'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: На вимогу такого змысту \"... З урахуванням вищевикладен  (Прочитано 3701 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

bav

  • Гість

На вимогу такого змысту "... З урахуванням вищевикладеного, я ЗАЯВЛЯЮ ПРО СВОЮ ВІДМОВУ ВІД ПОСЛУГ ПО УТРИМАННЮ БУДИНКУ І ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ допоки по-перше, не будуть усунуті недоліки викладені в заявах (додаються) від 19.03.2009 до ВСП «Залізничний» і від 10.04.2009 за №429 до КП «Залізничне», на які я навіть відповіді-відписки не отримав, по-друге, не будуть укладені відповідні договори та ВИМАГАЮ ПРИПИНИТИ НЕЗАКОННО НАРАХОВУВАТИ ПЛАТУ ЗА ПОСЛУГИ, НА ЯКІ НЕ УКЛАДЕНО ВІДПОВІДНИХ ДОГОВОРІВ ДО ТИХ ПІР, ПОКИ ТАКІ ДОГОВОРИ НЕ БУДУТЬ УКЛАДЕНІ в примусовому порядку, згідно з судовим рішенням." отримав відповідь, яку підготувала Панова, наступного змісту Комунальним підприємством Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом\\\'янської районної у м. Києві ради Ваша вимога розглянута.

Повідомляємо, що основна засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов\\\'язки визначає Закон України "Про житлово-комунальні послуги".

У статті 19 зазначеного Закону визначено. що ВІДНОСИНИ МІЖ учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Згідно з частиною третьою статті 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" споживач зобов\\\'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Договір на надання житлово-комунальних послуг набирає чинності з моменту його укладення. Процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін.

При укладенні договорів на ; надання житлово-комунальних послуг сторони не можуть відступати від змісту типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, але мають право конкретизувати його умови.

Слід зазначити, що Закон України "Про житлово-комунальні послуги" покладає на виконавців обов\\\'язок укладати із споживачами договори на надання

житлово-комунальних послуг.

Але на сьогодні практика показую, що у більшості випадків договори між споживачами та виконавцями/виробниками житлово-комунальних послуг в

письмовій формі не укладаються.

При вирішенні зазначеного питання слід зважати, що споживач отримує від виконавця житлово-комунальні послуги та відповідно сплачує кошти за їх користування, тобто споживач знаходиться у фактичних договірних відносинах із виконавцем. Отже обидві сторони У цих відносинах мають певні права та обов\\\'язки, а саме, виконавець зобов\\\'язаний надавати споживачеві житлово-комунальні послуги, а споживач зобов\\\'язаний сплачувати плату за отримані послуги.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги споживач зобов\\\'язанні оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.

Відповідно до принципу свободи договору (ст.627 ЦК) сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Утім в окремих, передбачених законодавством випадках принцип свободи може бути обмежений. Якщо Договір укладається на підставі обов\\\'язкового для сторін правового акта органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, зміст такого Договору має відповідати цьому правовому акту.

Типові договори є формою державного регулювання договірних відносин у сфері господарювання, вони застосовуються для спрощення процесу укладання конкретних господарських договорів та визначення бажаної, з точки зору держави, моделі договірного зобов\\\'язання.

Одночасно повідомляємо, що на Вашу адресу було направлено пропозицію щодо укладення типових договорів про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ №560 від 12 липня 2005 р. та про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою КМУ № 630 від 21 липня 2005 р.

Моя відповідь була такою: "Перший раз за 13 місяців 13.05.09 Вами було надіслано пропозицію №59/5 з двома примірниками договору, який мені пропонується підписати. Перший раз і саме ТИПОВИЙ договір №560 я отримав і ДО ТЕКСТУ ДОГОВОРУ ЗАПЕРЕЧЕНЬ НЕ МАЮ, але надісланий договір НЕ МАЄ ДВОХ ОБОВ\\\'ЯЗКОВИХ ДОДАТКІВ по п.2 та.3. Отже доказів того, що тариф по п.4 прозоро сформований за формулами наведеними в постанові КМУ №560 «ПОРЯДОК формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» не надано, а розмір щомісячної плати 34,28 грн. невідомо як отриманий. Не надано інформацію про параметри, які були задані для підрахунку кожної складової тарифу, і таким чином не забезпечена ПРОЗОРІСТЬ всіх складових тарифу. Нагадую Вам ще раз, що вартість послуг з утримання будинку Вами незаконно прив’язується до розпорядження КМДА №641 від 30.05.2007 р., яким тариф на утримання будинку підвищено в 1,8 рази та яке було від самого початку було незаконним (не зареєстроване в Мін’юсті) і вже ОСТАТОЧНО СКАСОВАНЕ постановою Шевченківського районного суду м. Києва №2а-166/2007 від 05 липня 2007 р. «Скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації №641 від 30.05.2007 року «Про впорядкування розмірів тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та внесення змін до Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 року №748»..." та "... Тарифи, що закладені в наданому договорі незаконні від самого початку, оскільки розпорядження КМДА по-перше, постановою Шевченківського районного суду м. Києва №2а-166/2007 від 05 липня 2007 р., якою встановлено, що розпорядження КМДА в зв’язку з відсутністю реєстрації в органах юстиції не підлягають застосуванню: «суд приходить до висновку, що та обставина, що розпорядження Київської міської державної адміністрації не зареєстровані в органах юстиції не є підставою для визнання їх недійсними, оскільки ці розпорядження в зв\\\'язку з відсутністю реєстрації в органах юстиції НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАСТОСУВАННЮ», по-друге, постановою №8/131 Окружного адміністративного суду м. Києва від 24.01.2008 року, я якій зазначається «Визнати протиправними та скасувати Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.05.2007 р. № 640, від 30.05.2007 р. № 641, від 30.05.2007 р. № 642, від 30.05.2007 р. № 643», а Київський апеляційний адміністративний суд своєю ухвалою, цю постанову у справі №22-а-14381/08 (8/131) про визнання ПРОТИПРАВНИМИ ТА СКАСУВАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ КМДА від 30.05.2007 р. №№ 640, 641, 642, 643 залишив без змін. Отже в договорі мають бути зазначені тарифи розпорядження КМДА за №1245 від 20.06.2002 р «Про встановлення тарифів на виробництво теплової енергії та житлово-комунальні послуги для населення (Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1907 ( ra0072017-03 ) від 14.10.2003 ), яке було зареєстроване в Мін’юсті."

Як Вам шаблонна відповідь Панової, особливо стосовно споживач знаходиться у фактичних договірних відносинах із виконавцем.!?

Також на вимогу "... Таким чином, всі незареєстровані розпорядження голови КМДА НЕЗАКОННІ І ВЖЕ СКАСОВАНІ СУДАМИ І ПРЕЗИДЕНТОМ УКРАЇНИ, а нові, клоновані, розпорядження КМДА від 29.04.2009 р. №№ 516-520 також незаконні і оскаржені в Шевченківському районному суді м. Києва у справі № 2а-57/09 (2а-124/08, 2а-1275/07) «про визнання невідповідними законодавству нормативно-правових актів КМДА та рішення Київради: від 08.02.2007 р. № 58/719 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги"; … розпорядження № 516-520 від 29 квітня 2009 …».

На підставі викладеного, ВИМАГАЮ НЕГАЙНО ПРИПИНИТИ НЕЗАКОННІ НАРАХУВАННЯ ПО ЗАВІДОМА НЕЗАКОННИМ ТАРИФАМ КМДА." отримав таку відповідь: Комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом\\\'янської районної у м. Києві ради Вашу вимогу розглянуто.

Повідомляємо, що відповідна до статті 9 Закону України "Про ціни і ціноутворення" державні фіксовані та регульовані ціни й тарифи встановлюються державними органами України на ресурси, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, на товари і послуги, що мають вирішальне соціальне значення, а також на продукцію, товари і послуги, виробництво яких зосереджено ^підприємствах, що .займають монопольне становище на ринку. Зміна рівня державних фіксованих та регульованих цін і тарифів на окремі види продукції, товарів і послуг здійснюється, в порядку і в строки, що визначаються ТИМИ органами, які відповідно до цього Закону затверджують або регулюють ціни (тарифи).

Законом України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що ціни та тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються! і затверджуються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.

Одночасно вказаним Законом передбачений розподіл житлово-комунальних послуг за порядком затвердження цін/тарифів: житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують спеціально уповноважень центральні органи виконавчої влади; житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території; житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).

Згідно Закону України "Про місцеві державні адміністрації" місцеві органи: виконавчої влади, зокрема місцева державна адміністрація, в межах, визначених Конституцією і законами України, здійснюють на відповідній території державний контроль за додержанням правил торгівлі, побутового, транспортного, комунального обслуговування, законодавства про захист прав, а також регулює ціни та тарифи за виконання робіт та надання житлово-комунальних ПОСЛУГ підприємствами, а також визначає і встановлює норми їх споживання, здійснює контроль за їх додержанням.

Однак, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження в частині встановлення в порядку і межах, визначених законодавством тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної Територіальної громади; погодження в установленому порядку цих питань з підприємствами, установами та організаціями, які не належать до комунальної власності.

Законодавець передбачив межі діяльності органів здійснення місцевого самоврядування та органів здійснення виконавчої влади у сфері комунальних І послуг. Тому, між відповідними формами Закону України "Про місцеве самоврядування" та Закону України "Про місцеві державні адміністрації" немає суперечності, адже вони є тільки складовою частиною законодавства України щодо регулювання відносин у сфері комунальних послуг.

Із системного аналізу чинного законодавства України випливає, що рішення про встановлення норм і тарифів віднесено законодавством як до компетенції Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, так і до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад. Інакше кажучи, встановлення норм і тарифів не належить до виняткової компетенції органів місцевого самоврядування.

Цей висновок не заперечує повноважень органів місцевого самоврядування у цій сфері. Він тільки означає, що рішення виконавчих комітетів місцевих рад про зміну (встановлення» тарифів на житлово-комунальні послуги можуть набрати чинності тільки після відповідного затвердження Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.

Відповідно до прикінцевих положень Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ» міська та районні в місті Києві ради протягом місяця після набрання чинності цим Законом вирішують питання щодо формування власних виконавчих органів на базі відповідних державних адміністрацій, які паралельно виконують функції державної виконавчої влада, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.

Одночасно повідомляємо, що на даний час нарахування плати за житлово-комунальні послуги не проводяться за тарифами, затвердженими розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 29.04.2009 року №№ 516, 517, 518, 519, 520, які були підписані виконуючим обов’язки голови Київської міської державної адміністрації Голубченком А.К.

НЕ вірю, що за червень ГІОЦ не нарахує по Голубченку.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Майже все правильно, крім висновку "Із системного аналізу чинного законодавства України випливає, що рішення про встановлення норм і тарифів віднесено законодавством як до компетенції Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, так і до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад. Інакше кажучи, встановлення норм і тарифів не належить до виняткової компетенції органів місцевого самоврядування." Тарифи встановлює/затверджує/погоджує саме орган місцевого самоврядування, а державні адміністрації повинні здійснювати лише контрольні функції. Чого вони уникають.
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю

Олександре! Стосовно «споживач знаходиться у фактичних договірних відносинах із виконавцем» можемо запропонувати таке:

Запитайте у Панової, у який спосіб на її думку Дирекція зробила особисто Вам оферту про укладення договору на житлово-комунальні послуги і не забудьте зазначити, що згідно ст. 641 ЦК «Пропозиція укласти договір має МІСТИТИ ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ і ВИРАЖАТИ НАМІР ОСОБИ, яка її зробила, ВВАЖАТИ СЕБЕ ЗОБОВ\\\'ЯЗАНОЮ у разі її прийняття.» Також спитайте, у який спосіб на думку Панової Ви здійснили акцепт цієї пропозиції, і не забудьте зазначити, що ця відповідь має ПРЯМО ТА НЕДВОЗНАЧНО (п. 5.4 ст. 19 Закону України «Про захист прав споживачів»), ПОВНО ТА БЕЗУМОВНО (п. 1 ст. 642 Цивільного кодексу України) виражати Вашу згоду на істотні умови договору, тобто згоду взяти на себе зазначені у договорі зобов’язання по оплаті послуг тощо. Бо згідно ст. 638 ЦК «договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною» — і ніяк інакше укласти його не можливо за визначенням.

Якщо дійсно запитаєте про це і отримаєте відповідь, опублікуйте її, будь-ласка, на форумі — всім буде дуууже цікаво!

Про оцей фокус-покус комунальників «фактичні договірні відносини» на форумі в оцій ланці Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2009-04-12 12:06:13 вже було жваве обговорення, в якому ми з Вами брали участь.
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю

Доречи, є ще одне хороше питання до Панової за цим її листом: А чому-чому :) Дирекція системно порушує закон і не укладає зі споживачами письмових договорів?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Дозвольте виручити Панову С.А., у якої можуть бути труднощі з наданням відповіді на поставлене питання "А чому-чому :) Дирекція системно порушує закон і не укладає зі споживачами письмових договорів?". У даному випадку Дирекція скористалася нормою ст. 29 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", відповідно до якої "1. Договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою. 2. У разі якщо балансоутримувач не є виконавцем, він укладає договори на надання житлово-комунальних послуг з іншим виконавцем. " Виконавцями житлово-комунальних послуг у нашому районі є Комунальні підприємства з такими найменуваннями: Батиївське, Індустріальне, Відрадненське, Грушківське, Залізничне, Чоколівське. Вони визначені такими на підставі проведеного хоч фіктивного, але поки-що не відміненого конкурсу під юридичним наглядом Панової С.А. Що з цього вийшло - відомо з рублікацій у "Нарисах" та на цьому Форумі.
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю

На bav - Київ - Ukraine 2009-05-29 10:49:52, 3 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2009-05-29 14:48:29, 4 gro-za - Київ - Ukraine 2009-05-29 17:34:28

З відповіді Панової: «Але на сьогодні практика показує, що у більшості випадків договори між споживачами та виконавцями/виробниками житлово-комунальних послуг в письмовій формі не укладаються».

З урахуванням поправки Віктора Івановича можна запитати у Панової так: «Чому виконавці житлово-комунальних послуг так масово і системно порушують закон і не укладають договорів зі споживачами? А також чому Дирекція цьому потурає і не виконує власного прямого обов’язку — не примушує визначених нею виконавців послуг укладати договори зі споживачами? І чому Дирекція не укладає зі споживачами договори на ті послуги, виконавцем яких є вона сама?»

Обов’язок забезпечити укладення договорів між виконавцями послуг і їх споживачами Дирекція має з наступних підстав:

- як балансоутримувач і управитель вона за законом має забезпечити утримання будинку і надання мешканцям житлово-комунальних послуг, а без договорів між виконавцями і споживачами це неможливо здійснювати в правовому полі;

- як служба єдиного замовника, створена для визначення на конкурсній основі виконавців житлово-комунальних послуг і контролю за їх діяльністю, Дирекція також має контролювати укладення виконавцями договорів з мешканцями;

- як організатор конкурсу, а також за ст. 29 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», Дирекція має укласти договір з виконавцем послуг — переможцем конкурсу — за яким виконавець бере на себе обов’язок укласти договори зі споживачами; і виконання цього договірного обов’язку Дирекція має повне право і обов’язок вимагати.

У Солом’янському районі з КП «Індустріальне» Дирекція уклала такий договір, і ним функцію виконавця послуг з утримання будинків з обов’язком укласти договори зі споживачами залишила за собою, а КП «Індустріальне», хоч конкурс проводився для визначення виконавця цих послуг, насправді фактично стало не виконавцем, а просто субпідрядником Дирекції (виробником послуг). Таким чином виконавцем послуг з утримання будинків для споживачів є Дирекція, і саме вона має укладати зі споживачами договори на ці послуги. А ось виконавцем комунальних послуг дійсно стало КП «Індустріальне», бо за договором з Дирекцією воно має укласти зі споживачами договори на комунальні послуги. Так визначено договором від 31.03.2008 р. між Дирекцією та КП «Індустріальне», і цей договір укладений на невизначений термін.

Маючи договір з виконавцем, Дирекція може і зобов’язана примусити його виконати взяті на себе договірні зобов’язання, тобто укласти договори зі споживачами.

Для тих, хто цікавиться порядком проведення конкурсу і укладення договору по його результатах, читайте:

Постанова КМ від 21 липня 2005 р. N 631 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг»,

Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005 N 60 «Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді».
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Відносно обов\\\'язку укладання Типових договорів, затверджених постановами КМУ №№ 560 та 630: слід взяти до уваги, що КП "Дирекція ..." після проведення конкурсу на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій уклала з комунальними підприємствами (виконавцями) договори, предметом яких є передача Замовником Виконавцю функцій з утримання будинків, споруд і об\\\'єктів благоустрою та прибудинкових територій. Ці функції також передбачені в Статутах новоутворених КП. Пунктом 3.15 зазначених договорів на Виконавця покладений обов\\\'язок підготувати та укласти із споживачами договори на надання комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов їх виконання згідно з типовими договорами. В той же час Дирекція використала своє право уповноважити інших осіб на укладення договорів із споживачами. Я не знайшов у договорі з КП "Індустріальне" застережень типу КП "Дирекція" залишає за собою обов\\\'язок укладання договорів на утримання будинків з їх мешканцями. Крім того, як відомо з моїх повідомлень, Типові договори зі мною і моїми родичами були укладені саме з виконавцем послуг - КП "Індустріальне", а суд визнав ці договори, як додаток до мирової угоди. За таких обставин вважаю контрпродуктивним намагання змусити КП "Дирекцію" укладати договори з кінцевими споживачами - мешканцями багатоквартирних будинків. А те, що одне КП (Дирекція) зробила васалами інші КП (шість новоутворених підприємств), поставила їх в один ряд (підконтрольні та підзвітні Дирекції) з власними ВСП - слід вважати незаконним "ноу-хау" районної влади. Щодо Панової С.А. - на її нікчемні з юридичної точки зору думки не слід звертати уваги. Доказом нікчемності можуть служити усі програні за її участю, як представника КП УЖГ (попередника КП "Дирекція") судові справи. Бажаючим можу подарувати відповідні судові рішення, постанови ВДВС, дані про примусово стягнені з КП УЖГ кошти на користь споживачів комунальних послуг. Психологічний портрет цієї миловидної особи намальований тут: http://solomenka.org/forum/viewtopic.php?t=146 Здається, коментарі зайві. І тему пропоную закрити.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email