Шановна Ірино! Правильно чи неправильно складена скарга - такого поняття в законодавстві не існує. Однак, як кожний процесуальний документ, скарга повинна відповідати певним загальноприйнятим нормам, які є самоочевидними. Наприклад, вона повинна бути написана грамотною мовою, тобто з дотримання правил граматики відповідної мови. Наприклад, її оформлення повинно відповідати вимогам до ділових документів, тобто, якщо це рукопис, то почерк повинен бути розбірливим, якщо роздруківка - то шрифт і оформлення не повинні створювати труднощі при вивченні і використанні цього документу. Зверніть увагу на нумерацію аркушів, на поля для підшивки, на естетичне розташування заголовків та тексту на аркуші, на абзаци, правила переносу, недопустимість вживання ненормативної лексики, образливих висловів тощо. Не слід зловживати жирним шрифтом, оскільки він асоціюється з підвищеним тоном в усному спілкуванні. Звісно, скарга повинна містити реквізити органу, до якого вона направляється, а також реквізити учасника виконавчого провадження, який звертається зі скаргою, реквізити виконавчого провадження, такі, як найменування відділу ДВС, П.І.Б. державного виконавця, дії якого оскаржуються, номер виконавчого провадження. Далі слід викласти мотиви та підстави, чому оскаржується виконавча дія, долучити документальні докази у підтвердження обставин, на які Ви посилаєтесь. В кінці слід коротко сформулювати (після слова "прошу"), яку саме ухвалу суду чи іншого органу, який розгляне скаргу, необхідно прийняти чи постановити. Скарга повинна містити підпис заявника і дату. Для початку Ви можете керуватися, наприклад, нормами ЗУ "Про звернення громадян" щодо змісту та оформлення скарги.