Додаток 2 до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення -
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=630-2005-%EF=================================================
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
_________________________ _______________ 200 __ р.
(назва населеного пункту) (дата складення)
Згідно з договором N ________________________________________
споживач _________________________________________________________
(прізвище, ім\\\'я та по батькові)
__________________________________________________________________
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг
__________________________________________________________________
(види послуг)
за відхилення ____________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг
__________________________________________________________________
згідно з умовами договору)
__________________________________________________________________
період порушень __________________________________________________
з _____________________ 200 __ р. до _________________ 200 __ р.
період порушень __________________________________________________
з _____________________ 200 __ р. до __________________ 200__ р.
У зв\\\'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити
відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру
плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити
неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг
з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і
водовідведення.
Інші умови: _________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Цей акт склали
виконавець ___________________ споживач _______________________
______________________________ ________________________________
(посада, прізвище, ім\\\'я та по (підпис, прізвище, ім\\\'я та
батькові) по батькові)
адреса _______________________ адреса _________________________
телефон ______________________ телефон ________________________
________________ _____________
(підпис) (підпис)
М.П.
У разі неприбуття представника виконавця в установлений
договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних
показників або необґрунтованої відмови від підписання
акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш
як два споживачі:
споживач, що проживає у будинку споживач, що проживає у будинку
N __________ кв. ______________ N __________ кв. ______________
_______________________________ _______________________________
(прізвище, ім\\\'я та по батькові) (прізвище, ім\\\'я та по батькові)
___________________ ___________________
(підпис) (підпис)