Скоріше за все, що телефон дізнались з прив'язки до акаунта соцмережі. Ось тому я ніколи не надаю свого телефону соцмережам, а фінансовий телефон - взагалі нікому (тільки контактний).
Мене немає в соцмережах з телефоном -це елементарна інтернет-гігієна. І Ви неуважно читали. Не має значення, надавали чи ні Ви свій "фінансовий телефон", якщо вкрадено і продано базу клієнтів "Приватбанку" (до націоналізації).
https://finance.liga.net/bank/novosti/v-telegram-prodayut-lichnye-dannye-klientov-privatbanka---ain
https://ain.ua/2018/04/06/zaderzhany-prodavcy-baz-dannyx/
Якщо до націоналізації, то це ще добре. У такому випадку раджу всім клієнтам Приватбанку:
1) негайно подзвонити своєму мобільному оператору з метою заборони можливості віддаленого (через оператора) відновлення поточного фінансового номеру телефону (логіну у Приват24) у зв'язку з "втратою" сім-карти (це стандарна шахрайська схема);
2) купити нову сім-карту для нового фінансового телефонного номеру (самий дешевий пакет з можливістю двінків тільки своєму оператору та у Приватбанк при платі за обслуговування пакету 5 грн за пів-року, яку зробити автоматичною за допомогою оператора Приватбанку) і негайно змінити логін (фінансовий номер телефону) у Приват24 і більше нікому його не давати;
3) бажано змінити також пароль входу у Приват24 та банківські пластикові картки;
4) після зміни фінансового номеру телефону знову подзвонити своєму мобільному оператору з метою заборони віддаленого (через оператора) відновлення нового фінансового номеру телефону у зв'язку з "втратою" сім-карти;
5) на Приват24 включити двофакторну аутентифікацію;
6) сім-карту з фінансовим номером краще вставити у другий слот смартфону, який "запаролити" мінімум двома, а краще трьома способами (трьофакторна аутентифікація), якщо ж ваш смартфон з одним слотом, або немає смартфону, то сім-карту з фінансовим номером прийдеться тримати окремо (наприклад, у сейфі) і кожен раз перекладати сім-карти, якщо треба увійти у Приват24.
У період карантину, коли мільон українців втратило роботу, я все це був змушений зробити через серію шахрайських атак на мій фінансовий телефон, який раніше був одночасно контактним (я його розміщав на інтернет-сайтах при купівлі товарів для передзвону мені, давав оголошення і т.ін.).