'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Уточняю. Я обратилась в суд с иском, о признании Догово  (Прочитано 2514 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

innask

  • Гість

Уточняю. Я обратилась в суд с иском, о признании Договора 450 с Броваритеплосеть недействительным, в связи с тем что нарушен порядок его заключения. Иск размещен в нарисах. Согласно Закона Украины "Про ЖКУ" и Закона Украины "Про теплопостачання" не предусмотрено заключение договоров на ЦО напрямую между производителем услуг з ЦО и потребителем, только возможно заключение договра между балансоутримувачем дома и потребителем. Но есть Н А К А З ДК ЖКГ от 25.04.2005 N 60 , в п. 4.1. которого указано, что "Виконавцем послуг з централізованого опалення, централізованого постачання холодної та гарячої води, централізованого водовідведення (далі - комунальні послуги) може бути виробник зазначених послуг, виконавець послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків чи інший суб\\\'єкт
господарювання, з яким дійшли домовленості про надання таких послуг, та який відповідає вимогам пункту 1.3 Порядку". Т.е. тут указано , что виробник послуг пожет быть и их исполнителем, что противоречит вышеуказаным законам, на котороые я посылаюсь в иске. Также в недавних сообщениях форма я читала от Вас и форумчанки Ольги та Л.П. Например цитата Ольги, кодному из формучан о неправомерном использовании инофрмации с Вашего сайта на другом ресурсе : "Речь идет о следующем комментарии к Вашей статье, который Вы разместили под ником Ольга: «Закон «Про житлово-комунальні послуги» вказує (п. 3.1 ст. 20 та п. 2.3 ст. 21), що договори на житлово-комунальних послуг мають відповідати Типовим договорам. На виконання цього закону розроблені типові договори, затверджені постановами КМУ № 560 (на сьогодні це нова постанова КМУ № 529) та № 630. У п. 1 розділу VIII «Прикінцеві положення» Закону «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що БУДЬ-ЯКІ ДОГОВОРИ, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ЦЬОМУ ЗАКОНУ, З 01.01.06 р. Є НЕЧИННИМИ. Таким чином, відповідно до прикінцевих положень Закону, ЄДИНОЮ ПІДСТАВОЮ виникнення у споживача житлово-комунальних послуг зобов’язань по їх оплаті може бути наявність укладених з виконавцем цих послуг, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАКОНОМ, ПИСЬМОВИХ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ТИПОВИМ ДОГОВОРАМ.»
Помилка судді полягає у тому, що споживач - мешканець багатоквартирного будинку не може мати договірних відносин з теплопостачальною організацією відповідно до ЗУ "Про теплопостачання". Це виключне повноваження балансоутримувача будинку. Крім того, постачання теплової енергії не відноситься до комунальних послуг для населення. ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (ст. 13) встановлює, що такими послугами є ЦО, ГВП, ХВП, а не теплопостачання. Правилами користування тепловою енергією, затвердженими постановою КМУ від 3 жовтня 2007 р. визначено, що споживач теплової енергії - фізична особа, яка є власником будівлі або суб\\\'єктом підприємницької діяльності, чи юридична особа, яка використовує теплову енергію відповідно до договору. На ці норми і слід орієнтуватися. А неосвіченість та упередженість суддів - наша біда". Вот я и говорю, может быть я чего то не понимаю и Наказ № 60 противоречит законам Украины.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Наказ № 60 не суперечить законам України. А статус "Броваритепломережі" визначається їх статутними документами. Виконавцем послуг у багатоквартирному будинку може бути лише балансоутримувач, або уповноважена ним особа. При цьому право власності на приміщення залишається за особами, які мають правовстановлюючі документи. Відносно теплопостачання - така послуга для населення не передбачена, а передбачене ЦО, ГВП. Тому усі кінці знаходяться в руках балансоутримувача. У разі, якщо він відмовиться укладати Типовий договір по КМУ-630, тоді в суд на нього! Проте Ви по цьому шляху не пішли ... А займатися риторикою без практичних наслідків - не моє покликання. Якщо бажате поставити всі крапки над "і", створюйте своє власне правове поле, тобто оскаржуйте в суді нормативно-правові акти від міськради до міністерства, добивайтеся їх скасування. А обговоренням на Форумах питань типу "чому" та "як" справу не вирішити. Це я про те, щоб у Вас та інших учасників не створювалося враження, що обговорення абстрактних тем щось дасть у сухому залишку. Ми живемо у державі, яка по суті є ворогом свого народу. У всіх аспектах. А на війні - як на війні. Зброя - це судові позови. Змагальність у суді, не тільки з опонентом, а перед усім з суддею - це мистецтво, а не наука чи ремесло. Мистецтво можливого.
Записаний

innask

  • Гість

Вікторе Івановиче, я все уважно прочитала, але зверніть увагу на перше речення п.4.1 Наказу № 60, там не вказано про послуги з теплопостачання, там вказано про послуги з центрального опалення і що їх виконавцем може бути виробник цих послуг. Подивится будь-ласка та прокоментуйте, а щодо влансого правовго поля, то я намагаюсь скасувати відповідні докумнети міськради, але не можу їх отримати, тому і скала Скаргу, яку прошу з Вашого дозволу розмістити в нарисах, думаю вона зіграє добру службу всім користувачам Вашого сайту, оскільки витребувати докумнети від нашої держави дуже складно.
Записаний

innask

  • Гість
ПРОКУРАТУРА м. БРОВАРИ
« Reply #3 : 22 Липня 2009, 13:28:39 »

ПРОКУРАТУРА м. БРОВАРИ
07400 вул. Київська, 137

Адвоката Скуратовської Інни Іванівни
07400 м. Бровари,
вул. Незалежності, б.3-а, кв.35
тел. 8-044-361-50-47



С К А Р Г А

про порушення посадовими особами (державними службовцями)
Виконавчого комітету Київської міської ради м. Бровари
Закону України «Про боротьбу із корупцією»


17.06.2009р. мною було подано адвокатський запит до Виконавчого комітету Броварської міської Рада Київської області за адресою м. Бровари, вул. Гагаріна, 15 на підставі ст.6 Закону України «Про адвокатуру» щодо надання документів, які не становлять таємниці, та повинні надаватись будь-якому громадянинові на його запит, а саме надати :
1.Рішення Виконавчого комітету Броварської міської Ради Київської області «Про затвердження тарифів на теплову енергію для 3-ої групи споживачів», які надає населенню КП «Броваритеплоенергомережа» за 2006 – 2009 р.р. та розрахунок та методику розрахунку тарифів на теплову енергію з централізованого опалення для 3-ої групи споживачів м. Бровари, та також Інформацію щодо місця розташування, підпорядкування та права власності об’єктів, які виробляють та постачають теплову енергію до будинку № 15 по вул. Грушевського в м. Бровари.

Станом на 22.07.2009 р. будь-якої відповіді на запит Виконавчого комітету Броварської міської Рада Київської області не отримала.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», – звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п\\\'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити
порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може
перевищувати сорока п\\\'яти днів.

Але пунктом г) ст. 5 Закону України «Про боротьбу з корупцією» передбачені спеціальні обмеження щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, спрямовані на попередження корупції, а саме: «державний службовець або інша особа, уповноважена на виконання функцій держави, не має права: г) відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію.

Ст. 2 Закону України «Про боротьбу з корупцією» (далі-Закон) визначено перелік суб\\\'єктів корупційних діянь та інших правопорушень, пов\\\'язаних з корупцією, уповноважені на виконання функцій держави які несуть відповідальність,:

а) державні службовці;
в) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати сільських, селищних, міських, районних у містах, районних, обласних рад;
г) посадові особи місцевого самоврядування;
які, відповідно до стаття 3 Закону, за вчинення корупційних діянь та інших правопорушень, пов\\\'язаних з корупцією, несуть адміністративну відповідальність на підставі ст.8 цього Закону., а саме: «порушення особою, уповноваженою на виконання функцій держави, будь-якого із зазначених у статті 5 цього Закону обмежень, якщо
воно не містить складу злочину, тягне за собою адміністративне стягнення у вигляді штрафу від п\\\'ятнадцяти до двадцяти п\\\'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі статті 4 Закону вимушена звернутись за захистом порушених прав до місцевих органів прокуратури, які згідно з Законом ведуть боротьбу із корупцією з проханням провести перевірку факту не надання відповіді на мій запит, визначити відповідальних посадових осіб органів місцевого самоврядування Виконавчого комітету Київської міської ради м. Бровари, уповноважених надавати та підписувати відповіді на запити відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

На підставі ст.12 Закону України «Про боротьбу з корупцією» скласти протокол про вчинення корупційного діяння або іншого правопорушення, пов\\\'язаного з корупцією, після чого разом з матеріалами перевірки у триденний строк з моменту його складення надіслати до Броварського міськрайонного суду для притягнення винних осіб до адміністративної відповідальності.



З повагою,



Адвокат Скуратовська І.І.



Додаток: 1. Копія адвокатського запиту з відміткою про вручення
Записаний

innask

  • Гість


724 x 1024, 44 кБ
А з балансоутримувачем, я бажаю укласти договір відповідно до Постанови 630, але на сьогодні відсутня відповідь про наявність такого балансоутримувача та рішення міськради про його визначення (відповіді не має), є тільки зашморгана бумажка, про те що ЖЕК є виконавцем послуг з утримання будинків.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Цитую:
« Reply #5 : 22 Липня 2009, 13:40:04 »

Цитую:
"4.1. Виконавцем послуг з централізованого опалення, централізованого постачання холодної та гарячої води, централізованого водовідведення (далі - комунальні послуги) може бути виробник зазначених послуг, виконавець послуг з управління
будинком, спорудою або групою будинків чи інший суб\\\'єкт господарювання, з яким дійшли домовленості про надання таких послуг, та який відповідає вимогам пункту 1.3 Порядку. "
Де тут згадка про теплопостачання? Немає. То в чому полягає невідповідність Наказу № 60 діючому законодавству?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Для укладання договору у Вас немає ніяких перепон. Існує власник будинку і є виконавець послуг. Якщо виконавець - юридична особа, то відповідачами будуть обидва. Обом і слід направити оферти на укладення договору по КМУ-630. В іншому випадку - Відкритому акціонерному товариству.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

На цьому обговорення теми припиняємо. ТЕМА ЗАКРИТА.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email