'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ДО УВАГИ КОРИСТУВАЧІВ НОУТБУКА DELL Inspiron 1525 !  (Прочитано 3409 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


768 x 576, 127 кБ
ДО УВАГИ КОРИСТУВАЧІВ НОУТБУКА DELL Inspiron 1525 !
Тим, кому часто доводиться набирати текстову інформацію на клавіатурі ноутбука, дуже заважає надмірна чутливість сенсорної панелі TouchPad. Внаслідок цього курсор під час роботи на клавіатурі спонтанно перескакує з поточної позиції на будь-яку попередню, навіть за межі рядка. Сенсорна панель, подібно до антени, сприймає імпульсні електричні сигнали - наводки від рук користувача в момент вмикання/вимикання вентилятора охолодження процесора (всередині корпусу). Контролювати цей процес дуже важко. В Інтернеті можна знайти рекомендацію типу "набирайте текст повільно, з оглядкою на результат". Але кому потрібний такий ноутбук, якщо на ньому неможливо швидко набрати текстову інформацію? Подібний недолік є характерним і для інших моделей. Але інші виробники передбачили режим відключення сенсорної панелі комбінацією клавіш Fn-F7. У "Інспірона" це не спрацьовує.
Тимчасовий вихід з ситуації полягає у наступному. Якщо потрібно тривалий час працювати з клавіатурою, то слід відмовитися від TouchPad, закривши його панель картонкою товщиною 2-3 мм. А щоб вона не зсувалася, її можна закріпити гумовим колечком поперек нижньої частини корпуса ноутбука. У такому випадку слід користуватися "мишкою" через USB.
Звісно, це не елегантно, і повинен бути інший варіант, наразі невідомий. Спробую звернутися з цього приводу до виробника, або до його партнерів в Україні. Про наслідки повідомлю.
На фото зліва - зображення клавіатур та прикритої картонкою панелі TouchPad. Для допитливих та винахідливих.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Звернувся по телефону з цією проблемою до сервісного центру ComputerLand, а також до компанії "Делл-Україна". Пообіцяли надати відповідь, причому остання - на мою скриньку "милом".
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Хочу подякувати Ірині Бернацькій з компанії "Делл-Україна" за оперативне вирішення питання. Користувачам Windows XP необхідно завантажити драйвер TouchPad з цього джерела:
http://support.euro.dell.com/support/downloads/download.aspx?c=uk&l=en&s=gen&releaseid=R180045&SystemID=INS_PNT_PM_1525&servicetag=&os=WW1&osl=en&deviceid=14029&devlib=0&typecnt=0&vercnt=1&catid=-1&impid=-1&formatcnt=1&libid=17&fileid=245333
Після установки драйвера через Панель управління (Закладка "Мышь" або "Mouse") відключити TouchPad.
Дякую, Ірино! Все працює добре.
Дякую вдруге, бо Ірина недавно допомогла мені замінити через сервіс-центр несправну АКБ цього ноутбука. Сервіс-центр спочатку упирався та морочив голову майже годину, після чого по суті відмовив. Ми з Іриною особисто незнайомі, лише по телефону та по ел-пошті спілкувалися. Тому хочу висловити свою думку відносно персоналу компанії "Делл-Україна": це дійсно європейський сервіс. У мене є з чим порівнювати.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email