'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Заміна ввідного кабелю  (Прочитано 474 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ivan zif

  • Гість
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #15 : 25 Березень 2020, 10:26:49 »

РЕМ вважає що є розрив кабелю від стояка до лічильника,проводка  замотана ізолентою  ніхто не розмотував,можливо іє розрив,схема підключення провірялася -правильна,кабель -власника .Стоїть питання-на основі якого документу РЕМ може зобовязати власника замінити ввідний кабель?


Редагування. Видалене завелике ( до того ж зайве) цитування.
« Останнє редагування: 25 Березень 2020, 10:37:01 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #16 : 25 Березень 2020, 10:27:54 »

РЕМ прислало Акт-вимогу про заміну  ввідного кабелю,від стояка до лічильника.   Кажуть є розрив. Хто повинен міняти і за чий рахунок,і чи потрібно його міняти? Чи має право РЕМ надсилати Акти -вимоги до споживача.
Якщо  хочете, щоб лічильник залишався у будинку, виконуйте вимогу  РЕМ щодо цілостності  кабелю вводу.
Працівники РЕМ добре розуміють (і досвідчені форумчани теж, бо це не новина), що "розрив" кабелю вводу може бути використано для прихованого безоблікового споживання електроенергії.
Не виконаєте вимогу, РЕМ може з своєї ініціативи перенести лічильник на зовнішню сторону стіни буднку, виконати відгалуження від лінії електропередачі до лічильника ізольованим проводом з встановленням межі балансової належності та експлуатаційної відповідальності на вихідних клемах вузла вимірювання. І їх "розрив" вже не цікавитиме...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #17 : 25 Березень 2020, 10:33:14 »

РЕМ вважає що є розрив кабелю від стояка до лічильника,проводка  замотана ізолентою  ніхто не розмотував,можливо іє розрив,схема підключення провірялася -правильна,кабель -власника .Стоїть питання-на основі якого документу РЕМ може зобовязати власника замінити ввідний кабель?
Відповідь вже надано.
Записаний

ivan zif

  • Гість
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #18 : 25 Березень 2020, 10:38:56 »

РЕМ прислало Акт-вимогу про заміну  ввідного кабелю,від стояка до лічильника.   Кажуть є розрив. Хто повинен міняти і за чий рахунок,і чи потрібно його міняти? Чи має право РЕМ надсилати Акти -вимоги до споживача.
Якщо  хочете, щоб лічильник залишався у будинку, виконуйте вимогу  РЕМ щодо цілостності  кабелю вводу.
Працівники РЕМ добре розуміють (і досвідчені форумчани теж, бо це не новина), що "розрив" кабелю вводу може бути використано для прихованого безоблікового споживання електроенергії.
Не виконаєте вимогу, РЕМ може з своєї ініціативи перенести лічильник на зовнішню сторону стіни буднку, виконати відгалуження від лінії електропередачі до лічильника ізольованим проводом з встановленням межі балансової належності та експлуатаційної відповідальності на вихідних клемах вузла вимірювання. І їх "розрив" вже не цікавитиме...
Я з Вами згідний!!!! Але РЕМ хоче щоб власник спочатку замінив ввідний кабель, РЕМ буде міняти, а тоді вони винесуть лічильник назовні за свій рахунок.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #19 : 25 Березень 2020, 10:43:00 »

          Правила роздрібного ринку 312
Цитувати
Де тут лічильник має бути?
Ви, перед написанням цього посту, читали попередній?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #20 : 25 Березень 2020, 10:53:17 »

Я з Вами згідний!!!! Але РЕМ хоче щоб власник спочатку замінив ввідний кабель, РЕМ буде міняти, а тоді вони винесуть лічильник назовні за свій рахунок.
Вірогідно РЕМ не дуже поспішатиме з "тоді вони винесуть лічильник назовні за свій рахунок". Тому й наполягають на заміні кабелю.
Заміну може виконати будь-хто... Але ж розломбування та опломбування то прерогатива РЕМ. Тому вони ще й на виконанні робіт по заміні бажають підзаробити. Вибирати "підрядника" - Ваше право. Де дешевше...
Записаний

ivan zif

  • Гість
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #21 : 25 Березень 2020, 11:01:42 »

Отримав попередження про відлючення енергії якщо не замінимо ввідний кабель.
Чи можуть відключити, на основі якого порушення?

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #22 : 25 Березень 2020, 11:50:35 »

Підстави для відключення вкладені у розділі VII Правил.
Подайте запит:  Яким актом встановлено, що ввідний кабель повинен бути цільним, а не може бути виконаним з двох кусків, наприклад? Вкажіть, що зазначена інформація є потрібною для складення позовної заяви щодо визнання Акту-вимоги та попередження про відключення незаконними.

Мабуть у РЕМ дефіцит лічильників та/або ізольованого проводу, що вони так "тягнуть кота за хвіст"... ;D
« Останнє редагування: 25 Березень 2020, 13:06:05 від Юрій Васильович »
Записаний

ivan zif

  • Гість
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #23 : 25 Березень 2020, 19:41:27 »

Підстави для відключення вкладені у розділі VII Правил.
Подайте запит:  Яким актом встановлено, що ввідний кабель повинен бути цільним, а не може бути виконаним з двох кусків, наприклад? Вкажіть, що зазначена інформація є потрібною для складення позовної заяви щодо визнання Акту-вимоги та попередження про відключення незаконними.

Мабуть у РЕМ дефіцит лічильників та/або ізольованого проводу, що вони так "тягнуть кота за хвіст"... ;D

Дзвонив в РЕМ ,сказали що відповідно до ПУЕ кабель має бути без розривів.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #24 : 25 Березень 2020, 19:58:22 »

Дзвонив в РЕМ ,сказали що відповідно до ПУЕ кабель має бути без розривів.
А Ви і їм поставили питання
згодно якого  пункту,  правил
І я не казав дзвонити, я казав
Подайте запит: 
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #25 : 25 Березень 2020, 22:43:43 »

РЕМ хоче щоб власник спочатку замінив ввідний кабель, РЕМ буде міняти, а тоді вони винесуть лічильник назовні за свій рахунок.
В цьому нема логіки.
1. Не факт, що після встановлення лічильника на зовнішну сторону стіни будинку (1. висота  не вище рівня очей дорослої людини середнього зросту, 2. місце встановлення може бути і не під існуючим трубостояком, а десь збоку), довжини ввідного кабелю (після від'єднання від ПЛ) буде достатнім для підведення його до лічильника.... Чи вони пропонують зразу робити з "запасом"?
2. А що як Ви хочете у місті виявленого "розриву" (або в будь-якому іншому місці по "трасі" прокладення кабелю зробити відгалудження і для цього встановити розподільну коробку? Матимите право, бо то вже буде внутрішня електромережа об'єкту. То навіщо міняти на цілий, якщо його потім треба буде різати?
3. Після встановлення лічльника Ви можете,  взагалі, зробити ввід у будинок в іншому місці і приєднання нового кабелю від лічильника до існуючої мережі будинку в іншому місці... Можливо так Вам буде зручніше...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8527
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #26 : 26 Березень 2020, 08:52:19 »

Цитувати
5.5.5. Споживач електричної енергії зобов’язаний:

12) забезпечувати доступ представникам оператора системи (після пред’явлення ними службових посвідчень) до об’єкта споживача для проведення технічної перевірки засобу комерційного обліку (засобів вимірювальної техніки), електроустановок та електропроводки, вимірювання показників якості електричної енергії, контролю за рівнем споживання електричної енергії, а також для виконання відключення та обмеження споживання електричної енергії споживачу (субспоживачу) відповідно до встановленого цими Правилами порядку та виконувати їх обґрунтовані письмові вимоги щодо усунення виявлених порушень, якщо це обумовлено умовами договору;
Цитувати
7.6. У разі самовільного підключення споживачем струмоприймачів або збільшення величини потужності понад величину, визначену умовами договору з оператором системи, приєднання струмоприймачів поза розрахунковими засобами комерційного обліку, зниження показників якості електричної енергії з вини споживача до величин, які порушують нормальне функціонування електроустановок оператора системи та інших споживачів, невиконання припису уповноваженого представника відповідного органу виконавчої влади, який стосується вищенаведених порушень, оператор системи має право без попередження повністю припинити споживачу електроживлення після оформлення у встановленому цими Правилами порядку акта про порушення.

У разі виявлення факту приєднання споживачем струмоприймачів поза розрахунковими засобами комерційного обліку оператор системи має право припинити електроживлення лише безоблікового приєднання до електричних мереж. Якщо неможливо усунути безоблікове приєднання під час оформлення акта про порушення, припиненню електроживлення підлягає об’єкт споживача в цілому, про що зазначається в акті.

Про застосовані заходи протягом одного робочого дня повідомляється адміністратор комерційного обліку та електропостачальник споживача. Разом з повідомленням електропостачальнику надається копія акта про порушення.
Цитувати
8.1.2. Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до учасника роздрібного ринку зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення таким учасником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
8.1.4. Скарга може бути подана споживачем протягом 1 року з моменту прийняття рішення учасником роздрібного ринку, що оскаржується, але не пізніше 1 місяця, починаючи з дня, наступного за днем ознайомлення або отримання споживачем цього рішення. Учасник роздрібного ринку має право не розглядати скаргу, подану з порушенням зазначеного строку.

Пропущений споживачем з поважної причини строк може бути поновлений посадовою особою учасника роздрібного ринку, яка згідно з посадовими обов’язками має повноваження приймати такі рішення.
8.2.1. У разі порушення учасником роздрібного ринку вимог цих Правил та/або умов договорів, наявність яких передбачена цими Правилами, учасник роздрібного ринку, щодо якого було вчинено порушення, складає у довільній формі претензію та подає її учаснику роздрібного ринку, яким було вчинено порушення.

У разі заподіяння учаснику роздрібного ринку електричної енергії збитків у претензії зазначаються підстави та розмір нарахованих збитків. До претензії можуть додаватися документи, які підтверджують вину оператора системи (електропостачальника електричної енергії або споживача) та розмір нарахованих збитків.

Учасник роздрібного ринку протягом 30 календарних днів з дати отримання претензії має усунути порушення та/або відшкодувати збитки, завдані учаснику роздрібного ринку, яким було подано претензію, про що повідомити іншу сторону, чи надати йому обґрунтовану відмову щодо задоволення його претензій повністю або частково. До відмови щодо задоволення претензії учасник роздрібного ринку може додати документи, які підтверджують вину іншої сторони або відсутність своєї вини. Протягом розгляду претензії учасники роздрібного ринку зобов’язані на запит іншої сторони надавати уточнюючу інформацію та документи, необхідні для розгляду претензії.

У випадку ненадання учасником роздрібного ринку відповіді на претензію іншого учасника роздрібного ринку у встановлений строк або незгоди зі змістом відповіді учасник роздрібного ринку має право звернутись до енергетичного омбудсмена (в межах його повноважень), Регулятора, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, Антимонопольного комітету України відповідно до компетенції та/або до суду.

Спірні питання щодо відшкодування збитків та/або визначення їх розміру вирішуються під час розгляду претензії шляхом переговорів між учасниками роздрібного ринку або в судовому порядку.
Цитувати
8.2.5. У разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником оператора системи, від якого споживач одержує електричну енергію, порушень цих Правил, у тому числі фактів безоблікового споживання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача (представника споживача) або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об’єкт (територію) споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи), оформлюється акт про порушення згідно з формою, наведеною в додатку 8 до цих Правил.

Акт про порушення складається представниками оператора системи, які мають таке право згідно з посадовою інструкцією, пройшли відповідне навчання та інструктаж, після пред'явлення ними службових посвідчень.

В акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил та всі необхідні для визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії параметри, що характеризують електроустановку споживача, схему підключення електроустановки споживача та її графічне зображення із зазначенням:

меж балансової належності;

перерізів та матеріалу всіх проводів (кабелів), наявних у схемі підключення;

номінальної сили струму спрацювання комутаційних апаратів, задіяних у схемі підключення;

фазування лічильника на дату оформлення акта про порушення.

Споживачі, представники оператора системи, інші особи, присутні при перевірці, під час здійснення перевірки електроустановок мають право здійснювати фото- та відеозйомку для фіксації виявлених порушень та/або відмови споживача (представника споживача або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об’єкт (територію) споживача для проведення перевірки) підписувати акт про порушення, про що зазначається в акті про порушення.

В акті про порушення заповнюються всі графи та рядки без пропусків. Виправлення чи підчищення не допускаються. Текст повинен бути однозначним, без можливості подвійного тлумачення.

В акті зазначаються заходи, яких було вжито або яких необхідно вжити для усунення допущених порушень.

Акт про порушення складається у двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві.

Акт про порушення підписується представником (представниками) оператора системи, який (які) брали участь у перевірці, та споживачем (представником споживача) або іншою особою, яка допустила представників оператора системи на об’єкт (територію) споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи).

У разі відмови споживача (представника споживача або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об’єкт (територію) споживача для проведення перевірки) підписати акт про порушення в ньому робиться запис про відмову. У цьому разі акт про порушення вважається дійсним, якщо його підписали більше одного уповноваженого представника оператора системи та незаінтересована особа (представник житлово-експлуатаційної організації, балансоутримувача або управителя будинку, виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоорганізації населення або представник органу місцевого самоврядування, інший споживач тощо) за умови посвідчення цієї особи або більше одного уповноваженого представника оператора системи, а відмова споживача (представника споживача або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об’єкт (територію) споживача для проведення перевірки) підписувати акт про порушення підтверджується відеозйомкою.

До акта про порушення сторонами можуть бути додані пояснення, зауваження та докази, перелік яких (за наявності) зазначається в цьому акті.

Представники оператора системи перед складанням акта про порушення зобов'язані повідомити споживача про його право внести пояснення та зауваження до акта, викласти мотиви своєї відмови від його підписання або підписати його без зауважень.

Облік бланків актів про порушення ведеться оператором системи у пронумерованому, прошнурованому та скріпленому печаткою журналі.

Акти про порушення та документи, що підтверджують факт їх отримання споживачем, повинні зберігатися оператором системи протягом трьох років з дня оформлення акта про порушення.

{Пункт 8.2.5 глави 8.2 розділу VIII в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1525 від 18.07.2019}
Викладіть Акт про порушення та Акт-вимогу.
Записаний

ivan zif

  • Гість
Re: Заміна ввідного кабелю
« Reply #27 : 26 Березень 2020, 17:43:48 »

пробую вставити.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email