'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Для \"6 Тетяна Academia - Київ - Україна 2009-08-14 16:38:37\"  (Прочитано 3269 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Волдимир

  • Гість

Для "6 Тетяна Academia - Київ - Україна 2009-08-14 16:38:37"
Наскільки я розумію, обидві версії вірні, а яка вірна саме для Вас залежить від наявності лічильника з контролем якості(температури) гарячої води. Тобто, якщо лічильник є, вірна друга версія, якщо лічильниа нема, то вірна перша, Але у такому випадку Ви повинні викликати комісію с ЖЕК, яка складе відповідний акт, і тоді Ви можете не платити доти, доки постачальник(виконавець) не усуне недоліки і знову прийде до Вас з комісією, складе новий акт і тоді будете платити. Але мій досвід свідчує, що як тільки до мене приходе навіть сантехник за цією проблемою – в мене одразу ж з крана тече кип’яток. Установка лічильника з контролем температури вирішила питання. Тепер плачу декілька гривень на міс. Замість декількох сотен гривень.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Мені доводилося вирішувати цю проблему по відношенню до квартири дочки. Поки не було доступних багатотарифних лічильників ГВП, доводилося регулярно складати акти-претензії. За 2,5 роки їх накопичилося аж 27 штук. А потім була виграна справа в суді. Зайво нараховані кошти були повернені. Щодо місії сантехніка - вона нікчемна. Бо належно оформлений акт-претензія апріорі має юридичну силу, якщо не визнаний недійсним у судовому порядку. Останнє досягти практично неможливо, бо виконавець послуг повинен довести свою позицію на підставі показів приладів, які пройшли метрологічну повірку. А таких приладів у сантехніка ніколи не було. Звісно, складання актів є заняття не з приємних, особливо коли діяла норма про обов\\\'язковість підписів під ними не менше 3-х споживачів (тепер - двох). Наявність багатотарифного лічильника усуває проблему.
Записаний

Тетяна Academia

  • Гість

Дякую. У мене зараз працює версія 1. раз на 1-2 місяці скарга. Після 2 скарг - акт претензія. Ніякі сантехніки вчасно не приходять. Тому складаю акти-претензії. І - не плачу за ненадану послугу. Треба подавати позов і вигравати справу.
Записаний

Володимир

  • Гість

та не треба ніяких позовів, складаєте акт с двома споживачами (якщо ЖЕК на протязі 3-х днів не надіслав комісію) та і все, а якщо ЖЕк щось хоче - нехай подає позови), у Вас на руках буде акт, що має юридичну силу, а ЖЕК нехай потім доказує... що земля кругла... але у Вас повинна бути копія з вхідним номером листа до ЖЕК з відповідною вимогою.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Позов споживача дає йому перевагу, бо не чекаючи позову від ЖЕО про стягнення заборгованості споживач може не тільки змусити скасувати зайві нарахування, але ще й отримати компенсацію моральної шкоди. Доведено на практиці!
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email