'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Шановний Віктор Іванович!  (Прочитано 2949 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

nik

  • Гість
Шановний Віктор Іванович!
« : 16 Травня 2009, 19:30:11 »

Шановний Віктор Іванович!

Донбаські енергетики запроваджують систему розрахунків з населенням обов`язково по виписаних ними рахунках( є лист Мінтопенерго про переукладення договорів з вказуванням у графі форми оплати, це п. 16 Типового договору, тільки « по рахунках виписаних постачальником»). Показання приладів обліку знімають контролери що місяця, але не у перший чи останній день місяця, а без системно то 15-го, то 18-го, то раніше , то пізніше. І на цих показання х і базується розрахунок. З-за таких розрахунків страждають пільговики та ті, що отримують субсидії, чиє споживання становить на межі норми споживання. Наприклад пенсіонерка має статус «Дитина війни» та субсидію. Обв`язковий платіж складає 6,77 грн. до 75 кВт/г за січень спожила 70, а за лютий 75 кВт/г – норма не перевищена, платіж за обидва місяці по 6,77 грн. Але міський РЕМ виставляє рахунок за період з 16.01 по 18.02 у розмірі 113 кВт/г ( бо контролер був 16.01 та 18.02) і до сплати 85 кВт/г як норму за 6,77 грн. ( 85 а не 75 бо розраховано по середньо добовому споживанню за період трохи більше чім 30 діб) а за решту 28 кВт/г виписує оплату за повну ціну, ще 6,82 грн. ( без пільг та субсидії). Маємо листи НКРЕЕ, Мінтопенерго, якими підтверджено, що для пільговиків потрібно фіксувати показання останнього дня календарного місяця, бо норма споживання встановлена на календарний місяць ( до речі у законодавстві про пільги та субсидії нема такого поняття як середньо –добове споживання, є норма споживання встановлена на календарний місяць і я так розумію можна в одні дні споживати більше, у інші менше аби загалом за місяць не перевищити норму). Але РЕМ і не думає дотримуватися такого графіка. Через це багато споживачів не бажають переходити на сплату по рахунках РЕМа. Бо якщо немає абонкнижки то і записати показання за календарний місяць ніде, і довести тоді що ти ніяких норм не перевищив не має можливості. А так по абонкнижкам поки що це вдається. Та РЕМ намагається ввести заборону на сплату по абонкнижкам у відділеннях пошти та банків. При заповненні договору без згоди споживача вписують оплата « по рахунках, виписаних постачальником».

Хочу до договору скласти протокол розбіжностей, але й у цьому намагаються перешкодити. Поштою договір не надсилають, контролер приносить бланки без підписів та печатки РЕМу, при складанні у РЕМі теж намагаються зробити так щоб спочатку споживач усе попідписував, а вже потім несуть керівникові на підпис та печатку, то де гарантія що все це повернеться , якщо споживач пише що підписав із застереженнями та додав протокол розбіжностей. При чому як тільки доходимо до п. 16 то або пишуть що самі хочуть , або далі зовсім не пишуть, починають стращати відключеннями за відсутність договору.

До речі , типовий договір має декілька норм які суперечать Закону « Про житлово-комунальні послуги», як бути з цим.

А які вимоги у Києві і як Ви боретеся?

Як що можна, хотілось би побачити Ваш коментар.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

У нас з оплатою за електроенергію проблем майже не існує. Київенерго поступило розумно, оприлюднивши публічний договір. Тобто індивідуально укладати не потрібно. Крім того, споживачі мають можливість самостійно знімати покази квартирних електролічильників та записувати їх у квитанції, які приймаються до оплати прибутковими касами Ощадбанку. У минулому році в Київенерго трапилась якась аварія на комп\\\'ютерному сервері, внаслідок якої облікові дані для третини мешканців міста були спотворені, всі вони раптом стали "боржниками". Виник скандал. Київенерго вибачилося, назаконну заборгованість усунуло. Зараз тихо-спокійно. Чого не скажеш про інші житлово-комунальні послуги, про що Вам напевне відомо з матеріалів цього сайту. У Вашом випадку запропонував би звернутися до суду з позовними заявами на захист прав споживачів. Важливо забезпечити належний юридичний супровід, щоб не з\\\'явилися прецеденти відмовного характеру.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email