'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Вікторе Івановичу! Я вже звертався до Вас за порадами с...  (Прочитано 1317 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Олександр

  • Гість


800 x 600, 51 кБ
Вікторе Івановичу! Я вже звертався до Вас за порадами стосовно законності та необхідності перетворення ЖБК в ОК.Зараз готую документи, щоб Вам надіслати.

А справа пішла далі. Кооператив подав до суду про стягнення з мене "боргу" за ЖКП. Справа майже аналогічна ТСББ "КОМФОРТ". Поки-що вдається вигравати час, користуючись можливостями судової системи (оскарження правомірності реєстрації кооперативу,роз"ясненя рішення,виправлення описок), необхідний для підготовки зустрічного позову. З досвіду судових справ, в яких приймав участь та з повідомлень учасників форуму, видно, що судді не звертають уваги на закон та заперечення "боржників"( відсутність договорів, фактичного виконання послуг, фальсифікації довідок і т.і.) - основний їх аргумент: ти живеш в квартирі - значить "должен"! Але, турбує інше - пропагандистська кампанія, що ведется починаючи з центральних ЗМІ і до парканних листівок проти тих, хто насмілився протидіяти системі ЖКГ - " а если не будут брать - отключим газ". І це має результат. "Добросовісні платники" вже підкидають в мою поштову скриньку анонімні листівки з погрозами фізичної розправи. Не кажу вже про об"яви, що майже кожен день вивішуються біля входу в під"їзд, як на цьому фото. Але нехай пишуть - це вже докази заподіяної моральної шкоди.Тепер питання : мене зацікавило проведення судово-бухгалтерської ескпертизи довідки про "заборгованість", що надало ТСББ "Комфорт": який результат подання цієї заяви, питання, на які потрібна відповідь експерта, порядок оплати експертного висновку.Дякую.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Усе, що відбувається навколо суперечки з Вашим ЖБК, свідчить про порушення з його боку Ваших прав, як споживача ЖКП. А права, як відомо, відстоюються лише у судовому порядку. Дійсно, судді наші далекі від усвідомлення верховенства права, і зловживаючи своїми повноваженнями, керуються не законом, а власними уявленнями та фольклором, а інколи зазнають тиску з боку влади. Суддів час від часу також слід виховувати, заперечувати проти їх дій у порядку ст. 160 ЦПК України, скаржитися на них у правоохоронні органи, у Вищу раду юстиції, у відповідний Комітет ВРУ, не кажучи вже про апеляції. Тому при наполегливості та наявності досвіду боротьби за свої права через деякий час можна добитися їх поновлення. Щодо пропагандистської компанії, то нею зловживають усі, кому не ліньки. Спробуйте зафіксувати дії "добросовісних платників" та оскаржити їх до правоохоронних органів. Відносно об\\\'яв - а Ви на кожній з них зробіть наклейку з вимогою повернути зайво нараховані кошти за теплопостачання та за утримання будинку. Підстав для цього більше, ніж досить. Зробіть попередній розрахунок, як це свого часу робив я. Стосовно клопотання про призначення бухгалтерської експертизи у справі за участю ТСББ "Комфорт" - воно ще не розглядалося, оскільки провадження зупинене до вирішення інших пов\\\'язаних справ - про визнання недійсним Статуту ТСББ, рішень загальних зборів тощо. Питання, на які повинен дати відповідь експерт у Вашому випадку, Ви повинні сформулювати залежно від обставин справи, а суд затвердити. Оплату за проведення експертизи слід покласти на виконавця послуг, аргументуючи це нормами ЗУ "Про захист прав споживача". Навіть, якщо суд покладе цей обов\\\'язок на Вас, то можете не платити. Експертна установа поверне справу без свого висновку. ПРовадження у справі буде продовжене, а Ви виграєте час. Після чого можна подати таке саме клопотання з трохи зміненими формулюваннями, і знову вимагати проведення експертизи за рахунок виконавця послуг. Кінця цьому немає. Потім Вашому ЖБК все набридне, двічі не з\\\'явиься у судове засідання, і його позовна заява залишиться без розгляду. Крім того, радив би закидати Ваше ЖБК претензіями щодо неякісного надання послуг у порядку, визначеному ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Претензії слід подавати регулярно, хоч щотижня, по кожному виду послуг окремо. Через деякий час кількість переросте в якість. Так свого часу сталося при захисті прав мешканки квартири № 22 у будинку по вул. Смоленській, 5/1 в м. Києві (вивчіть опубліковані на сайті матеріали). Вам напевно відомо, що врешті-решт виконавці послуг стали на шлях примирення зі мною, задовольнили добровільно усі останні вимоги щодо мене особисто та моїх родичів. А у інших випадках їм довелося виконувати судові рішення, та ще й у примусовому порядку.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email