'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: На 3 Олександр - Київ - Ukraine 2009-08-07 19:38:41  (Прочитано 10259 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Киянка

  • Гість

На 3 Олександр - Київ - Ukraine 2009-08-07 19:38:41
Якщо інженер КП аба слюсар опломбовує лічильники ХВП та ГВП і не запитує хто їх монтував, то саме він - інженер або слюсар беруть на себе відповідальність. Раніше, до утворення КП ( до 01.04.2008р.), інженер ДЕЖу не опломбовував лічильники без АКТУ виконаних робіт спелізованою організацією, яка має ліцензію. У мене питання, чи маю я комусь щось доводити, якщо КП порушуючи правила, опломбувало та взяло на облік лічильники?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Нічого доводити не потрібно. Якщо у Вашій квартирі лічильники встановлені нелегально, або нелегально повторно змонтовані після чергової повірки, то усю відповідальність Ви берете на себе. Найбільша загроза у цьому випадку - це залиття квартир, своєї і сусідської, розташованої нижче. Довести, що винною особою є слюсар "дядя Вася", буде неможливо, платити за ремонт доведеться Вам. В умовах, коли відсікаючі вентилі та внутрішньоквартирні трубопроводи на ладан дихають, ця загроза реальна. Крім того, у процесі демонтажу та повторного монтажу можливі пошкодження різьбових з\\\'єднань, які згодом можуть привести до аварії. Хто за це несе відповідальність у даному випадку - власник квартири, який допустив до виконання робіт неуповноважену особу. Висновки робити Вам.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


754 x 1058, 174 кБ
Зразок акту сервісної організації про демонтаж лічильників води у зв\\\'язку з їх метрологічною повіркою. Після повернення лічильників буде складений акт про повторний монтаж.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


461 x 614, 102 кБ
Такий вигляд мають водолічильники після демонтажу. Це фото засвідчує покази лічильників і є додатком до акту про демонтаж. Після повірки лічильників перед повторним монтажем вони знову фотографуються. Таким способом можна уникнути можливих спорів. Особливо в наших умовах, коли на протязі існування комунальних підприємств у районі вони тричі реорганізовувалися (востаннє - без правонаступництва).
Кожне фото розкривається у повному масштабі, якщо клацнути на ньому "мишкою".
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


504 x 706, 92 кБ
А це зразок акту сервісної організації про демонтаж телолічильника у зв\\\'язку з його метрологічною повіркою. Після повернення лічильника буде складений акт про повторний монтаж.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


614 x 461, 68 кБ
Покази теплолічильника після демонтажу перед повіркою.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


614 x 461, 92 кБ
Складова частина теплолічильника - водомір з імпульсним виходом (герконом, який замикається через кожний літр теплоносія).
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


614 x 461, 110 кБ
Внутрішня сторона теплолічильника МВТ-М. Так приєднуються кабелі від водоміру та термоперетворювачів. Ця копійчана електроніка продається чомусь за космічними цінами. За 2000 грн. можна купити непоганий персональний комп\\\'ютер.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

ВИТЯГ за Закону України "ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ".

Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців
1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.
2. Представник виконавця повинен з\\\'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.
3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред\\\'явленої претензії.
6. У разі встановлення за результатами аналізу факту погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача, які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води, підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.

Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг
1. Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
2. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.

Стаття 29. Особливості укладання договорів у багатоквартирному будинку
1. Договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою.
2. У разі якщо балансоутримувач не є виконавцем, він укладає договори на надання житлово-комунальних послуг з іншим виконавцем.
3. Процедура погодження умов договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін.

Стаття 31. Порядок формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги
1. Порядок формування цін/тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг першої і другої груп (пункти 1 та 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України ( 560-2005-п, 955-2006-п, 959-2006-п, 1010-2006-п ).
2. Виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подають їх на затвердження органам місцевого самоврядування в
установленому законодавством порядку.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

ВИТЯГ з ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 ТИПОВОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення

25. Виконавець може відмовити споживачеві в задоволенні його претензій щодо відхилення кількісних і якісних показників послуг на підставі: показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту; правильності показань засобів обліку води і теплової енергії; аналізу якості води.
У разі обгрунтованості претензій споживача витрати, пов\\\'язані з їх перевіркою, відшкодовуються виконавцем, у разі необґрунтованості - споживачем.
Записаний

Виталий

  • Гість
http://www.yurpractika.com/article.php?id=10004985
« Reply #10 : 10 Серпня 2009, 12:35:56 »

http://www.yurpractika.com/article.php?id=10004985
Кто оплатит поверку квартирного водомера, и кто устранит течь?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Коментар до \"10 Виталий - Киев 2009-08-10 12:35:56\"
« Reply #11 : 10 Серпня 2009, 18:03:42 »

Коментар до "10 Виталий - Киев 2009-08-10 12:35:56"
Комментарии к статье Кто оплатит поверку квартирного водомера, и кто устранит течь?
Рамина — 10/08/09, 06:55
Порядок оплаты поверки водомера
Кто же должен произвести демонтаж, транспортировку и монтаж водомера в частном доме на поверку по требованию водоканала и /или/ оплатить работы,связанные с поверкой водомера?
gro-za — 10/08/09, 18:00
Щодо повірки квартирних приладів обліку
Публікація частково втратила актуальність. Тепер поставлені питання повинні вирішуватися відповідно до постанови КМУ від 20.05.2009 р. № 529 (п. 24 Порядку формування тарифів ...).
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ось ця стаття Порядку формування тарифів на утримання будинку.
=======================================
24. Витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки, визначаються відповідно до укладених договорів між виконавцем та субпідрядником, який виконує зазначені послуги, у розрахунку на один квартирний засіб обліку води та теплової енергії і нараховуються щомісяця споживачеві у складі послуги залежно від кількості таких засобів обліку шляхом додавання плати за проведення їх періодичної повірки, обслуговування і ремонту, у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу після повірки, до
загальної вартості послуг.
Розмір плати за проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонт одного засобу обліку води та теплової енергії, у тому числі його демонтаж, транспортування та монтаж після повірки, визначається згідно з кошторисом, затверджується (погоджується) органами місцевого самоврядування і розподіляється за місяцями міжповірочного інтервалу, що встановлюється Держспоживстандартом для відповідного засобу обліку води та теплової енергії.
Записаний

Дзыга

  • Гість

У нас в Харькове, вопрос демонтажа и отправки на поверку не стоит . Кто заинтересован в установлении счтчиков тот и беспокоется об этом. У меня счетчики уже прошли две проверки. Сами купили ,сами установили ,сами ходили оформляли документацию, сами снимали на поверку, сами возили на поверку, потом, устанавливали. Все необходимые документы выдавал и опломбировку произвел контролер с теплолсети, которого мы приглашали по заявке по телефону ( акты распломбировки и опломбировки.,а мы ему акты очередной поверки счетчиков) И все. Можно воспользоваться услугой того же контралера. Он и снимет, и отвезет на поверку, и поставит все на место но за приличные деньги. А поверка одного счетчика 20гр.+ снять и поставить пломбы 23гр. Я в этом году в июле этим занималась. А если б я ждала когда мне сделаеют те кому по закону положено, то и сегодня бы платила за воду по их нормам.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

13 Дзыга - Харьков - Ukraine 2009-08-12 23:29:18 10 час назад
"У нас в Харькове, вопрос демонтажа и отправки на поверку не стоит . Кто заинтересован в установлении счетчиков тот и беспокоется об этом."
=====================================
Добре, що в Харкові існує така самодіяльність. Можливо тому, що тепломережі визначені виконавцем послуг з ЦО та ГВП. Можливо ще й тому, що вони отримали ліцензію на встановлення приладів обліку. У Києві інша ситуація. Київенерго не належить до комунальної форми власності, а згідно з ЗУ "Про теплопостачання" не має права встановлювати договірні відносини з квартирними споживачами (крім СПД ФО та власників садиб). Крім того, у Києві не визначені взагалі виконавці послуг з ЦО, ГВП, ХВП для населення. Тому весь тягар відповідальності лежить на балансоутримувачах будинків, які не мають повноважень та ліцензій на монтаж, демонтаж приладів обліку. Щодо повірки - організаційних проблем немає.
======================================
"У меня счетчики уже прошли две проверки. Сами купили, сами установили, сами ходили оформляли документацию, сами снимали на поверку, сами возили на поверку, потом, устанавливали."
====================================
А ось така така самодіяльність суперечить законодавству. Негативні наслідки можуть не забаритися, наприклад, у випадку аварії у квартирі. Відповідальність за залиття квартири сусідів ляже на власника тієї квартири, де роботи по монтажу-демонтажу-повторному монтажу приладів обліку води та тепла виконувалися в обхід норм права. А це відноситься до повноважень сервісної організації, яка має відповідну ліцензію. Найчастіше аварії виникають внаслідок руйнування різьбових з\\\'єднань з відсікаючими вентилями.
=======================================
"Все необходимые документы выдавал и опломбировку произвел контролер с теплолсети, которого мы приглашали по заявке по телефону ( акты распломбировки и опломбировки, а мы ему акты очередной поверки счетчиков) И все. Можно воспользоваться услугой того же контралера. Он и снимет, и отвезет на поверку, и поставит все на место но за приличные деньги. А поверка одного счетчика 20гр.+ снять и поставить пломбы 23гр. Я в этом году в июле этим занималась. А если б я ждала когда мне сделаеют те кому по закону положено, то и сегодня бы платила за воду по их нормам.
=====================================
Якщо контролер у разі аварії у Вашій квартирі ще й визнає себе винною особою (у суді), тоді турбуватися немає підстав.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email