.В. В них є посвилання на рішеня, яке надав МАТА(незрозуміло чому овстанній не дав посилання на ЄДРСР).
Більш цікасво ось що: в рішенні зазначено, що відсутність доказівс надання послуг - є підставою для відмови у позові, і Бондаренко подає клопотання про витребування доказів, які доводять те, що послуги БУЛИ надані! Ну не довбень він, а? Чи може він грає на іншому боці?

Вообщем читайте, любуйтесь!

"""""""""""""""""""""""
ЗАГIЕРЕЧЕШЁОI
у тщвiльшй СЛРА.ВТ
дарницькям районным судом м. Киева розглядаеться справа
На думку вiдгювiдачiв, вказаний позов не гтiддягае задоволенню за таких аiдстав.
Стосовно термiну поэовноУ давностi.
Термiн позоыюУ давностi вiдповiдно до ст. 257 ЦК УкраТак цивiльна позовна давнiсть складас три рокв. Тобто, звертаючись до суду, житловоекс влуатацiйна организацiя може вимагати сплату боргу виключно за термiн, пцо вираховуеться за формулою <щата гтiдттксакня позовноТ заяви — З рокю>. Сьглата бортiв за термiн, що перевигщ’е визначений, не передбачеi-iа. Ь-Iатомiсть, позивач у первiсному ттозовi не надав жодних пiдстав для Поновлошя термiну позовноУлавностi.
Стосовно договiрних вiдносин та зобов’язань.
i) Вiдповiдi-ю до ч.4 ст. 203 ЦК УкраУни правочин мае вчинятися у формi, встановленiй законом. Вiдповiдно до пункту другого ч.1 ст, 208 ЦК УкраХни у письмовiй формi належить ачиняти гтравочини мiж фiзюiыою ‘га юридичною особою, крiм правочинiв, передбачених частиною першою статгi 206 цього Кодексу. Вiдповiдно до ч. 1 ст. 227 ЦК УкраТни правочиц юрццячноТ особи, 5) вчинений нею без вiдповiдного дозволу (лiцензй), може бути визнаний судом недiйсним.( фоiт КР ,,Рл (\З )
Таким чином, правочин мiж позивачем (юридична особа) i вiдпоВiдачами (фiзична особа) про наданыя житлово-комунальних послуг слi;ияяти письмовiй форми.
Вiдповiдно до ч. 1 ст. 67 ГК Укра?ни вiдхкэсини пiдприемства з iнылми пiдприемствами, оргаыизадiями, громадянами в усiх сферах ГосьюдарськЫ
дiяльностi здiйснюються на основi договорiв. Статтями 179 ГК Украни ЦК Украни встаковлено загальне поняпя договору.
Вiдповiдно до ст. 633 ЦК УкраТни публiчыим е договiр, в якому сторона - пiдприсмець взяла на себе обов’язок здiйснювати продаж товарiв, виконакня робiт або надаккя послуг кожному, хто до неТ звернеться (роздрiбна торгiвля, перевезення транспортом загального користуваняя, послуги звязку, медичне, готельне, баякiвське обслуговувакня тощо). Утiм, позивач не може надавати своУ послуги кожкому, хто звернеться до нього. адже позивач твердить. що надас своУ послуги виюлочно на певнiй територiУ. Таким чином. позивач та вiдповiдач у пубдiчному договорi перебувати не можуть.
Стапею 810 ЦК УкраХни встановлено поыятгя договору найму житла. За договором найму (орёяди) житла одна сторона — власник житла (пай модавець) передас або зобов’язусться гтередати другiй сторонi (наймачевi) житло для проживания у ньому на певккй строк за гiлату. Таким чином, суть вказаного договору полягас саме у гiлатi за житло. а не за ЖИТЛОвО-кОмуНалЬНi послуги. Вказане пiдтверджуеться ч.5 ст. 815 ЦК УкраГiни, вiдповiдно до якоТ наймач зобов’язаний свосчасно вносити ллату за житло. Наймач зобов1язакий самостiйно вносити плату за комунальнi послуги, якщо iнше не встановлено договором найму та ст. 820 ЦК УкраУни, яка визначас поняггя гiлата за користувакня житлом. Вiдповiдно до ст. 811 ЦК УкраУни договiр найму житла укладаеться у письмовiй формi. Вiдповiдно до ст. 812 ЦК УкраТни предметом договору найму житла можуть бути помешкання, зокрема квартира або й частина, житловий будинок або його частика. Таким чином, договiр найму житла не мас жодного стосУнку до плати за житлово-комунальнi послуги, що с предметом регулювання iншого договору. а саме договору про надаккя послуг,
2) що реiлюетьсят. 901-907 ПК УкраТкк.
Утiм, мiж сторонами не iскуе таких договiрних вiдносин.
Вiдттовiдно до часткян перщоУ статгi 19 Закону УкраТни «Про житловокомунальнi послугю>, вiдносини мiж учасниками у сферi наданяя житловокомунальнях послуг здiйснюються виключно на договiрних засадах. Вiдповiдно до пункту першого частини третьоУ статтi 20 Закону УкраУни «Про житлово-комунальнi послуги», споживач зобов’язаний укласти договiр на наданкя житлово-комунальних послуг, пiдготовлений виконавцем на основi типового договору. Загальнi умови укладакня та розiрвання договорiв про. надання послуг викладенi у статгях 180-184 ГК Укратяк, 9О1-9О6ЦК Украiяи. Укладення таких дотоворiв та тексти тиловкх договорiв передбаченi Постановами Кабiнету Мiнiстрiв УкраТни вiд 2 1.07.05 3Ч2630, вiд 10.07.06 !955, вiд 20.05.09 }2529. Вказанi договори мають гiксьмову форму.
Втiм у мiстi Кисвi всупереч рiшенню Шевченкiвського районного суду мiста Киева вiд 25.05.06 у справi Н92а-1405/06 так i не визначенi Виконавцi
житлово-комунальних послуг, якi мали б розробити та укласти договори. Таким чином, позивач якого рiшенням КиТвськоТ мiськоТ ради не визначено виконавцем послуг з утримання будинкiв та прибудинкових територiй, водопостачакая i водовiдведеняя, опалення. постачакня газу тощо, не мас жодних правових пiдстав для подання судового позову, оскiльки не с виконавцем жодних послуг та не мае заключеного договору з вiдповiдачем. А отже, i не мае законного права вимагати з нього якусь гхлату чи борг.

Листом вiд 11.07.2011 (о09050I52794 Головне управлiкяя цiновоi полiтики виконанчого органу КшвськЫ мiсько ради (КиТвсько мiськоi державно адмiнiстрацiГ) в особi застутллiка начальника О. Стрижнуса поiнформувало деттугатську фракцiю «УДАР Вiталiя Кличка» у КиТвськiй миськiй радi зокрема про таке:
«Зважаючи на те, що рiшенюi Кивсько миськоТ ради вiд 24.11.2005 )427/288 <(Про визначення виконавцiв жИТЛОВО-комунальних послуг у житловому фондi комунально власностi територiальноТ громади м. Киева» постаыовою Шевченкiвського районного суду мiста Киева вiд 25.05.2006 визнано невiдповiдним законодавству та скасовано, в мiстi Киевi, вiдтговiдао до Закону УкраУни «Про житлово-комунальнi послуги» та наказу державного комiтету УкраУни з питань житлово-комунального господарства вiд 25.04.2005 60, виконавцi комунальних поелуг не вхщнаенi., ‘-е)
Ця обставина дас можливiсть ГIАТ «КиУвенерго» та ГIАТ «КиТизодоканал» проводити розрахунки за комунальнi послуги не як виробники/виконавцi комунальних послуг (хоча в бiльшостi виттадкiв вони такими с), а як виробники товарноТ продукцiУ (тегтлова енергiя) та послуг (Водопостачання та водовiдведення), на якi не поширюсться дiя Закону УкраУни «Про житловокомунальнi послуги’>.
Враховуючи зазначене та з метою зменщеыня соцiальноУ нагтруги, прохатшя, шаяовна Наталiс Василiвно, посприяти у прискореьшi прийня-ггя КиУвськоУ мiською радою рiшення про визначенкя в мiстi Кисвi виконавцiв житлово-комунальних послуг...»
У разi, якщо мiж сторонами iснус договр старого эразка, укладений до моменту вступу в дiю Закону УкраУни «Про житлово-комунальнi послуги», слiд враховувати, що вказаний договiр втраткв чиннiсть з 1 сiчня 2006 року зтiдно ч.2 роздiлу УIII Закону УкраТни «Про житлово-комукальнi посдутю>, тобто житлово-експлуатаЦiйна органiзацiя зобов’язана укласти договiр нового эразка за чинними правилами.
Окрiм того, вiдповiдко до чi ст. 902 ЦК УкраУни виконавець повинен надати послугу особието. Втiм, позивач не надас жодких послуг особисто, тобто де-факто не е виконавцем вказаних послуг.
Вказане також узгоджуеться з правовою позицiсю, висловленото Вищим спецiалiзованим судом УкраУни з розгляду цивiльних i кримiнальних справ, висловленою у Ухвалi вiд 13.04.20 11. ?
Стосовно суми заборгованостi.
Вiдповiдач готовий сплачувати позивачу за наданi Ум гтослуги, якщо позивач доведе належким чином факт надавання ним вiдгтовiдачу хоч якихось послуг та укладанкя вiдповiдноУ угоди (договору).
Згiдно пункту другого частини першоУ ст. 20 Закону УкраУни «Про житлово-комунальнi послуги», вiдповiдач, як спожлвач, мае право «...одержувати ... необхiдну iнформацiю про перелiк житлово-комукальних послуг, Ух Вартiсть, загальку вартiсть мiсячного платежу, структуру цтни!тарифу, норми Споживанкя, порядок надання ЖИТЛОВО-комунальних послуг, тх Споживчi Властивостi ТОЩО». Але, незважаючи на це, позивач надас розрахунок що не пiдтверджеыий докумеiщщн9, в якоу фiгуруюты невiдомо
яккм чином отркмаяi цифри. 1 э. - -
Так, позивачем у обгрунтуваяня суми борту вiдловiдача надано
невстановлено жодним нормативно-ттравовим актом форми, яка в силу сi [ГДК УкраТни не може бути належним доказом. Вiдповiдно до ч.2 ст. 59 1
УкраТни обставини справи, якi за законом матоть бути пiдтвердженi певними засобами доказування, не можуть пiДтверджуватись iнШИмИ засобами доказування.
В той же час, такими доказами мають бути розрахунки витрат, ак-ти чи iншi документи, якi пiдтверджують надання послуг. За таких умов, позивачу слiд було б надати такi документи, як:
• розрахунок надання житлово-комунальних послуг iз утримання будинкiв та прибудинковьтх територiй вiдловiдно до Типового перелiку, затвердженого постаиовою Кабiнету Мiнiстрiв Украни вiд 12.07.05 I560 (дiйсна До 20.05.09);
• розрахунок надааыя житлово-комунальних послуг iз утриманют будинкiв та прибудинкових територiй вiдцовiдно до Типового перелiку, затвердженого постаиовою Кабiнету Мiыiстрiв УкраУни вiд 20.05.09 М529 (дiйснадо 01.06.11);
• розрахунок надання житлово-комунальних послуг iз утримання будинкiв та прибудинкових територiй вiдповiдно до Типового перелiку, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв УкраIни вiд 01.06.11 Н2869
• данi лiчильникiв холодного та гарячого водопостачання (квартирних, будинкових iз визначенням час-тки вiдттовiдача у загальному використаынi) по мисяцях;
• данi тегтлових лiчильникiв (квартирних, будинкових 13 iнзначенням частки вiдповiдача у загальному використакнi) по мiсядях;
• розрахунок прибудинково територiУ житлового будинку, у якому мешкають вiдгтовiдачi та вiдповiдно х частку у цiй прибудинковiй територi, коштiв, якi витрачаються на П утримання по мiсяцях та час-тки вiдповiдачiв у цьому;
• iнформацiю про надання послуг, визначеннх у перерахованих нише Типових перелiках по мiсяцях та час-тки вiдповiдачiв у цьому;
• iнформацiто про нормативнi, накладнi витрати, загальновиробничi витрати, плаi-товий прибуток по мiсяцях та частки вiдповiдачiв у цьому;
• акти чи будь-якi iншi документи, що пiдтверджують не тiльки розрахунок, але й надання вказаних послуг.
Вказане грунтусться на тому, що вiдловiдно до ч.2 ст. 27 ЦГIК Украни особи, якi беруть учас-ты у справi позовного провадження для пiдтвеiдження своУх вимог або заперечень зобов1язанi подати усi наявнi у них докази або повiдомити про них суд до або пiд час попереднього судового Засiдання. Вiдловiдно до ч. 1 ст. 60 ЦПК Украни кожна сторона зобов’язаяа довести тi обставини. на якi нона посилаеться як на пiдставу свЫх вимёг i залеречень, крiм випадкiв, встановлених статгею 61 цього Кодексу.
Натомiсть, позивачем належно завiрених таких доказiв не надано. У разi ненадання доказiв гюзивачем, позовнi вимоги с необгрунтованими та такими, що задоволет-шю не пiдлягахотт-
Вiдповiдно до Закону Украни Про тимчасову заборону сгягнення з громадян УкраГни пенi за несвосчасне внесения плати за ЖИТЛ0в0-комунальнi
послугю забороняе’гься нааховувати по розрахунках з 1 жонтня 1996 року та стягувати з громадян Уiфаiни пеню за несвоечасне внесения квартирно плати та за жнтлово-комунальнi гюслуги (водопостачаяня, газ, електрична енергiя, тегтлова енергiя, водовiдведеныя, уимаяяя i ексллуатацiя житла та прибудиякових територiй, смiтгезбираяяя, лiфтове господарство), а кошти, стягненi з громадян Украни у виглядi. пенi по розрахунках за житловокомунальнi послуги за перiод з 1 жовтия 1995 року, зараховуються в майбутнi гтлатежi за житлово-комунальнi послуги. Звертаемо Вашу увагу, що вказана норма втратила чиннiсть тiльки 01.01.201 1 на пiдставi Закону Украни вiд 17.12.2010 22795-Уi. Крiм того, на пiдставi того ж Закону нарахуванкя та стягнення пенi за несвоечасне внесенкя плати за ЖИТЛОВО-комунашнi послуги здiйснюються на суму заборгованостi, яка утворилася з 1 сiчяя 2011 року. Тобто, сума заборгованостi, яка утворилась До 01.01 .11 пенею не обкладасться.
Також, позивач не надав жодних доказiв стосовно факту наявностi або вiдсутностi iнфляцiйноУ складовоi у розрахувках. пiдтвердження i розмiру за вказаний ним перiод. Таким доказом мав би бути документ Держаного комiтету статистики УкраУни.
Стосовно прибудинковожтериторiУ.
Вiдповiдно до п. 14.1.205 ст. 14 Податкового кодексу УкраТни прибудинкова територiя - вставовлена за проектом подiлу територй мiкрорайону (кварталу) та проектом забудови земельна дiлянка багатоквартирноТ несадибноТ житловоУ забудови, яка необхiдна для розмiщенкя та обслуговування житлового будинку (будвккiв) i пов’язаних з ним (ними) господарських та технiчних будiвель i споруд.
У вiдповiдностi до ст. 1 Закону УкраТни «Про об1еднавкя сiiiввласникiв багатоквартирного будинку» прибудинкова територi.я визначасться як територiя навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власностi чи користуваякя земельною дiлянкою i призначена для обслуговування багатоквартирного будинку.
Вiдповiдно до п. 15 Наказу Державного комiтету будiвництва, архiтектури та житловоТ полiтики УкраТни вiд 07.09.98 М2194 (зареестровано в Мiнiстерствi юстицiТ УкраТни 25.12.98 за Н825/З265) <Гiро затверджешii Типового положення про порядок конкурсного вiдбору пiдттрисмств для утримання житлових будинкiв i прибудинкових територiй та Типового договору на утримаякя житлових будинкiв i прибудивкових територiй» прибудинкова територiя - видiлена в устаковлених межах земельна дiлянка, на якiй розташованi багатоквартирний будинок (будинки), допомiжнi будiвлi та споруди, призначенi для його обслуговування та забезпечення сприятливих умов проживания мешканцiв.
Вiдповiдно до Правил утримання жилих будинкiв та прибудинкових територiй, затверджеких наказом Державного комiтету УкраТни з питань житлово-комунального госгiодарства вiд 17.05.05 )°76 (зареестровано в Мiнiстерствi юстицiТ УкраТни 25.08.05 за З927/1 1207) прибудинкова територiя
- територiя навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право власностi чи користувакня земельною дiлянкою i призначена для обслуговування багатоквартирного будинку.
Окрiм того, у вiдповiдностi до ст. 42 Земелтщого кодексу Уi.
дiлянки на яких розташованi багатоквартирнi житловi будинки, а
належнi до них будiвлi i споруди та гiрибудикковi територiГ державноТ комунальноТ форми власностi, надаються в постiйне користування пiдлриемствам. устновам i органiзадiям. якi здiйснюють управлiння цими будинками. У разi приватизацiТ громадянами багатоквартирного житлового будинку вiдповiдна земельна дiпянка може передаватись безоттлатно у власнiсть або надаватись у користуваныя об’сднапню власникiв.
Вiдповiдно до ет. 116 Земельного кодексу УкраТни тромадяни та юридичнi особи набувають права власностi та птава корисування земельними дiлянками iз земель державноТ та комунальноТ власностi за рiшеш ранi, щсоццвчо ВдЗ4И або органiв мiсцевого самоврядУвання.
Вiдповiдно до ст. 125 Земельного кодексу УiраУни право власностi та право постiйного користуваиня на земелыг дiлянки виликас пiсля одержалюi П власником або користувачем документа. шо посвiдчус право власностi чи право користування земельною дiлянкою та його державноТ реестрадiТ. Право на оренду земельноТ дiлянки виникас пiсля укладенля договору оренди земельноТ дiлянки та його державноТ реестрацiУ. Приступати до використання земельноТ дiлянки до одержання документа. що посвiдчус право на неТ заборонясться.
Вiдповiдно до ст. 126 Земельного кодексу Украни право власностi на земельну дiлянку i право постiйлого користування земельною дiлянкою посвiдчуеться державними актами.
Вiдповiдно до норм ст. 26 Закону УкраУни «Про мiсцеве самоврядування в УкраУнi» та ст. 11 Закону УкраТни хГТро столлщо УкраУни — мiсто-герой КиУв», роэпорядження земельними дiлянками е виюлочною компетенцiсю КиУвськоУ мiськоТ ради.
Утiм, позивачем не надано алi рiщещiя (лУвеькоУ миськоi ра.iщ про вiдведення йому земельноТ дiлянки, аяi визначеного законодавство локументу про право на неТ. Тобто, прибудинкова територiя будинку вiдповiдача с не оформленою належним чином, тобто позивач використовус П незаконно, в порушення норм ст. 125 Земельного кодексу УкраУни та ще й эбирас плату за
Однак, як свiдчить лист Головного упрвлiння земельних ресурсiв виконанчого органу КиТвськоТ мiськоТ ради (КиТвськоТ мiськоУ державноТ адмiнiстрацiУ) вiд 23.09.10 КО7-387/27747, у вказалому Головному управлiннi вiдсутнi документи, що посвiдчують право власностi або право користування (оренди) земельними дiлянками, визначенi чинллм законодавством, за житловоексллуатацiйними оргалiзацiями для обслуговуванкя прибудинкових територiй.
Таким чином, справляння плати за угримання прибудинковоiг територiТ ф актично с неправомiрним.
Стосовно доказiв встановлепня чи погодження тарифiв.
Також, у вiдповiдностi до цiдлущсту 2 пункту <а» частини першоТ статгi 28 Закону УкраУли «Про мiсцеве самоврядувалня в УкраТнi», пункту 2 частини 1 статгi 7 Закону УкраПiи «Про житлово-комунальнi послуги» Вiдносить встановлення/погодження цiн i тарифiв на житлово-комунальних послуг до виклiоченоУ компетенцiУ Виконанчого органу мiсдевоУ, у даному випадку КиТвськоУ мiськоТ ради.
Однак, на обгрунтування суми борту, позивачем не надано належно завiрених копiй нормативно-правових актiв виконанчого органу КиУвсько мiськоТ ради (КивськоУ мiськоТ державноТ мiнiсацii про встановлешiя/погодження цiн i тарифiв на ЖИТЛОВО-комунальних послуги, якi буди б чинними, не скасованими у судовому порядку.
У зв’язку з викладеним вище, керуючись нормами статей 203, 208, 227,
626, 633, 810, 811, 811, 815, 820, 901-907 Цивiльного кодексу Укрйiiи, статей
19, 27, 59, 60 Цивiльного процесуального кодексу УкраТни, статей 42, 116,
125, 126 Земельного кодексу УкраУни, статей 67, 173, 179, 180, 181, 184, 193,
194, 195, 198 Господарського кодексу УкраУни, статей 7, 19, 20, ч. 2 роздiлу
УIП Закону УкраТни «Про житлово-комунальнi послуга», статей 26, 28
Закону УкраУни «Про мiсцеве самоврвдуваiiия в Украшi», статтi 11 Закону
Украiни «Про столицю Украiни — мiсто-герой КиТв»,
ПРОШУ:
вiдмовити у задоволепнi позову у повному обсязi.
додатки:
- лист Головного управлiння цiновоТ полiтики виконанчого органу КиТвськ0Т мiськоУ ради (КивськоУ мiськоТ державноТ адмiI[iстрацП) вiд 11.07.2011 09050/5-2794;
- лист Головного управлiння земельних ресурсiв виконанчого органу КиТвськоТ мiськоТ ради (КиТвськоТ мiськоТ державноТ адмiнiстрацiТ) вiд 23.09.2010 3Ч207-3 87/22747;
- лист Слiдчого управлiння Головного управлiння МВС УкраТни в м. Кисвi вiд 21.09.2011 !I2/2-5б8-дп;
- ухвала Вищого спецiалiзованого суду УкраУни з розгляду пивiльних i кримiнальних справ вiд 13.04.2011 з Сдиного державного рессiру судових рiшень УкраУни;
- рiшення КиТвського районного суду м. Сiмферополя АвтономноТ Ресгтублiки Крим вiд 08.06.2010 з Сдиного державного реестру судових рiшень УкраУни.

"""""""""""""""""""""
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Дописувачу було запропоновано опублікувати документ - позов ЖЕО, щоб отримати рекомендації щодо можливих вимог зустрічного позову.

На жаль обговорення конкретного юридичного питання перетворилось на суцільну демагогію.
З порадами, які дуже далекі від норм чинного судочинства.
З публікацією дико безграмотних текстів, відверто неввічливою поведінкою дописувача ВасьОК, яка переходить у хамство. На адресу людини, яка йому ж допомагала (шановного В.В. Бодаренко).
З претензіями до адміністрації, ігноруванням рекомендацій які були надані правонаступником та модераторами. З численними порушеннями Правил.
З флудом, порадами, які містять брутальні юридичні помилки та суперечать нормам чинного законодавства від дописувача mata.

Тему закриваю та переношу до "Полемік".

Доступ до форуму дописувачам ВасьОК та mata заблокований.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email