'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Нарахування за послугу ГВП від ТОВ"Євро-Реконструкція"  (Прочитано 15178 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vovanchik

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 59
    • Перегляд профілю
    • Email

Отже, загальнобудинковий та квартирні лічильники гарячої у будинку є, просто конкретно Ваші - не сдавались на повірку і їх зняли з абоненського обліку і, як наслідок, Вам виставляють "по нормам споживання". У червні щось змінилось згідно показань загальнобудинкового лічильника і вам виставили "споживання" по 10,2 м. куб. гарячої води на 1 особу (очевидно, що просто "розкидали різницю" тим, хто не має квартирних лічильників). А, оскільки Ви не давали заявку про занижену температуру гарячої води по телефону (044) 277-6-277, то перерахунку Вам можуть і не зробити.
До речі, акти-претензії про неналежне надання або ненадання послуг їм треба надсилати на електронну пошту:
pretenzia.tec4@gmail.com
« Останнє редагування: 20 Липня 2020, 00:03:01 від Юрій Васильович »
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

1. Верху справа кожного посту э активна кнопка "Цитата" - користуйтесь.
2.
Цитувати
Teмпepaтypa гарячої води становить 35.0*C, тa 37.0 *C відповідно.
Відповідно чому?
3. Ви посилаєтесь на застарілу постанову КМУ.
А чому це ТОВ "Євро-реконструкція" не приймає заявки на заміри температури? Вони ходять по інфекційним лікарням? Є респіратори, рукавички, санітайзери. І замір температури у квартирі можна зробити за 5 хвилин + 5 хвилин на оформлення акту.
Записаний

vovanchik

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 59
    • Перегляд профілю
    • Email

1. Верху справа кожного посту э активна кнопка "Цитата" - користуйтесь
Дякую.
Цитувати
2. Teмпepaтypa гарячої води становить 35.0*C, тa 37.0 *C відповідно. Відповідно чому?
Два стояка ГВП, відповідно два значення температури.
Цитувати
3. Ви посилаєтесь на застарілу постанову КМУ.
Невже вона застаріла? Давно? https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-%D0%BF#Text
Цитувати
А чому це ТОВ "Євро-реконструкція" не приймає заявки на заміри температури? Вони ходять по інфекційним лікарням? Є респіратори, рукавички, санітайзери. І замір температури у квартирі можна зробити за 5 хвилин + 5 хвилин на оформлення акту.
Це питання не до мене, задайте його по телефону, який Ви мені надали вище. Вище я писав, що на протязі 5-ти років міряю температуру, процедура мені знайома.
« Останнє редагування: 20 Липня 2020, 00:07:02 від Юрій Васильович »
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Значить просто помилились:  постанова КМУ № 151 не від 02.11.2007 р., а від 17 лютого 2010 р.
Записаний

vovanchik

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 59
    • Перегляд профілю
    • Email

Значить просто помилились:  постанова КМУ № 151 не від 02.11.2007 р., а від 17 лютого 2010 р.
Поправив. Дякую.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

як наслідок, Вам виставляють "по нормам споживання".
По показам загальнобуднкового. (Загальнобуднковий - квартирні )/ кількість зареєстрованих осіб у всіх квартирах без лічильнків х кількість осіб зареєстрованх у квартирі.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

ПКМУ №1145 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2018-%D0%BF#Text п. 10
Цитувати
10. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирного будинку в установлений договором про надання відповідних послуг строк для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим зазначеним договором, чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги, які проживають у сусідніх будівлях (у приміщеннях - у разі, коли послуга надається у багатоквартирному будинку). Акт-претензія надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.
ЗУ "Про ЖКП" ст. 27 ч. 6 :
Цитувати
6. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги або управителя (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях - якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) рекомендованим листом.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19#Text
Якщо Виконавець не з'явився, то окрім заявителя про недоліки у наданні послуг, акт підписують два споживача з двох ІНШИХ квартир. Ваш акт недійсний...
Період - Ви не можете складати акт наперед (до  31.07. ).
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Ви нагадали мені, що якщо нижче 45°C, то варто дати їм заявку на перерахунок...
Надсилання акту-претензіїї рекомендованим листом, період температурних відхилень, підписи інших співвласників будинку у акті-претензіїї - це все мені можна було б зробити за поточний місяць, але от халепа - якраз з сьогодняшнього дня у нас відключили ГВП  :-\. ~100 грн. прийдеться подарувати виконавцю...  ;D
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

(click to show/hide)

Тобто, виконавець ТОВ"Євро-Реконструкція" на своєму сайті свідомо уводить в оману своїх споживачів:
Цитувати
pretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
http://tec4.kiev.ua/contacts
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Цитувати
виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2018-%D0%BF#Text

Питання:
1) Я з виконавцем не підписував договору. Для такого випадку наступне формулювання в акті-претензі буде коректним:
Цитувати
Згідно з договором  про надання послуг з житлово-комунальної послуги «Централізоване постачання гарячої води» (див. газету Хрещатик №111(4511) від 06.08.2014 р.)
?

2) Якщо період відхилень закінчується, наприклад 17 серпня і відповідна претензія виконавцю була надіслана також 17 серпня на його електронну пошту, то у разі, якщо представник виконавця не прибуде 18 серпня для проведення перевірки, то акт-претензію можна підписувати не раніше 19 серпня - так?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Тобто, виконавець ТОВ"Євро-Реконструкція" на своєму сайті свідомо уводить в оману своїх споживачів:
Цитувати
pretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
http://tec4.kiev.ua/contacts
Можливо невірно сформулювали....  До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися. Оскільки на тому сайті окремої адреси "реєстрація претензій про неналежне надання або ненадання послуг" не вказано, то можливо те реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг то вона і є ...
Записаний

vovanchik

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 59
    • Перегляд профілю
    • Email

Тобто, виконавець ТОВ"Євро-Реконструкція" на своєму сайті свідомо уводить в оману своїх споживачів:
Цитувати
pretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
http://tec4.kiev.ua/contacts
Можливо невірно сформулювали....  До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися. Оскільки на тому сайті окремої адреси "реєстрація претензій про неналежне надання або ненадання послуг" не вказано, то можливо те реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг то вона і є ...
Цитувати
До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися.

Так і було весь час до карантину, робиш заявку на замір температури телефоном, вони її реєструють і кажуть номер заявки, далі приходить інспектор( або не приходить, таке теж було!), робить замір (їх повинно бути 3 на місяць!) та складає відповідний акт. Копія акта заміра та акт-претензія відправляється поштою до виконавця або завозиться та реєструється на Усенка, 3 (відділ роботи зі споживачами), наслідок цих дій - перерахунок, за тарифом холодної води (у моєму випадку). Зараз вони просто прикрились карантином і не приймають заявки на замір температури.
Записаний

vovanchik

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 59
    • Перегляд профілю
    • Email

Відповідь Голови ОСББ на запит.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Відповідь Голови ОСББ на запит.
????
Записаний

vovanchik

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 59
    • Перегляд профілю
    • Email
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email