Останнім часом я отримую багато звернень по телефону від споживачів житлово-комунальних послуг. Коронне питання у більшості з них: "Як діяти? Що робити?".
Зрозуміло, йдеться про невідповідні нарахування за ЖКП, про примусове стягнення "заборгованості", про неякісні послуги, про повернення зайво нарахованих коштів. Як діяти? Що робити?
І виявляється, що мої кореспонденти не можуть з трьох спроб відповісти на контрольне запитання. А кому ви платите? Не знають, кому! Друге запитання: а чому платите невідомо кому? От на це запитання дають характерну відповідь:
усі так роблять. Тоді моя рекомендація (жартівлива): то зверніться з претензією до усіх, хто так робить. Мій кореспондент починає задумуватися, як викрутитися з цієї безглуздої ситуації. Виходить, що він живе не на Землі, а у Космосі?
Прошу користувачів сайту, які знають відповіді на поставлені питання, викласти у цій темі, та ще й так, щоб споживачам, які не бажають інтелектуально напружуватися, було зрозуміло з першої спроби.