'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: УРЯДОВИЙ ПОРТАЛ - http://www.kmu.gov.ua/control/uk/newsnpd  (Прочитано 4202 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


250 x 200, 8 кБ
УРЯДОВИЙ ПОРТАЛ - http://www.kmu.gov.ua/control/uk/newsnpd
Останні надходження актів КМУ
21 липня 2009

Кабінет Міністрів України
Розпорядження від 17.07.2009 № 842- Індекс: 21

Текст документа: Про зупинення дії деяких розпоряджень голови Київської міської держадміністрації з питань встановлення (погодження) тарифів на житлово-комунальні послуги в м. Києві 842- редакція від 17.07.2009


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 17 липня 2009 р. № 842-р

Київ


Про зупинення дії деяких розпоряджень голови Київської
міської держадміністрації з питань встановлення
(погодження) тарифів на житлово-комунальні послуги в м. Києві


Головою Київської міської держадміністрації видані розпорядження від 29 квітня 2009 р. № 516 “Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення”, № 518 “Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, № 520 “Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та затвердження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення”, якими збільшено розмір тарифів на житлово-комунальні послуги для населення.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Зазначені розпорядження видані з порушенням Конституції та законів України.

Розпорядженнями голови Київської міської держадміністрації від 29 квітня 2009 р. № 516, 518 і 520 затверджені, зокрема, тарифи на теплову енергію, встановлені тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води, з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, з централізованого опалення і постачання гарячої води, що не узгоджується із Законом України “Про житлово-комунальні послуги”, згідно з яким встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 2 статті 7), а до повноважень Київської міської держадміністрації віднесено лише здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання тарифів, контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг (пункти 4 і 6 статті 6). Отже, зазначені розпорядження видані з перевищенням повноважень голови Київської міської держадміністрації.

Розпорядження голови Київської міської держадміністрації не враховують базові принципи реалізації державної політики у сфері житлово-комунальних послуг, передбачені, зокрема, статтями 2 і 30 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, щодо регулювання цін/тарифів з урахуванням досягнутого рівня соціально-економічного розвитку, природних особливостей відповідного регіону, технічних можливостей, а також випередження зростання доходів населення над зростанням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги.

Крім того, не враховано вимоги частини другої статті 5 Закону України “Про ціни і ціноутворення”, згідно з якою в разі виникнення заборгованості з виплати заробітної плати, стипендій, пенсій та інших соціальних виплат забороняється до погашення такої заборгованості підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та послуги громадського транспорту, що надаються громадянам України.

За даними Держкомстату, у м. Києві існує заборгованість з виплати заробітної плати. При цьому реальні доходи населення в умовах фінансової кризи не збільшуються, що не дає підстав для підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги.

Розпорядження від 29 квітня 2009 р. № 516, 518 і 520 оформлені як розпорядження Київської міської держадміністрації, що суперечить статті 6 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, згідно з якою актами місцевих державних адміністрацій є, зокрема, розпорядження голови місцевої держадміністрації.

З урахуванням викладеного та відповідно до статті 118 Конституції України, пункту четвертого частини другої статті 24 Закону України “Про Кабінет Міністрів України” та статті 9 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Зупинити дію розпоряджень голови Київської міської держадміністрації від 29 квітня 2009 р. № 516 “Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення”, № 518 “Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, № 520 “Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та затвердження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення”.

2. Звернутися до Президента України з пропозицією щодо скасування розпоряджень голови Київської міської держадміністрації від 29 квітня 2009 р. № 516, 518 і 520.

Прем’єр міністр України
Ю. ТИМОШЕНКО

Інд.21
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Текст урядового Розпорядження з юридичної точки зору не повністю обґрунтований, містить деякі огріхи. Тому можна стверджувати про слабкість юридичної служби не лише в КМДА, але і в КМУ, а можливо в усій Україні.
Однак в цілому постановка питання правильна і своєчасна. Аби Президент зі своїм Секретаріатом це зрозуміли!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

To be or not to be? Тепер вже точно можна не платити!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Однак, не можна заспокоюватися, бо ворог не дрімає. Очікуються нові розпорядження КМДА, якими скасовуються попередні, але по змісту від них будуть мало відрізнятися. Досвіду шахраям з "молодої команди" Черновецького не позичати!
СПОЖИВАЧАМ рекомендація: НЕГАЙНО УКЛАДАЙТЕ з балансоутримувачами ТИПОВІ ДОГОВОРИ, затверджені постановами КМУ від 21.07.2005 р. № 630 та від 20.05.2009 р. № 529. І вимагайте, щоб тарифи в договорах були підкріплені ЗАКОННИМИ рішеннями органу місцевого самоврядування та сформовані згідно з порядками, затвердженими постановами КМУ-955, 959, 529. Просто не платити - контрпродуктивно. Платити слід за ФАКТИЧНО спожиті послуги відповідно до їх кількості та якості, причому згідно з істотними умовами укладених договорів. Інакше мафія Черновецького Вас осідлає і буде пити Вашу кров ще 4 роки підряд!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Інформацію надав Віталій у темі: gro-za - Київ - Ukraine 2009-07-21 09:35:02, його коментар: "1 Виталий - Киев 2009-07-21 11:45:25 5 час назад".
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ось деякі юридичні недоліки документу Кабміну:
1) Розпорядження підписав не голова КМДА (Черновецький), а перший заступник (Голубченко).
2) Обійдені мовчанкою розпорядження № 517 та № 519, які стосуються юридичних осіб, але ударяють по фізичних, по населенню.
3) Не слід замовчувати юридичну колізію з дволикістю КМДА, вона і орган державної влади, підпорядкований Кабміну, і орган місцевого самоврядування, підпорядкований Київраді. Перший статус вимагає державної реєстрації нормативно-правових актів (НПА), якщо вони зачіпають інтереси споживачів. А другий статус цього не вимагає. Однак, у останньому випадку НПА повинні прийматися у формі рішень, а не розпоряджень, і не одноособово, а колегіально, на засіданні виконавчого комітету шляхом голосування. На жаль, суди з цього зачарованого кола ще не виплуталися. Органи влади вищого рівня (Президент, Кабмін) також. Тому крапку в спорі ставити рано.
4) Щодо тарифів на теплову енергію - їх затверджує підпорядкована уряду НКРЕ, місцеві органи влади не мають таких повноважень.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Додатково дивіться слушне зауваження: shakirkirill - Ukraine 2009-07-21 19:56:29
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
ЗАКОН УКРАЇНИ Про ціни і ціноутворення
« Reply #7 : 21 Липня 2009, 21:10:15 »

ЗАКОН УКРАЇНИ Про ціни і ціноутворення
( Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1990, N 52, ст.650 )

{ Вводиться в дію Постановою ВР
N 508-XII ( 508-12 ) від 03.12.90, ВВР, 1990, N 52, ст.651 }

{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 2032-XII ( 2032-12 ) від 04.01.92, ВВР, 1992, N 17, ст.209
N 642/97-ВР від 18.11.97, ВВР, 1998, N 10, ст.36
N 184/98-ВР від 05.03.98, ВВР, 1998, N 33, ст.225
N 495-XIV ( 495-14 ) від 17.03.99, ВВР, 1999, N 24, ст.210 }

{ Щодо визнання неконституційними окремих положень див. Рішення Конституційного Суду
N 2-рп/2000 ( v002p710-00 ) від 10.02.2000 }

{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 3047-III ( 3047-14 ) від 07.02.2002, ВВР, 2002, N 29, ст.194
N 762-IV ( 762-15 ) від 15.05.2003, ВВР, 2003, N 30, ст.247
N 1280-IV ( 1280-15 ) від 18.11.2003, ВВР, 2004, N 12, ст.155
N 1294-IV ( 1294-15 ) від 20.11.2003, ВВР, 2004, N 13, ст.181
N 189-V ( 189-16 ) від 22.09.2006, ВВР, 2006, N 47, ст.462 }

{ У Законі слова "Українська РСР" і "Рада Міністрів Української РСР" у всіх відмінках замінені словами "Україна" і "Кабінет Міністрів України" у відповідних відмінках, а слова "народних депутатів" виключені згідно із Законом N 184/98-ВР від 05.03.98 }

Україна згідно з Декларацією про державний суверенітет України ( 55-12 ) та Законом України "Про економічну самостійність Української РСР" ( 142-12 ) самостійно здійснює політику цін. Закон визначає основні принципи встановлення і
застосування цін і тарифів та організацію контролю за їх дотриманням на території республіки.

{...}

Стаття 5. Соціальний захист населення від підвищення цін і тарифів

Органи державної влади і управління України послідовно проводять в життя заходи щодо підтримки життєвого рівня населення, в першу чергу низькооплачуваних і малозабезпечених громадян, шляхом введення компенсації втрат у зв\\\'язку з
підвищенням цін і тарифів, а також шляхом індексації доходів стосовно соціально-економічних груп населення.
( Положення частини другої статті 5 втратили чинність, як такі, що є неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 2-рп/2000 ( v002p710-00 ) від 10.02.2000 ) У разі
виникнення заборгованості по виплаті заробітної плати, стипендій, пенсій та інших соціальних виплатах забороняється до погашення такої заборгованості підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги та послуги громадського транспорту, що
надаються громадянам України. ( Статтю 5 доповнено частиною другою згідно із Законом N 495-XIV ( 495-14 ) від 17.03.99 )
Громадяни мають право оскаржити в суді неправомірні дії державних органів, підприємств та інших юридичних і фізичних осіб і вимагати відшкодування завданих їм збитків у випадках реалізації їм товарів та послуг з порушенням вимог законодавства по цінах.
{...}
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email