"Андрію, дійсно створити FAQ у темі {ЖКП-судовий захист-норми права} та підтримувати його у актуалному стані вимагає чималих зусиль. Однак, я не впевнений, що у даному проекті таким чином буде досягнута мета - виключити повторні запитання збоку новачків."
Повторні запинання ще нікому не вдавалося виключити. Зменшити - можна. Зменшити відповіді на повторні запитання - теж.
"Життя постійно вносить корективи, через деякий час FAQ та відповіді на них втрачають актуальність."
Звичайно. Але, якщо саме запитання не втратило актуальність, підтримувати типову відповідь на нього легше, ніж надавати цю відповідь знову і знову.
" І я не схильний вважати відсутність популярного атрибуту у формі FAQ проявом недружнього ставлення з нашого з Вами боку до відвідувачів Форуму, чи Нарисів, фогалереї чи файлів."
Справа не в популярності. Є якісь усталені методи роботи з інформацією у схожих спільнотах. У нашому випадку FAQ може дати користь, а може й не дати. Гарантії тут немає. Але, на мою думку, корисно зібрати докупи інформацію з принаймні з трьох питань: лічильники тепла, лічильники води та укладання типових договорів. Якщо хтось із визнаних членів спільноти буде вважати за доцільне систематизувати ще якесь питання - така можливість йому буде надана. Іншіх кандидатів на типові питання можна брати із статистики пошукових запитів.
З приводу не дуже дружнього ставлення малося на увазі наступне. Якщо на ресурсі, який обладнаний пошуком, людина задає питання, відповідь на яке можна знайти тим самим пошуком, це значить, що пошуком вона скористуватися не може, чи не хоче за якихось поважних чи не дуже причин. Як правило нагадування про пошук замість відповіді по суті спричиняє до того, що людина йде з ресурсу не вирішивши своє питання.
"Тоді у разі припинення дії ресурсу io.ua сайт gro-za може бути перенесений цілком на іншу платформу у такому ж вигляді, як і попередній, без втрати функцій та накопиченої інформації."
Перенести цілком можна, але чи варто - це поки що для мене відкрите питання. З одного боку форум зараз є стрічкою, яка поєднує інформацію з наступних питань:
1. Запитання та близькі до них рецензування документів.
2. Інформація по перебігу судових справ, публікація документів
3. Новини, цікава інформація
З моєї точки зору це повинні бути три різних розділи. Але все це треба якось спробувати, тому що є і досвід сайту solomenka.org, де суттєва кількість тем не відвідується.
"На мою думку, було б більш актуальним створити дзеркальний сайт з новими властивостями, тобто додати до нього інтерактив у окремому розділі."
На мою думку нові властивості повинні доповнювати існуючі, чи давати більш зручну альтернативу. Я вже називав таку річ, як календар, який може стати у нагоді. Також такою можливістю може бути окремий розділ для рецензування документів, які інколи захаращують форум. Ще однією корисною річчю може бути каталог судових справ, інформація по яких зараз "розмивається" по форуму і нарисах.