'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Вікторе Івановичу, ознайомивя з наказом від 02.02.2009 №13 \"  (Прочитано 2970 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олег

  • Гість

Вікторе Івановичу, ознайомивя з наказом від 02.02.2009 №13 "про затвердження Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд" і не можу їх зрозуміти в контексті Постанови КМУ №560 та ЗУ "Про житлово-комунальні послуги".

Як зазначено в наказі, послуги з управління належать до третьої групи житлово-комунальних послуг залежно від порядку затвердження цін/тарифів відповідно до положень статті 14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", тобто договірні. Не зрозумілим є природа таких послуг, як буде формуватись такий договірний тариф і чи будуть ці послуги обов\\\'язковими.

І друге питання. В нашому домі, на першому поверсі, орендується приміщення під кафе. Нещодавно зазначене кафе почало розширюватись і на озелененій території дома виставляють столи, палатки, цементють землю. Тобто придомову територію де гуляли діти забирають для продажу спиртних напоїв. Жодних погоджень з мешканцями не було. Директор кафе посилається на те, що отримав дозвіл від балансоутримувача, яким є ТОВ. Як можно мешканцям протидіяти такому беззаконню.

Дуже дякую
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

По першому питанню - цей наказ частково заповнив прогалину в сфері визначення ролі управителя будинку. Але породив нові проблеми юридичного характеру, вирішення яких без суперечок неможливе. Відкривається нове поле для діяльності юристів-правозахисників. В цілому наказ можна вважати мертвим, виконати його у повному обсязі неможливо, добровільно дотримуватися його ніхто не буде. Крім того, не застосовані норми ст.ст. 382, 369 ЦК України. Найрозумніший вихід - оспорити його в Окружному адміністративному суді м. Києва. Чи є бажаючі?

По другому питаннню. Балансоутримувач не мав права надавати подібні дозволи. З іншого боку, у м. Києві межі прибудинкових територій не визначені, не закріплені державними актами, вся земля належить громаді міста, тобто нікому, крім чиновників. Як боротися? Боротьба повинна бути цілеспрямованою і багатоплановою. Як влучно виразилась Тетяна Монтян, наші будинки з приватизованими квартирами висять у повітрі, бо земля під ними і навколо них мешканцям не належить, допоки питання про землевідвід не буде вирішене у відповідності до Земельного кодексу. А таке остаточне рішення можна сподіватися отримати виключно у судовому порядку, бо влада не допустить, щоб хтось заважав їй уривати ласі шматочки. І заганяють нас у глухий кут - створюйте ОСББ, така собі Сталінська колективізація. У новій серії адміністративних позовів відповідачами мають бути КМР, її виконавчий орган, навіть органи центральної виконавчої влади. Ой, як вони вже мені набридли! Геть усіх!
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email