'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Вікторе Івановичу, я тут \"прокинувся\", що лічильники на  (Прочитано 3631 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр

  • Гість

Вікторе Івановичу, я тут "прокинувся", що лічильники на воду у мене ні разу з 2004 року, коли вони встановлювались, не проходили повірку. Як краще треба зробити в умовах, коли я пів-року не плачу за ЖКП (я вважаю, що вони мені заборгували), а на мої письмові пропозиції укласти договори моє КП УЖГ не відповідає. Питання такі.
1) Лічильники на воду крильчасті, ставив сантехнік ЖЕКу, у паспорті написано, що повірку треба проводити раз на 2 роки. Але я на сайті ДП «Київоблстандартметрологія» прочитав що зараз повірка лічильників води проводиться раз на 3 роки - це вірно?
2) У Постанові КМ України № 630 від 21 липня 2005 р. сказано, що "Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця." Якщо мій ЖЕК чи КП УЖГ відмовляться цим робити повірку за свої гроші, або взагалі відмовляться, то мені треба це зробити за свій рахунок, а потім все доводити у суді?
3) У тарифах вже закладени кошти на періодичні повірки 1 лічильника для ХВП та 1 - для ГВП, чи це треба індивідуально прописувати у договорі з балансоутримувачем?
4) Як я зрозумів, у Києві є тільки дві організації, які мають право це робити - це метрололгічні центри ДП “Укрметртестстандарт” або ДП “Київоблстандартметрологія”. До кого краще звернутись і скільки це повинно коштувати приблизно?
5) У постанові КМ № 630 говориться, що "Якщо виявлена у показаннях помилка виходить за межі, передбачені у паспорті квартирного засобу обліку, виконавець повинен здійснити перерахунок плати за споживання води та/або теплової енергії з дня останньої повірки або встановлення засобу обліку, якщо його повірка не проводилась, шляхом зменшення плати на відсоток, який перевищує встановлені межі точності для цього типу засобу обліку, до моменту виявлення помилки."
Чи означає це, що у разі виявлення відхилень від норми (зменшених витрат води) мені не мають право з моменту коли повірка мала проводилась, не зарахувати показники лічильників взагалі?
Дякую за відповідь!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Пізно Ви прокинулися, Олександре! Водолічильники дійсно підлягають метрологічній повірці один раз на 3 роки. Тепер це можна здійснити, звернувшись не тільки до названих Вами організацій, але й до лабораторії Розрахункового департаменту Київводоканалу (вул. Електротехнічна, недалеко від Троєщинського ринку). Їх послуги три роки тому назад були найдешевшими в Києві, це становило біля 20 грн. за один лічильник. До речі, мені в цьому місяці самому доведеться забезпечити чергову повірку 10 водолічильників, а також 3-х лічильників теплової енергії, які належать мені та родичам. Прийшов час!
Усі витрати на демонтаж, транспортування, повірку, повторний монтаж маєте право включити в рахунок на оплату послуг з утримання будинку. Технічно це зробити неважко, без звернення до суду, я вже багато разів на дану тему виступав на Форумі. Єдина умова - перестаньте платити на КП ГІОЦ, платіть виконавцю послуг, укладіть з ним Типові договори по КМУ-630 та КМУ-529 (обов\\\'язково обидва, бо вони взаємно пов\\\'язані).
Майте на увазі, що після повірки лічильники можуть бути вибраковані. В Києві погана вода, лічильники швидко засмічуються. Не виключено, що доведеться їх замінити новими. Інколи Київводоканал на місці виконує дрібний ремонт за додаткову плату.
Крім того, Ви не дотрималися вимог щодо встановлення лічильників спеціалізованою організацією, яка має відповідну ліцензію. Тепер це слід виправити. Допоможе Вам ТОВ "Будмережажитлосервіс", про яке я також повідомляв і від якого я маю довіреність на дії від імені Товариства. Відносно перарахунку плати за період після 3-річного періоду - виконавець має право перевести облік на нормативний, тобто по 3,5 куб.м ГВП та 5 куб.м ХВП на особу.
Решту деталей можу повідомити Вам по телефону 457-40-72 протягом дня сьогодні.
Записаний

Олександр

  • Гість

Дякую за корисну інформацію, Вікторе Івановичу!
1)Я ігнорую КП ГІОЦ, а КП УЖГ ігнорує мене ;). Тому мабуть без суду нічого не буде.
2) Сантехнік з ЖЕКу, який встановлював водолічильники (доречи, лічильники високоякісні - "Zenner", працюють як годинник ;), мав ліцензію (сертифікат?) на такі дії (зі слів головного інженеру ЖЕКу). У мене є підпис головного інженеру ЖЕКу у "книзі обліку по лічильникам".
3) Не розумію, на якій підставі КП УЖГ може "перевести мене на нормативний облік спожитої води", (договорів немає!) якщо:
а) лічильники будуть у нормі;
б) будуть відхилення, які можна урахувати згідно методики корегувань, яку я цитував з Постанови КМ України № 630 від 21 липня 2005 р.?
Записаний

Олександр

  • Гість
Ще додам:
« Reply #3 : 02 Серпня 2009, 14:26:22 »

Ще додам:
у відсутності договорів з балансоутримувачем діє Постанова КМ України № 630 від 21 липня 2005 р., в якій сказано:
"Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадків, передбачених абзацом п\\\'ятим пункту 16 цих Правил. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку."
А пункт 16 я цитував у своєму першому пості, п.5.
Я вважаю, що закон на моєму боці і КП УЖГ не має ніякого права ігнорувати показники водолічильників, навіть якщо я нерегулярно вів журнал та нерегулярно проводив повірку лічильників. А тим більше - якщо тестування виявить незначну різницю! А у Вас є інша інформація? (Якщо Ви праві, то мені прийдеться доплатити приблизно 2200 грн. - нас четверо споживачів!)
Записаний

Олександр

  • Гість

Тобто, це різниця економії за рахунок водолічильників за два роки при чотирьох споживачах (3-х кратна економія у порівнянні з "нормами споживання").
Записаний

Олександр

  • Гість

Якщо ще точніше, то у мене БУВ відповідний договір, але не з КП УЖГ, а з ЖЕКом (підпис начальника ЖЕКу та майстра), який виступав у якості ВИКОНАВЦЯ послуг. І там дійсно було записано те, що Ви кажете (у разі несвоєчасної плати - переведення на норматине споживання шляхом припинення дії договору). Але через 1 рік вийшла згадувана Постанова КМ, яка цей договір (який і договіром назвати важко) "автоматично" анулювала, ввівши "нові правила гри" - Я ПРАВИЛЬНО КАЖУ?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ніякі підписи ніяких головних інженерів не мають юридичної сили, якщо юридична особа чи СПД ФО не мають відповідної ліцензії. Договори з ЖЕКом з самого початку були юридично нікчемними, бо ЖЕК не був юридичною особою. У даному випадку закон не на Вашому боці, бо Ви не маєте права використовувати непридатні прилади обліку і наполягати на врахуванні показань лічильників, які не пройшли своєчасно метрологічну повірку. Строго кажучи, у даному випадку є підстави для застосування КК України. Норма п. 16 КМУ-630 застосовується до приладів обліку, які своєчасно повірені, але з\\\'явилися сумніви в процесі експлуатації щодо достовірності їх показань.

Я пропоную Вам, Олександре, не вигадувати якісь виправдання щодо своєї недбалості, їх жоден суд не прийме до уваги. Звісно, житлово-експлуатаційні організації є "ворогами" народу, тобто споживачів. Для цього вони й утворюються, щоб за старою радянською традицією воювати зі своїм народом. Однак, переважна більшість споживачів також ігнорують чинне законодавство у сфері ЖКП, поки грім не гряне. А незнання законів, тим більше - їх ігнорування, не звільняє від юридичної відповідальності.

ТЕМА ЗАКРИТА!
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email